Het lijkt mij bijna uitgesloten dat Kristoff hier een rol van betekenis gaat spelen.quote:
en anders kan je er nog punten mee pakken als kittel wint.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:47 schreef dogoe het volgende:
morgen Alaphilippe morgen ook weer meesprinten?
Greg.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:32 schreef dogoe het volgende:
lastig, welke van de volgende namen zal ik morgen niet opstellen? avermaet, alaphilippe, cimolai of mclay? (hoef er maar 1 niet te kiezen)
en klassementspuntenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
en anders kan je er nog punten mee pakken als kittel wint.
Ik dus ook. Julkie hebben me niet helpen herinneren, ik ben teleurgesteldquote:Op zondag 3 juli 2016 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Opstelling vergeten vandaag, bedenk ik me nu
Vul hem voor morgen even inquote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dus ook. Julkie hebben me niet helpen herinneren, ik ben teleurgesteld
Ja, heb ik ook wel eens gehad. Je kunt trouwens ook al je team instellen voor de komende etappes.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Oh schijnbaar selecteert ie dan automatisch de renners van de dag ervoor
Dan valt het nog mee
Klopt, maar daar heb ik dan weer geen zin in nuquote:Op zondag 3 juli 2016 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook wel eens gehad. Je kunt trouwens ook al je team instellen voor de komende etappes.
denk alleen niet dat Bennett mee gaat sprintenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kittel
Greipel
Kristoff
Boasson
Sagan
Van Avermaet
Coquard
Bennett
Groenewegen
Leuk teampje dacht ik zo
Heb eerste 2 etappes niet gezien, zou niet weten wat hij heeftquote:Op maandag 4 juli 2016 13:38 schreef franklop het volgende:
[..]
denk alleen niet dat Bennett mee gaat sprinten
Gevallenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb eerste 2 etappes niet gezien, zou niet weten wat hij heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |