Normaal gesproken vergoedt een verzekeraar de schade en mag je zelf weten of je van dat bedrag de schade laat herstellen. Het idee is dus inderdaad dat je van dat geld een vergelijkbaar product kunt kopen, maar niet dat je dat ook moet doenquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:30 schreef Verbodsbord het volgende:
Lijkt me wel. Je verzekering betaald je om een vergelijkbaar product aan te kunnen schaffen.
Voor een bijv een camera is zoiets lastig omdat producten van prijs veranderen of niet meer verkocht worden, maar dat is bij een ID-kaart en rijbewijs niet het geval.
Ik heb geen auto dus kan wel even zonder rijbewijs.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:40 schreef Rekkie het volgende:
Je moet zo'n ding toch hebben, koop zo'n ding en overhandig een kopie van de nota.
Voor mij niet. Leef van een inkomen op bijstandsniveau. En een rijbewijs heb ik niet nodig dus wil het ook niet aanschaffen. Ik had wel een rijbewijs dus de schade is er.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:46 schreef gianni61 het volgende:
id en rijbewijs zijn samen nog geen 100 euro, dat moet toch wel op te hoesten zijn?
Is dat alleen omdat je het geld nog niet hebt van de verzekering?quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:46 schreef paulus1980 het volgende:
[..]
Ik heb geen auto dus kan wel even zonder rijbewijs.
IDkaart pas echt nodig voor vliegen. Minimale kans dat ik me p straat moet legimiteren.
yepz, alhoewel ik twijfel als ik nog een rijbewijs wil hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is dat alleen omdat je het geld nog niet hebt van de verzekering?
Dat heet vakantiegeld.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:50 schreef Dingflofbips het volgende:
Maar je hebt wel geld om op reis te gaan? Hm iets klopt hier niet
Je vraag is toch waarom ik dan wel op vakantie kan gaan met een laag inkomen? Met mijn vakantiegeld dus. De papieren zijn gejat tijdens de vakantie en heb geen vakantiegeld meer.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:56 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
denk jij dat dit alleen aan vakantie besteed mag worden ofzo?
ik begrijp dit en gun iedereen zijn vakantie maar als je op zwart zaad zit is het niet erg slim je financiėle meevallers meteen integraal over de plank te jagen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:57 schreef paulus1980 het volgende:
[..]
Je vraag is toch waarom ik dan wel op vakantie kan gaan met een laag inkomen. Met mijn vakantiegeld dus. De papieren zijn gejat tijdens de vakantie en heb geen vakantiegeld meer.
Zonder legitimatie rond lopen lijkt me niet echt een best plan persoonlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:46 schreef paulus1980 het volgende:
[..]
Ik heb geen auto dus kan wel even zonder rijbewijs.
IDkaart pas echt nodig voor vliegen. Minimale kans dat ik me p straat moet legimiteren.
Ai lijkt me kut om zo te leven.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:52 schreef paulus1980 het volgende:
[..]
yepz, alhoewel ik twijfel als ik nog een rijbewijs wil hebben.
Maar een ID-bewijs en rijbewijs zijn niet van jezelf. Het eigendom blijft strikt gezien bij de overheid.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Normaal gesproken vergoedt een verzekeraar de schade en mag je zelf weten of je van dat bedrag de schade laat herstellen. Het idee is dus inderdaad dat je van dat geld een vergelijkbaar product kunt kopen, maar niet dat je dat ook moet doen
Uit dat oogpunt is er wel wat voor te zeggen dat ze het alleen vergoeden als je het vervangt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Maar een ID-bewijs en rijbewijs zijn niet van jezelf. Het eigendom blijft strikt gezien bij de overheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |