Haha echt?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel chicks gewoon toegevoegd op Facebook die ik niet echt ken, maar gewoon om hun bikinifoto's te zien
Dat heb ik niet.quote:
Je hebt groot gelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel chicks gewoon toegevoegd op Facebook die ik niet echt ken, maar gewoon om hun bikinifoto's te zien
Heb je al die achievements unlocked?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snapchat echt te veel lately ;s
Oh nee dat boeit mij niet zo, heb het ook op prive staanquote:
wel veelquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb je al die achievements unlocked?
Waarom zou je dat willen zien van een ander?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker om 5:30am die gymselfies maken toch
Ben je al spierbundel geworden?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker om 5:30am die gymselfies maken toch
beetje bants zetten tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen zien van een ander?
Snapchat niet, instagram btje welquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:27 schreef Fok-it het volgende:
Maar Snapchat en Instagram is wel zo zelfgeilerij 9 van de 10 keer
Nu al? Je bent nog geen 2 weken bezigquote:
kilos vliegen er weer goed aanquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu al? Je bent nog geen 2 weken bezig
Alleen handig voor nieuwsfeitjes op een rijtje te zien.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:26 schreef Fok-it het volgende:
Vind geen enkel socialmedium op dit moment boeiend. Alleen Twitter soms
Nou ja, de intentie van Snapchat niet. Maar de meeste die het veel gebruiken zitten toch de hele dag met alles wat ze doen met hun camera op hun gezicht gericht, ja of op dat van anderen dan. Mar tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Snapchat niet, instagram btje wel
Geen enkele foto in mijn fobo ben ik. Welke dacht jij dat ik was?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb jij vaak last van avances omdat je een leuke foto in je Fobo heb gepost?
Ik heb wel een Instagram account maar nooit iets mee gedaan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:27 schreef Fok-it het volgende:
Maar Snapchat en Instagram is wel zo zelfgeilerij 9 van de 10 keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |