Dat is ook wel de meest ongelukkige speler om te backen met dat soort dingen. Labiel zaadje.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen 13-13
En Berdych wint 3e set van Dodig met 6-1. LulhannesHad betje op Berdych to win in 3 sets.
Alles ging goed tot 4-3 + eigen service in 2e set totquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is ook wel de meest ongelukkige speler om te backen met dat soort dingen. Labiel zaadje.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Berdych van 5-4 (eigen servicegame) naar 5-7 in tweede set... Blijkbaar flink afgeleid geraakt na ingelaste pauze vanwege incident op tribune
Labiel zaadje dusquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alles ging goed tot 4-3 + eigen service in 2e set tot
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:19 schreef luckass het volgende:
MullerNID
Herkenbaar, Scorito captain + XL gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Wawa gaat er keihard af tegen Delpo.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:41 schreef borisz het volgende:
Wawa door in vier.
Vesely 6-2 Slice
Murray twee sets binnen inmiddels.
Verdasco - Tomic 1-1.
Gelukkig hebben we een DAK, anders hadden we nu niet naar de geweldige pot van Wozniacki tegen Kuznetsova kunnen kijken!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Regen
Morgen ziet het er ook niet best uit, donderdag wel droog
oh lol nvm. Alleen scorito danquote:
Luie vette varkens genotquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een DAK, anders hadden we nu niet naar de geweldige pot van Wozniacki tegen Kuznetsova kunnen kijken!
Marcus Willis is ook viesdik.quote:
twitter:Wimbledon twitterde op maandag 27-06-2016 om 19:43:20How to celebrate your first #Wimbledon win, by Marcus Willis... https://t.co/QXxn8k7HbC reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Marcus Willis is ook viesdik.twitter:Wimbledon twitterde op maandag 27-06-2016 om 19:43:20How to celebrate your first #Wimbledon win, by Marcus Willis... https://t.co/QXxn8k7HbC reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan afvragen waarom het niet zo lekker loopt met je topsport carrière.
Sorry, ik heb een zwak voor de Woz, ik schaam me er een beetje voor, maar het is niet anders.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een DAK, anders hadden we nu niet naar de geweldige pot van Wozniacki tegen Kuznetsova kunnen kijken!
Ja hier nog 1 hoor. Voor dr tennis misschien niet, maar voor de rest... 100x beter dan Ivanovicquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een zwak voor de Woz, ik schaam me er een beetje voor, maar het is niet anders.
Zal wel komen omdat ze blond is ofzo. En ja, dat geperforeerde jurkje kan ze goed hebben.
Vrouwentennis an sich is sowieso waste of grass. Maar soms wat eye candy is niks mis mee. Hetzelfde zwak heb ik ook voor Bouchard trouwens.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja hier nog 1 hoor. Voor dr tennis misschien niet, maar voor de rest... 100x beter dan Ivanovic
Mwoa Bouchard heb ik wat minder mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vrouwentennis an sich is sowieso waste of grass. Maar soms wat eye candy is niks mis mee. Hetzelfde zwak heb ik ook voor Bouchard trouwens.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Marcus Willis is ook viesdik.twitter:Wimbledon twitterde op maandag 27-06-2016 om 19:43:20How to celebrate your first #Wimbledon win, by Marcus Willis... https://t.co/QXxn8k7HbC reageer retweet
Niks mis met een snickers tijdens de wedstrijd. Pepsi is een minder goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Idem, 14/14 op Scorito. Niet dat dat zo heel lastig is nu in 1e ronde
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb MonfilsEn ik heb ook zowel Verdasco als Tomic, en ook Bertens en haar tegenstandster van gisteren.
Beetje snel ingevuld en niet naar speelschema gekeken.
Zie bij sommigen dat het nog wel lastig is. Zoals Wozniacki kiezen bijvquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Idem, 14/14 op Scorito. Niet dat dat zo heel lastig is nu in 1e ronde
Mijn teamcaptainquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:26 schreef Sked het volgende:
Alles afgelast, behalve dus Vandeweghe op CC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |