abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2016 @ 11:26:59 #151
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163685028
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 11:25 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Een ander voorbeeld is de gedachtes die je hebt bij middeleeuwse vluchtelingen uit een middeleeuws land met een middeleeuwse cultuur. In eerste instantie denk je misschien: Daar zou de (grote) meerderheid wel eens laag opgeleid van kunnen zijn of misschien zelfs analfabeet kunnen zijn. Fout, fout, fout. 180 graden draaien. Het zijn overwegend hoogopgeleide vluchtelingen, ict'ers, ingenieurs etc.
Daar doelde ik niet meteen op maar inderdaad qua propaganda wordt alles verheerlijkt om het doel te bereiken.

Waar ik in deze op doelde is bijvoorbeeld de tien geboden.

Pak die er eens bij en draai ze om, bij een groot deel daarvan hebben we gewoon de westerse maatschappij. Niet dat per se wordt aangemoedigd maar wel beloond.
pi_163685058
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:38 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het is wel een politica he, of ze nou officieel een statement uitbrengt of met logo en al via twitter lijkt me niet onderdoen.

Als ik uit mijn eigen naam maar met referentie naar mijn bedrijf via twitter een security exploit disclose waardoor er schade ontstaat door hackers word ik daar ook op afgerekend en wordt er ook gesproken over een expert die onverstandig heeft gehandeld.
Ja precies, het is een politica. Geen ambtenaar, geen werknemer, maar een parlementariėr.
Je poging om iets te linken aan de relatie werkgever-werknemer slaat dan natuurlijk ook als een lul op een drumstel.

Sterker nog als er iemand hier weer eens antidemocratisch bezig is, ben jij het wel met je pleidooi om een parlementariėr op te willen sluiten vanwege het uiten van een mening die op generlei wijze strafbaar is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 12 juli 2016 @ 11:31:55 #153
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163685100
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 11:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja precies, het is een politica. Geen ambtenaar, geen werknemer, maar een parlementariėr.
Je poging om iets te linken aan de relatie werkgever-werknemer slaat dan natuurlijk ook als een lul op een drumstel.

Sterker nog als er iemand hier weer eens antidemocratisch bezig is, ben jij het wel met je pleidooi om een parlementariėr op te willen sluiten vanwege het uiten van een mening die op generlei wijze strafbaar is.
En van een parlementarier zou je geen verstand verwachten?

Verder spreek ik in deze als werkgever dus verwacht ik van de buitenwereld gezeik, niet intern. Geen lul op drumstel vergelijking dus.

Verder ben ik in een opsluitstemming wat inderdaad antidemocratisch is. Net als dat voorstellen tot het ontnemen van stemrecht van ouderen en mensen met een IQ < 120 dat is.

Laat ik deze woorden dan maar even terugnemen en haar gewoon ontzettend achterlijk noemen.
pi_163685725
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 11:31 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

En van een parlementarier zou je geen verstand verwachten?
Verder spreek ik in deze als werkgever dus verwacht ik van de buitenwereld gezeik, niet intern. Geen lul op drumstel vergelijking dus.

Verder ben ik in een opsluitstemming wat inderdaad antidemocratisch is. Net als dat voorstellen tot het ontnemen van stemrecht van ouderen en mensen met een IQ < 120 dat is.

Laat ik deze woorden dan maar even terugnemen en haar gewoon ontzettend achterlijk noemen.
Je posts zwalken maar wat heen en weer zonder duidelijke lijn.
Je claim was vrij helder. Een uitspraak op Twitter waarin ze zegt dat er geen bewijs is voor IS-leden die via de vluchtelingenstroom Europa binnenkomen en de verhalen daaromtrent kwalificeert als hysterie zou gelijk staan aan mensen monddood maken. Dat slaat gewoon nergens op.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')