Toyota Aygo?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:51 schreef Azpilicueta het volgende:
De hamvraag is natuurlijk waar je zelf in rijdt? Premium boys rijden in premium auto's, net als ik.
Premium guys zoals ik laten zich vergezellen door een premium girl met een premium car. Ik neem zelf geen plaats achter het stuur, zij rijdt.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:51 schreef Azpilicueta het volgende:
De hamvraag is natuurlijk waar je zelf in rijdt? Premium boys rijden in premium auto's, net als ik.
Jawel indien flikkerquote:Op maandag 27 juni 2016 11:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
TS is een man toch? Mannen rijden niet in Aygo's
TS kan niet rijdenquote:Op maandag 27 juni 2016 11:57 schreef truecel het volgende:
[..]
Premium guys zoals ik laten zich vergezellen door een premium girl met een premium car. Ik neem zelf geen plaats achter het stuur, zij rijdt.
Een vrouw hoort zo niet uit te zien en een auto evenmin. Dikke koplampen gaan sneller hangen. Wat een afknapper.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Lekkere dikke koplampen en een flinke achterbumper. Zo hoort het bij beiden.
Heb wel een rijbewijs, maar een vrouw zien rijden doet mij meer deugd. Maar dan wel een pure en bescheiden vrouw en auto.quote:
Betekent dat gewoon niet dat je gay bentquote:Op maandag 27 juni 2016 11:57 schreef truecel het volgende:
[..]
Premium guys zoals ik laten zich vergezellen door een premium girl met een premium car. Ik neem zelf geen plaats achter het stuur, zij rijdt.
Oh wacht, ben je Erno-BE? Dat had ik niet door in eerste instantie.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:00 schreef truecel het volgende:
[..]
Heb wel een rijbewijs, maar een vrouw zien rijden doet mij meer deugd. Maar dan wel een pure en bescheiden vrouw en auto.
Niet weten wat lekker isquote:Op maandag 27 juni 2016 12:00 schreef truecel het volgende:
[..]
Een vrouw hoort zo niet uit te zien en een auto evenmin. Dikke koplampen gaan sneller hangen. Wat een afknapper.
Dat is niet lekker, zie mijn ondertitel. Er zijn andere manieren om voort te planten.quote:
oh wacht, ben jij die ventquote:Op maandag 27 juni 2016 12:00 schreef truecel het volgende:
[..]
Heb wel een rijbewijs, maar een vrouw zien rijden doet mij meer deugd. Maar dan wel een pure en bescheiden vrouw en auto.
Hij heeft wel zijn rijbewijs gehaald, want eerst had hij die nog niet.quote:
Als jij vrouwen als lustobjecten ziet, dan is dat een prima keuze. Niet mijn keuze overigens.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:11 schreef frietenstamp het volgende:
Doe mij maar een Toyota in de keuken. Low maintenance, altijd zin, nooit problemen.
Toyota als lustobject zien.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:13 schreef truecel het volgende:
[..]
Als jij vrouwen als lustobjecten ziet, dan is dat een prima keuze. Niet mijn keuze overigens.
Dit straalt decadentie uit. Walgelijke smaak heb je.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:13 schreef FlyDutchMan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo horen auto's en vrouwen te zijn. Met je Audi gezinswagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |