WO1 - geopolitiek en nationalismequote:
Wat studeer jij? Geschiedenis?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
WO1 - geopolitiek en nationalisme
WO2 - ideologisch en geopolitiek
Korea - ideologisch
Vietnam - ideologisch
Grenada - ideologisch
Dirty War - nationalisme
Afrikaanse oorlogen (Rwanda, Uganda, CAR, Angola) - ideologisch
Golf - Geopolitiek
wat een fantastische onderbouwingquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
WO1 - geopolitiek en nationalisme
WO2 - ideologisch en geopolitiek
Korea - ideologisch
Vietnam - ideologisch
Grenada - ideologisch
Dirty War - nationalisme
Afrikaanse oorlogen (Rwanda, Uganda, CAR, Angola) - ideologisch
Golf - Geopolitiek
Dat hoop ik niet voor iemand die een goedbetaalde baan voor 7 kinderen ambieert.quote:
Ohquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik ben een hyperintelligente alleskunner.
Als je de Golfoorlog als geopolitiek neerzet dan weet ik niet hoe serieus de rest is.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is dat nodig dan? Of ga je beweren dat die oorlogen economisch waren?
Ik zou wel een goede minister president zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor iemand die een goedbetaalde baan voor 7 kinderen ambieert.
Matig salaris als je 7 kinderen moet onderhoudenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede minister president zijn.
Voor een land als Zimbabwe wellichtquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede minister president zijn.
Zimbabwaantjes moet je kort houdenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor een land als Zimbabwe wellicht
Heb je wel eens shotjes gehadquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:52 schreef Tjacka het volgende:
ik denk dat jc en ik nog diepzinnigere discussies voeren
dat zegt een hoop
Was ook vooral geopolitiek aangezien het een reactie op de invasie van Kuwait was, olie speelde ook een rol ja, dus daar zou je eventueel een economisch argument kunnen zien, bij alle andere voorbeelden sowieso niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je de Golfoorlog als geopolitiek neerzet dan weet ik niet hoe serieus de rest is.
Dan moet ik maar een rijke vrouw nemen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Matig salaris als je 7 kinderen moet onderhouden
Dan zou het weer Rhodesië moeten worden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor een land als Zimbabwe wellicht
145 tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Al weet ik niet hoeveel de MP pakt.
200k ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |