Zeg het eens, waar kan je mee geholpen worden?quote:
watquote:Op zondag 26 juni 2016 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Omdat jullie in feite genomen aangeven, laat je maar eens lekker klaar neuken, heb ik het toch maar met mijn neefje uit geprobeerd. Ik wist echt niet wat me overkwam, het was net alsof zijn stijve tot in die van mij begon te stoten, en me zo klaar begon te neuken. .Dat was zulk een zalig en vreemd gevoel, dat ik zowat van de kaart geraakte. Toen ik mijn neefje nam werd ook hij door die ervaring totaal overmand. Bij het bekijken van de video-opname, stonden we versteld van de wijze waarop we reageerden. Er gingen vreemde sidderingen door ons lijf, en we uitte de meest vreemde kreten van genot. Be dankt voor jullie aanmoedigende tips.
waar heb je die post van ash vandaan dan?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Omdat jullie in feite genomen aangeven, laat je maar eens lekker klaar neuken, heb ik het toch maar met mijn neefje uit geprobeerd. Ik wist echt niet wat me overkwam, het was net alsof zijn stijve tot in die van mij begon te stoten, en me zo klaar begon te neuken. .Dat was zulk een zalig en vreemd gevoel, dat ik zowat van de kaart geraakte. Toen ik mijn neefje nam werd ook hij door die ervaring totaal overmand. Bij het bekijken van de video-opname, stonden we versteld van de wijze waarop we reageerden. Er gingen vreemde sidderingen door ons lijf, en we uitte de meest vreemde kreten van genot. Be dankt voor jullie aanmoedigende tips.
Haha.quote:
oke gelukkigquote:
Ik lag vanochtend tot 11:00 op bed waardoor ik nu klaarwakker ben en niet kan slapen. Wat tot gevolg heeft dat ik morgen dus weer laat wakker ben en zo is de cirkel rond.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg het eens, waar kan je mee geholpen worden?
o ja ik schend privacy niet voor gossipquote:Op zondag 26 juni 2016 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is niet per se negatief, vrouwen willen gwn weten wat voor vlees hun vriendinnen in de kuip hebben.
oh kkrquote:Op zondag 26 juni 2016 23:24 schreef Germano het volgende:
Dead, heb je eigenlijk die nummertjes van Miss K8 al geluisterd?
Dikke joint roken, val je zo in slaap.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik lag vanochtend tot 11:00 op bed waardoor ik nu klaarwakker ben en niet kan slapen. Wat tot gevolg heeft dat ik morgen dus weer laat wakker ben en zo is de cirkel rond.
rtquote:Op zondag 26 juni 2016 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dikke joint roken, val je zo in slaap.
#tipvandedag
hahaha gvd man mieeeeeeh ik heb tot 11:00 (quote:Op zondag 26 juni 2016 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik lag vanochtend tot 11:00 op bed waardoor ik nu klaarwakker ben en niet kan slapen. Wat tot gevolg heeft dat ik morgen dus weer laat wakker ben en zo is de cirkel rond.
Zo naïef jijquote:Op zondag 26 juni 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja ik schend privacy niet voor gossip
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:26 schreef deadprez het volgende:
ik heb niet geslapen ben klaarwakker en kan ook niet slapen
Boek lezenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha gvd man mieeeeeeh ik heb tot 11:00 (![]()
![]()
![]()
) geslapen en nu ben ik klaarwakker ( om fucking 23:24
![]()
) en kan ik niet slapen
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH
ja maat mijn geheugen heeft betere tijden gekendquote:
Stahpquote:Op zondag 26 juni 2016 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
) en kan ik niet slapen
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH
Wow jeetje ik snap je punt nietquote:Op zondag 26 juni 2016 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
) en kan ik niet slapen
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH
uit ervaring weet ik ook dat de nacht van zondag op maandag gewoon kut is, omdat ik op zondag ook al te graag uitslaap.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |