[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 29-11-2002 21:25]
quote:Defineer *iets*.
Op vrijdag 29 november 2002 21:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De dames van Fok, zouden die iets met mij willen
Of moeten wij *iets* verzinnen?
quote:een relatie..
Op vrijdag 29 november 2002 21:28 schreef Loedertje het volgende:[..]
Defineer *iets*.
Of moeten wij *iets* verzinnen?
quote:Als je iemand wilt verbeteren moet je het goed doen
Op vrijdag 29 november 2002 21:33 schreef dolle_hond het volgende:
Invenratisatie
inventarisatie
Je wordt met de dag wanhopiger als ik zo je posts lees.
(en dan zit ik te denken dat ik een kansloos figuur ben...)
[offtopic]
(waarschijnlijk heeft BHFH gewoon een erg creatieve geest en ligt hij elke keer weer dubbel om de mensen die weer in zijn topics posten...)
[/offtopic]
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 29-11-2002 22:01]
quote:Ik vond 'm eigenlijk wel toepasselijk:
Op vrijdag 29 november 2002 21:38 schreef amnesiac het volgende:[..]
Als je iemand wilt verbeteren moet je het goed doen
inventarisatie
quote:
Invenratisatie
quote:[nofi]
De dames van Fok, zouden die iets met mij willen afgaande op mijn postings en niet gerelateerd aan het feit dat zij zelf al wellicht een relatie hebben? Dit om het relatie potentieel van mij te peilen. Ik moet me degelijk voorbereiden op hetgeen ik kan verwachten qua succesfactor ,dit om eventuele teleurstellingen te voorkomen.
quote:Volgens mij was-ie al getrouwd
Op vrijdag 29 november 2002 21:40 schreef matthijn99 het volgende:
Jij had toch allang trouwplannen?.
quote:JE SNAPT HET BIJNA
Op vrijdag 29 november 2002 21:38 schreef amnesiac het volgende:[..]
Als je iemand wilt verbeteren moet je het goed doen
inventarisatie
Ik kan U vertellen: Dit gaat NIET werken.
Probeer eens om op alle mogelijke manieren te voorkomen dat je iemand tegenkomt. Things will come you're way!
quote:Ging het maar altijd zo makkelijk in het leven. Ik ben bang dat er toch ietsje meer bij komt kijken hoor...
Op zaterdag 30 november 2002 11:17 schreef Gospelkees het volgende:
Probeer eens om op alle mogelijke manieren te voorkomen dat je iemand tegenkomt. Things will come your way!
quote:hmm in Thailand was ik wel 1 leuk meisje tegengekomen, die misschien wat wilde (dacht ik misschien). Ze was niet zo knap ,maar ik voelde me toch erg gevleid al ben ik er niet op in gegaan (een relatie met haar te proberen)aangezien ik net getrouwd was.
Op zaterdag 30 november 2002 11:17 schreef Gospelkees het volgende:
Een en ander doet mij voorkomen alsof U er een overwegens rationele aanpak op nahoudt.Ik kan U vertellen: Dit gaat NIET werken.
Probeer eens om op alle mogelijke manieren te voorkomen dat je iemand tegenkomt. Things will come you're way!
quote:Een goede kans dat ik ze nooit te zien krijg. zij heeft ze en het was de bedoeling dat ik er met de kerst heen zou gaan om de video en de foto's te bekijken, maar dat gaat niet door nu. Dus als ik ze te zien krijg wordt dat op zijn vroegst aankomende zomer, of anders over een jaar.
Op zaterdag 30 november 2002 11:30 schreef calvobbes het volgende:
Waar blijven die trouwfoto's nou BHFH?
quote:Er is er maar 1 die zo'n topic kan openen. Ik zou eerst met jezelf bezig gaan en je instelling veranderen!!
De dames van Fok, zouden die iets met mij willen afgaande op mijn postings en niet gerelateerd aan het feit dat zij zelf al wellicht een relatie hebben? Dit om het relatie potentieel van mij te peilen. Ik moet me degelijk voorbereiden op hetgeen ik kan verwachten qua succesfactor ,dit om eventuele teleurstellingen te voorkomen.
quote:Het maakte toch niet uit of ze vrijgezel waren of niet?
Op zaterdag 30 november 2002 12:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dus op fok wil niemand met mij daten, ook al was de persoon vrijgezel.. :hmm, zie je wel dat in Nederland geen vrouw voor mij rondloopt.Dan wil ik ook dat gezeur niet meer horen dat er in Nederland genoeg vrijgezelle vrouwen lopen, blijkbaar niet dus, dit topic heeft dat bewezen.
quote:.
Op zaterdag 30 november 2002 12:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dus op fok wil niemand met mij daten, ook al was de persoon vrijgezel.. :hmm, zie je wel dat in Nederland geen vrouw voor mij rondloopt.Dan wil ik ook dat gezeur niet meer horen dat er in Nederland genoeg vrijgezelle vrouwen lopen, blijkbaar niet dus, dit topic heeft dat bewezen.
Neeee, dat klopt niet.... .er lopen genoeg leuke en vrijgezelle vrouwen rond... . ze willen je gewoon niet
quote:Ben je altijd zo "aardig"
Op zaterdag 30 november 2002 18:07 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
.
Neeee, dat klopt niet.... .er lopen genoeg leuke en vrijgezelle vrouwen rond... . ze willen je gewoon niet
quote:Doe jij altijd zo sneu? Man lees je eigen topics eens terug, dan zou je je ook bescheuren
Op zaterdag 30 november 2002 19:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ben je altijd zo "aardig"
quote:Dat is 'ie niet, maar je bent gewoon een rare vogel.
Op zaterdag 30 november 2002 19:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ben je altijd zo "aardig"
quote:"Zeg maar: Sjors, je bent een eikel! Koooooommaa kommaa kommaa"
Op zaterdag 30 november 2002 19:29 schreef MacBeth het volgende:[..]
Dat is 'ie niet
quote:Doe 'es lief, beetje lullig om misbruik te maken van de complete serviesset voor de kop van bepaalde mensen
Op zaterdag 30 november 2002 19:30 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
"Zeg maar: Sjors, je bent een eikel! Koooooommaa kommaa kommaa"
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 19:30 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
"Zeg maar: Sjors, je bent een eikel! Koooooommaa kommaa kommaa"
No offense man BUT YOU NEED PUSSY BAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gr Filmgek
quote:Maarja, dat is knap lastig, zo blijkt wel uit dit topic, niemand wil een relatie met mij ook al waren ze vrijgezel..
Op zaterdag 30 november 2002 19:35 schreef Filmgek het volgende:[..]
grappenmaker niet afzeiken das zo lullig
... maarja die jongen komt op een dag een POES tegen waar hij geen NEE tegen kan zeggen en dan is zijn hele probleem opgelost
No offense man BUT YOU NEED PUSSY BAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gr Filmgek
quote:Jezus..........
Op zaterdag 30 november 2002 20:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Maarja, dat is knap lastig, zo blijkt wel uit dit topic, niemand wil een relatie met mij ook al waren ze vrijgezel..
quote:Pfff, ga er dan wat aan doen man! Zo kom je ook niet veel verder...
Op zaterdag 30 november 2002 20:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Maarja, dat is knap lastig, zo blijkt wel uit dit topic, niemand wil een relatie met mij ook al waren ze vrijgezel..
quote:Ik doe mijn best hoor...
Op zaterdag 30 november 2002 21:18 schreef Svensson het volgende:[..]
Pfff, ga er dan wat aan doen man! Zo kom je ook niet veel verder...
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 22:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik doe mijn best hoor...
zoals dit topic plaatsen bijvoorbeeld.
quote:Nou, ik zie niet in hoe je door het plaatsten van dit topic meer zelfvertrouwen of eventueel een relatie kunt krijgen.
Op zaterdag 30 november 2002 22:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik doe mijn best hoor...
zoals dit topic plaatsen bijvoorbeeld.
Waar het om gaat is dat je snel iets aan je eigen zelfbeeld gaat doen, want zo ben je alleen maar bezig jezelf te kwellen.
Punt 1: Nooit zomaar een kreet om een deet plegen, werkt zeer afstotend, iemand die gefrustreerd overkomt geeft blijk zwakke genen te hebben (moeite met het verkrijgen ve vriendin = moeite met voortplanting = zwakke genen)
'K geloof dat je het hier nu echt verknalt hebt
quote:ik sta op fokdating en heb nog geeneen reactie gehad. En als ik uitga maak ik wel praatjes met een meid hoor. Ik heb in Nederland gewoon nog nooit een move gemaakt, dus ik vraag alleen maar tips wat te doen, omdat Nederlanders zulke lastig karakters hebben altijd. en bovendien nodig ik knappe vrijgezelle meteen uit te reageren. Sla ik 2 vliegen in 1 klap!
Op zaterdag 30 november 2002 22:48 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
heb je een klap met de molen gehad of zo? Wat denk je nu? Dat heel vrouwelijk Fok hier gaat schreeuwen om met jou te mogen daten?
Sorry om je uit je droomwereld te moeten halen: zo krijg je nooit een date!
Waarom ga je niet eens op een datingsite oed? Of ga je gewoon de kroeg in en ga eens een praatje maken met een meid? Of ben je er zo een die denkt dat zonder gerichte inspanning er ook wel iets op je pad komt?
quote:
Op zondag 1 december 2002 00:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik meld me hierbij aan voor een spannende date met je!Lijkt me echt fantastisch
.
quote:Wanneer je wilt!
Op zondag 1 december 2002 00:54 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
ja
Ik heb altijd al bewondering gehad voor je topics en manier van denken, daarom meld ik me hierbij aan. Wanneer kun je ?
quote:Jottem ik ben populair! ....
Op zondag 1 december 2002 01:29 schreef Nyame het volgende:
mocht het nou op niets uitlopen, dan wil ik ook wel met je daten hoor, BHFH!
* BloodhoundFromHell hoopt vurig dat men hem niet zit te stangen, maar dat er werkelijk gedate gaat worden
quote:Haak je nu alweer af?
Op zondag 1 december 2002 00:54 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
ja
Ik heb altijd al bewondering gehad voor je topics en manier van denken, daarom meld ik me hierbij aan. Wanneer kun je ?
quote:* Nyame durft die uitdaging wel aan hoor!
Op zondag 1 december 2002 01:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Jottem ik ben populair! ....
* BloodhoundFromHell hoopt vurig dat men hem niet zit te stangen, maar dat er werkelijk gedate gaat worden
quote:Dan kom ik wel op de zeelandmeet ,als die er ooit komt, ben wel benieuwd naar nog een paar zeeuwen.... Je mag natuurlijk ook wel hierheen komen hoor, heb kamers genoeg, dus je kan altijd blijven slapen!
Op zondag 1 december 2002 01:29 schreef Nyame het volgende:
mocht het nou op niets uitlopen, dan wil ik ook wel met je daten hoor, BHFH!
* BloodhoundFromHell gaat nu zelf slapen van de leuke dates die gaan komen en wie weet meer!
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 01-12-2002 01:56]
quote:ken ik jou niet van het F1 forum? of van alt.kabel.nl.home?
Op zondag 1 december 2002 22:50 schreef Jabberwockie het volgende:
Wat een gek! Mijn hemel, wat doe ik hier..
maarre je hoeft niet te posten hier hoor als je toch niet met mij wilt daten...
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 01-12-2002 23:29]
quote:Nee.
Op zondag 1 december 2002 23:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ken ik jou niet van het F1 forum? of van alt.kabel.nl.home?
Succes verder maar ik zie er niet veel van komen.
Ps Ik post hier als ik daar zin in heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |