en die site had dan weer alles te maken met dat die instelling (was het geloof ik) op SBS was vermeld.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, we hadden het over New Kids. Films, wittewel.
En in de TV SC, toen ik daar een keer kwam, ging het erover dat ze allemaal brieven van de politie gekregen hadden omdat ze bestialiteit op een gastenboek van een of andere site gepost hadden
hansquote:Op zondag 26 juni 2016 19:27 schreef Der_Mann het volgende:
welke hamlap hangt er zo'n schommelding aan een dunne tak
Zitten nog wel twee koters tegelijk op ook.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:27 schreef Der_Mann het volgende:
welke hamlap hangt er zo'n schommelding aan een dunne tak
Maar het mag hier dus niet over films gaan?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die site had dan weer alles te maken met dat die instelling (was het geloof ik) op SBS was vermeld.
Ik denk eigenlijk niet dat dat koters zijn.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zitten nog wel twee koters tegelijk op ook.
Uiteraard wel. Maar daar dat was dan ook niet de reden waarom ik iets noemde over de positiviteit.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het mag hier dus niet over films gaan?
Ik vind dit echt een beetje raar hoor.
Ziet er idd meer uit als pubertjes in luvquote:Op zondag 26 juni 2016 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat dat koters zijn.
Oh oké. Wat dan wel, zodat ik daar in het vervolg rekening mee kan houden?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Maar daar dat was dan ook niet de reden waarom ik iets noemde over de positiviteit.
Ik snap je wel hoor. Je had het goed verwoord. DP wordt ook een dagje ouderquote:Op zondag 26 juni 2016 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Maar daar dat was dan ook niet de reden waarom ik iets noemde over de positiviteit.
Dat je ouder wordt zoals HPLC al aangeeftquote:Op zondag 26 juni 2016 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh oké. Wat dan wel, zodat ik daar in het vervolg rekening mee kan houden?
haha dp een mod zegt dat het negatief is dat je ouder wordtquote:Op zondag 26 juni 2016 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat je ouder wordt zoals HPLC al aangeeft
Ja, dat kan. Maar ik snap echt niet wat er precies negatief was.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat je ouder wordt zoals HPLC al aangeeft
Hij vond het zelf ook niet positief om jarig te zijnquote:Op zondag 26 juni 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha dp een mod zegt dat het negatief is dat je ouder wordt
inkakken is bijpakkenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:33 schreef HPLC het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het herstellen van een feestje. Maar ik zie het positief in
De sfeer, steekjes, dingen, datjes, en meer van zulks.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar ik snap echt niet wat er precies negatief was.
vielen de breezers hardquote:Op zondag 26 juni 2016 19:33 schreef HPLC het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het herstellen van een feestje. Maar ik zie het positief in
Ik zag niet een direct verband tussen dat gebabbel over films en Nizno haar oproep om positieve dingen te posten in deze sc.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:29 schreef deadprez het volgende:
Racer, kun jij misschien even aan Nizno uitleggen dat de films van New Kids dan wel belachelijk slecht zijn, maar dat het niet per se iets met negativiteit te maken heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |