Geloof me: als ik vers ga koken, dan smaakt het voor geen meter.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:57 schreef DoubleDip het volgende:
Dat ook ja. Bij het koken had je bijvoorbeeld nogal wat argumenten waarom het niet zou kunnen, maar feitelijk zijn dat gewoon smoesjes om het vooral niet te hoeven doen. Invriezen kan prima, koken met verse groenten is helemaal niet moeilijk, ook niet met een klein budget. Dus stop met smoesjes verzinnen en probeer het gewoon eens. Of klaag dan niet. Voorkomt een hoop frustraties.
Ik heb juist gezegd dat het de laatste tijd veel beter gaat! Ondanks het nog steeds niet kunnen accepteren (en dus soms een terugvalletje hebben).quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:19 schreef LPFAN het volgende:
We willen je graag helpen met je problemen als je er om vraagt maar het is niet leuk om te lezen dat je er niks mee doet.
Ik heb het niet over je diabetes.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:34 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb juist gezegd dat het de laatste tijd veel beter gaat! Ondanks het nog steeds niet kunnen accepteren (en dus soms een terugvalletje hebben).
Het is dan ook niet niks te moeten leven met een doodswens...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:32 schreef Disana het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook nogal irritant dat alles wordt afgeschoven op een soort psychische gesteldheid. Terwijl het gros van ons kampt met wezenlijk fysieke problemen, wordt er van alles terzijde geschoven om het een of andere psychische bezwaar. Somatische problemen, prima bespreekbaar, maar al dat geėmmer om dingen niet te hoeven doen hoort m.i. niet in het chronisch ziektopic thuis.
Het zou je sieren als je ofwel adviezen (die goedbedoeld zijn) ter harte zou nemen ofwel niet meer zou klagen over basale dingen die je makkelijk kunt oplossen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het is dan ook niet niks te moeten leven met een doodswens...
Dit bedoel ik dus. Je doet alsof je in het topic zit vanwege je diabetes, maar ondertussen worden we voortdurend getrakteerd op negatieve verhalen over je vriend en je geestesgesteldheid. Wat je hier nu doet is gewoon chantage. Jij wil niet geholpen worden, jij wil aandacht.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het is dan ook niet niks te moeten leven met een doodswens...
Ik neem ook zeker de adviezen ter harte en denk erover na, maar ik bepaal of ik er iets mee doe. Het is iig niet verplicht om adviezen op te moeten volgen (zoals al 2 keer eerder gezegd).quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:37 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je ofwel adviezen (die goedbedoeld zijn) ter harte zou nemen ofwel niet meer zou klagen over basale dingen die je makkelijk kunt oplossen.
Als je niets met een advies wil doen, vraag er dan niet om. Simpel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:41 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik neem ook zeker de adviezen ter harte en denk erover na, maar ik bepaal of ik er iets mee doe. Het is iig niet verplicht om adviezen op te moeten volgen (zoals al 2 keer eerder gezegd).
Ik heb zo mijn eigen steengoede reden om niet een diėtiste in de hand te nemen, maar te googlen wat ik mag en etiketjes te kijken. (Ik doel hiermee niet op ER, maar op iets anders.)
Ik vroeg er ook niet om! Mensen kwamen zélf met het advies van diėtiste.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je niets met een advies wil doen, vraag er dan niet om. Simpel.
Maar snap je nu wel waarom mensen zich irriteren?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik vroeg er ook niet om! Mensen kwamen zélf met het advies van diėtiste.
Ik heb Sylvana's tips voor broodbeleg opgevolgd. Die postte tips zonder gelijk naar een diėtiste te verwijzen.
Omdat ze het toelaten zich te ergeren aan mij. Omdat ze het op zichzelf betrekken wat niet hoeft. Doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:45 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar snap je nu wel waarom mensen zich irriteren?
Het laat je echt Siberisch koud wat wij van je houding vinden, hč? Je hebt jezelf tussen zwaar zieke mensen genesteld met je diabetes II en bent niet van plan een centimeter inzicht te vertonen.quote:
Ik ben er ook eigenlijk wel klaar mee. Dit is voor ons users op geen enkele manier op te lossen.quote:
Nee idd. Het is nu wel erg duidelijk dat ze alleen maar aandacht wil.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben er ook eigenlijk wel klaar mee. Dit is voor ons users op geen enkele manier op te lossen.
Eens, aandachtshoeren zijn de aandacht niet waard.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Kunnen we collectief afspreken dat we haar vanaf nu gewoon gaan negeren?? In ieder geval in het CZ topic.
Ik vind het triest dat hiervoor zieke mensen gebruikt worden, maar kennelijk is daar weinig aan te doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee idd. Het is nu wel erg duidelijk dat ze alleen maar aandacht wil.
Ik gebruik niemand. Ik kan het bewijzen hoor, dat ik diabetes heb en mee mag posten.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het triest dat hiervoor zieke mensen gebruikt worden, maar kennelijk is daar weinig aan te doen.
Ja helaas.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het triest dat hiervoor zieke mensen gebruikt worden, maar kennelijk is daar weinig aan te doen.
Post dan potverdorie op een normale manier over je diabetes. Laat al die lulpraat over je financiėle situatie(die mijns inziens niet sneu is) en je relatie die al dan niet gezond is. En kom uit je slachtofferrol waar je je naar het lijkt heerlijk in wentelt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik gebruik niemand. Ik kan het bewijzen hoor, dat ik diabetes heb en mee mag posten.
Dat mijn financiėle situatie niet sneu is kun je m.i niet zeggen. Je kan namelijk niet in mijn portemonnee/financiėle situatie kijken.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:16 schreef caroro het volgende:
[..]
Laat al die lulpraat over je financiėle situatie(die mijns inziens niet sneu is)
Oh lekker. Maar ik zit niet ver van LPFAN af, dat was de grap. Al hoor ik hier nu ook getik op het raam...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:39 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hier ook idd. De zon schijnt zelfs nog.
Is al in volle gang! Vriendje kwam om half 4 al. Samen zoon van school gehaald en toen barstte het feest losquote:
Lekker genieten toch....Ik geniet ook altijd als ik oppas maandag, dinsdag en woensdag. Normaal is dan dat ik dan op donderdag mijn instortdag heb. Behalve gisteren dus nu is die dag vandaagquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Is al in volle gang! Vriendje kwam om half 4 al. Samen zoon van school gehaald en toen barstte het feest los![]()
Rond 19.00 gingen ze richting bed, maar zoon blééf maar klieren en ouwehoeren.. Heb hem rond 20.30 uit bed geplukt zodat vriendje kon inslapen, daarna heb ik hem teruggebracht en viel hij ook snel in slaap![]()
Morgenmiddag naar een indoorspeeltuin
Knap dat je dat kunt hoor!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker genieten toch....Ik geniet ook altijd als ik oppas maandag, dinsdag en woensdag. Normaal is dan dat ik dan op donderdag mijn instortdag heb. Behalve gisterendus nu is die dag vandaag
Ik hoop dat ik voorlopig niet meer gevraagd word om op te passen. Vind het gewoon echt niet leuk (heb niks met kinderen).quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker genieten toch....Ik geniet ook altijd als ik oppas maandag, dinsdag en woensdag.
Mijn oudste nichtje was ziek dus vandaar de extra dag...Al hebben we vnl Netflixx gekekenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Knap dat je dat kunt hoor!![]()
Ik vind m'n eigen soms al teveelDit is mijn eerste logeetje en hij gedraagt zich voorbeeldig
Nu maar hopen dat ze morgen een beetje uitslapen
En waarom heb je je instortdag verplaatst?
Hahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:55 schreef Adriane het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat je het over dit topic had. Hier is niks aan de hand.
Aah da's sneu.. Een dagje Netflix is ook wel eens lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn oudste nichtje was ziek dus vandaar de extra dag...Al hebben we vnl Netflixx gekeken
het is ook gewoon gezelligquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aah da's sneu.. Een dagje Netflix is ook wel eens lekker
Logeerpartijtjes zijn zoo leuk en idem vermoeiend. Voor die 2 is het fantastisch.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Is al in volle gang! Vriendje kwam om half 4 al. Samen zoon van school gehaald en toen barstte het feest los![]()
Rond 19.00 gingen ze richting bed, maar zoon blééf maar klieren en ouwehoeren.. Heb hem rond 20.30 uit bed geplukt zodat vriendje kon inslapen, daarna heb ik hem teruggebracht en viel hij ook snel in slaap![]()
Morgenmiddag naar een indoorspeeltuin
Nou vriendje was er wel klaar mee om 20.30 hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:58 schreef Adriane het volgende:
[..]
Logeerpartijtjes zijn zoo leuk en idem vermoeiend. Voor die 2 is het fantastisch.
lekker met een dekentje op de bank...Wordt toch weer pokkenweerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou vriendje was er wel klaar mee om 20.30 hoorDie was blij dat ik zoon meenam, hij was toen ook zó vertrokken.
Mijnes is drieėnhalf en vriendje is een jaar ouder. Maar ze klikken zo leuk samen
Zondag maar een rustdag inplannen, ga ik nodig hebben
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
lekker met een dekentje op de bank...Wordt toch weer pokkenweer
Ik heb eigenlijk spijt als haren op m'n hoofd dat we hebben toegezegd dat neefje en nichtje een keer hier mogen komen logeren. Maar ja, ze willen zooo graag...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:58 schreef Adriane het volgende:
[..]
Logeerpartijtjes zijn zoo leuk en idem vermoeiend. Voor die 2 is het fantastisch.
Heftig zeg....quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:05 schreef caroro het volgende:
Logeren is superleuk voor die apies, ook voor grotere apen trouwens, onze oudste 2 hebben regelmatig logeetjes en dat is meestal erg gezellig!
Wat minder gezellig is is dat we toch best slecht nieuws gehad hebben vandaag mbt mijn vader. Toch kankerdarmkanker is het om precies te zijn. Maandag bespreekt de arts het behandelplan. Het is maar goed dat we morgen zo'n megadrukke dag hebben als familie samen. Even de zinnen verzetten.
Ik las het, wat een akelig nieuws. Ik hoop dat het goed behandeld kan worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:05 schreef caroro het volgende:
Logeren is superleuk voor die apies, ook voor grotere apen trouwens, onze oudste 2 hebben regelmatig logeetjes en dat is meestal erg gezellig!
Wat minder gezellig is is dat we toch best slecht nieuws gehad hebben vandaag mbt mijn vader. Toch kankerdarmkanker is het om precies te zijn. Maandag bespreekt de arts het behandelplan. Het is maar goed dat we morgen zo'n megadrukke dag hebben als familie samen. Even de zinnen verzetten.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Inderdaad
En nu écht richting bed, rekeninghoudend met het feit dat ze wel eens rond 07.00 wakker kunnen worden
Niet gaan rellen zonder mij hč?![]()
Weltrusten iedereen!
Sterktequote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:05 schreef caroro het volgende:
Was ik eigenlijk wel van planquote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Inderdaad
En nu écht richting bed, rekeninghoudend met het feit dat ze wel eens rond 07.00 wakker kunnen worden
Niet gaan rellen zonder mij hč?![]()
Weltrusten iedereen!
Oh jeetje wat erg! Heel veel sterkte!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:05 schreef caroro het volgende:
Veel plezier morgen. Het zal jullie goed doen om zo samen te zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:05 schreef caroro het volgende:
Alvast gefeliciteerd met je man's verjaardag.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:28 schreef superkimmi het volgende:
Ik wil het nog een halfuurtje volhouden want dan is mn man jarigwil als eerste een cadeautje geven natuurlijk
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:28 schreef superkimmi het volgende:
Ik wil het nog een halfuurtje volhouden want dan is mn man jarigwil als eerste een cadeautje geven natuurlijk
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:28 schreef superkimmi het volgende:
Gefeliciteerd met je man!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:28 schreef superkimmi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |