Tenzij Macroquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:20 schreef Uncle het volgende:
Je ziet ze ook pas als ze heel groot zijn of als je ver afstopt (meestal iets van f/8 of hoger).
Gewoon alles wijd open schieten. Dan zie je er niets van en dat doen de echte pro's ook natuurlijk : P
Ah is tochquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Moest je nu echt mijn humeur verpesten ?
Hehehe. Lekker meezingen joh.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Moest je nu echt mijn humeur verpesten ?
Geen toestemming gevraagd?quote:Op zondag 17 juli 2016 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik sta in een boek Ik sta in een boek Wel met foto's uit de prehistorie En puur bij toeval achter gekomen
[ afbeelding ]
Ik heb ze in het verleden zelf alle high res aangeleverd Ik vind dat ik daarmee toestemming heb gegeven, maar het was netter geweest als ze ff een mailtje hadden gedicht met de melding dat dit ging gebeuren Dat heb ik ze wel teruggekoppeldquote:
Sturen voor doel X is niet automatisch toestemming voor doel Y. Maar goed. Weet jou relatie met betreffende bedrijf nietquote:Op zondag 17 juli 2016 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb ze in het verleden zelf alle high res aangeleverd Ik vind dat ik daarmee toestemming heb gegeven, maar het was netter geweest als ze ff een mailtje hadden gedicht met de melding dat dit ging gebeuren Dat heb ik ze wel teruggekoppeld
Het is een muziekfestival dat draait op subsidies en vrijwilligers De foto's zijn aangeleverd voor hun archief en publicatie-doeleinden. Ik zie geen reden om moeilijk te doen.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:34 schreef Uncle het volgende:
[..]
Sturen voor doel X is niet automatisch toestemming voor doel Y. Maar goed. Weet jou relatie met betreffende bedrijf niet
Prima dan tochquote:Op zondag 17 juli 2016 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is een muziekfestival dat draait op subsidies en vrijwilligers De foto's zijn aangeleverd voor hun archief en publicatie-doeleinden. Ik zie geen reden om moeilijk te doen.
Xil! Je leeft nogquote:
wat ga je ermee op de foto zetten?quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:42 schreef over_hedge het volgende:
2x converter gekocht Nu nog even wachten tot 30 sept tot mijn vakantie
Dieren in Afrikaquote:
Ik neem aan dat je die in combinatie met je 70-200 2.8 gaat gebruiken. Even afstoppen naar f/8, en schieten maar (er is licht genoeg in Afrika ). Veel plezier in ieder geval!quote:
Klopt En had het gelezen ja van f8. Al is handmatig scherpstellen ook prima te doen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:24 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die in combinatie met je 70-200 2.8 gaat gebruiken. Even afstoppen naar f/8, en schieten maar (er is licht genoeg in Afrika ). Veel plezier in ieder geval!
Domme vraag, maar waarom naar F8? Heeft-ie moeite met 5.6?quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:24 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die in combinatie met je 70-200 2.8 gaat gebruiken. Even afstoppen naar f/8, en schieten maar (er is licht genoeg in Afrika ). Veel plezier in ieder geval!
Geen domme vraag, maar de combinatie wordt pas vanaf f/8 echt scherp is mijn bescheiden mening . Waarschijnlijk verlies je dan wel de mogelijkheid tot autofocus, maar dat hangt van je body af.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Domme vraag, maar waarom naar F8? Heeft-ie moeite met 5.6?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |