Waarschijnlijk gewoon Jon Targaryenquote:
Als ik op een bank zat deed ik waarschijnlijk het zelfde. Zat wel te juichen en dat doe ik niet snel met series.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:34 schreef Moira. het volgende:
Ik stond op de bank te springen toen Arya dat gezicht afdeed en glimlachend Frey's keel doorsneed
Maakt dat uit? Het hele verhaal draait om Jon Snow, wat niet eens z'n echte naam is. Zijn geboortenaam wordt genoemd, maar haast onverstaanbaar. Gewoon om 't plaatje af te maken toch.quote:
Ik zat toen nog half emotioneel te zijn van Ned en Lyanna en toen stond dat kleine meisje op en ging ze heel stoer praten en toen the King of the North en ik was een beetje een wrak.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
me tooo, lets share that for a moment
Ik zat dus echt te twijfelen of dat nou kwam doordat die scene ook zo sterk was of dat ik gewoon heel lang na zat te snikken over Lyanna. Maar blijkbaar hakte Winterfel er ook bij meerdere mensen in.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Beide scènes, eerst met baby Jon en daarna de Winterfell scène.
Jáááánken![]()
Ze zegt sowieso niet Jon Targaryen. Je kunt haar lippen zien en een aantal letters horen. Krijg er zelf niks anders dan 'Aerys' uit, dan zou hij dus naar z'n opa vernoemd zijn (wat weer vreemd is aangezien diezelfe opa de vader en broer van Lyanna op gruwelijke wijze heeft vermoord).quote:Op maandag 27 juni 2016 16:35 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon Jon Targaryen
[..]
Als ik op een bank zat deed ik waarschijnlijk het zelfde. Zat wel te juichen en dat doe ik niet snel met series.
ik was laatst bij iemand de ie serie ook ook kijkt , maar dan alleen de serie en ben zelf iemand die nagenoeg alle ins en outs kent en toen ik oa met de jon lineage theorie kwam zaten ze van okay kijken wij wel dezelfde sereiquote:Op maandag 27 juni 2016 16:33 schreef govie het volgende:
Bedankt allemaal, wordt langzaam iets duidelijker. Ik heb de boekies niet gelezen dus het is iedere week weer raden na hoe en wat ik heb gezien
Verzusteringquote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 16:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zat toen nog half emotioneel te zijn van Ned en Lyanna en toen stond dat kleine meisje op en ging ze heel stoer praten en toen the King of the North en ik was een beetje een wrak.
Klopt ja, je mist ook een hoop achtergrond die in de boeken wel uitgebreid gegeven kan worden.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik was laatst bij iemand de ie serie ook ook kijkt , maar dan alleen de serie en ben zelf iemand die nagenoeg alle ins en outs kent en toen ik oa met de jon lineage theorie kwam zaten ze van okay kijken wij wel dezelfde serei
als alleen serie kijker gaat toch veel langs je heen omdat niet alles expliciet word gezegd , dus je bent niet de enige
better late than never enjoy!quote:Op maandag 27 juni 2016 16:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt ja, je mist ook een hoop achtergrond die in de boeken wel uitgebreid gegeven kan worden.
Ben zelf net pas begonnen met het eerste boek
the rat cook iddquote:Op maandag 27 juni 2016 16:37 schreef King_Merc het volgende:
Mag ook in de op
#neverforget
[ afbeelding ]
En die scene waarbij Arya Frey 2 Freys voert was ook super(werd ook al gespeculeerd )
Whehe zat zojuist ook te tellen whehequote:Op maandag 27 juni 2016 16:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Even geteld; er kunnen 9 (!!!) castmembers uit de OP richting de Graveyard
is dit je eerste aflevering ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2016 16:27 schreef govie het volgende:
Battle of the bitches wordt wel interessant.
IK snapte die scene met de 3eyed raven niet helemaal. Wie was die knakker, dat wijf en welke oprispingen waren ze naar elkaar aan het fluisteren? Iemand enig idee?
Ik denk zelf dat die drie draken (=vuur) nog een grote rol gaan spelen tegen de wittewandelaars en verwacht dat jon snowy op de drakenprinses mag hobbelen, de mazzelaar.
wel meer aanspraak op troon dan dat meisje daenrysquote:Op maandag 27 juni 2016 16:43 schreef King_Merc het volgende:
Zegt vrij nu weinig dat R+L=J is, Jon weet er niks van en mocht Bran het hem vertellen dan zou Jon nog steeds zeggen dat ie Neds zoon is en liever Snow of Stark genoemd wilt worden ,
Maar zou ook kunnen dat ie er nooit iets van af zal weten.
Nee.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:51 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vond trouwens de Wildfirescene wel iets te uitgerekt. Op een gegeven moment zie je Cersei uitkijken naar de Great Sept en dan heb je eigenlijk het hele plaatje al wel in beeld gehad. Tot dan vond ik het nog heel mooi. Margaery geeft aan dat er iets niet klopt. Heel scherp. En dan mag het wel zo'n beetje gaan ontploffen van mij. Maar het bleef nog doorgaan en daardoor werd Margaery's paniek ook minder geloofwaardig voor mij. Ik vond het "Hm, hier klopt iets niet, laten we weg gaan" geloofwaardiger van "We moeten NU onmiddelijk van deze plek weg". En doordat het nog even door bleef gaan had ik een iets minder sterke reactie toen de boel ontplofte. De spanningsopbouw was bij mij al een beetje ingezakt.
Had iemand anders dat ook?
Ik vond het er eigenlijk uit zien alsof hij nog best op tijd die kaarsjes kon dichtknijpen.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vind het eerder vervelend hoe Lancel zich helemaal naar voren strekt terwijl je weet dat hij toch te laat is
Mjwah, in eerste instantie maar je weet al vrij gauw van ja je bent fucked up vriendquote:Op maandag 27 juni 2016 16:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik vond het er eigenlijk uit zien alsof hij nog best op tijd die kaarsjes kon dichtknijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |