'Someone Who Isn't Me'quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:20 schreef Renesite het volgende:
Wies SWIM? En indien hij/zij Swim heet, swimt hij/zij toch lekker naar de VS.
Het betekend alleen maar dat je nooit echt drugs ervaringen op het internet hebt opgezocht, het is volgens mij een manier om veilig te blijven wat betreft de autoriteiten op het internet en toch verhalen kan vertellen over illegale drugsavontuurtjes. Het heeft verder niets te maken met die beginnende kraaienpootjes en die grijze haren die je er nu nog uit kan trekken zonder dat je kale plekken krijgt.quote:
Hou op. Ik krijg een kalende kruin Jogy. Janken.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Het betekend alleen maar dat je nooit echt drugs ervaringen op het internet hebt opgezocht, het is volgens mij een manier om veilig te blijven wat betreft de autoriteiten op het internet en toch verhalen kan vertellen over illegale drugsavontuurtjes. Het heeft verder niets te maken met die beginnende kraaienpootjes en die grijze haren die je er nu nog uit kan trekken zonder dat je kale plekken krijgt.
En vervolgens bij binnenkomst ook hetzelfde verhaal vertellen zonder stotteren, zweten, trillen of andere manieren dat je liegt. Je Esta toestemming is geen garantie dat je binnen mag. Laatste woord is aan de immigration officer die je door mag, kan en zal zagen bij binnenkomst in de VS. Die gasten zijn getraind om te zien of je liegt.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:39 schreef DonDruiper het volgende:
Het is heel simpel. De VS hebben geen enkel inzicht in jouw strafblad. Enkel wanneer Interpol achter je aan zit kun je in de problemen komen.
Gewoon ESTA aanvragen, braaf alles ontkennen op je groene briefje welke je in het vliegtuig krijgt en je bent good to go.
Daar zou ik niet te zeker van zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:39 schreef DonDruiper het volgende:
Het is heel simpel. De VS hebben geen enkel inzicht in jouw strafblad. Enkel wanneer Interpol achter je aan zit kun je in de problemen komen.
Gewoon ESTA aanvragen, braaf alles ontkennen op je groene briefje welke je in het vliegtuig krijgt en je bent good to go.
https://decorrespondent.n(...)t/130264475-b9f887baquote:De douanier kan dan bijvoorbeeld zien of jouw vingerafdrukken in een Nederlandse database staan en of je een strafblad hebt. Andersom kan de Koninklijke Marechaussee hetzelfde opzoeken bij Amerikaanse passagiers.
Daar zou ik zeker niet van uit gaanquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:39 schreef DonDruiper het volgende:
De VS hebben geen enkel inzicht in jouw strafblad. E
Dat zou ik wel, dat kan de Amerikaanse overheid niet. Natuurlijk zal ze dat echt wel kunnen als ze dat wíl, maar formeel kan dat niet en zeker niet bij zo'n standaardprocedure. Wat er in dat artikel staat is dan ook onjuist. IDENT checkt wél of je op bepaalde watchlists en opsporingsregisters staat.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:51 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Daar zou ik niet te zeker van zijn.
je brengt het nu als als of een groot deel van de Nederlanders beschikt over een straf beschikkingquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat zou ik wel, dat kan de Amerikaanse overheid niet. Natuurlijk zal ze dat echt wel kunnen als ze dat wíl, maar formeel kan dat niet en zeker niet bij zo'n standaardprocedure. Wat er in dat artikel staat is dan ook onjuist. IDENT checkt wél of je op bepaalde watchlists en opsporingsregisters staat.
Als de VS dat werkelijk zou kunnen en daarop zou handhaven, dan zouden wel heel veel Nederlanders daar problemen mee ondervinden. Ik denk dat veel mensen niet eens beseffen dat ze een strafblad hebben, met name in het geval van strafbeschikkingen.
Bij visumaanvragen is het anders en geef je zelf toestemming voor inzage bij Justis.
Eén op de vijf, dat is toch best een groot deel?quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:52 schreef Roger_ het volgende:
[..]
je brengt het nu als als of een groot deel van de Nederlanders beschikt over een straf beschikking
daar schrik ik vanquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Eén op de vijf, dat is toch best een groot deel?
Wanneer ben jij voor het laatst in de VS geweest ?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:39 schreef DonDruiper het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |