dit klonk in je hoofd grappiger en gevatter denk ikquote:Op maandag 27 juni 2016 13:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij bent toch een neger?
jij maakt mij echt bangquote:Op maandag 27 juni 2016 13:49 schreef truecel het volgende:
[..]
Ik ben hier al langer. Ook toen was ik zeer geliefd door een vele users door mijn verfrissende inzichten, maar waren er ook velen haters die jaloers waren op mijn succesvolle topics.
Driften hield ik vroeger altijd in bedwang door tussen de colleges door rukken op wc, tegenwoordig in de pauzes van mijn werk. Gaat prima zo.
Nou ja zeg wat kortzichtig, Hitler bijv heb ok best goede dingen gedaanquote:Op maandag 27 juni 2016 13:31 schreef deadprez het volgende:
Heb je deze mafkees ook weer. Met een quote van een moordenaar in zijn sig.
Maar verder is hij heus echt waar niet gefrustreerd. Net als die andere usual knaapjes op FOK!.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:31 schreef deadprez het volgende:
Heb je deze mafkees ook weer. Met een quote van een moordenaar in zijn sig.
Als het gaat om buitenlanders dan maak ik geen grapjes, deadprez.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit klonk in je hoofd grappiger en gevatter denk ik
nee, trouwens
Ah, k.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:49 schreef truecel het volgende:
[..]
Ik ben hier al langer. Ook toen was ik zeer geliefd door een vele users door mijn verfrissende inzichten, maar waren er ook velen haters die jaloers waren op mijn succesvolle topics.
Tja, dat is enkel symptoombestrijding lijkt me. Als je echt overtuigd bent van je levensrichting kan je misschien beter zorgen dat je die seksuele energie kan richten op andere zaken dan een warm kwakje op een toiletpapiertje. Of (chemische) castratie of zo.quote:Driften hield ik vroeger altijd in bedwang door tussen de colleges door rukken op wc, tegenwoordig in de pauzes van mijn werk. Gaat prima zo.
oh okéquote:Op maandag 27 juni 2016 13:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als het gaat om buitenlanders dan maak ik geen grapjes, deadprez.
quote:Op maandag 27 juni 2016 13:50 schreef truecel het volgende:
[..]
Erno-BE is een van de beste leden hier op fok, net als syndroom en CompLex. Maar ik ben iemand anders.
Nou nou nou. Ik stel beleefd een vraag en ik krijg alleen maar bijdehante antwoorden terug. Nergens voor nodig dit, deadprez.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh oké
wat dacht je, ik ga gewoon eens kijken of ik debieler over kan komen dan ts?
quote:Op maandag 27 juni 2016 13:26 schreef HulkHeld het volgende:
Want alle niet-maagden zijn bezet inderdaad. Goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |