No shit, Sherlockquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:21 schreef Merkie het volgende:
Er zit wel enorm verschil in kwaliteit tussen verschillende afleveringen dit seizoen. Heb het idee dat 80% van het budget naar aflevering 9 en 10 is gegaan.
Ze wordt slimmer, ze heeft nog steeds wel dat naieve jankgezichtje, maar ze is niet meer zo dom. Ze gebruikt hem.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:39 schreef vigen98 het volgende:
Wat ik nou niet snap is, waarom weet Sansa nog niet dat LF haar vader heeft verraden? Het is toch geen staatsgeheim?
Ja maar weet Sansa het dan? Want volgens mij weet ze niet wat LF heeft gedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze wordt slimmer, ze heeft nog steeds wel dat naieve jankgezichtje, maar ze is niet meer zo dom. Ze gebruikt hem.
Wie zegt dat de verschillende verhaallijnen per se tegelijkertijd plaatsvinden? Daarnaast, lekker boeiend zeg sjongejongequote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:49 schreef poker4lifee het volgende:
dit dus @ al die tijd verschillen
http://www.theverge.com/2(...)lot-holes-time-warps
boeit me ook geen fuck, maar vond het wel grappig om te lezenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat de verschillende verhaallijnen per se tegelijkertijd plaatsvinden? Daarnaast, lekker boeiend zeg sjongejonge
Mij veelte geforceerd poppiejopie/grappig maar goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
boeit me ook geen fuck, maar vond het wel grappig om te lezen
Volgens mij weet ze alleen dat hij alleen betrokken is, en niet degene is die hem verraad heeft. Ook heb je het geval dat de waarheid gedraaid wordt. Je zag ook in de play in Bravos met Arya ook dat geloof ik het Tyrion was degene die Ned heeft verraden. Het publiek weet niet wat de echte waardheid is, omdat die naar buiten toe gedraaid is.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:39 schreef vigen98 het volgende:
Wat ik nou niet snap is, waarom weet Sansa nog niet dat LF haar vader heeft verraden? Het is toch geen staatsgeheim?
Lyanna Mormontquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:31 schreef Forbry het volgende:
Hele toffe aflevering weer, misschien nog wel toffer dan de vorige!
THE KING IN THE NORTH!![]()
![]()
Enige 2 minpuntjes:
- Het zien van het hoofd van The Mountain viel me erg tegen. Dat had ik veel verrassender/erger verwacht.
- De scène met Arya. Ik vond het wel tof dat Frey twee van zijn zonen te eten kreeg, maar voor de rest deed het me niks. Sowieso vind ik Arya niet zo leuk meer (zeker niet als ze onschuldigen moeten vermoorden voor die maskers, ik vind het nog steeds niet erg duidelijk hoe eea werkt), maar ook dat hele faceless-gedoe vind ik nu gewoon maar niks merk ik (terwijl ik daar van te voren juist hele hoge verwachtingen bij had).
Ik vond de dood van Margaery zeer verrassend en wel jammer ook. Alleen de dood van High Sparrow c.s. en Tommen had ik wel verwacht. Ik vond de HS best o.k. en een tof personage en Tommen een schatje, dus ook best jammer. Maar goed, eea gaf wel toffe tv en ik kijk halsreikend uit naar de dood van Cersei![]()
L+R=J confirmed... niet verrassend, wel erg tof! (Overigens, het is dat die theorie al vele malen in deze reeks aan bod gekomen was, want ik denk niet dat ik die scène anders begrepen had).
Sterker nog, ze vinden nadrukkelijk NIET tegelijk en in real time plaats. Anders zouden we vijf episodes naar Varys op een boot kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat de verschillende verhaallijnen per se tegelijkertijd plaatsvinden? Daarnaast, lekker boeiend zeg sjongejonge
Dat komt vooral door dat Nederlandse accent, denk ik. Maar ze is verder ook niet echt n begenadigd actrice, nee. Ze doet het wel leuk, maar in scènes met bijvoorbeeld Stannis of Davos is ze duidelijk de mindere.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:02 schreef DrMarten het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die Carice van Houten en die rol van d'r echt enorm kut vind? Ik baal iedere keer weer als ze in beeld komt
Dat kopje had ik geeneens gelezen maar dat maakt het inderdaad nog nodelozer allemaal. Ach ja, ieder zo zijn ding en nog vele theorieën meer. Ook dat doe ik mijzelf niet aan.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sterker nog, ze vinden nadrukkelijk NIET tegelijk en in real time plaats. Anders zouden we vijf episodes naar Varys op een boot kijken.
Dat dat artikel dat zelf al aanstipt en dan nog gaat zaniken is nogal triest.
De direwolfs groeiden in anderhalve episode helemaal op. Dany was maar heeel even zwanger. Melissandre nog korter. Daar ontkom je niet aan met zo veel verhaallijnen, als je een goede serie wil maken.
Hier ben ik het wel mee oneens. Ik vind haar wel degelijk goed acteren, vooral dit seizoen dat ze wat depressiever moest overkomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:03 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dat komt vooral door dat Nederlandse accent, denk ik. Maar ze is verder ook niet echt n begenadigd actrice, nee. Ze doet het wel leuk, maar in scènes met bijvoorbeeld Stannis of Davos is ze duidelijk de mindere.
Dat was het ook. Ze zei nog toen ze in paniek raakte in die sept tegen die High Sparrow dat hij op moest rotten met zijn bloody gods, en toen wist hij ook dat ze hem bespeeld had.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:04 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Ik lees deze toppa vrijwel nooit, maar ik dacht toch echt dat Marg een plan zou hebben tegen de High Sparrow (en dat het hele meedoen met faith alléén was zodat ze haar plan kon uitvoeren, immers hoefde ze dan niet in d'r celletje weg te rotten)... vond het namelijk wel een slimme chick. Maar blijkbaar?.... Ben ik de enige?
Dat had ze wel. Zij deed mee aan zijn spel om Cercei kapot te maken in ruil voor het sparen van haar broer. Iets wat het geloofsgekkie vervolgens vrij breed interpreteerdequote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:04 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Ik lees deze toppa vrijwel nooit, maar ik dacht toch echt dat Marg een plan zou hebben tegen de High Sparrow (en dat het hele meedoen met faith alléén was zodat ze haar plan kon uitvoeren, immers hoefde ze dan niet in d'r celletje weg te rotten)... vond het namelijk wel een slimme chick. Maar blijkbaar?.... Ben ik de enige?
Jammer dat we daar niks van mee hebben gekregen verder dan, wat het plan was - ja ze gaf een bloemetjeding aan d'r oma ofzo - zal wel iets betekenen uit eerdere aflevering wat ik vergeten benquote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was het ook. Ze zei nog toen ze in paniek raakte in die sept tegen die High Sparrow dat hij op moest rotten met zijn bloody gods, en toen wist hij ook dat ze hem bespeeld had.
Geweldige director. Deed ook afl. 9 en afl. 7 en 8 van vorig seizoen (8 was Hardhome)quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:56 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Vond de laatste aflevering erg goed - speciaal zelfs; vooral de lange openingsscène met bijbehorende muziek.. wauw.. echt iets speciaals van gemaakt zoals we tot nu toe nog niet hebben gezien - ook qua muziekkeuze. Heel, heel erg sterk! Zeer aangenaam verrast, helemaal omdat GoT nog wel eens in de herhaling wil vallen.
Nou gewoon meespelen met die High Sparrow en Cersei veroordeeld krijgen zodat zij de macht kon houden en Tommen kon manipuleren.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:06 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Jammer dat we daar niks van mee hebben gekregen verder dan, wat het plan was - ja ze gaf een bloemetjeding aan d'r oma ofzo - zal wel iets betekenen uit eerdere aflevering wat ik vergeten ben
Het is not-done op Fok om haar goed te vinden geloof ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee oneens. Ik vind haar wel degelijk goed acteren, vooral dit seizoen dat ze wat depressiever moest overkomen.
Lijkt meer of het gezeik op haar is omdat ze Nederlands is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |