Lostquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die acteur lijkt op Ian Somerhalder
GADVER IANquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die acteur lijkt op Ian Somerhalder
weet je wie de Gossip girl isquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee die is er nog niet
pfff spoilers much
Die man is buitenaards sharpquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lost
En Ian Somerhalder is wel knapper.
rot opquote:
Van alle acteurs waaruit je kunt kiezen vind je hem de lelijkste?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:53 schreef supersof het volgende:
Ian is denk ik echt de meest lelijke acteur die ik ooit heb gezien
quote:
Nee oke, van alle acteurs die mensen knap vinden is hij de lelijkstequote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van alle acteurs waaruit je kunt kiezen vind je hem de lelijkste?
Nee sowieso nietquote:
ja dag sowieso nietquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee sowieso niet
Vrouwelijke acteurs zijn ook leuker in GG
Heb ik niet, de plotline is wel extreem ruk in PLL, maar daar kijk ik het ook niet voor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dag sowieso niet
Zeker niet als je de boeken hebt gelezen
Voor barbies? Als je daar van houdt kan je ook naar Bart Smitquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Heb ik niet, de plotline is wel extreem ruk in PLL, maar daar kijk ik het ook niet voor.
Ik kijk het hier voor:
[ afbeelding ]
Muil over Hanilyquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor barbies? Als je daar van houdt kan je ook naar Bart Smit
lolololquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of als je van de plamuurlaaglook houdt, kan je ook naar een random vmbo schoolquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel kudos voor je naamquote:
Dat zijn het ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel kudos voor je naam
Mensen die denken dat James en Jimmy Dean twee verschillende personen zijn
Heb je Life gezien?
Ah ik zie inderdaad dat er nog een Jimmy Dean leefde die countryzanger en 'worstengigant' was volgens wiki. Whatever that may bequote:
dit is raarquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die denken dat James en Jimmy Dean twee verschillende personen zijn
Watquote:
Worstengigant...quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ik zie inderdaad dat er nog een Jimmy Dean leefde die countryzanger en 'worstengigant' was volgens wiki. Whatever that may be
Dat is heel veel van deze dingen maken:quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ik zie inderdaad dat er nog een Jimmy Dean leefde die countryzanger en 'worstengigant' was volgens wiki. Whatever that may be
Gadverdammequote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is heel veel van deze dingen maken:
[ afbeelding ]
ik hoop nooitquote:
Vanavond. Eerste kwalificatieronde van de CL en de EL. Maar dat vinden zelfs de spelers zelf niet boeiend dusquote:
Lekker kijken naar Santa Coloma tegen Portadown ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanavond. Eerste kwalificatieronde van de CL en de EL. Maar dat vinden zelfs de spelers zelf niet boeiend dus
Idd. Dat is ook niet boeiend.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanavond. Eerste kwalificatieronde van de CL en de EL. Maar dat vinden zelfs de spelers zelf niet boeiend dus
Partizani speelt.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker kijken naar Santa Coloma tegen Portadown ofzo.
Spannend.
Donderdag is Polen-Portugal geloof ikquote:
jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit Portugal er nog in?
Niet eens meegekregen
ik ookquote:
Kroatië uitgeschakeld. Dat was de crème de la crème als het over treurige potjes gingquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit Portugal er nog in?
Niet eens meegekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |