SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Yaaasshquote:
Stoute Opso.quote:
Ik steek je de gek aanquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt of zit je me de gek aan te steken?
Oe, spannundquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus Div. Ik ga je in de gek steken.
He, leg mij eens uit he. Waarom kom ik op dat Tinder altijd de emotioneel instabiele wijven tegen? 1 avond leuke gesprekjes, volgende avond "ja, ik hoor al dagen niets van iemand nadat ik sex heb gehad, niemand wil mij, ik wil knuffelen maar alle mannen zijn kut en ik wil nooit weer een man". Krijg dan lekker de touwtyfus, pleur jezelf van een gebouw (en daarmee van Tinder!) en verdoe mijn tijd niet.quote:
Ik heb werkelijk waar geen idee. Heb nooit matchesquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, leg mij eens uit he. Waarom kom ik op dat Tinder altijd de emotioneel instabiele wijven tegen? 1 avond leuke gesprekjes, volgende avond "ja, ik hoor al dagen niets van iemand nadat ik sex heb gehad, niemand wil mij, ik wil knuffelen maar alle mannen zijn kut en ik wil nooit weer een man". Krijg dan lekker de touwtyfus, pleur jezelf van een gebouw (en daarmee van Tinder!) en verdoe mijn tijd niet.
Nou!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Heb nooit matches
Misschien trek je ze aan? Omdat ze een stoere man willen die stevig in z'n schoenen staat?![]()
Ja. Niet dat ik geen issues heb. Ik ben een wandelend issue met mijzelf, maar zover waren we nog niet eens. Ach jaquote:Maar dat is wel klote zeg
dit heb ik nooitquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, leg mij eens uit he. Waarom kom ik op dat Tinder altijd de emotioneel instabiele wijven tegen? 1 avond leuke gesprekjes, volgende avond "ja, ik hoor al dagen niets van iemand nadat ik sex heb gehad, niemand wil mij, ik wil knuffelen maar alle mannen zijn kut en ik wil nooit weer een man". Krijg dan lekker de touwtyfus, pleur jezelf van een gebouw (en daarmee van Tinder!) en verdoe mijn tijd niet.
Hmmmmmm.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou!.
[..]
Ja. Niet dat ik geen issues heb. Ik ben een wandelend issue met mijzelf, maar zover waren we nog niet eens. Ach ja. Op naar de volgende mislukte match (wees blij dus
).
dat is onzinquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, jij regelt alle chickies uit je losse pols, dat weten we
Neequote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tof. Wil jij boodschappen voor mij doen?
hoiquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen daten zo moeilijk vindenheb een leuk openingszinnetje, klets wat aan en boem je bent casanova
Dan zijn wij geen match.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neeik haat dat. Behalve shoppen.
Deze zou wat verkeerd kunnen vallen bij de Turkse schoonheid waar ik mee aan het praten was.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Is je vader een terrorist want jij bent de bomb
Man, jij hebt over je uiterlijk toch niet veel te klagen?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:32 schreef Nouri het volgende:
ik hossel helemaal niet veel
nouja iets meer dan gebruikelijk is met mijn uiterlijk denk ik
Ik ben beetje turks en vat het niet verkeerd op. Dus zij moet al vooral niet van een mug een olifant maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze zou wat verkeerd kunnen vallen bij de Turkse schoonheid waar ik mee aan het praten was.
nu niet meerquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Man, jij hebt over je uiterlijk toch niet veel te klagen?
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Planken op elkaar? Mag ik dan boven, wil niet geplet worden :s
Ik houd niet van olifantenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben beetje turks en vat het niet verkeerd op. Dus zij moet al vooral niet van een mug een olifant maken.
53 kg come at me brahquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:34 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk ben jij zwaarder dan ik.
I'll come on you kthx.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
53 kg come at me brah
Als je lichter dan dat bent ben je wel vies ecto
Hoe zwaar ben je danquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:35 schreef Divje het volgende:
[..]
I'll come on you kthx.
Maar oke, jij bent idd lichter.
Godver. Ik ben donkerblond en licht gespierdquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Bestaan die beastmannen niet meer die lichtjes gespierd zijn en blond? Gvdoveral of ecto of dikzak
ik vanavond met Opsoquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:35 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb wel medelijden met Inso op het moment. Kut penals.
hahahahahhoujebekhahahahquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:36 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik vanavond met Opso
voor Turkije
Oh nee die moeten niet haha
1.87 hier. Maar ik ben te dik voor jouquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
je bent me te klein srryminimaal 185
JEZUSquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
je bent me te klein srryminimaal 185
En te oud denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1.87 hier. Maar ik ben te dik voor jou
ga operatie doen omdat je onzeker bent over je hoofdquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:38 schreef Divje het volgende:
Die 3 centimeter maak ik wel goed met wat anders hoor.
Ik ben eerlijk gezegd zeer zeker over mijzelf.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:38 schreef Nouri het volgende:
[..]
ga operatie doen omdat je onzeker bent over je hoofd
#dithadikgezegd
Ja dat was opsoquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:38 schreef Scrummie het volgende:
Maar Tjack, wie was die dame hier laatst waar ik of zij over school begon en jij zei dat ik anders moest praten ofzo? Ik zou zweren dat dat Opso was met een vrouw geslacht ding, maar ik heb dat helemaal mis geloof ik.
ik bedoel jij tegen mij eikelquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd zeer zeker over mijzelf.
Deze opso is een vrouw. En nog lekker ookquote:
DUS TOCH WEL!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Jaha ik ben een vrouw hou maar weer op.
Kreeg echt van die irritante dm's van die hopeloze FOK!autimaagdjes
picsquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:41 schreef Nouri het volgende:
[..]
Deze opso is een vrouw. En nog lekker ook
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
DUS TOCH WEL!
Weet je hoe erg ik de laatste dagen hier over na heb zitten denken! Ik begon zelfs te twijfelen over Fok!. Of dit allemaal nog wel goed voor mij was.
ze is morgen te bewonderen op tcquote:
grappigquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik heb geen tv ik heb een 50 inch ganibgscreen
Haha, Dance heeft compensatiedrang.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik heb geen tv ik heb een 50 inch gamingscreen
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan kan ik 't wel vreten, ben ik toch al! HAHAHAHAH heuheuheu
Denk je dat ik lach?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb jij zo'n fijn schuddebuikje als je lacht?
Nou snap ik waarom je een bepaald slag vrouwen aantrektquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan kan ik 't wel vreten, ben ik toch al! HAHAHAHAH heuheuheu
Trek ik vrouwen aan? Wat?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom je een bepaald slag vrouwen aantrekt
Hehequote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk je dat ik lach?. Ik kijk altijd boos. Niememefokkejonge.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
HAHAHAHquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het niet tof dat jullie om de grap van Dance lachen terwijl ik 'm niet snap.
sorryquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het niet tof dat jullie om de grap van Dance lachen terwijl ik 'm niet snap.
Jawel want wil niet skinnyfat wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:49 schreef Divje het volgende:
[..]
aahhh. nice
je hangt dus niet in de sportschool?
Had dan ook gezegd 'dames van plezier'quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:50 schreef Nouri het volgende:
Ik zeg net tegen een meisje dat ik rode nagellak voor hoeren vind
Ze is niet blij
Zeg maar dat Scrummie vind dat je gelijk hebt, en dat ze gewoon blij moet zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:50 schreef Nouri het volgende:
Ik zeg net tegen een meisje dat ik rode nagellak voor hoeren vind
Ze is niet blij
haha welkequote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel want wil niet skinnyfat worden
okequote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg maar dat Scrummie vind dat je gelijk hebt, en dat ze gewoon blij moet zijn.
quote:
Gewoon thuis met de nike+ trainingclub app. Heb toch al die gewichten en zoquote:
Ik heb dat vanmiddag al gedaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:53 schreef Scrummie het volgende:
Later jongens en meisje, ik ga wel boodschappen doen. Ik zit duidelijk op een ander level dan jullie.
Alleen als je blijft slapen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb dat vanmiddag al gedaan.veel plezier
KOOP TRUFFELS VOOR MIJ
sorry again!quote:
godver. kan dus niet creepenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]skinnyfat dus. Vormloos dun.
[..]
Gewoon thuis met de nike+ trainingclub app. Heb toch al die gewichten en zo
Ah wat jammer nouquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:54 schreef Divje het volgende:
[..]
sorry again!
[..]
godver. kan dus niet creepen
Wowow. Slaapfeestje ja?quote:
Tuurlijk. Gaan we een kasteel maken van 4 stoelen en een deken en in het kasteel gaan we dan filmpjes kijken met truffels en chocomelk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah wat jammer nou
[..]
Wowow. Slaapfeestje ja?
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah wat jammer nou
[..]
Wowow. Slaapfeestje ja?
dat is een filterquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
Eindbaas. Wel een leuke dame met haar roze haar.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vier de overwinning met een LITERTJE melk
Ja zeg, jij bent hier de gangmakert!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:37 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even boodschappen doen en gelijk is het weer een dooie boel. Jongens en meisjes, kom op!
Luilakquote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schijnbaar ja.
Ik heb pizza besteld. Wat eet jij vandaag div?
Gezonde gek jij.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Luilak[ afbeelding ]
Heb net een maaltijdsalade op. En rijst met kip en aardappels.
Maar dat valt wel mee hoorquote:
Hahaha oke danquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar dat valt wel mee hoorGa ook nog een pizza eten later
heb nog 1 liggen volgens mij.
Dan ben jij die gezonde gek! Mij een beetje uitschelden. oh oh oh.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha oke danIk heb wel gezonde dingen gehaald bij de winkel. Enige ongezonde was een pot nutella, veel fruit, spinazie, vezels, nootjes, voor in de blender als ontbijt
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan ben jij die gezonde gek! Mij een beetje uitschelden. oh oh oh.
Bazen nummerquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:04 schreef schommelstoel het volgende:
I see no changes. All I see is racist faces.
Misplaced hate makes disgrace to races we under.
I wonder what it takes to make this one better place...
let's erase the wasted.
En dat geeft aan dat je heel intelligent bentquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Ik scheld je graag uit. Is gezond, schelden.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:04 schreef schommelstoel het volgende:
I see no changes. All I see is racist faces.
Misplaced hate makes disgrace to races we under.
I wonder what it takes to make this one better place...
let's erase the wasted.
Tell me something I didn't knowquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
En dat geeft aan dat je heel intelligent bent
Is dat zo? En als je niet veel scheldt geldt het omgekeerde?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
En dat geeft aan dat je heel intelligent bent
Wetenschappelijk: http://wibnet.nl/mens/her(...)en-van-intelligentiequote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat zo? En als je niet veel scheldt geldt het omgekeerde?
Wist jij dat...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tell me something I didn't know.
Gister was hier ballon oplaat festival ding, 30 luchtballonnen. Was met m'n nichtje, god wat een plezier
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Niemand heeft mijn dt edit in de post hierboven gezien hoop ik
Same old, same oldquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:09 schreef schommelstoel het volgende:
Gaat lekker hoor, wel wennen een toernooi zonder Nederland.
Ben er maar even hoor, zit te wachten tot ik vertrek naar de verjaardag van mijn zwager.
Zie dat het buiten de sc om nog altijd hetzelfde liedje in
Zojuist geprobeerd. Waarheid. Zo doen wij dat, wetenschap via Fok.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Wist jij dat...
als je je rechteroog sluit nooit over je rechterschouder kunt kijken?
Ballonnen zijn tof
Geprobeerd, lukt idd niet. Weer wat geleerd. En dan zeggen sommigen dat een sc nergens over gaat. Nou, hier wel!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Wist jij dat...
als je je rechteroog sluit nooit over je rechterschouder kunt kijken?
Ballonnen zijn tof
Kan Tuinhekje dit even verifiren dmv peer reviewen?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zojuist geprobeerd. Waarheid. Zo doen wij dat, wetenschap via Fok.
Lekker is die hequote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:13 schreef schommelstoel het volgende:
Als dit geen zomerhit gaat worden weet ik het ook niet meer.
Vrouwelijk schoon kan hier lekker de heupen op los gooien *kwijl*
Niet mijn ding.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:13 schreef schommelstoel het volgende:
Als dit geen zomerhit gaat worden weet ik het ook niet meer.
Vrouwelijk schoon kan hier lekker de heupen op los gooien *kwijl*
Beilen? ohquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zeker!
Beilen! Oftewel, dansen kreng!
Ieder zijn dingquote:
Haha bagger correctie staan aan op de tabletquote:
Je doet te snel pew pew op die invoeren knopquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha bagger correctie staan aan op de tablet
Ik typ sneller dan ik lees, Lucky luke.
Probeer je elleboog eens te likken danquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:14 schreef Divje het volgende:
Andersom geldt hetzelfde overigens
linkeroog - linkerschouder
Lukt bijna. Tevens bijna schouder uit de komquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Probeer je elleboog eens te likken dan
Ik kom niet eens in de buurt, dus respectquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lukt bijna. Tevens bijna schouder uit de kom
Voorzichtig lav!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lukt bijna. Tevens bijna schouder uit de kom
Lukt nietquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Probeer je elleboog eens te likken dan
En kan een cyclops dan helemaal niet over zijn schouders kijken?
Dus als ik mijn neus plat druk moet het lukken?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:26 schreef Divje het volgende:
Alhoewel. Bij een cyclops zit z'n neus waarschijnlijk niet in de weg.
Als ik het lief vraag, zou jij dan op m'n gezicht willen zitten?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Jaha ik ben een vrouw hou maar weer op.
Kreeg echt van die irritante dm's van die hopeloze FOK!autimaagdjes
Denk hetquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus als ik mijn neus plat druk moet het lukken?
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Als ik het lief vraag, zou jij dan op m'n gezicht willen zitten?
Have fun!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:34 schreef schommelstoel het volgende:
Oke ik ga opweg naar de verjaardag.
En Div, handjes boven je bureau en toetsenbord.
Thanks!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Have fun!
M'n toetsenbord ligt op m'n schoot, geen bureau aanwezig..
HF!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Thanks!
Als er maar geen gat in je toetsenbord zit.
Zal scrum zo'n pizza hebben besteld
Oke ik moet gaan, goed weekend allemaal!
Docking station idee?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Thanks!
Als er maar geen gat in je toetsenbord zit.
Zal scrum zo'n pizza hebben besteld
Oke ik moet gaan, goed weekend allemaal!
Serieus?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:47 schreef Divje het volgende:
Zit er serieus over na te denken een scheidsrechterscursus te doen..
Serieus ja! Ben nu dan wel scheidsrechter bij de E & F jeugd, maar zou uiteindelijk ook wel A,B-jeugd willen fluiten denk ik. En zo'n certificaatje is ook wel geinigquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Serieus?
Je zou zo mee kunnen op dit EK.
Oh, jammer, dat laatstequote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Serieus ja! Ben nu dan wel scheidsrechter bij de E & F jeugd, maar zou uiteindelijk ook wel A,B-jeugd willen fluiten denk ik. En zo'n certificaatje is ook wel geinig
Maar goed, mss ga ik ook samen met iemand anders een team leiden, nog ff kijken of dat te combineren valt.
Maar wil geen officile KNVB scheidsrechter worden.![]()
Het gaat wel allemaal via de KNVB, maar met dat officile bedoel ik dat je voor de KNVB werktquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, jammer, dat laatste. Maar certificaat is wel van de KNVB? Of hoe werkt dat?
Ah zo. Wel op gevoel fluiten he, fuck die regelsquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Het gaat wel allemaal via de KNVB, maar met dat officile bedoel ik dat je voor de KNVB werktEn dus wedstrijden toegewezen krijgt in je regio (wel met vergoeding en alles) maar omdat geen auto is dat niet handig, en wil het gewoon bij m'n huidige vereniging houden.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah zo. Wel op gevoel fluiten he, fuck die regels
Ja, jeugd is anders natuurlijk. Dat moet nog spelen zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat sowiesoal moet je bij E & F jeugd wel op die regeltjes letten, dan leren die koters ook wat
En ze moeten elkaar niet verrot schoppen natuurlijk. Maar dan treed ik ook wel op als berstormbahnfhrer.
Jaaaaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, jeugd is anders natuurlijk. Dat moet nog spelen zijn. Met regels uiteraard ja. Maarrrrr, als je ouder gaat fluiten is het oorlog natuurlijk. Bloedende enkels en dikke ogen
![]()
Hahaha, klinkt goed. Heb je daar veel last van dan? Boze ouders enzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaaaamet opstootjes. Strooien met kaarten
in elkaar geschopt worden door reljeugd/relouders
aangifte doen
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, klinkt goed. Heb je daar veel last van dan? Boze ouders enzo?
Hahaha, klinkt goedquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Eigenlijk nietDie 2 wedstrijdjes die ik nu gefloten heb (nu ligt alles stil
) gingen wel goed. Met enthousiaste ouders langs de lijn want het was echt een leuke wedstrijd hoorde ik later
Liet ook wel veel toe bij die kleintjes, af en toe een schopje, of een fikse schouderduw moet kunnen, en dat vonden die ouders ook
1 man zei later dat die rotjongens van hem wel wat sterker mochten worden in 't veld. 1 ging dus bij elke duw of windvlaag liggenniet voor gefloten, hij boos op mij, die vader boos op hem, kreeg na de wedstrijd excuses van 't ventje
Cantonaquote:
nou nou nou nou nou.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, klinkt goedMooi man. De KNVB is gered, Div leert die kinderen wel hoe je moet voetballen.
Jawel joh!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden joh.
Kijk je zo EK?
Ronaldo uitlachen hopelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:28 schreef Divje het volgende:
*kijkt in het EK forumpje*
oh
jaaa die gaat ik wel ff kijken ja
Ben ik echt de enige die dat onuitstaanbare van hem retetof vind?quote:
Ik vind het niets in elk gevalquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben ik echt de enige die dat onuitstaanbare van hem retetof vind?
jeejquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het niets in elk geval. Collega van me is ook een fan van 'm, dus je bent niet de enige
Er loopt nu gewoon rotzooi om hem heen, bij Real issie nog steeds beastin'quote:
Ik vind toch dat je het wel aan hem ziet in explosieve kracht bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Er loopt nu gewoon rotzooi om hem heen, bij Real issie nog steeds beastin'
Kan nog wel wat jaartjes mee die man.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Die zogenaamde zo gewoon gebleven jongens.
Geworden?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Cantonamaar wat een idioot is het geworden ja
Ik ook man. Dat EK voldoet totaal niet met die kutwedstrijden van ze. Wel blij dat de training vandaag weer begint.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:08 schreef Divje het volgende:
[..]
ScrumGodus
Ik verlang naar een MatchDay.
Die wedstrijd gisterquote:Op zondag 26 juni 2016 09:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook man. Dat EK voldoet totaal niet met die kutwedstrijden van ze. Wel blij dat de training vandaag weer begint.
Pure oogaids. Echt verschrikkelijk. Ik krijg ook steeds minder zin om nog verder te kijken, maar ja. Vandaag ook best kutwedstrijden geloof ikquote:
Het is vreselijk. Zo slechtquote:Op zondag 26 juni 2016 09:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pure oogaids. Echt verschrikkelijk. Ik krijg ook steeds minder zin om nog verder te kijken, maar ja. Vandaag ook best kutwedstrijden geloof ik
PelleGodquote:Op zondag 26 juni 2016 09:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is vreselijk. Zo slechtze moeten zich doodschamen. Alles en iedereen. Misschien dat de finale nog wat is. Mjah, ga sowieso Itali kijken, de rest kan me gestolen worden.
Morgen kijken dus.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PelleGod
Itali is morgen tegen Spanje, mooie pot. En dan nog Engeland erna, die kijk ik ook wel. Vandaag zal ik ook wel weer alles half gaan mee krijgen, maar ga er niet meer voor zitten.
Brommers kiek'n. Ik pasquote:Op zondag 26 juni 2016 09:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Morgen kijken dus.idd Pelle
Achja, vandaag ook TT.
WILL GRIGGS ON FIRE, YOURE DEFENSE IS TERRIFIEDquote:Op zondag 26 juni 2016 09:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Achja, ieder z'n ding.
LA LA LA LA LA LALA LA LALA LA LA
Jammer alleen dat het zo schandalig duur is. Had laatst gekeken voor familie dagje, als we met mijn ouders + zus en haar gezin zouden gaan, was het iets van 160 euro. En dan moet je er nog eten en drinken. Schandalig. Maar dat geld voor elk dagje uit tegenwoordig.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:33 schreef schommelstoel het volgende:
Loop nu in wildlands, wat een mooi park man!
Veul beter dan die parken in het westen, waar de dieren in betonnen hokken zitten.
Aanrader.
Dagjes uit zijn soms duurder dan een midweek Landal om maar wat te noemen.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het zo schandalig duur is. Had laatst gekeken voor familie dagje, als we met mijn ouders + zus en haar gezin zouden gaan, was het iets van 160 euro. En dan moet je er nog eten en drinken. Schandalig. Maar dat geld voor elk dagje uit tegenwoordig.
precies, gister avond in de kroeg met een paar vrienden: 160 euro was er zo doorheen!quote:Op zondag 26 juni 2016 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het zo schandalig duur is. Had laatst gekeken voor familie dagje, als we met mijn ouders + zus en haar gezin zouden gaan, was het iets van 160 euro. En dan moet je er nog eten en drinken. Schandalig. Maar dat geld voor elk dagje uit tegenwoordig.
Neem een abo, 7 euro per maandquote:Op zondag 26 juni 2016 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kom naar waar ik werk. Zit je gewoon voor 1200 week in chalet. 2000 hotel. 560 campingquote:Op zondag 26 juni 2016 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dagjes uit zijn soms duurder dan een midweek Landal om maar wat te noemen.
Wow dat zijn prijzenquote:Op zondag 26 juni 2016 21:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kom naar waar ik werk. Zit je gewoon voor 1200 week in chalet. 2000 hotel. 560 camping
Gadverdegadver. Dat noem ik geen roompotquote:Op zondag 26 juni 2016 21:39 schreef Blaadjes het volgende:
Wel tip als je in roompot park gaat. De schoonmaaksters daar krijgen 1 doekje per huis. Dus de kans is groot dat ze eerst de plee hebben gedaan en daarna aanrecht met zelfde doekje.![]()
Bizar maar waar.
Ja erg he. Zijn nog van die wegwerp dingen ook. Bij ons mogen de meiden pakken wat ze nodig hebben en de tijd gebruiken die nodig is. Wij hebben ook zelden schoonmaak klachten. Echt goed maar verklaart wel gelijk de hoog seizoen prijzen.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gadverdegadver. Dat noem ik geen roompot
Ja, en ik betaal graag wat meer voor cht schoon.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja erg he. Zijn nog van die wegwerp dingen ook. Bij ons mogen de meiden pakken wat ze nodig hebben en de tijd gebruiken die nodig is. Wij hebben ook zelden schoonmaak klachten. Echt goed maar verklaart wel gelijk de hoog seizoen prijzen.
Precies en daarnaast leveren we hele snelle service....voorbeeldje: men zit in chalet en merkt dat koffie zetter het niet meer doet. Ik ben daar dan binnen 15 minuten met een nieuwe. Zijn ze altijd verbaasd over...zo snel. Terwijl wij zoiets hebben van ja je wil koffie drinken maar kan niet. Gelijk oplossen.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en ik betaal graag wat meer voor cht schoon.
Blijf je dan meteen koffie drinken? Gezellig!quote:Op zondag 26 juni 2016 21:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies en daarnaast leveren we hele snelle service....voorbeeldje: men zit in chalet en merkt dat koffie zetter het niet meer doet. Ik ben daar dan binnen 15 minuten met een nieuwe. Zijn ze altijd verbaasd over...zo snel. Terwijl wij zoiets hebben van ja je wil koffie drinken maar kan niet. Gelijk oplossen.
Dat soort vragen krijg ik wel vaak. Ik doe dit soort dingen nammelijk dagelijks. Alle problemen die ontstaan komen voor mijn rekening. Technisch niet tot 5 uur daarna dat ook. Dus ja altijd als ik ergens heen moet kom ik wat oplossen. Echt eerbaar werk en leuk contact met gasten.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijf je dan meteen koffie drinken? Gezellig!Goeie service
Echt een toffe baan. Mensen zijn blij als je hun probleem voor ze oplost dus je ziet alleen maar blije gezichten en het lijkt me dat dat veel voldoening geeft.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat soort vragen krijg ik wel vaak. Ik doe dit soort dingen nammelijk dagelijks. Alle problemen die ontstaan komen voor mijn rekening. Technisch niet tot 5 uur daarna dat ook. Dus ja altijd als ik ergens heen moet kom ik wat oplossen. Echt eerbaar werk en leuk contact met gasten.
Precies dat maar het is ook wel eens minder. Mensen wegsturen van park is nooit leuk maja we hebben zero tolerance beleid. 1 waarschuwing daarna mmoet je weg. Zijn altijd jongeren/groepen. Familie park dus overlast wordt niet geaccepteerd.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt een toffe baan. Mensen zijn blij als je hun probleem voor ze oplost dus je ziet alleen maar blije gezichten en het lijkt me dat dat veel voldoening geeft.
Groot gelijk. Als dit soort gedrag toegestaan wordt is voor je het weet je park naar de donder.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies dat maar het is ook wel eens minder. Mensen wegsturen van park is nooit leuk maja we hebben zero tolerance beleid. 1 waarschuwing daarna mmoet je weg. Zijn altijd jongeren/groepen. Familie park dus overlast wordt niet geaccepteerd.
Die grootste zorgt er mede voor dat Messie stopt met Argentiniequote:Op maandag 27 juni 2016 11:21 schreef Blaadjes het volgende:
Tjonge jonge messi geeft op
Zie je wel dat deze de grootste was
quote:Op maandag 27 juni 2016 13:11 schreef Blaadjes het volgende:
Was zaterdag nacht met maat ff aan kijken voor tv voor zijn vader. Deze leek ons wel iets te zwaar voor kastje.
[ afbeelding ]
Stevequote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:33 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh
Deze is wel mooi![]()
https://mobile.twitter.com/paddypower/status/747551770054897664
Oehoehoe ahahahaquote:Op woensdag 29 juni 2016 05:55 schreef Vance het volgende:
Sweet child in time...
Ben bij Blackmore geweest (weer)
Vind ik ook hoor maar dit was geniaal. Dominating zus dominating zo. Allerlei soorten gevaar en wat heeft ijsland nou. Alleen die lange voorin. Sigi...3 sec later bam doelpuntquote:
Hahaha ja, die blik van 'm is priceless.quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor maar dit was geniaal. Dominating zus dominating zo. Allerlei soorten gevaar en wat heeft ijsland nou. Alleen die lange voorin. Sigi...3 sec later bam doelpunt![]()
Haha ja echt wel maar hij laat het tenminste zien ipv doen alsof het je niet kan schelen want ik ben op tv...zoals hierquote:Op woensdag 29 juni 2016 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha ja, die blik van 'm is priceless.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |