Ik heb net gegeten dus moet sowieso eten laten zakkuhhquote:
Halfuurtje uitbuiken en dan aan het werkquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten dus moet sowieso eten laten zakkuhh
Wie weetquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Halfuurtje uitbuiken en dan aan het werk
Hoeveel vrienden hebben jullie eigenlijk op Facebook?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
Dankzij Facebook weet ik dayt ik vandaag precies 1 jaar op mezelf woonFeestboek
ja die ken ik. als ze vliegen vraag je je af wanneer z'n vleuge;s m nie meer jouden. en als ie in je mond komt krijg je zon dropsmaakquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, met vleugels eraan snapjeis echt vet dik
Niet veel, zoals een fokker betaamtquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden hebben jullie eigenlijk op Facebook?
ergens in 20 ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Staaaahppppppquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef Drug het volgende:
[..]
ja die ken ik. als ze vliegen vraag je je af wanneer z'n vleuge;s m nie meer jouden. en als ie in je mond komt krijg je zon dropsmaak
346 dacht ikquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
259quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke, dat is weinig volgens mij. Ik heb er zelf iets meer dan 200 maar ik facebook nooit, vraag me af wat een beetje het gemiddelde aantal is voor mensen die actief facebooken en ook op FOK! zitten.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet veel, zoals een fokker betaamt
Stuk of 90 ofzo?
Ligt er ook heel erg aan of je student bent natuurlijk. Ik ben nauwelujks student geweest dus jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke, dat is weinig volgens mij. Ik heb er zelf iets meer dan 200 maar ik facebook nooit, vraag me af wat een beetje het gemiddelde aantal is voor mensen die actief facebooken en ook op FOK! zitten.
De enige mensen die ik ken met zoveel vrienden zijn extreem lekkere wijven.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:22 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zie vrienden van mij, van die spontane en open types, die boven de 1000 zitten. En dan ook gewoon 300 likes op een statusupdate...
Ja het zijn ook twee goeduitziende chicks.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige mensen die ik ken met zoveel vrienden zijn extreem lekkere wijven.
Ja ik ben student, maar ik voeg zelf geen mensen toe, van opleidingen ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er ook heel erg aan of je student bent natuurlijk. Ik ben nauwelujks student geweest dus ja
Ik heb ook veel chicks gewoon toegevoegd op Facebook die ik niet echt ken, maar gewoon om hun bikinifoto's te zienquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja het zijn ook twee goeduitziende chicks.
omg JRquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel chicks gewoon toegevoegd op Facebook die ik niet echt ken, maar gewoon om hun bikinifoto's te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |