Heb je Martin of barhuil al?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:54 schreef MvdH84 het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Bardet en Henao of Pozzovivo en Thomas? Ik heb nog 4 miljoen voor 2 plaatsen. Iemand tips??
Dumoulin geeft aan te gaan fladderen en wellicht dus ook voor ritwinst hier en daar te gaan. Als je kijkt naar een rit als die finisht na de Aspin moet hij dat ook kunnen. Tijdritten pakt hij in ieder geval twee keer top-10, waarvan 1x zeker top-3. Ik zou het wel weten.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:49 schreef dogoe het volgende:
Ik heb nog 2 miljoen over, rodriguez of t. Dumoulin? (heb nog geen tijdrijders in mijn team, maar als ik de etappes bekijk weet ik ook niet of dat nodig is)
En verwachten jullie top 10 plekken van Richeze? (goede ronde van zwitserland) alleen nu moet hij natuurlijk voor kittel rijden.
Dumoulin.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:49 schreef dogoe het volgende:
Ik heb nog 2 miljoen over, rodriguez of t. Dumoulin? (heb nog geen tijdrijders in mijn team, maar als ik de etappes bekijk weet ik ook niet of dat nodig is)
En verwachten jullie top 10 plekken van Richeze? (goede ronde van zwitserland) alleen nu moet hij natuurlijk voor kittel rijden.
Dure gestequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:41 schreef MadMarine het volgende:
Voor de laatste keer Spartacus in mn selectie #nostalgie
Pauwelsquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:04 schreef hhh38 het volgende:
Hmm nog één man voor in de bergen voor 1 miljoen. Nieve of Moreno of toch iemand anders? D. Martin heb ik al.
Geen goede keuze voor de tijdritten? Wie zijn er beter in vorm voor maximaal 1 miljoen?quote:
Er zijn maar twee tijdritten, waarvan eentje ook nog 75% bergop is. Dan is een pure tijdrijder meenemen sowieso zonde.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:03 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Geen goede keuze voor de tijdritten? Wie zijn er beter in vorm voor maximaal 1 miljoen?
Dit.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn maar twee tijdritten, waarvan eentje ook nog 75% bergop is. Dan is een pure tijdrijder meenemen sowieso zonde.
...die in het echt I. Izagirre heet om het makkelijk te maken ;-)quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:10 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dit.
Mocht je toch een tijdrijder mee willen nemen kun je J. Izagirre overwegen (dus niet G. Izagirre)
Ik ook heb zoiets, ik wil eigenlijk iets omwisselen zodat ik Barguil erin kan gooien voor Meintjes, maar ik wil er niemand anders meer uitgooien.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:35 schreef franklop het volgende:
Ik heb nog 250k budget over, maar weet niet of ik nog iemand wil wisselen eigenlijk
De poule staat helaas wel gewoon op 'open' ipv 'besloten', wat betekent dat er allerlei mensen die niet op FOK! komen in de subpoule zitten.quote:
Boeiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 05:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
De poule staat helaas wel gewoon op 'open' ipv 'besloten', wat betekent dat er allerlei mensen die niet op FOK! komen in de subpoule zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |