Zwelt je hele tong opquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel nu wel echt om die ene tongpiercing, maar ga toch niet doen. Slecht voor tanden en denk dat het niet bij mijn gezicht past.
Tong doet geen pijn. En ja misschien, ik vind dit nog steeds wel mooi:quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, mja dat is misschien wel.
maar ik wil dan die venom![]()
denk dat die ook wel wat meer opvalt en ja weenie. Maar kan me wel voorstellen wat je zegt. En tong doet veel pijn toch?
![]()
Zou je nog piercing willen?
Ik snap echt niet waarom mensen piercings nemenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zwelt je hele tong op
Ik wilde eerst altijd tepelpiercing
Ik ook niet, maar als een vrouw een tongpiercing heeft is dat wel leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen piercings nemen
Ja, die foto's van opgezwollen tong zien er mega kut uitquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zwelt je hele tong op
Ik wilde eerst altijd tepelpiercing
Dat ziet er wel heel mooi uit jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tong doet geen pijn. En ja misschien, ik vind dit nog steeds wel mooi:
[ afbeelding ]
Hele kat? En wanneer komt die dan verwacht je ongeveer?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Maar dat is dan ook het enige nog. En eerst volgende tattoo wordt een kat.
Je kunt je geen enkel iets voorstellen waarom mensen dat zouden willen?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Prins Albert is wel fijn nadat je bent besneden.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee. ;squote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt je geen enkel iets voorstellen waarom mensen dat zouden willen?
Oke, bijzonder.
Is toch ook logisch. Je vinger is dikker.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prins Albert is wel fijn nadat je bent besneden.Wat "extra" stimulatie zodat je nog iets voelt hehe.
Als ik mijn piemel tussen de deur zou doen, zou het minder pijn doen dan mijn vinger, fijn jonge!
Ja dat is ook wel 1 van de 2 redenen dat ik hem nog niet heb haha. Ik heb ook deze:quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:23 schreef Crack_ het volgende:
Dat ziet er wel heel mooi uit ja als je er niet altijd je haar voor hebt ook enzo . Maar die zijn wel echt mega pijnlijk toch, kraakbeen alles?
Weet nog niet precies maar denk een kattenkop. En wanneer? Als ik geld hebquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:23 schreef Crack_ het volgende:
Hele kat? En wanneer komt die dan verwacht je ongeveer?
Komt je geur eindelijk overeen met je verschijning, want je ziet eruit als een grote hoop stront.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:25 schreef Rozevla het volgende:
Morgen ruften als een buffel.
5 loempia op
Doe niet zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Is toch ook logisch. Je vinger is dikker.
wat?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prins Albert is wel fijn nadat je bent besneden.Wat "extra" stimulatie zodat je nog iets voelt hehe.
Als ik mijn piemel tussen de deur zou doen, zou het minder pijn doen dan mijn vinger, fijn jonge!
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is niet eigen foto. Die was ook wel erg klein.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |