SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op maandag 13 juni 2016 19:08 schreef richolio het volgende:
Ik plas mijn wasbakIk heb meerdere keren in de wasbak gekotst wanneer ik te veel gedronken had. Moest ik daarna de stukjes eruit vissen met een lepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nu gelukkig wel een wc boven (en ik drink niet meer zoveel).
Ik heb als kind (11-12 jaar) speelgoed gestolen van een klasgenoot en van mijn nichtje. Ik dacht helemaal niet aan hoe vervelend dat voor hen zou kunnen zijn.
Ik heb als puber toen ik ruzie had met mijn zus als wraak haar identiteitskaart onder haar kastje gelegd, zodat ze stress zou hebben omdat ze het kwijt zou zijn maar hem wel zou zien wanneer ze zou bukken. Ze vond hem niet en moest vervolgens een boete betalen en een nieuwe kaart.
Ik heb sinds de puberteit gedetailleerde moordlustige fantasieën.Why are you wearing that stupid man suit?
Nice.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:24 schreef Fokker101 het volgende:
-Ik heb een moeder van een vriend geneukt
Dat dacht ik ook gelijkquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:17 schreef Impressme het volgende:
- Ik heb vuurwerk bij een brievenbus naar binnen gegooid toen ik 15 was, bij een bedrijf, geen gezin.
- Ik heb "Je bent een lul" in sneeuw geschreven op de auto van mijn buurman.
- Ik heb op paarden gereden die niet mijn eigendom waren, die op een veld stonden.
Top of my head. Ik bied graag mijn excuses aan, gewoon omdat het kan.
Gelukkig waren ze al dood. Dit deed me wel aan een ander ding van mij denken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:58 schreef onlogisch het volgende:
- Ik heb ooit een dood nestje vogels in een sloot laten zinken
- Ik vind de nashjeedjes van ISIS mooi klinken
Dat had ik dus ook met het vogelnestje.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig waren ze al dood. Dit deed me wel aan een ander ding van mij denken.
Ik zag eens een enorme naaktslak in de tuin en dacht "wat waren nou al die verhalen over zout op slakken?", dus heb ik toen in de keuken wat zout gehaald en dat op die slak gedaan
Die enorme naaktslak begon gelijk te schuimen enzo en na een tijdje zag ik dat die naaktslak nog gewoon leefde, maar wel een stuk dunner was geworden, lag nog wel wat prut op die plek
Waarom deed ik dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |