Ga ik nu lekker afstemmen.quote:Op maandag 27 juni 2016 18:31 schreef Ryan3 het volgende:
Aanvang 18:30u
http://nos.nl/livestream/npo-politiek.html
Game on.
Interessante discussie al. Hadden ze net in Brexit topic ook al over. Waar moet EU dan naar toe.quote:
Die vluchtelingenciris hebben ze ook niet aangepakt met Turkije, nu komen ze via bootjes naar Italië.quote:Op maandag 27 juni 2016 18:59 schreef deedeetee het volgende:
waar europa wel werkt is de emigratiecrisis ?Halbe kletst uit zijn nek.
Gaat over hoe wij erin gaan staan: meer EU, minder EU, uit EU. Geeft goed aan waar de partijen staan, over ruim half jaar moeten we stemmen.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:02 schreef Infection het volgende:
Wat is het nut van dit debat eigenlijk? Wij hebben niets met de brexit te maken.
Ik denk dat het al wel duidelijk is hoe bepaalde partijen erover denken.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat over hoe wij erin gaan staan: meer EU, minder EU, uit EU. Geeft goed aan waar de partijen staan, over ruim half jaar moeten we stemmen.
SP wil al veel verder gaan dan ik dacht. Die wil terug. En een behoorlijk stuk.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk dat het al wel duidelijk is hoe bepaalde partijen erover denken.
Terug als in terug naar de situatie voor de EU?quote:Op maandag 27 juni 2016 19:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
SP wil al veel verder gaan dan ik dacht. Die wil terug. En een behoorlijk stuk.
Wilders wil eruit natuurlijk, kondigt plannen aan voor Nexit wrs, als hij mag praten
D66 wil nog steeds een federale bondsstaat wrs.
Ik denk eerlijk gezegd dat dit de enige levensvatbare opties zouden moeten zijn ook. Terug of verder door. Zoals het nu is gaat het niet.
Ja, dat zijn dingen die je ook alleen maar goed kan regelen met meer EU. Dat kan nu niet.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:06 schreef deedeetee het volgende:
Begint hij te zwammen over de buitengrenzen te bewaken... Alsof de EU dat heeft gedaan. Dat hebben ze mooi geweigerd, de betreffende landen hebben dat zélf gedaan.
Ja, ik zag hem eerder uitleggen dat je ook als landen onderling gewoon verdragen kunt tekenen. Dus nog even wachten wat-ie te zeggen heeft, maar hij gaat behoorlijk ver terug.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Terug als in terug naar de situatie voor de EU?
Dit ja. Als het aan de EU ligt blijft alles gewoon wagenwijd open. Het zijn vooral de landen die zelf het initiatief genomen hebben, tegen de wil van de EU in.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:06 schreef deedeetee het volgende:
Begint hij te zwammen over de buitengrenzen te bewaken... Alsof de EU dat heeft gedaan. Dat hebben ze mooi geweigerd, de betreffende landen hebben dat zélf gedaan.
Of de landen regelen het gewoon zelf. Dat gaat prima, dat is immers al bewezen ?quote:Op maandag 27 juni 2016 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dingen die je ook alleen maar goed kan regelen met meer EU. Dat kan nu niet.
Meer EU betekent dat o.a. het vetorecht wordt geannuleerd.
Maar dat willen de mensen helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |