Nou ja. Het nummer is wel anders.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Nog maar 7 posts mensen, even volblaffen die handel. Ben uitgekeken op deze TT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha gvd. Klojo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:00 schreef Bartjebart het volgende:
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/P2rM6MLaikHHhugi7xwYon_Mybc=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)84880.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:03 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Nou ja. Het nummer is wel anders.
En twink voor Kaas.Deze wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Is wat.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:23 schreef Rezania het volgende:
Ik lig nu zeker al een half uur naakt op bed en ben te lui om eraf te komen.
Echte problemen vrind. Had je daar een problem mee?!quote:
En of ik dat heb GODNONDEJUH!quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echte problemen vrind. Had je daar een problem mee?!
Boksen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij durft niet te boksen he, heaumeau.
Oké, dat durf ik dan weer niet aan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boksen.De enige plek waar ik mijn vuist zal stoppen is je anus.
Oh.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:23 schreef Rezania het volgende:
Ik lig nu zeker al een half uur naakt op bed en ben te lui om eraf te komen.
Over 5 minuten gaat er gewoon een trein.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:25 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, ik heb een date met een gozer uit Delft en precies vanavond rijden die godverdomme klote treinen weer eens niet.
Ja, maar hij is dus op Delft Zuid.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Over 5 minuten gaat er gewoon een trein.
Ha, godver.quote:
Hij is nu aan het racen vanaf Zuid naar Centraal, hoop dat 'ie die trein haalt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha, godver.Die NS-pagina ziet er ineens heeeeel anders uit.
Ik dacht al van stel je toch niet aan, maar oke.
Ik hoop gewoon dat hij die ene trein in het half uur die nog wel gaat haalt. Anders wordt het vanavond niks meer geloof ik.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
Rijden er bussen (eventueel met een half uur vertraging oid..)? Wel kut, de vorige keer had je ook al pech met de trein.
Hopelijk wordt het snel opgelost!
Fijne vakantie wonderer
Laat hem gewoon naar Delft komen. Dat kan je easy bereiken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat hij die ene trein in het half uur die nog wel gaat haalt. Anders wordt het vanavond niks meer geloof ik.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat hij die ene trein in het half uur die nog wel gaat haalt. Anders wordt het vanavond niks meer geloof ik.
Moet ik meteen aan denkenquote:Want die had wat vertraging, en mijn god daar baal ik van.
Omdat ik nu 10 minuten minder bij je blijven kan.
Denk niet dat dat heel erg speelt op de tweede date.quote:
quote:
NS is anders best een topspoorvervoedertje eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze hebben al een gezamenlijke vijand (de NS).
Ik krijg soms het idee dat ze niet sporen..quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
NS is anders best een topspoorvervoedertje eigenlijk.
Wat voor shit werk heb je dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Nieuw dieptepunt van mijn baas:
Ik heb gisteren op werk kwark gegeten met wat muesli. En er lager letterlijk 3 halve korrels muesli in
"Eet je eten toch eens op en maak je bord leeg, hier komt mijn zoon niet mee weg".
Ik reageerde maar: "dat geloof ik." En dacht bij mijzelf "Doe eens normaal man, ik ben je zoon niet."
Werkgever*quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:12 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wat voor shit werk heb je dan?
Ai, veel succes dan maar. Lekker laten lullen en af en toe met een comeback komen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Werkgever*
Het werk is prima, maar mijn werkgever is wat minder....
Dat was ik dan ook zeker van plan!quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:15 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ai, veel succes dan maar. Lekker laten lullen en af en toe met een comeback komen.
Wow. Ik kan mezelf niet vergelijken met een 5 jarige...quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:20 schreef Kaas- het volgende:
dan is je zoon vast ook niet zo knap als ik
Succes ermee. Wat voor werk doe je dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat was ik dan ook zeker van plan!
Hoezo niet? Zo zie je er toch uit?quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow. Ik kan mezelf niet vergelijken met een 5 jarige...
Of er op een goede manier iets van zeggen, als het je dwars zit.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:20 schreef Kaas- het volgende:
Tja, zo communiceren veel mannen. Is verder niet alsof het hem dan ook echt boeit. Gewoon laten merken dat je er schijt aan hebt door te lachen, "nou en" te zeggen, of "dan is je zoon vast ook niet zo knap als ik" te zeggen.
Online marketing.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Succes ermee. Wat voor werk doe je dan?
quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zo zie je er toch uit?
*rent weg*
Love yooooouuuu!
<-- Vredesvlag
Niceeee... Hoe leuk?quote:
Dit kun jij niet weten, maar die man heeft altijd wel commentaar. Wat ik eet, wat ik drink, hoe ik het eet, hoe ik het drink. Als ik groene ijsthee op mijn bureau heb staan pakt hij het 80% van de tijd op en leest de voedingswaarde. "Daar zit suiker in hè", ja no shit man. Dat zat er de vorige 10x toen ik het mee had ook al in.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:56 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Of er op een goede manier iets van zeggen, als het je dwars zit.
Klinkt inderdaad wel als een mega-irritant figuur eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dit kun jij niet weten, maar die man heeft altijd wel commentaar. Wat ik eet, wat ik drink, hoe ik het eet, hoe ik het drink. Als ik groene ijsthee op mijn bureau heb staan pakt hij het 80% van de tijd op en leest de voedingswaarde. "Daar zit suiker in hè", ja no shit man. Dat zat er de vorige 10x toen ik het mee had ook al in.
Echt super infuriating.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]![]()
Ren maar mietje.
![]()
![]()
Klap je helemaal kapot.
Juist. Maar hij doet dit hele gebeuren erg vanuit de "hogere piet",quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel als een mega-irritant figuur eigenlijk.
De hiërarchische relatie met zo iemand maakt dat wel lastig. Met een collega op hetzelfde niveau kan je toch net even iets botter zijn in het recht zetten van zoiets.
Wooohooo. Rez heeft beet! Lekker "geslapen"?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Run away, Run away, run away and save your life.
Run away, run away, run away if you want to survive.
Of we moeten allemaal accepteren dat we gewoon graag seks hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:58 schreef Kaas- het volgende:
De mensen alhier zouden wel eens een voorbeeld aan mijn kuisheid mogen nemen inderdaad. Jullie zijn allemaal ridders van Satan.
Jaren 90 biatch!quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]![]()
Wat een kut muziek. Hoef het niet eens af te spelen.
Ik vind er niks aan.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Of we moeten allemaal accepteren dat we gewoon graag seks hebben.
Jeetje. Kan toch niet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Of we moeten allemaal accepteren dat we gewoon graag seks hebben.
Echt?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:30 schreef Kaas- het volgende:
Boris Johnson heeft zojuist de handdoek in de ring gegooid.
Zeker.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wooohooo. Rez heeft beet! Lekker "geslapen"?
wat is dat raar aan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:30 schreef Kaas- het volgende:
Boris Johnson heeft zojuist de handdoek in de ring gegooid.
Hmmm, een Britse pro-Brexit politicus die de handdoek in de ring gooit na een referendum zich uitspreekt voor een Brexit. Nee, helemaal niks raars aan idd!quote:
dat je brexit campagne leidt betekent niet dat je de nieuwe partijleider moet wordenquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmmm, een Britse pro-Brexit politicus die de handdoek in de ring gooit na een referendum zich uitspreekt voor een Brexit. Nee, helemaal niks raars aan idd!
Oei, een paarse broek. Succes ermee.quote:
Wauw. Ik werd vroeger ook altijd beledigd op de middelbare school als ik een paarse broek aan had. Wat een belediging. Wat een tijd om mensen te oordelen over hun broekkeuze.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Oei, een paarse broek. Succes ermee.
Ik krijg gelijk zo'n gevoel dat je werkgever echt zo'n slijmbal is.
Het gaat niet over de kleur broekquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wauw. Ik werd vroeger ook altijd beledigd op de middelbare school als ik een paarse broek aan had. Wat een belediging. Wat een tijd om mensen te oordelen over hun broekkeuze.
Een slijmbal?
Ja echt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt?Nu moet die Farage dus alles in z'n eentje doen?
Je hebt het niet gevolgd zie ik.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat je brexit campagne leidt betekent niet dat je de nieuwe partijleider moet worden
Ben je mal? Ik lach de ballen uit m'n broek dat nota bene de Britse nationalisten/unionists nu verantwoordelijk zijn voor het uiteenvallen van het VK. Oh de ironie.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
Maar kaas is nog steeds een beetje zurig na de overwinning van het soevereine Britse volk
Z'n baas klinkt vooral als een vervelende lul.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het gaat niet over de kleur broek![]()
Slijmbal, zo'n iemand die anderen omlaag praat en waar ze zelf tegenop kijken omhoog praat.
Meest kansloze actie? Hij heeft z'n veruit allerbelangrijkste politieke doel bereikt. Noem drie politici die hem dat nadoenquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja echt.En nee, Farage hoeft helemaal niets want hij zit niet eens in het Britse parlement en binnenkort ook niet in het Europees parlement. Maar het is wel de meest kansloze politieke actie die ik tijdens mijn leven heb aanschouwd.
Is Boris Johnson de grootste troll in de Britse geschiedenis?
Hihihihih heb jullie met leugens overgehaald om uit de EU te stappen, nu gauw wegwezen hihihihi
krijg je dan de oorlog en genocide waar Cameron mee dreigde?quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben je mal? Ik lach de ballen uit m'n broek dat nota bene de Britse nationalisten/unionists nu verantwoordelijk zijn voor het uiteenvallen van het VK. Oh de ironie.
Dat heeft hij helemaal niet. Volgens veel politieke commentatoren was hij zelfs tegen een Brexit, maar koos hij enkel het pad in de hoop premier te kunnen worden. Hij verwachtte nooit toen het zou lukken en toen het er ineens van kwam stond hij zwetend en zonder plan voor de camera's z'n woorden al een voor een in te trekken en te downplayen. Nu Gove hem verraden heeft, pakt hij snel z'n biezen om niet verder z'n vingers te branden aan wat hij veroorzaakt heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meest kansloze actie? Hij heeft z'n veruit allerbelangrijkste politieke doel bereikt. Noem drie politici die hem dat nadoen
quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
krijg je dan de oorlog en genocide waar Cameron mee dreigde?
Je reageert niet op de vraag. Maar ik weet het goed gemaakt. Noem twee politici die er net als farage in geslaagd zijn hun aller belangrijkste politieke doel te verwezenlijken. De kroonjuwelen zeg maarquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat heeft hij helemaal niet. Volgens veel politieke commentatoren was hij zelfs tegen een Brexit, maar koos hij enkel het pad in de hoop premier te kunnen worden. Hij verwachtte nooit toen het zou lukken en toen het er ineens van kwam stond hij zwetend en zonder plan voor de camera's z'n woorden al een voor een in te trekken en te downplayen. Nu Gove hem verraden heeft, pakt hij snel z'n biezen om niet verder z'n vingers te branden aan wat hij veroorzaakt heeft.
Mao, Stalin en een heleboel IS-opblaasterroristen. En Hitler ook bijna.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je reageert niet op de vraag. Maar ik weet het goed gemaakt. Noem twee politici die er net als farage in geslaagd zijn hun aller belangrijkste politieke doel te verwezenlijken. De kroonjuwelen zeg maar
typerend dat je deze noemt, is ook nog wel wat op af te dingen. Totaal niet vergelijkbaar met de weg die farage heeft gevolgdquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mao, Stalin en een heleboel IS-opblaasterroristen. En Hitler ook bijna.
Betekent niet altijd dat je de mensheid dient door je persoonlijke hoogste doel te bereiken.
Het is maar wat je doel noemt, de boel ontwrichten.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je reageert niet op de vraag. Maar ik weet het goed gemaakt. Noem twee politici die er net als farage in geslaagd zijn hun aller belangrijkste politieke doel te verwezenlijken. De kroonjuwelen zeg maar
Hehe.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is maar wat je doel noemt, de boel ontwrichten.
Als dat zijn doel was, ja, dan heeft ie dat gehaald. Chapeau!
En toen wilde ik iets zeggen over terroristen en het behalen van hun doel, maar ik zie dat dat inmiddels koude Kaas- is, want kaas heeft t al gezegd.
Je bent ziende blind als je niet kunt inzien dat een land uit de EU halen een volstrekt legitiem politiek doel isquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is maar wat je doel noemt, de boel ontwrichten.
Als dat zijn doel was, ja, dan heeft ie dat gehaald. Chapeau!
En toen wilde ik iets zeggen over terroristen en het behalen van hun doel, maar ik zie dat dat inmiddels koude Kaas- is, want kaas heeft t al gezegd.
Jij en je collega-fanboys van Wilders kijken nu naar de paniek aan de overzijde van de plas en denken: dat willen wij hier ook!! Is het niet?quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent ziende blind als je niet kunt inzien dat een land uit de EU halen een volstrekt legitiem politiek doel is
Welkomquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ga misschien over naar de darkside.... Macbook
er is helemaal geen paniekquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij en je collega-fanboys van Wilders kijken nu naar de paniek aan de overzijde van de plas en denken: dat willen wij hier ook!! Is het niet?
En je bent ziende dom als je denkt dat dit een GOED politiek doel was. Legitiem of niet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent ziende blind als je niet kunt inzien dat een land uit de EU halen een volstrekt legitiem politiek doel is
Grappig, na gisterenquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
waarom zou ik op een Wilders fanboy opmerking ingaan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat je enkel dat (onterecht overigens) ontkent, is alles wat ik weten wilde. Merci.
Definieer "goed"quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je bent ziende dom als je denkt dat dit een GOED politiek doel was. Legitiem of niet.
Mijn doel kan best zijn om met mijn hoofd tegen de muur te bonken en als ik dat dan doe, heb ik mijn doel gehaald. Kan ook een legitiem doel zijn. Verstandig is echter anders.
👍quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Kom nou, het is door al je posts in diverse subfora zo duidelijk als wat dat je PVV-aanhanger bent. Daar hoef je dan toch niet zo omheen te draaien?quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom zou ik op een Wilders fanboy opmerking ingaan?
Onzin en persoonlijke aanval. Wat een niveau
Goed voor de economie, stabiliteit, het vertrouwen, het moraal, je volk, de immigranten, de mensheid, de wereld, de schapen, de kruidenier op de hoek, de multi media magnaat, Barbie, Tim Immers, de beurs, you name it.quote:
nee hoor heb niets met de PVV. Verzameling onbenullenquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kom nou, het is door al je posts in diverse subfora zo duidelijk als wat dat je PVV-aanhanger bent. Daar hoef je dan toch niet zo omheen te draaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*politieke bitch-fight negeer*
Strikjes filter![]()
![]()
En hoe is een brexit niet goed hiervoor?quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed voor de economie, stabiliteit, het vertrouwen, het moraal, je volk, de immigranten, de mensheid, de wereld, de schapen, de kruidenier op de hoek, de multi media magnaat, Barbie, Tim Immers, de beurs, you name it.
Ik neem niet eens de moeite om te reageren, na de "discussie" over wapenbezit in de VS. Want als we dan met feiten komen, dan reageer je opeens niet meer.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En hoe is een brexit niet goed hiervoor?
Ik kan niet zoveel karakters in 1 post zetten geloof ik.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En hoe is een brexit niet goed hiervoor?
quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:50 schreef praisethebooty het volgende:
Leuk voor PasenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*politieke bitch-fight negeer*
Strikjes filter![]()
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
In de volksmond heet dat ook wel "een Mortaxxje plegen".quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:01 schreef praisethebooty het volgende:
Want als we dan met feiten komen, dan reageer je opeens niet meer.
jammer ben wel benieuwd hoe je brexit en "goed voor de mensheid" zou combinerenquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel karakters in 1 post zetten geloof ik.
sinds wanneer heb jij iets met de volksmondquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In de volksmond heet dat ook wel "een Mortaxxje plegen".
Huh, dat is toch die chick van Mirror's Edge?quote:
Idem voor andersom.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jammer ben wel benieuwd hoe je brexit en "goed voor de mensheid" zou combineren
Nee, de chick van Life is strange.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huh, dat is toch die chick van Mirror's Edge?
Ik het opnieuw een kans geven... Ook al vind ik het IDIOOT dat er nog geen refresh is sinds early 2015.quote:
Ik vind Macbooks eigenlijk sowieso wel iets te duur. Mijn vriend heeft er deze week net eentje gekocht. 1300 euro of zo? En dan is die echt megaklein en het enige dat hij ermee doet is een beetje internetten.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik het opnieuw een kans geven... Ook al vind ik het IDIOOT dat er nog geen refresh is sinds early 2015.
Achja, altijd beter dan de mac pro van $9.000 met performance van een high end desktop PC, of een Mac Cinema van 2011 2560x1440p á $799 OF een iMac (barf) 5k van $1.999 met slechte performance en ontzettend horrific throttelen. Ik snap niet dat Apple de hardware nog zelf maakt. Ze falen aan veel kanten.
Wil het al een tijdje een kans geven.quote:
Kheb geen laptop, dus geen idee.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wil het al een tijdje een kans geven.
Heb nu een Dell XPS 13 en qua prijs verschillen ze niet zo veel. Ben benieuwd of de Macbook Pro het extra gewicht/de bulk waard is.
Macbook is dan ook het enige apparaat van Apple waarvan ik vind dat ze hardware matig laten zien wat ze kunnen. iPhones zijn stuk voor stuk premium betalen voor goedkope hardware. Zie de accugrootte, het ramgeheugen, opslag en vooral het scherm wat anno 2016 gewoon niet in een high-end telefoon thuis hoort. Dan heb je de iMacs met problemen zoals hierboven beschreven en dan heb je nog een reeks aan hardware producten die al jaren niet gerefreshed zijn.
Macbooks zijn premium apparaten. Voor mij is een Macbook pro wel nodig. Ik kan niet tegen het slechte toetsenbord op de 12" macbook. Daarbij is hij te traag voor wat ik doe. De macbook pro is wel weer dun en licht. Ik ga bijna nooit weg zonder laptop richting vrienden. mijn vriend oid.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind Macbooks eigenlijk sowieso wel iets te duur. Mijn vriend heeft er deze week net eentje gekocht. 1300 euro of zo? En dan is die echt megaklein en het enige dat hij ermee doet is een beetje internetten.
Ik zit nu aan m'n tweede laptop. Eerste kostte 150 euro en ging zes jaar mee, m'n huidige kreeg ik voor nop.![]()
Lenovo thinkpads zijn een van de beste laptops ter weereld.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kheb geen laptop, dus geen idee.
Ja, dit ding voor m'n werk.
[ afbeelding ]
Is dat zo?quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Lenovo thinkpads zijn een van de beste laptops ter weereld.
Qua support en performance zijn het bakbeesten. Ze zijn in veel bedrijven de standaard voor business.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ow. Ok.
Nou, dan ben ik er blij mee.
Hij is iig lichter dan die stomem lompe Dell van tig jaar oud die ik eerst had.
Sjouwde me een breuk op reis.
Yup heb ik ook voor werk.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kheb geen laptop, dus geen idee.
Ja, dit ding voor m'n werk.
[ afbeelding ]
Wie is de gelukkige?quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik word GEK van m'n oooooooooor!
Zit dicht sinds t vliegen dinsdag. Morgen laten uitspuiten.
Ik doe in het vliegtuig altijd van die dingen in m'n oor die het een beetje tegengaan, en lekker kauwgom kauwen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik word GEK van m'n oooooooooor!
Zit dicht sinds t vliegen dinsdag. Morgen laten uitspuiten.
Ik ook, want heb veel last van drukverschil (al in treintunnels). Maar daardoor kunnen ze ook JUIST dicht gaan zitten.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik doe in het vliegtuig altijd van die dingen in m'n oor die het een beetje tegengaan, en lekker kauwgom kauwen.
Je vriend.quote:
Waarom de 12". Het enige voordeel wat ik kan bedenken is dat hij super gemakkelijk mee te nemen is, maar je hebt geen poorten, hij is trager, heeft echt een rot toetsenbord? Tenzij ik een USP mis?quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
en een macbook 12'' als thuisding.
Damn girl.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook, want heb veel last van drukverschil (al in treintunnels). Maar daardoor kunnen ze ook JUIST dicht gaan zitten.
Niet vanwege de druk, maar omdat ej de zooi met die dingen verder je oor induwt en zo dicht duwt.
Eigenlijk moet je gewoon de oortjes uitspuiten vóór het vliegen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook, want heb veel last van drukverschil (al in treintunnels). Maar daardoor kunnen ze ook JUIST dicht gaan zitten.
Niet vanwege de druk, maar omdat ej de zooi met die dingen verder je oor induwt en zo dicht duwt.
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je gewoon de oortjes uitspuiten vóór het vliegen.
Misschien wel, maar helaas gooit Lenovo ze ook vol troep die je nooit gebruikt. (En soms zelfs zaken die zelfs je hele netwerk kunnen verneuken.) Heb laatst bij een vriend z'n laptop mogen opruimen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Lenovo thinkpads zijn een van de beste laptops ter weereld.
Ik ben nogal panisch als t op m'n oren aankomtquote:
Toetsenbord rot? Verre van.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom de 12". Het enige voordeel wat ik kan bedenken is dat hij super gemakkelijk mee te nemen is, maar je hebt geen poorten, hij is trager, heeft echt een rot toetsenbord? Tenzij ik een USP mis?
Ja klopt. Van die typische business to business "solutions". Bloatware is helaas echt irritant tenzij jij als bedrijf jezelf hebt ingericht op allemaal Lenovo's en dit nooit veranderd.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:07 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Misschien wel, maar helaas gooit Lenovo ze ook vol troep die je nooit gebruikt. (En soms zelfs zaken die zelfs je hele netwerk kunnen verneuken.) Heb laatst bij een vriend z'n laptop mogen opruimen.
Je bent geen fan van de fan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Toetsenbord rot? Verre van.
Traag als wat? Voor mij prima te doen. Beetje internetten, films converteren en Diablo 3 spelen.
Poorten mis ik niet echt. Bijna alles is toch draadloos.
Hij is zo heerlijk stil. Geen fan.
Klinkt bekend voor mij. Kan het me heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nogal panisch als t op m'n oren aankomt
Want:
A. Halve familie is doof, dus ineens minder horen is lichte paniek
B. Mijn oren zijn door lastische chirurgie rechtgezet en kunnen niet alles meer qua flexibiliteit (stuk kraakbeen is verwijderd), dus als derden er aan komen vind ik t altijd onprettig
Dat is inderdaad waar. De lenovo van mijn vader kwam ook met heel veel zooi.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:07 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Misschien wel, maar helaas gooit Lenovo ze ook vol troep die je nooit gebruikt. (En soms zelfs zaken die zelfs je hele netwerk kunnen verneuken.) Heb laatst bij een vriend z'n laptop mogen opruimen.
Nou. Ik vind dat en een hoop reviewers ook, maar misschien heb jij daar geen last van.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Toetsenbord rot? Verre van.
Traag als wat? Voor mij prima te doen. Beetje internetten, films converteren en Diablo 3 spelen.
Poorten mis ik niet echt. Bijna alles is toch draadloos.
Hij is zo heerlijk stil. Geen fan.
Fanatic misschienquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent geen fan van de fan?
*badum-tisjjjjj*
ja krankzinnig he maar ik speel idd Diablo 3 op een 12 inch schermpjequote:Op donderdag 30 juni 2016 17:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nou. Ik vind dat en een hoop reviewers ook, maar misschien heb jij daar geen last van.
Hoe de fuck speel jij er diablo 3 op? Voor ¤1300 heb je laptops die het op max settings 1080p 60fpskunnen spelen. De Macbook 12" speelt het op Low 900p nog steeds met minder dan 30FPS. Het is absoluut geen snelle ultrabook, hij is portable, stil en heeft een goede accu en dat is zijn kracht.
Ik snap dan haast niet dat je op zo'n ding gaat gamen
Verder stelt uitspuiten geen ene fluit voor.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Klinkt bekend voor mij. Kan het me heel goed voorstellen.
Het gaat niet om het 12 inch schermpje.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ja krankzinnig he maar ik speel idd Diablo 3 op een 12 inch schermpje. Ik zit nu in act 3
.
nou ja gamen doe ik liever via andere wegen. Macbook is voor thuis op de bank.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het 12 inch schermpje.
Het gaat om de frames per second. Ik vind op de allerlaagste kwaliteit 20FPS echt niet speelbaar. Ik heb zelf vroeger ook LoL gedaan op mijn 14 inch laptop met trackpad, het is maar net wat je fijn vindtMaar meer gewoon: Wow zo veel geld uitgeven en dan zo ruk willen gamen. Klinkt gewoon erg naar.
De ene kant van mij snapt t. De andere kant van mij zegt dat je zo de terrorist laat winnen. Die laatste kant in mij is de sterkste.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:25 schreef Kaas- het volgende:
M'n vriend wil niet meer mee op de boot met de Gay Pride, omdat hij bang is voor terreurdreiging. Dit stelt me echt zo extreem teleur. Moest de leukste dag van het jaar worden.
Geen idee, maar werkt wel tegen dat drukverschil in je oren schijnbaar omdat t alles ff lekker doorluchtquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:23 schreef wizarddragon het volgende:
Werkt otrivin niet voor je oren. Misschien is het verkroepoekt daarbinnen.
Opgeven bij Gay66 kan zeker niet mee?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:25 schreef Kaas- het volgende:
M'n vriend wil niet meer mee op de boot met de Gay Pride, omdat hij bang is voor terreurdreiging. Dit stelt me echt zo extreem teleur. Moest de leukste dag van het jaar worden.
Precies. Ik verheug me al een vol jaar ontzettend op die dag om het eindelijk samen te doen en baal echt enooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorm hiervan. Kutzooi.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene kant van mij snapt t. De andere kant van mij zegt dat je zo de terrorist laat winnen. Die laatste kant in mij is de sterkste.
Ik begrijp niet wat je precies bedoelt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Opgeven bij Gay66 kan zeker niet mee?
Hij wil niet mee. T is niet dat ie niet mee kan.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Opgeven bij Gay66 kan zeker niet mee?
Je nog aanmelden voor de boot. Ik kan me herinneren dat dat altijd snel vol zit. Vooral met faghags en hetero's die met een feestje de homo's willen steunen toch?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je precies bedoelt.
Jawel dat kan nog wel en heb ik dus ook gedaan, maar hij wil niet meer.quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Je nog aanmelden voor de boot. Ik kan me herinneren dat dat altijd snel vol zit. Vooral met faghags en hetero's die met een feestje de homo's willen steunen toch?.
Ik wil ook ooit nog wel een keer, maar hoeft niet dit jaarquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel dat kan nog wel en heb ik dus ook gedaan, maar hij wil niet meer.
Leuk voor je.quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik wil ook ooit nog wel een keer, maar hoeft niet dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo eindigen he:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Kaas- op 01-07-2016 11:17:45 ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:09 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo eindigen he:
HondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die laatste.
Bedankt man.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Fuck you Karen, this isn't gluten-free!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe. Ik moest vooral wel lachen om die hond die het verjaardagstaartje op de grond slaat.
Bedankt mie jong.quote:
Ja is meer Limburgs dan Brabants, maar ik snap t desalniettemin.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt mie jong.![]()
![]()
(Dat is het verkeerde dialect, of nie?)
Dat is Gronings.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt mie jong.![]()
![]()
(Dat is het verkeerde dialect, of nie?)
Don't burn yourself darling.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:45 schreef Kaas- het volgende:
Net zeker 3 uur met een ex geappt zonder dat een van ons ook maar een seconde het gesprek verliet. Stopte ook alleen maar omdat ik weg moest voor een kroeg-afspraak. Vind het echt nog altijd een ontzettend leuke, lieve en lekker jongen.Maar was gewoon heel leuk, we weten beide dat er verder niets kan gebeuren en sturen daar ook niet op aan, al zou dat zeker anders gaan als de omstandigheden anders waren. Beetje apart gevoel over, maar wel leuk.
Een ex? Hoe oud waren jullie toen? 15 ofzo?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:45 schreef Kaas- het volgende:
Net zeker 3 uur met een ex geappt zonder dat een van ons ook maar een seconde het gesprek verliet. Stopte ook alleen maar omdat ik weg moest voor een kroeg-afspraak. Vind het echt nog altijd een ontzettend leuke, lieve en lekker jongen.Maar was gewoon heel leuk, we weten beide dat er verder niets kan gebeuren en sturen daar ook niet op aan, al zou dat zeker anders gaan als de omstandigheden anders waren. Beetje apart gevoel over, maar wel leuk.
16 tot 18quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:19 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Een ex? Hoe oud waren jullie toen? 15 ofzo?
Daar gaan alle health benefits van het gezond eten en bewegen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 03:41 schreef Kaas- het volgende:
Tot en met trouwens.
Normaal rook ik niks, maar vanavond 14 sigaretten en een sigaar pff. Zaten van die mentolklikballetjes in ofzo en dan was het ineens heel lekker. Beetje slecht. Maar vrienden bleven aanbieden en vond het toch wel relaxed.
Nu eerst een paar maand niet roken, want ik ben er niet zo voor.
Awwwquote:Op zaterdag 2 juli 2016 03:52 schreef Kaas- het volgende:
Toen ik een half jaartje aan de andere kant van de wereld was stond m'n vriend erop om elke week - ondanks alle modern communicatiemiddelen - een handgeschreven brief naar elkaar te sturen die dan iets van 5 dagen onderweg was. Elke week deed hij er een puzzelstukje in en na twee maand bleek dat een foto van ons met een heel lief bijschrift. Hoe lief is dat.Sorry moest even delenZ
Wauwquote:Op zaterdag 2 juli 2016 03:52 schreef Kaas- het volgende:
Toen ik een half jaartje aan de andere kant van de wereld was stond m'n vriend erop om elke week - ondanks alle modern communicatiemiddelen - een handgeschreven brief naar elkaar te sturen die dan iets van 5 dagen onderweg was. Elke week deed hij er een puzzelstukje in en na twee maand bleek dat een foto van ons met een heel lief bijschrift. Hoe lief is dat.Sorry moest even delenZ
Klopt. Vandaag alleen groente en fruit. Katertje.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:04 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Daar gaan alle health benefits van het gezond eten en bewegen.
quote:
Ja sloeg eigenlijk nergens op dat ik het deelde, maar ik was een beetje dronken en kwam die puzzel ineens tegen.quote:
Die twee zijn wel de enige mooie. Die met lager of hoger vind ik allemaal niet mooi meer op deze foto's.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:40 schreef praisethebooty het volgende:
Ik vind meneer 14-15% trouwens mooier dan 9-10%.
Hoe is dat gebeurd?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Mijn kniebanden zijn opgerekt. Moet rontgenfoto's laten maken.
11%-12% is denk ik het mooist. Ik zit nu op 14.5% en ik zie er echt niet uit als de meneer op dat plaatje.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:40 schreef praisethebooty het volgende:
Ik vind meneer 14-15% trouwens mooier dan 9-10%.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurt echt steeds langer om mooi te worden![]()
L'Amour menaçant:
Ik denk van 10 jaar lang intensief dansen en slijtage of zo. Kweetnie.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik gebruik gewoon snapchat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurt echt steeds langer om mooi te worden
Die helemaal links en die helemaal rechts.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:22 schreef Renesite het volgende:
Ik ga mezelf ook troosten5 jaar bij elkaar
(
!?)
http://groningen.andredokter.nl
Dat is wel kut.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk van 10 jaar lang intensief dansen en slijtage of zo. Kweetnie.
Er zit nu dus speling op, waardoor je meer kans hebt op blessures en dergelijke.
Heb al een tijd lang zo af en aan pijn aan m'n knietjes. Dus was maar eens naar de huisarts gegaan (moest er toch zijn).
En die zei dus dat m'n onderbeen t.o.v. bovenbeen bewoog (duh, maar dan not in a good way zegmaar). Dus nu foto's laten maken.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:28 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon snapchat.Maar dat werkt vanavond op t feestje niet zo denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Mja. Eerst maar ff de foto's.quote:
Real life snapchat filters. Gat in de markt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat werkt vanavond op t feestje niet zo denk ik
Die bestaat.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:03 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Real life snapchat filters. Gat in de markt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Kaas- op 02-07-2016 20:18:59 ]
Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die bestaat.
De Johnny Bravo zonnebril.
[ afbeelding ]
Zeg, kan het groter verdomme?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die bestaat.
De Johnny Bravo zonnebril.
[ afbeelding ]
Ik had hem gecorrigeerd naar 250 bij 250. Laadt Fok dan alsnog het bestand in de originele grootte alvorens het te verkleinen?quote:
Yes. Daarom gewoon spoiler.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had hem gecorrigeerd naar 250 bij 250. Laadt Fok dan alsnog het bestand in de originele grootte alvorens het te verkleinen?
jup. Leuk!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:31 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Die helemaal links en die helemaal rechts.
Oh, Noah en Jochem zijn dat kennelijk.
Kijk em dan blij wezen met z'n penaltyquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:01 schreef Kaas- het volgende:
Kimmich van Duitsland (rechtshalf) is lekker.
[ Bericht 30% gewijzigd door praisethebooty op 03-07-2016 00:20:28 ]
Hehe echt he. Wat een lekker mannetje joh. Draxler ook wel van Duitsland. En Darmian van Italië.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kijk em dan blij wezen met z'n penalty
Waar heb je die gevonden?quote:Op zondag 3 juli 2016 12:10 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden die twee in het midden een stel zijn? Fan van Wales terwijl ze scoren.
Op internet. En ik moet dan wel lachen, voetbalfans zijn meestal best homofoob, maar gaan ze wel een beetje gay lopen doen omdat iemand een bal in een netje trapt.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden?
Waarschijnlijk niet. Tijdens een voetbalwedstrijd van je eigen land hebben vrienden vaak wel veel fysiek contact doordat het zo'n emotionele rollercoaster is (als niet-voetbalfan zal het wel raar voor je klinken haha).
In m'n vriendengroep is er ook heel veel bromance. Ze zijn allemaal zo hetero als wat, maar tijdens stapavondjes wordt er constant geknuffeld, handjes vastgehouden etc.
Refrein ja, heel mooi. De rest zuigt, vind ik. Toevallig dinsdag de hele dag met teruggaan naar huis nog gezongen met m'n nichtjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeey progress
[ Bericht 39% gewijzigd door praisethebooty op 04-07-2016 17:27:47 ]
Dus je hebt een date?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:53 schreef Kaas- het volgende:
Ik pikte net een boek op dat ik overkocht van een medestudente, gewoon ergens op de campus. Ze vroeg ineens of ik na de tentamenweek een kopje koffie wil drinken.
Werd fucking ongemakkelijk. Kan niet dealen met vrouwen, grote waffel is dan helemaal weg. Zeker nuchter.
Weet ze dat je niet-hetero bent?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:53 schreef Kaas- het volgende:
Ik pikte net een boek op dat ik overkocht van een medestudente, gewoon ergens op de campus. Ze vroeg ineens of ik na de tentamenweek een kopje koffie wil drinken.
Werd fucking ongemakkelijk. Kan niet dealen met vrouwen, grote waffel is dan helemaal weg. Zeker nuchter.
OOOH wat leuk voor je. Een datequote:Op maandag 4 juli 2016 16:53 schreef Kaas- het volgende:
'Je vroeg me mee voor koffie, maar ik ben meer van de Thee, want Thee is Gay, en ik ookquote:Op maandag 4 juli 2016 17:41 schreef Kaas- het volgende:
Nou nog niet, enkel gezegd van oh ja ehh leuk. Maar ik app vanavond wel even van oh trouwens ik ben homo.
Niet doen! TIjdens de date benoemen. Veel leukerquote:Op maandag 4 juli 2016 17:41 schreef Kaas- het volgende:
Nou nog niet, enkel gezegd van oh ja ehh leuk. Maar ik app vanavond wel even van oh trouwens ik ben homo.
En dan is d'r broertje mee en faket zij ineens hoofdpijn en moet weg. D'r broertje gooit koffiemelk over zijn shorts en moet ze uitwassen en drogen op het toilet.. ?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:12 schreef praisethebooty het volgende:
Misschien heeft ze wel een heel leuk gespierd blond twink broertje die een crush op je heeft.
Heeft ze een foto laten zien waar je op stond, en zei d'r broertje OMG Wie is die hunk1!11!1!11
En toen zei ze "ooh, dat is Kaas, maar ik weet niet of die homo is."
"Oooh, zoek het uit, alsjeblieft, plzz!!"
En daarom vraagt ze je op de koffie.
Kom anders maar even mee naar huis, ik woon hier in de buurt?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:30 schreef Peter het volgende:
[..]
En dan is d'r broertje mee en faket zij ineens hoofdpijn en moet weg. D'r broertje gooit koffiemelk over zijn shorts en moet ze uitwassen en drogen op het toilet.. ?
En je roeitwink dus ook?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:48 schreef Rezania het volgende:
Vanavond feestje bij een roeivereniging.Allemaal wedstrijdroeiers die voor het eerst in maanden weer mogen drinken, gaat mooi worden.
Die is geen wedstrijdroeier, maar wel zijn vereniging ja.quote:
Hebben ze het terras verplaatst?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:17 schreef TwisterNederland het volgende:
Zou nu ergens op een terras moeten hebben, maar is een week verplaatst
Nee, mijn date kon nietquote:Op maandag 4 juli 2016 19:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Hebben ze het terras verplaatst?
Voor de instagrammers, nog een leuke: https://www.instagram.com/bruhjobs/
Ik zou dan gewoon "sure, gezellig" zeggen en niet doorhebben dat ze waarschijnlijk meer wil :'0quote:Op maandag 4 juli 2016 16:53 schreef Kaas- het volgende:
Ik meestal net zo hoor, maar bij een meisje die ik nog nooit heb ontmoet vind ik dat dan weer te opvallend om niks te vermoeden.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon "sure, gezellig" zeggen en niet doorhebben dat ze waarschijnlijk meer wil :'0
Dan heb je vast een 9 of zo.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:01 schreef Kaas- het volgende:
Tentamen van zojuist ging trouwens voor m'n gevoel dra-ma-tisch.
Nee, uitgesloten. Ik zeg dat altijd alleen als het echt slecht ging.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:14 schreef wonderer het volgende:
Ik heb vandaag trouwens voor het eerst mijn boek in mijn handen gehad. Even wennen om 'm niet alleen op het scherm te zien...
[..]
Dan heb je vast een 9 of zo.
Dan betoon ik bij dezen mijn medeleven.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, uitgesloten. Ik zeg dat altijd alleen als het echt slecht ging.
Wat leuk trouwens!
Nice!quote:Op maandag 4 juli 2016 21:14 schreef wonderer het volgende:
Ik heb vandaag trouwens voor het eerst mijn boek in mijn handen gehad. Even wennen om 'm niet alleen op het scherm te zien...
[..]
Dan heb je vast een 9 of zo.
je moet geen porno kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:01 schreef Kaas- het volgende:
Waarom lekt er niet eens een nude vid van Troye Sivan.
yourbrainonporn.comquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe jij dat niet dan?
Hoe staat het met je baard?
Pfffquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
yourbrainonporn.com
Die staat er goed bij
porno heb ik dit jaar nog niet gezienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pfff
Ja ik heb dat idee soms ook wel eigenlijk. Maar stoppen is wel lastig.
En nice. Mijne is nu na 2 a 3 week ook wel flink. En lekker warm als het waait.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:01 schreef Kaas- het volgende:
nee niet echtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh wow respect. Merkte je daarna verschil?
Masturbeer je ook niet of dat wel, maar dan gewoon zonder porno? Ik kijk volgens mij wel echt veel te veel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee niet echt
Keek laatste paar jaar sws niet echt geregeld
Maar daarvoor wel jaren gehad dat het dagelijks raak wasgeloof wel dat dat niet echt gezond is
probeer het niet te doen maar dat lukt niet altijd. Fantasie ipv porno danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Masturbeer je ook niet of dat wel, maar dan gewoon zonder porno? Ik kijk volgens mij wel echt veel te veel.
Waarom probeer je dat ook niet te doen eigenlijk dan? Verbetert dat je seksleven?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
probeer het niet te doen maar dat lukt niet altijd. Fantasie ipv porno dan
nee dat heb ik sws nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom probeer je dat ook niet te doen eigenlijk dan? Verbetert dat je seksleven?
Waarom voel je je na fappen kut dan? Het is toch iets heel gewoons?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee dat heb ik sws niet
Nee maar op het moment dat ik het wel doe wordt het heel snel en gewoonte. En ik voel me na fappen altijd kut
zo'n leeg, depri gevoel. Weet niet waaromquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom voel je je na fappen kut dan? Het is toch iets heel gewoons?
In tentamenweken doe ik het als sog soms wel 6-8x per dag of zo, dat is wel een beetje bizar en is het eigenlijk ook helemaal niet leuk.
Apart, hoor dat wel vaker maar herken me er niet in en snap ook niet zo goed waar dat vandaan moet komen. Soms is het gewoon even chill toch.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo'n leeg, depri gevoel. Weet niet waarom
6-8 keer is wel heel obsessief
oh ik doe helemaal niets aan baardverzorgingquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Apart, hoor dat wel vaker maar herken me er niet in en snap ook niet zo goed waar dat vandaan moet komen. Soms is het gewoon even chill toch.
En ja, dat slaat nergens op idd.
Kwam je trouwens zojuist puur toevallig ineens tegen in het baardenpicstopic.Ik heb net een starterspakketje besteld met kam, zeep en olie.
Omdat die echt veel te jong isquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:01 schreef Kaas- het volgende:
"Ik ben een thee-lord!"quote:Op maandag 4 juli 2016 17:48 schreef Peter het volgende:
[..]
'Je vroeg me mee voor koffie, maar ik ben meer van de Thee, want Thee is Gay, en ik ook. OK, bye, doei!'
Die is 21 toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat die echt veel te jong is
Toevallig vanochtend nog de cd aan in de auto
Hij is wel schattig. Zou hem niet doen, wil enkel hem horen zingen though.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zal bestMaar ik zou t verdomd creepy vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |