Gundam?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:35 schreef Faxie het volgende:
Ik ben ondertussen weer met een klein modelletje begonnen![]()
[ afbeelding ]
Een high gradequote:
Tof chiefquote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een high grade
Heb een perfect grade gekocht, maar die moet ik nog laten verzenden.
Ik ga binnenkort toch ook maar eens een Macross van Bandai halen denk ik... die lijken me ook erg tof. Heb nu nog een Hasegawa liggen.
Deze Gundam heeft voor zover ik kan zien ook erg veel panellines, dus die kan in mooi zwart maken. Dan kan ik ook een hele mooie voor- en na-foto laten zienquote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:31 schreef Charged het volgende:
[..]
Tof chief
Ben benieuwd wat je mening van het Macross spul is.
Aah tof,een Hasegawa maagd,het zal je echt niet tegenvallen,beetje geduld en zulks,naast Tamiya perfect qua pasvorm.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze Gundam heeft voor zover ik kan zien ook erg veel panellines, dus die kan in mooi zwart maken. Dan kan ik ook een hele mooie voor- en na-foto laten zien![]()
Ik ben ook benieuwd. De Hasegawa is een standaard model dat gelijmd en geschilderd moet worden, inclusief enorm veel decals dus dat gaat wel een projectje worden. Hoe het met kwaliteit en fitment zit van de Hasegawa modellen weet ik niet.
De Bandai transformeert, is in kleur, geen lijm nodig, en ook erg veel decals (hoewel geen waterslides volgens mij) en fitment en kwaliteit van Bandai is zeer goed. Maar zal nog wel even duren voordat ik die heb hoor.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:53 schreef Charged het volgende:
[..]
Aah tof,een Hasegawa maagd,het zal je echt niet tegenvallen,beetje geduld en zulks,naast Tamiya perfect qua pasvorm.
Mag ik je bedanken btw voor het aanwakkeren van de hobby?
Helemaal mee eens,quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
En alsjeVind het ook wel leuk dit topic levend te zien
Panellines zijn tof,voegt zoveel toe aan een model.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:04 schreef Faxie het volgende:
Da's gewoon een kant en klare wash toch dan? Lijkt me wel handig, hoef je niet telkens te doseren.
Ik heb vandaag weer een modelletje binnengekregen, maar wat een kleine doos zeg![]()
Ben benieuwd hoe groot die gaat worden uiteindelijk. Ik gok een cm of 8. Wel erg veel panellines zag ik
Ze gaan ongeveer tegelijk klaar zijn zo te zien he?quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:57 schreef Charged het volgende:
Kusje kroel van de Saab en MiG
[ link | afbeelding ]
Ow nee,de Draken is niet heel ver er vanaf maar de MiG ben ik nog wel even zoet mee. De juiste cammo kleuren vinden van hem is een echte uitdaging en daarbij wil ik hem zelf volledig met de airbrush doen aangezien ik te horen kreeg dat een collega uit het lab een spuit heeft liggen welke hij niet meer gebruikt..schijnt een heel mooi duur dingetje te zijn geweest.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze gaan ongeveer tegelijk klaar zijn zo te zien he?![]()
Hier ligt het even op een laag pite... even verslaafd aan een spelletje(nee geen Pokémon
)
Helaas niet,ik voor haar en geloof me dat ik het haar graag zou willen zien doen.quote:
Probeer een van de Gundam Bear Guysquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:25 schreef Charged het volgende:
[..]
Helaas niet,ik voor haar en geloof me dat ik het haar graag zou willen zien doen.
post aangevuldquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer een van de Gundam Bear Guys![]()
[ afbeelding ]
De mijne wel,of het moet een witte herder pup zijn,of duvelkeshoorntjes hebben of een combi.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha oke![]()
Mja vrouwen kunnen schattige dingen toch meestal niet weerstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |