Ah ik zie inderdaad dat er nog een Jimmy Dean leefde die countryzanger en 'worstengigant' was volgens wiki. Whatever that may bequote:
dit is raarquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die denken dat James en Jimmy Dean twee verschillende personen zijn
Watquote:
Worstengigant...quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ik zie inderdaad dat er nog een Jimmy Dean leefde die countryzanger en 'worstengigant' was volgens wiki. Whatever that may be
Dat is heel veel van deze dingen maken:quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ik zie inderdaad dat er nog een Jimmy Dean leefde die countryzanger en 'worstengigant' was volgens wiki. Whatever that may be
Gadverdammequote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is heel veel van deze dingen maken:
[ afbeelding ]
ik hoop nooitquote:
Vanavond. Eerste kwalificatieronde van de CL en de EL. Maar dat vinden zelfs de spelers zelf niet boeiend dusquote:
Lekker kijken naar Santa Coloma tegen Portadown ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanavond. Eerste kwalificatieronde van de CL en de EL. Maar dat vinden zelfs de spelers zelf niet boeiend dus
Idd. Dat is ook niet boeiend.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanavond. Eerste kwalificatieronde van de CL en de EL. Maar dat vinden zelfs de spelers zelf niet boeiend dus
Partizani speelt.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker kijken naar Santa Coloma tegen Portadown ofzo.
Spannend.
Donderdag is Polen-Portugal geloof ikquote:
jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit Portugal er nog in?
Niet eens meegekregen
ik ookquote:
Kroatië uitgeschakeld. Dat was de crème de la crème als het over treurige potjes gingquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit Portugal er nog in?
Niet eens meegekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |