Nou ja. Het nummer is wel anders.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Nog maar 7 posts mensen, even volblaffen die handel. Ben uitgekeken op deze TT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha gvd. Klojo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:00 schreef Bartjebart het volgende:
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/P2rM6MLaikHHhugi7xwYon_Mybc=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)84880.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:03 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Nou ja. Het nummer is wel anders.
En twink voor Kaas.Deze wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Is wat.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:23 schreef Rezania het volgende:
Ik lig nu zeker al een half uur naakt op bed en ben te lui om eraf te komen.
Echte problemen vrind. Had je daar een problem mee?!quote:
En of ik dat heb GODNONDEJUH!quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echte problemen vrind. Had je daar een problem mee?!
Boksen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij durft niet te boksen he, heaumeau.
Oké, dat durf ik dan weer niet aan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boksen.De enige plek waar ik mijn vuist zal stoppen is je anus.
Oh.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:23 schreef Rezania het volgende:
Ik lig nu zeker al een half uur naakt op bed en ben te lui om eraf te komen.
Over 5 minuten gaat er gewoon een trein.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:25 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, ik heb een date met een gozer uit Delft en precies vanavond rijden die godverdomme klote treinen weer eens niet.
Ja, maar hij is dus op Delft Zuid.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Over 5 minuten gaat er gewoon een trein.
Ha, godver.quote:
Hij is nu aan het racen vanaf Zuid naar Centraal, hoop dat 'ie die trein haalt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha, godver.Die NS-pagina ziet er ineens heeeeel anders uit.
Ik dacht al van stel je toch niet aan, maar oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |