Wat een grapjas is Buffon. Morata is zo ongeveer de zwakste schakel.quote:“Álvaro is nog steeds een jonge jongen en bij vlagen heeft hij niet eens door hoe goed hij is”, vertelt Gigi tijdens en perspraatje. “Hij heeft een kwaliteit die alle grote spelers delen; in de grote wedstrijden staat hij er altijd en scoort hij vaak. Hij laat dat nu weer zien. Spanje is natuurlijk meer dan Morata, maar hij is hun belangrijkste aanvaller en in zijn huidige vorm is hij zeker gevaar nummer één.”
Mij ook niet, maar iedereen heeft zo'n enorm hoge pet op van het Belgische team.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mij boeit het vrij weinig wie er wint eigenlijk
Frankrijk of Spanje. Dan krijg ik ten minste gelijk.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:09 schreef Zosk het volgende:
Denk dat Duitsland of Frankrijk kampioen wordt
je bent zelf gevaarlykquote:
Ze kunnen echt ver komen met dit team, denk dat kampioen zelfs wel haalbaar zou zijn. Maar wel een beetje ego spelers deze wedstrijd.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar iedereen heeft zo'n enorm hoge pet op van het Belgische team.
Nee, grote spelers, maar geen team.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze kunnen echt ver komen met dit team, denk dat kampioen zelfs wel haalbaar zou zijn. Maar wel een beetje ego spelers deze wedstrijd.
Spanje speelt lekker maar laatste wedstrijd zijn ze echt aangepakt. Volgens mij heeft dat nooit zo'n goed effect op Spanje.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Frankrijk of Spanje. Dan krijg ik ten minste gelijk.
Jonge ik zit mobiel en wedstrijd te kijken hier heb ik toch geen tijd voor.quote:
zondag 26 juni 2016 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:[/b]quote:
Heeft ook voor een deel te maken met het feit dat ze al door waren.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Spanje speelt lekker maar laatste wedstrijd zijn ze echt aangepakt. Volgens mij heeft dat nooit zo'n goed effect op Spanje.
Zijn 2 van de mooiste vrije trappen die ie ooit gemaakt heeftquote:Op zondag 26 juni 2016 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jonge ik zit mobiel en wedstrijd te kijken hier heb ik toch geen tijd voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |