Wat vind je van een trio? Mvv?quote:
Heb mijn zakken gevuld met verzekeringsgeldquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter een gaykar die je niet stuk rijdt
Topper.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb mijn zakken gevuld met verzekeringsgeld
Wel als het zo'n studio sport plaats is en iedere onbenullige wedstrijd uit de Jupiler league ook gekeken moet worden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel pathetic als voetbal zo'n prominente plaats in je leven inneemt
of is dat een open deur?
Wowowowow heftige dame hier hoor rrrrquote:
Tering.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sowieso niet. Vrouw komt bij mij pas op 3e plaats ofzo. Voetbal en auto is belangrijker.
haha mooi zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hersteldquote:
wil jij trio mmv?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wowowowow heftige dame hier hoor rrrr
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:44 schreef Drug het volgende:
[..]
haha mooi zo.Je maakt me bang bruurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hersteld"Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer, had nóg meer respect voor je daardoor.
Meh liever mvv, mmv is spitroast maar zou niet afslaan als het twee geile kerels zijn. Jij?quote:
Kind op de vierde plekquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sowieso niet. Vrouw komt bij mij pas op 3e plaats ofzo. Voetbal en auto is belangrijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |