Deze chiboyquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
DIT INDERDAAD SOWIESO DE HELE MOTHERFUCKING DAG
Ik denk dat ze trilt achter haar computertje na deze harde woorden.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:00 schreef SadSatan het volgende:
Jammer dat Chai me negeert, normaal heeft ze altijd praatjes voor 10 op een online forum over online leden
En dat op een forum... kan je nagaan hoe ze stil ze moet zijn buiten, stiller dan normaal.
Of ze is bang dat ik het weer heb over haar vriend die ze bedrogen heeft en dat Mozy dit leest
lekker stoken in andermans relatie tochquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:00 schreef SadSatan het volgende:
Jammer dat Chai me negeert, normaal heeft ze altijd praatjes voor 10 op een online forum over online leden
En dat op een forum... kan je nagaan hoe ze stil ze moet zijn buiten, stiller dan normaal.
Of ze is bang dat ik het weer heb over haar vriend die ze bedrogen heeft en dat Mozy dit leest
nee gwn normaalquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan op vakantie drugs gebruiken, nooit meer slapen.
Heb je nu een uurlimiet?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier mocht ik nog wat vaker achter de computer.
Je hoeft niet te white knighten in hoop voor een x pussy.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze trilt achter haar computertje na deze harde woorden.
Ja maar nu zit ik hier in fucking Nederlandquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus man.Dat kun je nu toch ook. Sterker nog je hebt elke dag vakantie.
![]()
Godverdomme waarom niet met mij dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:00 schreef SadSatan het volgende:
Jij zou het niet erg vinden als je vriendin je bedroog?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker stoken in andermans relatie toch
goed bezig hoor
Chai en ik hebben duidelijke afspraken over of ik wel of geen pussy van haar krijg. White knighten heeft daar geen invloed op.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:03 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Je hoeft niet te white knighten in hoop voor een x pussy.
Lekker man, zou nooit weggaan uit Nederland.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar nu zit ik hier in fucking Nederland
dat zeg ik toch helemaal nietquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:03 schreef SadSatan het volgende:
[..]
Jij zou het niet erg vinden als je vriendin je bedroog?
jaquote:
het staat er vrij duidelijk vind ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |