Denken dat ik een wajong hebquote:
niet gelezenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:06 schreef WenKees het volgende:
Ik ben ook boos
Ik heb een vriendengroep en ik ben ze nu echt zat aan het worden.
De groep bestaat uit ik een meisje en mijn beste vriendin een vriend N en mijn ex.
We gingen goed met elkaar om ondanks dat we elkaar niet vaak zagen.
Nu de laastst tijd gaat het minder
Ik vermoed dat vriend N mijn beste vriendin leuk vindt.
Hoe hij haar aandacht geeft en ze appe dag en nacht met elkAar.
Ook moest ik van hem horen dat me best vriendin in de ehbo was op een nacht. Daar was ik boos over omdat ik toch wel meer ben voor der dan hem te minste dag denk ik.
Nu heb ik pas ruzie gehad met vriend N over het afspreken van dingen.
Hij vond dat we altijd het zelfde deden (bij elkaar drinken ) en wilde gaan stappen maar dat kon niet.
Hij wilde daarna gaan wokken. Maar dat vond ik te duur (¤30) en dat heb ik niet ik ben niet rijk. Toen zijn ze samen geweest zonder mij en mijn ex
Toen zei hij op whats app dat ik altijd mijn zin door drijf en dat ik altijd loopt te zijken over geld. (Dat is helemaal niet waar want ik heb genoeg geld maar zo als de meeste mensen moet je op letten en kan je niet alles doen)
Ik heb hem toen genegeerd
Later merkte ik dat hij zat te stoken tussen mij en mijn beste vriendin.
Hij zit ook te stoken tussen haar en haar vriend.
Ik heb het haar gezegd dat hij meer wilt maar ze is zo dom en ze zegt dat niet zo is.
Terwel ze zo iets pas heeft mee gemaakt met een klasgenoot.
Nu appe we weinig en ik en mijn ex appe nooit hij reageert niet.
Maar hij is aardig alleen lijken mijn beste vriendin en vriend N hem niet meer te willen spreken ik moet hem steeds bij betrekken.
Ook willen ze liever met mij en zonder hem afspreken
Nu zeg ik van wanneer spreken we af.
En steeds komt mijn beste vriendin ja datum zeg maar dan kijk ik of ik kan dus ik noem dagen op en dan blijft ze zeuren over datums. En zegt ze ja in het weekend kan ik pas na mijn vakantie pff jaja YEAH right.
Ik ben gestopt met er te over appe want zij doet moeilijk
En als ik zelfs haar en vriend N niet app hoor ik niks van ze dus ik laat van mij zelf ook niks horen.
Ik wordt er zo gek van ze hebben niks over voor mij ze denken alleen maar aan elkaar.
Het zou mij ook niet verbazen als ze ook hem (vriend N) leuk vind
Ik vind dit helemaal niet leuk het lijk net of er geen groep meer is vriend N en mijn beste vriendin zijn samen goede vrienden. Mijn ex heeft het te druk met zijn hobby en ik? Ik ben alleen
Wie heeft dit ook en wie heeft er tips ik wordt er gek van
bij ons moet je hardcopy en via een inleverbieb onlinequote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
Doen jullie scholen niet aan digitaal inleveren ofzo?
Pff, wat een onzin.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
bij ons moet je hardcopy en via een inleverbieb online
Ik weet dusdanig veel van auto's dat ik geen idee heb hoe een Twingo eruit zietquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:29 schreef Paxcon het volgende:
ik heb vandaag een leuke vlog over zn Twingo gezien
wisten jullie dat de Twingo erg veel opbergruimte heeft?
over auto's gesprokenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dusdanig veel van auto's dat ik geen idee heb hoe een Twingo eruit ziet
was je op de gayparkeerplaatsquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
over auto's gesproken
ik was vandaag ergens en toen wilde de sleutel niet meer in het contactslot
moest toen garage bellen en die hebben het gefixt
Is dit een eufemisme?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
over auto's gesproken
Wat was er aan de hand dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
over auto's gesproken
Ik heb er geen verstand van, maar er was een onderdeeltje in het slot niet helemaal goed teruggesprongen ofzoquote:
Je probeerde voor het zingen de kerk uit te gaan dusquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar er was een onderdeeltje in het slot niet helemaal goed teruggesprongen ofzo
Waarom reageert iedereen zo raar, jullie weten toch dat ik een keurige jongen benquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je probeerde voor het zingen de kerk uit te gaan dus
Het helpt niet als je dat telkens probeert te benadrukkenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom reageert iedereen zo raar, jullie weten toch dat ik een keurige jongen ben
Waarom voel je je zo aangevallenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom reageert iedereen zo raar, jullie weten toch dat ik een keurige jongen ben
Jongens plagen zoentjes vragen toch.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat vond je van die jan en die andere gast ze fotoquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind Jan Versteegh best leuk, die andere kerel niet...quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat vond je van die jan en die andere gast ze foto
van bnn
Erg heftig was het allemaal niet nee. Maar dat vond ik ook van die shoot van Kim Feenstra met die andere meidquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind Jan Versteegh best leuk, die andere kerel niet...
trouwens ook een photoshopfaal op de cover want z'n linkerarm ontbreekt
niet op gefaptquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind Jan Versteegh best leuk, die andere kerel niet...
trouwens ook een photoshopfaal op de cover want z'n linkerarm ontbreekt
er viel ook niet zoveel te zienquote:
dit dusquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg heftig was het allemaal niet nee. Maar dat vond ik ook van die shoot van Kim Feenstra met die andere meid
was om een statement te maken (ofzo)quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:43 schreef Tjacka het volgende:
vond wel beetje raar
twee heteromannen die zoenen
Heb je dat filmpje gezien van die kunstenares die zich publiekelijk liet betasten als statement tegen seksueel geweld jegens vrouwen?quote:
jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien van die kunstenares die zich publiekelijk liet betasten als statement tegen seksueel geweld jegens vrouwen?
Zo'n vent in Amsterdam liep dat mens gewoon te vingerenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja
beetje awkward om dan daadwerkelijk te gaan voelen
oh huhquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo'n vent in Amsterdam liep dat mens gewoon te vingeren![]()
linkquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee downstairs ookquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh huh
ik zag alleen een met zo'n ding om dr tieten
wtf?????quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat in SEX. Zit op mobiel dusquote:
Ja normaal deden die mensen hun handen erin gewoon beetje voelen en dan snel eruitquote:
waarom zou je willen voelen danquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja normaal deden die mensen hun handen erin gewoon beetje voelen en dan snel eruitdie gast schoof gwwoon twee vingers erin
Voor haar ging het erom dat seks en betasting voor beide kanten vrijwillig moest zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zou je willen voelen dan
dat is ook absurd
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:54 schreef supersof het volgende:
en hoe opgewonden is zij als mensen heel hun hand erin kunnen doen
plus waar zijn al die handen geweest daarvoor op straat
gadverdamme
had ze glas in haar vagina?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze had een soort glazen ding erom heen waar mensen hun hadden in konden steken
Niet hun hand in d'r kut
Nee nee. Meer als een kijkdoos waar je ie handen in stoptquote:
maar je zei dat hij haar ging vingerenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee. Meer als een kijkdoos waar je ie handen in stopt
Nee dat kwam door fokkie ;squote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
Sof denkt meteen aan fisten.
Bah bah bah.
Volgens mij stond die in SEX vanmiddag. Naja Pax drop eens linkje?quote:
ze had het ook al over peggingquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
Sof denkt meteen aan fisten.
Bah bah bah.
Klopt. Een man wel. Maar kijk dat filmpje maar want ik kan toch niet uitleggenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je zei dat hij haar ging vingeren
dat was lokaquote:
r/sofgonewildquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ons Sofje is een vieze meid geworden.
Dat heeft de ex van tjacka wel eens gefaan, is hem zo goed bevallen dat hi er eentopic over gemaakt heeftquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was loka
ik weet niet eens wat dat is
cachet wil met mij ghb doenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft de ex van tjacka wel eens gefaan, is hem zo goed bevallen dat hi er eentopic over gemaakt heeft
Lollol pas maar opquote:
je bent wel op dreef zegquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft de ex van tjacka wel eens gefaan, is hem zo goed bevallen dat hi er eentopic over gemaakt heeft
Ja ik hou al opquote:
dit doet de moeder van fok-it ook elke dagquote:
ze werkt in de zorg zei ze dus het zou goed kunnenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit doet de moeder van fok-it ook elke dag
ja johquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ze werkt in de zorg zei ze dus het zou goed kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |