quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij had ziekelijke voorspelling bij belgische wedstrijd
ohquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
D
[..]
Die sla ik niet op in een nootblokje
JC en ik hangen graag de prinsenvlag opquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
Belachelijk trouwens dat onze overheidsgebouwen een Turkse vlag voeren. Je gaat toch ook geen nazivlag ophangen? #goedevergelijkingwantturkenzijnnazizwijnen
quote:Het ging zondagavond op het EK voetbal lange tijd niet echt lekker voor de Belgen. De mannen van bondscoach Marc Wilmots stonden in de achtste finale tegen Hongarije weliswaar al lang en breed op 1-0, het lukte maar niet om de boel te beslissen. Op het FOK!forum wist de, naar eigen zeggen, geniale user Dr.Mikey de coach van onze zuiderburen echter van winnend advies te voorzien.
"Lukaku zit er totaal niet in en alles gaat mis bij hem terwijl de rest goed speelt. Ik zeg wisselen voor Batshuayi, die is het beste voor deze manier van voetballen", liet het genie al vroeg in de tweede helft optekenen in het topic van de betreffende wedstrijd. "Als hij Lukaku al wisselt brengt hij eerder Origi of Benteke, maar dat is fout. Dit snelle met Mertens en Hazard...dan moet je Batshuayi gebruiken", klonk het luttele minuten later nog.
Door zijn medeusers werd wat achterdochtig gereageerd op Dr.Mikey, die menig neerbuigende reactie naar zijn hoofd geslingerd kreeg. "Lukaku is de minste aan de kant van België deze wedstrijd. Benteke is de eerste reservespits, maar zijn spel past totaal niet bij deze speelstijl. Die van Batshuayi juist wel", luidde het weerwoord van de voetbalmaestro. Wilmots had zijn telefoon vermoedelijk niet bij zich, want tien minuten na de oorspronkelijke tip begon Dr.Mikey zijn geduld te verliezen: "Breng nou Batshuayi."
Het duurde uiteindelijk tot de 76e minuut voor het tot Wilmots doordrong dat onze FOK!ker toch zeker wel serieus was. Op advies van Dr.Mikey werd Lukaku eruit gehaald en bracht de coach Michy Batshuayi in het spel. Zoals het FOK!genie uiteraard al doorhad bleek het een gouden zet: krap anderhalve minuut later was het, zoals verwacht, Batshuayi die de wedstrijd op slot gooide: 2-0. "YES YES YES YES YES", luidde de reactie van het genie die op het idee van de wissel kwam.
Of Dr.Mikey al een contractaanbod van de Belgische voetbalbond in de bus heeft is nog niet bekend.
Ik niet want ik ben republikein.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JC en ik hangen graag de prinsenvlag op
oh okequote:Op woensdag 29 juni 2016 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en eventuele vijanden
ik ga eten sof
dagdag
oh okequote:
Heb jij vaak last van avances omdat je een leuke foto in je Fobo heb gepost?quote:
Elke aflevering van random chick-series heeft de focus op sentimentaliteitquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:13 schreef JimmyDean het volgende:
Nieuwe PLL aflevering heeft de focus op sentimentaliteit.
zo'n soort?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Er zit een kki dikke vlieg hier net alsof het een drop met vleugels is
Laatste twee afleveringen waren juist meer gericht op de spanning.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke aflevering van random chick-series heeft de focus op sentimentaliteit
Klinkt echt heel smerigquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Kijk eens of ie ook naar drop smaakt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb net gegeten dus moet sowieso eten laten zakkuhhquote:
Halfuurtje uitbuiken en dan aan het werkquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten dus moet sowieso eten laten zakkuhh
Wie weetquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Halfuurtje uitbuiken en dan aan het werk
Hoeveel vrienden hebben jullie eigenlijk op Facebook?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
Dankzij Facebook weet ik dayt ik vandaag precies 1 jaar op mezelf woonFeestboek
ja die ken ik. als ze vliegen vraag je je af wanneer z'n vleuge;s m nie meer jouden. en als ie in je mond komt krijg je zon dropsmaakquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, met vleugels eraan snapjeis echt vet dik
Niet veel, zoals een fokker betaamtquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden hebben jullie eigenlijk op Facebook?
ergens in 20 ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Staaaahppppppquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef Drug het volgende:
[..]
ja die ken ik. als ze vliegen vraag je je af wanneer z'n vleuge;s m nie meer jouden. en als ie in je mond komt krijg je zon dropsmaak
346 dacht ikquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
259quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke, dat is weinig volgens mij. Ik heb er zelf iets meer dan 200 maar ik facebook nooit, vraag me af wat een beetje het gemiddelde aantal is voor mensen die actief facebooken en ook op FOK! zitten.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet veel, zoals een fokker betaamt
Stuk of 90 ofzo?
Ligt er ook heel erg aan of je student bent natuurlijk. Ik ben nauwelujks student geweest dus jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke, dat is weinig volgens mij. Ik heb er zelf iets meer dan 200 maar ik facebook nooit, vraag me af wat een beetje het gemiddelde aantal is voor mensen die actief facebooken en ook op FOK! zitten.
De enige mensen die ik ken met zoveel vrienden zijn extreem lekkere wijven.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:22 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zie vrienden van mij, van die spontane en open types, die boven de 1000 zitten. En dan ook gewoon 300 likes op een statusupdate...
Ja het zijn ook twee goeduitziende chicks.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige mensen die ik ken met zoveel vrienden zijn extreem lekkere wijven.
Ja ik ben student, maar ik voeg zelf geen mensen toe, van opleidingen ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er ook heel erg aan of je student bent natuurlijk. Ik ben nauwelujks student geweest dus ja
Ik heb ook veel chicks gewoon toegevoegd op Facebook die ik niet echt ken, maar gewoon om hun bikinifoto's te zienquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja het zijn ook twee goeduitziende chicks.
omg JRquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel chicks gewoon toegevoegd op Facebook die ik niet echt ken, maar gewoon om hun bikinifoto's te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |