quote:Op zondag 3 juli 2016 14:55 schreef Faxie het volgende:
Krijg je er ook gras ed bij?
Ziet er leuk uit
Dat ziet er idd wel gaaf uit.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:59 schreef dedodo het volgende:
[..]
Is een aanrader, heb ik bij mijn modelbouw ook gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boven en beneden afzonderlijk te regelen.
Ik plak alles vast met het lijm wat erbij zit. Ruikt idd naar houtlijm.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
En waar zet je dat mee vast voor het beste resultaat? Houtlijm?
Ow dat zit er gewoon bij?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:31 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik plak alles vast met het lijm wat erbij zit. Ruikt idd naar houtlijm.
Jupquote:Op zondag 3 juli 2016 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat zit er gewoon bij?
Witte lijm die transparant opdroogt? Dan zal het idd een soort houtlijm zijn.
Ik begin hier overigens wel met een gigantisch ruimteprobleem te zittenquote:
Herkenbaar,ik kom/kijk daar ook graag en koop er wel eens wat.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:30 schreef dedodo het volgende:
Oeh op de "oude dozen" groep staat een toffe die ik wel wil, maar mag geen geld meer uitgeven van mijzelf. Ach kom vast wel weer eens wat tegen dan hopen we maar. Weet ook niet wat de nieuwprijs was.
Doe je het al lang? Het schijnt met zo'n gemak te gaan.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:58 schreef MarkyB het volgende:
Had ik al laten zien dat mijn vliegtuig inmiddels gevlogen heeft?
Ik doe dit nu 4 jaar 'in het echt' en daarvoor heb ik al een aantal jaar ervaring op de simulator op de pc. Mijn doel is om met zo min mogelijk horten en stoten mooie figuren te vliegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:42 schreef Charged het volgende:
[..]
Doe je het al lang? Het schijnt met zo'n gemak te gaan.
mwoah..was heul niet slecht hoor,je filmpjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:14 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik doe dit nu 4 jaar 'in het echt' en daarvoor heb ik al een aantal jaar ervaring op de simulator op de pc. Mijn doel is om met zo min mogelijk horten en stoten mooie figuren te vliegen.
Ik kan de afstandsbediening waarmee ik mijn vliegtuig bestuur aansluiten op de pc, hier heb je dan simulatiesoftware (realflight) waar je alles kan oefenen alsof het echt is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:18 schreef Charged het volgende:
[..]
mwoah..was heul niet slecht hoor,je filmpje![]()
Maar je hebt een training op een pc voor een RC,tof,wist ik niet.
Plakte je de tape wel eerst tegen iets anders voordat je het op je model plakte? Maar goede keuze hoor, better safe than sorry.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:26 schreef Charged het volgende:
De gebruikte tape is van Tamiya (40 mm masking tape) Ben een beetje klaar met de normale schilderstape na het staartwiel gedoe van de Draken.
Mooie foto...heb een beetje Da Vinci gevoel erbij.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:17 schreef dedodo het volgende:
[..]
Plakte je de tape wel eerst tegen iets anders voordat je het op je model plakte? Maar goede keuze hoor, better safe than sorry.
Mijn project:
Wie heeft er wel eens een sateprikker in z'n vinger gehad? Ik in ieder geval nu wel.
De onderdelen die klaar zijn. Heb nu ook het juiste tooltje om die sateprikkers verder te duwen, hopelijk maken de beschadigde niet uit, anders kan ik het een en ander opnieuw doen. En moet nog kijken of er dezelfde zijn. Een andere die ik heb is wat langer, maar ook scherper.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |