Stemt me niet echt hoopvol. Is best lang en dan moeten alle acts interessant zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:10 schreef KingRadler het volgende:
weet niet of het al gemeld is
JL gaat 2 uur en 50 minuten duren.
Justice League (2017) - IMDb
Vorige keer was BvsS veel korter en bleek dat de extended versie van 3 uur veel beter in elkaar zit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:48 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Stemt me niet echt hoopvol. Is best lang en dan moeten alle acts interessant zijn.
Kan vet zijn. Maarja... Zack Snyderquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:10 schreef KingRadler het volgende:
weet niet of het al gemeld is
JL gaat 2 uur en 50 minuten duren.
Justice League (2017) - IMDb
Bijna alle films van Snyder zijn langer dan ze per se moeten zijn maar ik vind dat in Watchmen, MoS en BvS absoluut geen storende factor.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:48 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Stemt me niet echt hoopvol. Is best lang en dan moeten alle acts interessant zijn.
IMDB is wel 100% betrouwbaar, alle informatie dat er op staat bij de acteurs komt van agentschap/management af. Bij films komt het ook van de producenten/filmmaatschappijen af.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
IMDB is toch niet echt een bron waar je blind op kan vertrouwen? Ik zou nog even afwachten of dit bericht klopt. Het lijkt mij vrij lang voor een film die waarschijnlijk ook gezinnen wil aantrekken.
--------------------------------------------------------------------
Ik weet niet of dit in deze thread mag, maar:
‘Batgirl’ Movie: Joss Whedon to Direct Standalone Film (EXCLUSIVE)
Leuk! Volgens mij kan hij dit wel heel goed. Heeft iemand nog zicht op welke DCEU films wanneer uitkomen trouwens?
Joss is een baas.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
IMDB is toch niet echt een bron waar je blind op kan vertrouwen? Ik zou nog even afwachten of dit bericht klopt. Het lijkt mij vrij lang voor een film die waarschijnlijk ook gezinnen wil aantrekken.
Leuk! Volgens mij kan hij dit wel heel goed. Heeft iemand nog zicht op welke DCEU films wanneer uitkomen trouwens?
Alleen maar 1 van de meest betrouwbare....quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Volgens IMDB is dat niet het geval:quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:49 schreef KingRadler het volgende:
[..]
IMDB is wel 100% betrouwbaar, alle informatie dat er op staat bij de acteurs komt van agentschap/management af. Bij films komt het ook van de producenten/filmmaatschappijen af.
Het zou kunnen dat dit klopt (op IMDB stond blijkbaar eerder als eerste de juiste filmduur voor Doctor Strange) maar het is zeker geen feit. De film is natuurlijk ook nog acht maanden verwijderd van de première. Het zou nog best kunnen dat Snyder nog aan het knippen en plakken is en er dus nog geen definitieve versie is. De fans op Reddit en Hype bestempelen het ook nog als een gerucht.quote:The bulk of our information is submitted by people in the industry and visitors like you.
Tweede was ook van whedon maar was bagger.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Joss is een baas.
De 1e avengers film was smullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |