abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163300149
SWIM is opgepakt voor het bezitten van 17 xtc pillen op een feest. Ik weet niet zeker of SWIM ook veroordeeld wordt voor verkoop, maar in ieder geval voor bezit natuurlijk. SWIM wil weten of hij nog naar landen als de Verenigde Staten, Australië, of Nieuw Zeeland mag. Want ik dacht dat iemand een keer tegen me zij dat ze je dan niet meer binnen willen laten. Ik heb wat rond gesurft met SWIM, en ik las dat je in ieder geval geen visum meer mag hebben, maar ik kon niet vinden of je er zonder visum (dus verblijf korter dan 3 maanden, toch?) wel heen mag.

Somebody help SWIM out!
  Moderator zaterdag 25 juni 2016 @ 23:20:02 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_163300204
Wies SWIM? En indien hij/zij Swim heet, swimt hij/zij toch lekker naar de VS.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 25 juni 2016 @ 23:21:31 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163300258
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:20 schreef Renesite het volgende:
Wies SWIM? En indien hij/zij Swim heet, swimt hij/zij toch lekker naar de VS.
'Someone Who Isn't Me'
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator zaterdag 25 juni 2016 @ 23:22:01 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_163300281
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:21 schreef jogy het volgende:

[..]

'Someone Who Isn't Me'
Gawd ik word oud Joog...
  zaterdag 25 juni 2016 @ 23:35:10 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163300888
quote:
8s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:22 schreef Renesite het volgende:

[..]

Gawd ik word oud Joog...
Het betekend alleen maar dat je nooit echt drugs ervaringen op het internet hebt opgezocht, het is volgens mij een manier om veilig te blijven wat betreft de autoriteiten op het internet en toch verhalen kan vertellen over illegale drugsavontuurtjes. Het heeft verder niets te maken met die beginnende kraaienpootjes en die grijze haren die je er nu nog uit kan trekken zonder dat je kale plekken krijgt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator zaterdag 25 juni 2016 @ 23:36:03 #6
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_163300922
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Het betekend alleen maar dat je nooit echt drugs ervaringen op het internet hebt opgezocht, het is volgens mij een manier om veilig te blijven wat betreft de autoriteiten op het internet en toch verhalen kan vertellen over illegale drugsavontuurtjes. Het heeft verder niets te maken met die beginnende kraaienpootjes en die grijze haren die je er nu nog uit kan trekken zonder dat je kale plekken krijgt.
Hou op. Ik krijg een kalende kruin Jogy. Janken.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 23:39:46 #7
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_163301040
Het is heel simpel. De VS hebben geen enkel inzicht in jouw strafblad. Enkel wanneer Interpol achter je aan zit kun je in de problemen komen.

Gewoon ESTA aanvragen, braaf alles ontkennen op je groene briefje welke je in het vliegtuig krijgt en je bent good to go.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_163304699
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:39 schreef DonDruiper het volgende:
Het is heel simpel. De VS hebben geen enkel inzicht in jouw strafblad. Enkel wanneer Interpol achter je aan zit kun je in de problemen komen.

Gewoon ESTA aanvragen, braaf alles ontkennen op je groene briefje welke je in het vliegtuig krijgt en je bent good to go.
En vervolgens bij binnenkomst ook hetzelfde verhaal vertellen zonder stotteren, zweten, trillen of andere manieren dat je liegt. Je Esta toestemming is geen garantie dat je binnen mag. Laatste woord is aan de immigration officer die je door mag, kan en zal zagen bij binnenkomst in de VS. Die gasten zijn getraind om te zien of je liegt.
Voor wat foto's, kijk hier
pi_163305459
quote:

Daar zou ik niet te zeker van zijn.

quote:
De douanier kan dan bijvoorbeeld zien of jouw vingerafdrukken in een Nederlandse database staan en of je een strafblad hebt. Andersom kan de Koninklijke Marechaussee hetzelfde opzoeken bij Amerikaanse passagiers.
https://decorrespondent.n(...)t/130264475-b9f887ba

De Amerikanen hebben ook toegang tot het strafbladregister van Duitsland (op grond van § 57 Bundeszentralregistergesetz), en waarschijnlijk nog een heleboel landen.
  Moderator zondag 26 juni 2016 @ 09:55:12 #10
45833 crew  Fogel
pi_163305511
Eerlijk duurt het langst. Maar geeft wel wat garanties tov liegen.
Kan zijn dat je het land niet in mag door domme acties, maar dan koop je dat ticket gewoon niet. Afwachten en kijken wat er gebeurt met kans op teruggestuurd worden of in het ergste geval daar de bak in zou voor mij geen optie zijn in ieder geval.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_163585455
Lekker voor je
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163585880
quote:
De VS hebben geen enkel inzicht in jouw strafblad. E
Daar zou ik zeker niet van uit gaan :)
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_163689906
SWIM :')
pi_163690186
gewoon de lul.
dan moet je voor elk bezoek gaan uitvogelen of je zo maar het land binnen komt met een toeristen visum, of dat je als nog een visum kan aanvragen via de ambassade, of dat je het land helemaal niet inkomt.
In Nederland is het stoute jongen niet meer doen, in andere landen is het top crimineel, waar zelfs de doodstraf op staat. En zo gaan ze er ook mee om als je het land binnen wilt.
pi_163690897
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 09:51 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Daar zou ik niet te zeker van zijn.
Dat zou ik wel, dat kan de Amerikaanse overheid niet. Natuurlijk zal ze dat echt wel kunnen als ze dat wíl, maar formeel kan dat niet en zeker niet bij zo'n standaardprocedure. Wat er in dat artikel staat is dan ook onjuist. IDENT checkt wél of je op bepaalde watchlists en opsporingsregisters staat.

Als de VS dat werkelijk zou kunnen en daarop zou handhaven, dan zouden wel heel veel Nederlanders daar problemen mee ondervinden. Ik denk dat veel mensen niet eens beseffen dat ze een strafblad hebben, met name in het geval van strafbeschikkingen.

Bij visumaanvragen is het anders en geef je zelf toestemming voor inzage bij Justis.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_163706494
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 15:45 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat zou ik wel, dat kan de Amerikaanse overheid niet. Natuurlijk zal ze dat echt wel kunnen als ze dat wíl, maar formeel kan dat niet en zeker niet bij zo'n standaardprocedure. Wat er in dat artikel staat is dan ook onjuist. IDENT checkt wél of je op bepaalde watchlists en opsporingsregisters staat.

Als de VS dat werkelijk zou kunnen en daarop zou handhaven, dan zouden wel heel veel Nederlanders daar problemen mee ondervinden. Ik denk dat veel mensen niet eens beseffen dat ze een strafblad hebben, met name in het geval van strafbeschikkingen.

Bij visumaanvragen is het anders en geef je zelf toestemming voor inzage bij Justis.
je brengt het nu als als of een groot deel van de Nederlanders beschikt over een straf beschikking ;)
pi_163711664
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juli 2016 07:52 schreef Roger_ het volgende:

[..]

je brengt het nu als als of een groot deel van de Nederlanders beschikt over een straf beschikking ;)
Eén op de vijf, dat is toch best een groot deel? :)
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_163712588
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:55 schreef nostra het volgende:

[..]

Eén op de vijf, dat is toch best een groot deel? :)
daar schrik ik van
pi_163712806
quote:
Wanneer ben jij voor het laatst in de VS geweest ? :P
Dat groene briefje krijg je niet meer, daarvoor heb je nu de Esta die je online invult.
Je krijgt nog wel een briefje wat je moet invullen voor de Customs&Border patrol (douane) zoeen> https://www.cbp.gov/travel/us-citizens/sample-declaration-form
Maar dat is meer voor of je goederen importeert en of je in contact bent geweest met vee en landbouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')