quote:
Is dat nog beetje leuk, ja?quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende: Ik zit nu wel in een dipje met wat ik moet gaan kijken na al het Game of Thrones genot
![]()
Game of Thrones is puur genot ja. Seizoen 5 is wat opbouw, maar in seizoen 6 gaat het al weer flink los.quote:[b]Op woensdag 29 juni 2016 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Is dat nog beetje leuk, ja?
heb geloof ik al 2 seizoenen niet meer gezien
Lolwatquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
overrated afquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit een aflevering gezienquote:
Maar eens proberen weerquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Game of Thrones is puur genot ja. Seizoen 5 is wat opbouw, maar in seizoen 6 gaat het al weer flink los.
Wat wat. Zou ook zo maar 3 seizoenen kunnen zijn.quote:
Als ik nu een serie noem die jij niet kijkt heb je daar vast ook een oordeel overquote:
Daarom kijkt de hele wereld het ook.quote:
Nee hoor, ik beoordeel alleen series waarvan ik iets gezien heb.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik nu een serie noem die jij niet kijkt heb je daar vast ook een oordeel over
ooit aan begonnen na advies van knut maar niet echt een goede kans gegevenquote:
Ik ga ook beginnen aan the Wire binnenkort.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
ooit aan begonnen na advies van knut maar niet echt een goede kans gegeven
Ben nu bezig met the wire
Hahaha.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt want de bijbel is geen fantasy domme troll
Pratende slangen zijn super realistisch.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt want de bijbel is geen fantasy domme troll
Hoezo? Ze kijken hettoch niet voor niks?quote:
Uh.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ze kijken hettoch niet voor niks?
Suriname stemt ook voor Bouterse, dat betekend nog niet dat Bouterse goed is.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ze kijken hettoch niet voor niks?
Harry Potter godquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Pratende slangen zijn super realistisch.
Ik kan dan alsnog got overrated vindenquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik beoordeel alleen series waarvan ik iets gezien heb.
Eens. Maar daar zullen ook wel aspecten aan zitten die goed te noemen zijn. Je ziet ze alleen zelf niet omdat het je ding niet isquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh.
Tja.
Luister naar de top 40 of kijk naar de populariteit van 50 tinten grijs?
Ja maar Game of Thrones is wel gewoon echt goed.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh.
Tja.
Luister naar de top 40 of kijk naar de populariteit van 50 tinten grijs?
Dan kan het nog wel matig zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
Eens. Maar daar zullen ook wel aspecten aan zitten die goed te noemen zijn. Je ziet ze alleen zelf niet omdat het je ding niet is
Je weet niet eens waar het over gaat dus hoe kan dat dan?quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan dan alsnog got overrated vinden
Klopt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Game of Thrones is wel gewoon echt goed.
Niet alles wat populair is is aids.
Jij vond het ook aids voordat je iets had gezienquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar het over gaat dus hoe kan dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |