Ik laat me niet uitsluiten hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Daarmee sluit je jezelf eigenlijk al uit en dat is bullshit.
ow je bent een soort slak? Die komen ook op het bier af.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, flesjes bier. Hou ik helemaal niet van. Bah!
Zou (zal, dp? dankje voor het onzeker maken) het niet erg vinden ;s ;squote:Op zondag 26 juni 2016 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik laat me niet uitsluiten hoor![]()
Ik lebber gewoon mn vriendin niet af in een algemene kroeg ofzo.
Hoewel dat doe ik eigenlijk in een gaybar ook niet. Hoewel ik daar wel makkelijker haar een kus geef maar goed dat is meer omdat ik weet dat mannen er op geilen als 2 vrouwen kussen.
Zet hem aan de zijlijn bij het EK voetbal en je hebt geen speelveld meer.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:03 schreef deadprez het volgende:
ik had een pad van witte korrels achtergelaten maar dat zal drug al wel weggewerkt hebben
ja dat is mijn kanaal.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk kind. Is dat jouw eigen YouTube-kanaal?
Heb wel een liedje irl gezongen voor dp. Een hele regel althans.
srs? waar kom jij als mannen daar zo cray op reacten?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik laat me niet uitsluiten hoor![]()
Hoewel dat doe ik eigenlijk in een gaybar ook niet. Hoewel ik daar wel makkelijker haar een kus geef maar goed dat is meer omdat ik weet dat mannen er op geilen als 2 vrouwen kussen.
naaktslakquote:Op zondag 26 juni 2016 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow je bent een soort slak? Die komen ook op het bier af.
Kaliumhydroxide?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:03 schreef deadprez het volgende:
ik had een pad van witte korrels achtergelaten maar dat zal drug al wel weggewerkt hebben
Zou is goedquote:Op zondag 26 juni 2016 20:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zou (zal, dp? dankje voor het onzeker maken) het niet erg vinden ;s ;s
ja jij zou er verlekkerd naar kijken zeker?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
onder andere door ervaring en door de reactie van BozeHaas die het bevestigdquote:Op zondag 26 juni 2016 20:04 schreef Drug het volgende:
[..]
srs? waar kom jij als mannen daar zo cray op reacten?
gaffer goorlak kleed je eens aan!quote:
Dan kunnen ze 8 vs 8 spelen zoals San Marco opperdequote:Op zondag 26 juni 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet hem aan de zijlijn bij het EK voetbal en je hebt geen speelveld meer.
Nee, maar om externe redenen zeg maar, tenminste dat idee krijg ik. Niet omdat je er zelf geen behoefte aan hebt.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:03 schreef Nizno het volgende:
k laat me niet uitsluiten hoor
Niet zo generaliseren. Ik vind dat bijvoorbeeld best nice hoor, maar ik ben evenals toch gelukkig nog wel een hoop andere mannen normaal opgevoed en je zult daar nooit last mee krijgen of iets dergelijks.quote:Hoewel dat doe ik eigenlijk in een gaybar ook niet. Hoewel ik daar wel makkelijker haar een kus geef maar goed dat is meer omdat ik weet dat mannen er op geilen als 2 vrouwen kussen.
Dat ideequote:Op zondag 26 juni 2016 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan kunnen ze 8 vs 8 spelen zoals San Marco opperde
POS. Hier mag je posten als je aan lieve konijntjes denkt met een glimlachquote:
sadquote:Op zondag 26 juni 2016 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
onder andere door ervaring en door de reactie van BozeHaas die het bevestigd
Zouquote:Op zondag 26 juni 2016 20:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |