Gelukkig is er verder zondag geen sport, buiten de Tour, EK en Formule 1quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
Zondag gaat langzaam in beeld komen om toch te gaan spelen als je de weersverwachtingen ziet.
Fantastisch toch, zo'n dak!quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:33 schreef franklop het volgende:
Moeten nog steeds vrouwen aan eerste ronde beginnen, terwijl er al mannenpartijen in ronde 2 zijn afgerond of bezig zijn
Zal wat Wimbledon betreft niet veel meer worden dan livescores in de gaten houdenquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Gelukkig is er verder zondag geen sport, buiten de Tour, EK en Formule 1
Maar goed, dat is zaterdag ook, overleven we wel denk ik zo.
leuk dat ze in ieder geval keertje samen gaan proberen. Al is kans op plekje op spelen niet heel grootquote:
Ik kan me toch niet voorstellen dat ze hier wel spelen en op de OS niet, aangezien ze zeiden dat ze dat de dag voor de openingsceremonie zouden beslissen toch?quote:
Haase en Kiki 12:45 vandaag. Als het niet gaat regenen dan.quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer spelen Kiki en Robin?
De voorspellingen zijn gunstig voor vandaag en morgenquote:Op donderdag 30 juni 2016 09:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Haase morgen, Kiki 12:45 vandaag. Als het niet gaat regenen dan.
http://www.flashscore.com/tennis/
Je hebt gelijk, las eroverheen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:57 schreef Shaar12 het volgende:
HulkHeld, waar zie jij trouwens staan dat Haase morgen speelt? Volgens mij speelt hij vandaag de tweede wedstrijd op Court 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |