abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 november 2002 @ 18:36:11 #1
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7064256
ik zoek dus een Playstation met modchip; graag incl. controllers (werkend graag) en een geïnstalleerde mod-chip om backups op te kunnen spelen.

reacties mogen ook ge-emailed worden naar dunno2000@hotmail.com voor een snellere response.

waar het ding ligt is in principe geen probleem, als het ergens tussen Eindhoven en Utrecht in ligt of 20km ofzo erbuiten, anders moeten we maar even over verzenden praten

Laat maar horen! Wie heeft er nog zo'n ding liggen verstoffen en wil er wel vanaf?

PS kan een mod even de titel veranderen -> mochip naar MODCHIP

dankjewel

[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 29-11-2002 18:37]

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_7064263
Kijk es wat beter....Dat helpt
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 29 november 2002 @ 18:37:50 #3
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7064280
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 18:36 schreef existenz het volgende:
Kijk es wat beter....Dat helpt
ik doe niets anders als ik mijn ogen open heb; graag nuttige reacties als je wat aan te bieden hebt, anders heb ik niets aan je geblaat.
pi_7064415
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 29 november 2002 @ 18:51:16 #5
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7064457
had ik al gezien; ik heb de voorkeur aan een goedkope PS met alleen accessoires en evt. paar games, maar in ieder geval met modchip, vandaar; toch bedankt voor de tip.
  vrijdag 29 november 2002 @ 18:56:45 #6
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_7064529
gewoon even naar je games toko gaan en vragen of ie playstations ombouwt, psx kost wat, 50 euro?
pak n extra controller, memory card a 15 euro, modchip, ben je klaar, heb je nog n nieuwe ook
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  vrijdag 29 november 2002 @ 19:01:25 #7
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7064605
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 18:56 schreef Piro het volgende:
gewoon even naar je games toko gaan en vragen of ie playstations ombouwt, psx kost wat, 50 euro?
pak n extra controller, memory card a 15 euro, modchip, ben je klaar, heb je nog n nieuwe ook
1. principieel wil ik niet betalen voor een nieuwe, voor de echte gameplay heb ik al een hele dikke pc en dit is gewoon voor de gein en om mee te rommelen (deels ook nostalgie)
2. mod-chips mogen in principe niet meer ingebouwd worden, legaal gezien... dus illegaal kost je veel geld; liever een 2de handsje, getest dan maar.

iemand nog zo'n beestje in de aanbieding?

vrijdag 29 november 2002 @ 20:57:11 #8
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7066313
niemand met zo'n ding?

tips waar ik deze zou kunnen krijgen?

vrijdag 29 november 2002 @ 22:30:52 #9
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_7067866
ik kan je alleen de viavia aanraden dan, die verkopen nog wel pleesteesjens, en dan toch een modchip bij je toko vragen, psx ombouwen is feilloos, mijn oudje was kwestie van deksel open, twee draadjes, deksel dicht, vastzetten, en ik kon weer naar huis, werkte als een tiet.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  zaterdag 30 november 2002 @ 00:22:22 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_7069685
Dat je er een modchip in wilt hebben voorspelt al niet veel goeds, maar dat je er principieel ook geen geld voor op tafel wil leggen...Ik vind het een vrij trieste combinatie en ik hoop dat de modjes van 't forum alles m.b.t. modchips verwijderen.
  zaterdag 30 november 2002 @ 02:55:11 #11
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_7070981
Een playstation 1 kan ik wel voorzien van een MODCHIP , zonder garantie dattie heel blijft (om mezelf in te dekken).

Ik hoor wel

Speak only if it improves upon the silence....
pi_7070991
voor de echte gameplay heb ik al een hele dikke pc

*gaat verder met FFVII*

α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  zaterdag 30 november 2002 @ 11:44:39 #13
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_7072305
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 02:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
voor de echte gameplay heb ik al een hele dikke pc

*gaat verder met FFVII*

De gameplay is aldaar echt om te janken, dus hou op met nutteloos fanboy geblaat over dat baggerspel en geef die jongen input, of zeg niks, want hier heeft hij ook geen moer aan.
pi_7073106
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 11:44 schreef Piro het volgende:

[..]

De gameplay is aldaar echt om te janken, dus hou op met nutteloos fanboy geblaat over dat baggerspel en geef die jongen input, of zeg niks, want hier heeft hij ook geen moer aan.

Dat is jouw achterlijke mening ,iemand die zegt dat alleen pc gameplay heeft noem ik fan-boy
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  zaterdag 30 november 2002 @ 13:38:03 #15
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7073139
Zal ik dit topic ff sluiten dan

*Bastard meelt*

Trouwens....dit topic zuigt grote tijd.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 30 november 2002 @ 13:39:40 #16
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7073152
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 13:35 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

iemand die zegt dat alleen pc gameplay heeft noem ik fan-boy

Is dat zo Ker.......? mensen die dat zeggen zijn zelfs dom hoor
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_7073738
Laten we het hier iig niet over het verschil tussen consoles en pc's hebben. Aanbieden om die dingen om te bouwen of aangeven waar je het kunt laten doen ook niet.

Dus...bied een gemodde PS aan of blijf weg

PS We zijn aan het overleggen of we dit soort topics blijven toestaan. Meningen hierover in: Algemeen kritiek/vraag/opmerkingen/etc. topic.

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_7118427
Hi, ik heb nog wel een ps1 omgebouwd. Op dit moment even niet beschikbaar, omdat ik deze heb uitgeleend aan iemand waarvan zijn ps2 kapot gegaan was...

Games doe ik er liever niet bij, omdat ik die soms nog wel eens op mijn ps2 speel... Met de controllers moet ik ook even kijken hoe ik dat ga doen... Die gebruik ik nl ook voor mijn ps2... Memcard moet denk ik geen probleem zijn...

Mail me anders op banzi underscore at hotmail dot com...

Als je al een ps1 of ps2 zonder chip hebt, kun je ook mailen... Ik geef WEL garantie...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')