abonnement Unibet Coolblue
pi_163286781
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Er is ook een topic voor chronisch psychische zieken: R&P / Chronisch Psychische Klachten Topic In dit topic kan je spuien over de problemen of issues die jij hebt omtrent je psyche (al dan niet door een chronische ziekte). Zo houden we elk topic gescheiden qua onderwerp en voelt iedereen zich op haar/zijn gemak om te posten.

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door LPFAN op 26-06-2016 16:08:19 ]
pi_163286798
Even voor de duidelijkheid; er is niks mis met ''offtopic'' berichten, vooral de lichtpuntjes vind ik altijd fijn om te lezen. Dat je leuke dingen gaat (kunt!) doen, alleen maar fantastisch :Y
pi_163286843
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:23 schreef superkimmi het volgende: We zitten nu ff te lunchen. de longen houden het redelijk. Het is nu wel handig dat mn broer iets vergelijkbaars heeft want ze snappen t dan makkelijker als je ff gaat zitten, of idd overstapt op de kledig inpakken ipv meubels. Of idd in de soep roeren! ;)
Dat is idd wel fijn dat er daardoor begrip is. En je kunt idd prima op andere manieren helpen tijdens een verhuizing dan meubels tillen.

:* voor degenen die slecht geslapen hebben. Pak vandaag je rust maar dan.

LPFAN balen weer dat die taxi zolang duurt :(

Mijn bloedsuikers hebben zich prachtig gehouden vannacht _O_
Voor het slapen 7.7 en die basaal weer gewoon op 100% gezet. Maar gewoon gedaald naar 7.4-6.2 en 5.6 net ^O^
Het lukt me gewoon niet om ontregeld te raken :')
Anderen zitten na zo'n spuit op 25+ en ik kom niet boven de 8 :D
pi_163286855
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat is idd wel fijn dat er daardoor begrip is. En je kunt idd prima op andere manieren helpen tijdens een verhuizing dan meubels tillen.

:* voor degenen die slecht geslapen hebben. Pak vandaag je rust maar dan.

LPFAN balen weer dat die taxi zolang duurt :(

Mijn bloedsuikers hebben zich prachtig gehouden vannacht _O_
Voor het slapen 7.7 en die basaal weer gewoon op 100% gezet. Maar gewoon gedaald naar 7.4-6.2 en 5.6 net ^O^
Het lukt me gewoon niet om ontregeld te raken :')
Anderen zitten na zo'n spuit op 25+ en ik kom niet boven de 8 :D
Goed om te horen! ^O^ Een hele uitkomst of niet?
  zaterdag 25 juni 2016 @ 13:36:09 #5
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163286856
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat is idd wel fijn dat er daardoor begrip is. En je kunt idd prima op andere manieren helpen tijdens een verhuizing dan meubels tillen.

:* voor degenen die slecht geslapen hebben. Pak vandaag je rust maar dan.

LPFAN balen weer dat die taxi zolang duurt :(

Mijn bloedsuikers hebben zich prachtig gehouden vannacht _O_
Voor het slapen 7.7 en die basaal weer gewoon op 100% gezet. Maar gewoon gedaald naar 7.4-6.2 en 5.6 net ^O^
Het lukt me gewoon niet om ontregeld te raken :')
Anderen zitten na zo'n spuit op 25+ en ik kom niet boven de 8 :D
Haha nou als je graag ontregeld wil raken.. Pakje dextro eten? :P /sarcasmemodusuit
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163286862
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:33 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hou jezelf niet zo voor de gek zeg. Dit is deel zoveel en ik ben het onderhand compleet zat. Je weet alles te verdraaien naar ''ja maar het is wel ontopic want....'' terwijl je gewoon een excuus zoekt om te spuien op je vriend.
Ik ben absoluut niet boos op hem ofzo hoor. We hebben er ook geen ruzie om gehad. Ik heb ook geen kwaad woord over mijn vriend gezegd, alleen de situatie beschreven.

[ Bericht % gewijzigd door LPFAN op 25-06-2016 13:47:00 ]
  zaterdag 25 juni 2016 @ 13:37:23 #7
3542 Gia
User under construction
pi_163286875
Ik ken een vrouw die ook 'waggelt', en een invalide-parkeerkaart heeft.
Zij heeft als kind enkele niertransplantaties gehad, paar keer afgestoten enzo.
In het ziekenhuis werden vroeger de bedden nog strak opgemaakt, waardoor zij spitsvoeten heeft gekregen. Hiervoor heeft ze aangepast schoeisel, kan ze zeer moeilijk lopen, daarom die kaart. Korte afstanden en bij mooi weer, doet ze met haar scootmobiel. Daarmee voelt ze zich het best.
Ik vind dergelijke opmerkingen, van je vriend!?, echt niet kunnen.

Wat moet je eigenlijk met zo'n vent?

[ Bericht 36% gewijzigd door LPFAN op 25-06-2016 17:09:10 ]
pi_163286879
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:36 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Goed om te horen! ^O^ Een hele uitkomst of niet?
Ja dat is echt wel fijn hoor dat ik daar nog geen extra last van heb.

En superkimmi haha ik neem dextro echt alleen bij hypo's, vieze droge zooi :')
pi_163286985
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ken een vrouw die ook 'waggelt', en een invalide-parkeerkaart heeft.
Zij heeft als kind enkele niertransplantaties gehad, paar keer afgestoten enzo.
In het ziekenhuis werden vroeger de bedden nog strak opgemaakt, waardoor zij spitsvoeten heeft gekregen. Hiervoor heeft ze aangepast schoeisel, kan ze zeer moeilijk lopen, daarom die kaart. Korte afstanden en bij mooi weer, doet ze met haar scootmobiel. Daarmee voelt ze zich het best.
Ik vind dergelijke opmerkingen, van je vriend!?, echt niet kunnen.

Wat moet je eigenlijk met zo'n vent?
Ik heb ook gelijk netjes gezegd dat hij niet kan weten wat ze heeft (en waarom ze die kaart heeft). Dat je dat niet hoeft te zien, maar ze wel terecht zo'n kaart hebben.

Ik heb teveel geïnvesteerd in deze relatie en het huis om bij hem weg te gaan. Maar dat wil ik dan ook niet, ondanks dat ik enkele eigenschappen van hem heel naar vind. Een relatie hoort niet alleen maar picobello te zijn, zonder mot/ruzie of meningsverschillen. Zo'n relatie zou ik persoonlijk heel eng vinden, altijd met elkaar eens, nooit ruzie hebben, nooit ergeren aan de ander, brrrrr.

Mijn relaties zijn lekker gezond. ^O^ En het belangrijkste: We houden van elkaar, ondánks een nare eigenschap. En zo hoort het. ;)
  zaterdag 25 juni 2016 @ 13:45:17 #10
3542 Gia
User under construction
pi_163287006
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:39 schreef superkimmi het volgende:

Niet naar vragen! Want alles in hun relatie is perfect en gezellig en er is nooit ruzie.. En t feit dat hier alleen negatieve posts staan is blijkbaar compleet niet representatief.. -.-
Is ook eigenlijk een retorische vraag. Hoef er geen antwoord op.
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2016 @ 13:45:26 #11
137949 Disana
pi_163287007
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ken een vrouw die ook 'waggelt', en een invalide-parkeerkaart heeft.
Zij heeft als kind enkele niertransplantaties gehad, paar keer afgestoten enzo.
In het ziekenhuis werden vroeger de bedden nog strak opgemaakt, waardoor zij spitsvoeten heeft gekregen. Hiervoor heeft ze aangepast schoeisel, kan ze zeer moeilijk lopen, daarom die kaart. Korte afstanden en bij mooi weer, doet ze met haar scootmobiel. Daarmee voelt ze zich het best.
Ik vind dergelijke opmerkingen, van je vriend!?, echt niet kunnen.

Wat moet je eigenlijk met zo'n vent?
Je zei eerder dat het ontopic is en dat kan ik begrijpen. Maar ons punt is dat dit topic niet bedoeld is om op partners af te geven. En dat gebeurt helaas te vaak dus vandaar onze bezwaren.

Ik kan zelf niet meer autorijden met mijn benen, maar ik ben wel heel blij met mijn scootmobiel. Het heeft me wat gekost voordat ik me er veilig mee voelde, maar tegenwoordig rijd ik gewoon overal heen op de weg.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 13:47:53 #12
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163287049
Zo ik ben thuis en gelijk ff die hele discussie hier verwijderd. Nu weer ontopic.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 25 juni 2016 @ 13:48:19 #13
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163287059
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Is ook eigenlijk een retorische vraag. Hoef er geen antwoord op.
Nee maar die krijg je dan wel ;)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163287084
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:47 schreef LPFAN het volgende:
Zo ik ben thuis en gelijk ff die hele discussie hier verwijderd. Nu weer ontopic.
En nu gauw op bed! :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Je zei eerder dat het ontopic is en dat kan ik begrijpen. Maar ons punt is dat dit topic niet bedoeld is om op partners af te geven. En dat gebeurt helaas te vaak dus vandaar onze bezwaren.

Ik kan zelf niet meer autorijden met mijn benen, maar ik ben wel heel blij met mijn scootmobiel. Het heeft me wat gekost voordat ik me er veilig mee voelde, maar tegenwoordig rijd ik gewoon overal heen op de weg.
Fijn, zo'n stuk vrijheid!
Kun je jezelf wat redden met je scootmobiel? Mag hij bijvoorbeeld ook de supermarkt in?
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2016 @ 13:50:54 #15
137949 Disana
pi_163287112
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

En nu gauw op bed! :*

[..]

Fijn, zo'n stuk vrijheid!
Kun je jezelf wat redden met je scootmobiel? Mag hij bijvoorbeeld ook de supermarkt in?
Ja dat kan en mag, maar ik loop nog zoveel mogelijk en een rondje Jumbo achter een karretje gaat prima dus dan laat ik de scootmobiel buiten staan.
pi_163287131
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja dat kan en mag, maar ik loop nog zoveel mogelijk en een rondje Jumbo achter een karretje gaat prima dus dan laat ik de scootmobiel buiten staan.
Dat is mooi! :)
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2016 @ 13:54:30 #17
137949 Disana
pi_163287171
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:51 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat is mooi! :)
Weet je wat stom is? Ik heb mijn tuin laten opknappen en de nieuwe plantjes hebben vaak nog water nodig. Maar ik ben niet stabiel op de grond zonder tegels onder mijn voeten. Dus iedereen die hier op bezoek komt wordt verplicht met de gieter de tuin ingestuurd :D
pi_163287175
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Weet je wat stom is? Ik heb mijn tuin laten opknappen en de nieuwe plantjes hebben vaak nog water nodig. Maar ik ben niet stabiel op de grond zonder tegels onder mijn voeten. Dus iedereen die hier op bezoek komt wordt verplicht met de gieter de tuin ingestuurd :D
_O-
En groot gelijk!! :D
pi_163287187
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Weet je wat stom is? Ik heb mijn tuin laten opknappen en de nieuwe plantjes hebben vaak nog water nodig. Maar ik ben niet stabiel op de grond zonder tegels onder mijn voeten. Dus iedereen die hier op bezoek komt wordt verplicht met de gieter de tuin ingestuurd :D
Haha _O- Groot gelijk hoor :D

Ik had het gisteren met de boodschappen weer. Eerst van de week de buurvrouw die ik tegenkwam die mn boodschappen meenam en gisteren mn schoonouders _O- O+
  zaterdag 25 juni 2016 @ 13:57:22 #20
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163287202
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Weet je wat stom is? Ik heb mijn tuin laten opknappen en de nieuwe plantjes hebben vaak nog water nodig. Maar ik ben niet stabiel op de grond zonder tegels onder mijn voeten. Dus iedereen die hier op bezoek komt wordt verplicht met de gieter de tuin ingestuurd :D
Haha heel goed! Mn schoonmoeder doet dat nu ook, iedereen op visite moet ff een kwartiertje onkruid plukken, dan blijft t netjes
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163287206
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:56 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha _O- Groot gelijk hoor :D

Ik had het gisteren met de boodschappen weer. Eerst van de week de buurvrouw die ik tegenkwam die mn boodschappen meenam en gisteren mn schoonouders _O- O+
Lief is dat O+
Relatief gezien ''kleine'' dingetjes maar voor jullie van zoveel waarde.
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2016 @ 13:57:35 #22
137949 Disana
pi_163287208
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:56 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha _O- Groot gelijk hoor :D

Ik had het gisteren met de boodschappen weer. Eerst van de week de buurvrouw die ik tegenkwam die mn boodschappen meenam en gisteren mn schoonouders _O- O+
Good for you, in jouw situatie zit er weinig anders op dan anderen inschakelen.
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2016 @ 13:58:23 #23
137949 Disana
pi_163287221
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:57 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Haha heel goed! Mn schoonmoeder doet dat nu ook, iedereen op visite moet ff een kwartiertje onkruid plukken, dan blijft t netjes
Whehe, dat doe ik dus ook. Plus dat ik dus iemand via Wehelpen heb die dingetjes in mijn tuin doet. Die heeft alles geplant, en binnenkort komt ze schoffelen.
pi_163287230
Ik zal mezelf eens onder de douche slepen :') Werd pas om 12.30 wakker, die extra slaap had ik ook hard nodig.
M'n rug krampt nog steeds en begin het nu ook in m'n benen te voelen.

Vandaag rustig aan, heb gelukkig geen verplichte taken liggen.
pi_163287239
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:57 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Lief is dat O+
Relatief gezien ''kleine'' dingetjes maar voor jullie van zoveel waarde.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Good for you, in jouw situatie zit er weinig anders op dan anderen inschakelen.
Ja precies. Ik kan het zelf ook wel, maar dan is het wel een stuk lastiger op de fiets. Als anderen het dan ff met de auto meenemen ( en mn schoonouders moesten toch nog naar ons toe om wat te brengen) dan is dat helemaal makkelijk. En lijkt idd klein, maar het is voor mij toch wel een hele ontlasting ( :') )
  zaterdag 25 juni 2016 @ 13:59:57 #26
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163287245
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:59 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zal mezelf eens onder de douche slepen :') Werd pas om 12.30 wakker, die extra slaap had ik ook hard nodig.
M'n rug krampt nog steeds en begin het nu ook in m'n benen te voelen.

Vandaag rustig aan, heb gelukkig geen verplichte taken liggen.
douchse!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163287265
Vanmiddag varen in Nederlands Venetië en daarna BBQ. Uitje van vriend zijn werk. ^O^

Vanmorgen nog een Hollands Nieuwe op. :9
pi_163287268
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

[..]

Ja precies. Ik kan het zelf ook wel, maar dan is het wel een stuk lastiger op de fiets. Als anderen het dan ff met de auto meenemen ( en mn schoonouders moesten toch nog naar ons toe om wat te brengen) dan is dat helemaal makkelijk. En lijkt idd klein, maar het is voor mij toch wel een hele ontlasting ( :') )
:D
Nee maar je hebt gelijk ook, lief dat andere mensen dat voor je (jullie) willen doen :Y
Kleine moeite, groot plezier.
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2016 @ 14:02:36 #29
137949 Disana
pi_163287294
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

[..]

Ja precies. Ik kan het zelf ook wel, maar dan is het wel een stuk lastiger op de fiets. Als anderen het dan ff met de auto meenemen ( en mn schoonouders moesten toch nog naar ons toe om wat te brengen) dan is dat helemaal makkelijk. En lijkt idd klein, maar het is voor mij toch wel een hele ontlasting ( :') )
Ja natuurlijk, wij hebben meer moeite met sommige dingen en dan is het fijn als er een beetje hulp voorhanden is. Toch doe ik zelf zoveel mogelijk zelf, ook gewoon om in beweging te blijven.
pi_163287295
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:01 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:D
Nee maar je hebt gelijk ook, lief dat andere mensen dat voor je (jullie) willen doen :Y
Kleine moeite, groot plezier.
Ja precies O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, wij hebben meer moeite met sommige dingen en dan is het fijn als er een beetje hulp voorhanden is. Toch doe ik zelf zoveel mogelijk zelf, ook gewoon om in beweging te blijven.
Dat ben ik helemaal met je eens hoor, wat je zelf kan moet je ook zoveel mogelijk zelf doen. Dat heb ik vorig jaar met mn vriend na zijn ongeluk ook wel geleerd van het revalidatiecentrum. Daar keken ze ook echt naar zijn mogelijkheden en wat hij zelf nog kan, terwijl ik veel sneller dingen uit handen van hem nam zeg maar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:59 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zal mezelf eens onder de douche slepen :') Werd pas om 12.30 wakker, die extra slaap had ik ook hard nodig.
M'n rug krampt nog steeds en begin het nu ook in m'n benen te voelen.

Vandaag rustig aan, heb gelukkig geen verplichte taken liggen.
Goed dat je die extra slaap dan ook pakt! Hier was het ook 12 uur en ik moet ook nog douchen. Vanavond hebben we feestje van de voetbal, dus ik doe de rest van de dag ook niks verder. Douche-se en hopelijk helpt het wat voor je rug en benen! :*
pi_163287320
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja precies O+

[..]

Goed dat je die extra slaap dan ook pakt! Hier was het ook 12 uur en ik moet ook nog douchen. Vanavond hebben we feestje van de voetbal, dus ik doe de rest van de dag ook niks verder. Douche-se en hopelijk helpt het wat voor je rug en benen! :*
Ja, even een goede warme douche, hopelijk kalmeren m'n spieren dan weer wat.

Veel plezier vanavond!
  zaterdag 25 juni 2016 @ 14:04:38 #32
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163287333
Maar echt he, taxi kwart voor 1 besteld, voor een rit van 5 minuten en ben nu net 10 minuten thuis... bah!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163287343
Ik werd 5 min geleden wakker (13.00) beat that
pi_163287344
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja, even een goede warme douche, hopelijk kalmeren m'n spieren dan weer wat.

Veel plezier vanavond!
Dankje :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:04 schreef LPFAN het volgende:
Maar echt he, taxi kwart voor 1 besteld, voor een rit van 5 minuten en ben nu net 10 minuten thuis... bah!
Ja echt belachelijk :( Je kunt klachten in blijven dienen zo. Ik snap echt niet dat die mensen niet begrijpen dat je zo snel mogelijk naar huis wilt dan. En het is niet zo dat je dan op het laatste moment belt dat je NU een taxi nodig hebt ofzo.

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:05 schreef Toto69 het volgende:
Ik werd 5 min geleden wakker (13.00) beat that
Sloaptablet ;)
  zaterdag 25 juni 2016 @ 14:06:23 #35
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163287357
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankje :)

[..]

Ja echt belachelijk :( Je kunt klachten in blijven dienen zo. Ik snap echt niet dat die mensen niet begrijpen dat je zo snel mogelijk naar huis wilt dan. En het is niet zo dat je dan op het laatste moment belt dat je NU een taxi nodig hebt ofzo.
Nee idd was weer wat mis gegaan bij de centrale.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 25 juni 2016 @ 14:06:52 #36
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163287364
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:05 schreef Toto69 het volgende:
Ik werd 5 min geleden wakker (13.00) beat that
Ik ga morgen mijn best doen! :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163287514
Ik heb net een bij over mijn vinger laten lopen. :o Vond hem in de tuin, toen we saampjes in de tuin bezig waren (ik heb alleen ff wat spinazie bijgeplant hoor ;)). Best eng (doodsbang dat ie prikt), maar heb het wel gedaan! ^O^
  zaterdag 25 juni 2016 @ 14:23:18 #38
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163287525
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:04 schreef LPFAN het volgende:
Maar echt he, taxi kwart voor 1 besteld, voor een rit van 5 minuten en ben nu net 10 minuten thuis... bah!
Heb je gister of vandaag geen post gehad? (A)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 14:28:53 #39
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163287595
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:23 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Heb je gister of vandaag geen post gehad? (A)
Ik dacht dat ik je een dm had gestuurd :o maar thanks!!! erg lief!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 25 juni 2016 @ 14:30:33 #40
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163287621
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:28 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik je een dm had gestuurd :o maar thanks!!! erg lief!
Niks gezien! Krijg op mobiel meestal wel melding. Maar goed om te horen dat t is aangekomen!! Daar ging t me om :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 14:31:46 #41
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163287637
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:30 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Niks gezien! Krijg op mobiel meestal wel melding. Maar goed om te horen dat t is aangekomen!! Daar ging t me om :)
Dan zal ik hem wel niet verstuurd hebben. Ik ben nou eenmaal een chaoot ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 25 juni 2016 @ 14:50:14 #42
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163287873
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Even voor de duidelijkheid; er is niks mis met ''offtopic'' berichten, vooral de lichtpuntjes vind ik altijd fijn om te lezen. Dat je leuke dingen gaat (kunt!) doen, alleen maar fantastisch :Y
Ik voelde me wel ff aangesproken op Offtopic. Maar ik ga alleen maar leuke dingen doen de komende tijd. Is ook wel nodig na zo een zware tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163287908
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:50 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ik voelde me wel ff aangesproken op Offtopic. Maar ik ga alleen maar leuke dingen doen de komende tijd. Is ook wel nodig na zo een zware tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik gerelateerd aan dit topic. De leuke dingen zijn vaak lichtpuntjes in het leven van een chronisch zieke, dat hoort hier zeker thuis hoor :*
  zaterdag 25 juni 2016 @ 14:54:13 #44
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163287934
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat vind ik gerelateerd aan dit topic. De leuke dingen zijn vaak lichtpuntjes in het leven van een chronisch zieke, dat hoort hier zeker thuis hoor :*
Eens.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163287944
Nou dat half uur douchen heeft ook niet geholpen, bah.
Pijnstillers werken ook niet, het enige wat hielp was Lorazepam, wat ik slikte tegen de nachtmerries. Werkte uitermate goed, voor wel 2 weken, toen was ik zo verslaafd dat ik steeds meer nodig had :') Is tevens een spierverslapper, wat een genot.

Ik reageer vrij heftig op spanning, lichamelijk vooral. Gelijk kramp in m'n rug, nek en schouders, soms met uitstraling naar m'n benen.

Normaliter maai ik m'n gras op m'n vrije zaterdag, maar dat zit er écht niet in :N
  zaterdag 25 juni 2016 @ 14:55:21 #46
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163287955
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat vind ik gerelateerd aan dit topic. De leuke dingen zijn vaak lichtpuntjes in het leven van een chronisch zieke, dat hoort hier zeker thuis hoor :*
Gelukkig. Dat is voor mij zeker ook zo. Ik weet wel dat vanavond en morgenavond teveel zijn, maarja dat heb ik er wel voor over. Slaap ik des te beter in het vliegtuig.

Wel hoop voorbereiden want ik ga niet vliegen zonder de noodzakelijke medicijnen en reisapotheek :@. En een geupdate medicijnen paspoort laten maken :P
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 14:56:50 #47
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163287990
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Nou dat half uur douchen heeft ook niet geholpen, bah.
Pijnstillers werken ook niet, het enige wat hielp was Lorazepam, wat ik slikte tegen de nachtmerries. Werkte uitermate goed, voor wel 2 weken, toen was ik zo verslaafd dat ik steeds meer nodig had :') Is tevens een spierverslapper, wat een genot.

Ik reageer vrij heftig op spanning, lichamelijk vooral. Gelijk kramp in m'n rug, nek en schouders, soms met uitstraling naar m'n benen.

Normaliter maai ik m'n gras op m'n vrije zaterdag, maar dat zit er écht niet in :N
Ah het gras lekker laten voor wat het is :@. denk eerst aan jezelf en dan pas aan de schapen :9
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 14:57:38 #48
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163287997
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Nou dat half uur douchen heeft ook niet geholpen, bah.
Pijnstillers werken ook niet, het enige wat hielp was Lorazepam, wat ik slikte tegen de nachtmerries. Werkte uitermate goed, voor wel 2 weken, toen was ik zo verslaafd dat ik steeds meer nodig had :') Is tevens een spierverslapper, wat een genot.

Ik reageer vrij heftig op spanning, lichamelijk vooral. Gelijk kramp in m'n rug, nek en schouders, soms met uitstraling naar m'n benen.

Normaliter maai ik m'n gras op m'n vrije zaterdag, maar dat zit er écht niet in :N
Getver, balen dat het niks geholpen heeft :( :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163288014
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:55 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Gelukkig. Dat is voor mij zeker ook zo. Ik weet wel dat vanavond en morgenavond teveel zijn, maarja dat heb ik er wel voor over. Slaap ik des te beter in het vliegtuig.

Wel hoop voorbereiden want ik ga niet vliegen zonder de noodzakelijke medicijnen en reisapotheek :@. En een geupdate medicijnen paspoort laten maken :P
Begrijp ik ;) Ik hoop dat je alsnog 2 leuke dagen hebt, wie weet geeft zoveel positiviteit ook weer extra energie!
En daarna lekker crashen in het vliegtuig en genieten van een welverdiende vakantie ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:56 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ah het gras lekker laten voor wat het is :@. denk eerst aan jezelf en dan pas aan de schapen :9
Ach ja, het zij zo. Vind het ook wel even prima, anders loop ik nog een paar dagen met een zeer lijf.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 14:59:36 #50
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163288035
quote:
Ach ja, het zij zo. Vind het ook wel even prima, anders loop ik nog een paar dagen met een zeer lijf.
Dat is het niet waard ;) Dat gras komt wel!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163288064
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:59 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat is het niet waard ;) Dat gras komt wel!
Maar ja, als ik het niet elke twee weken bijhoud groeit het te snel, en hoe hoger het gras, hoe zwaarder het is om het te maaien :@
  zaterdag 25 juni 2016 @ 15:01:08 #52
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163288097
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:58 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Begrijp ik ;) Ik hoop dat je alsnog 2 leuke dagen hebt, wie weet geeft zoveel positiviteit ook weer extra energie!
En daarna lekker crashen in het vliegtuig en genieten van een welverdiende vakantie ;)

[..]

Ach ja, het zij zo. Vind het ook wel even prima, anders loop ik nog een paar dagen met een zeer lijf.
Omg ik ga verkleed als dat meisje met de unicorn uit de film minions...




Ik heb een t-shirt van haar, een rugzak en portomonee. En een roze boa met veren :7.

ITS SO FLUFFY O+
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 15:01:59 #53
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163288122
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Maar ja, als ik het niet elke twee weken bijhoud groeit het te snel, en hoe hoger het gras, hoe zwaarder het is om het te maaien :@
Misschien kan iemand het voor je maaien?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 15:02:00 #54
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163288123
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Maar ja, als ik het niet elke twee weken bijhoud groeit het te snel, en hoe hoger het gras, hoe zwaarder het is om het te maaien :@
Hmm das wel zo ja
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163288126
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 15:01 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Omg ik ga verkleed als dat meisje met de unicorn uit de film minions...


[ afbeelding ]

Ik heb een t-shirt van haar, een rugzak en portomonee. En een roze boa met veren :7.

ITS SO FLUFFY O+
Geweldig _O-
Ik heb Q-music de hele week aangehad, genot O+
pi_163288141
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 15:01 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Misschien kan iemand het voor je maaien?
Ik ken helaas niemand.. Wel een oproep geplaatst op wijhelpen.nl maar ze zijn hier niet echt actief in de regio.
Verder wel eens gevraagd in de ''zoekhoek'' op FB, maar iedereen wou er geld voor hebben :{
  zaterdag 25 juni 2016 @ 15:05:26 #57
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163288194
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 15:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik ken helaas niemand.. Wel een oproep geplaatst op wijhelpen.nl maar ze zijn hier niet echt actief in de regio.
Verder wel eens gevraagd in de ''zoekhoek'' op FB, maar iedereen wou er geld voor hebben :{
Waar woon je? :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163288211
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 15:05 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Waar woon je? :@
Noord oost Friesland :@
  zaterdag 25 juni 2016 @ 16:11:49 #59
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163289401
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 15:06 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Noord oost Friesland :@
Beetje ver weg om ff te komen maaien :'(
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 16:24:01 #60
3542 Gia
User under construction
pi_163289643
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 15:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik ken helaas niemand.. Wel een oproep geplaatst op wijhelpen.nl maar ze zijn hier niet echt actief in de regio.
Verder wel eens gevraagd in de ''zoekhoek'' op FB, maar iedereen wou er geld voor hebben :{
Zijn er geen fb-groepen bij jullie, zoals wij hier hebben 'wij helpen elkaar Helmond en omgeving'. Sommigen willen er wel wat voor terug, maar soms helpen mensen elkaar gewoon gratis.
Verder hebben we hier de LEV-groep, Leven En Verbinden, waar mensen een beroep op hulp kunnen doen. Bijvoorbeeld ook tuinieren. En dan voor een klein bedragje, meestal.

Misschien kun je eens informeren bij maatschappelijk werk of er dat soort projecten of instanties in jullie omgeving zitten.
pi_163290802
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 16:11 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Beetje ver weg om ff te komen maaien :'(
In ieder geval lief aangeboden :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 16:24 schreef Gia het volgende:

[..]

Zijn er geen fb-groepen bij jullie, zoals wij hier hebben 'wij helpen elkaar Helmond en omgeving'. Sommigen willen er wel wat voor terug, maar soms helpen mensen elkaar gewoon gratis.
Verder hebben we hier de LEV-groep, Leven En Verbinden, waar mensen een beroep op hulp kunnen doen. Bijvoorbeeld ook tuinieren. En dan voor een klein bedragje, meestal.

Misschien kun je eens informeren bij maatschappelijk werk of er dat soort projecten of instanties in jullie omgeving zitten.
Nein, helaas niet.. 't volk hier is erg op zichzelf helaas.

Op zich lukt het grasmaaien ook wel, alleen niet als ik zoveel last heb zoals nu. Komende week even inplannen en rekening houden met andere werkzaamheden.
pi_163290814
Net een complimentje gekregen van partner van collega van vriend dat we zo goed bij elkaar passen. En dat hij zó blij was toen hij kon zeggen - 6 jaar geleden - dat hij een vriendin had. O+
pi_163290908
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:26 schreef Poesopstokje het volgende:



[..]

Nein, helaas niet.. 't volk hier is erg op zichzelf helaas.

Op zich lukt het grasmaaien ook wel, alleen niet als ik zoveel last heb zoals nu. Komende week even inplannen en rekening houden met andere werkzaamheden.
Met al die regen van vandaag was grasmaaien sowieso niet wat geworden ;)
Idd goed om het dan van de week te doen als je verder geen al te drukke dag hebt.
pi_163290967
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Met al die regen van vandaag was grasmaaien sowieso niet wat geworden ;)
Idd goed om het dan van de week te doen als je verder geen al te drukke dag hebt.
Het had begin deze middag gekund, toen was het nog droog ;)
Maar even een dag bankhangen is ook prima, merk dat ik het nodig heb :Y
pi_163290999
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:32 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het had begin deze middag gekund, toen was het nog droog ;)
Maar even een dag bankhangen is ook prima, merk dat ik het nodig heb :Y
Gewoon lekker aan toegeven dan. Doe ik ook vandaag :)
  zaterdag 25 juni 2016 @ 17:33:15 #66
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163291002
Zo. Alles is over bij mn broer! Nu gaan we nog snel een hapje eten en dan ga ik thuis lekker voetbal kijken en verder he-le-maal niks meer.
Morgen weer naar mn broer, zn dochtertje, dus mijn nichtje, wordt 1. Zou liever ff thuis blijven maar kan t niet maken. Blijf gewoon een uurtje denk ik
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163291034
Ik heb wat leuks gedaan vandaag :) . Babyshower voor zwangere schoonzus, ze was erg verrast en vond het geweldig! Nu gesloopt maar het was het waard!
pi_163291038
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gewoon lekker aan toegeven dan. Doe ik ook vandaag :)
Heerlijk, opladen voor een nieuwe week ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:33 schreef superkimmi het volgende:
Zo. Alles is over bij mn broer! Nu gaan we nog snel een hapje eten en dan ga ik thuis lekker voetbal kijken en verder he-le-maal niks meer.
Morgen weer naar mn broer, zn dochtertje, dus mijn nichtje, wordt 1. Zou liever ff thuis blijven maar kan t niet maken. Blijf gewoon een uurtje denk ik
Goed bezig Kimmi en familieKimmie! *O*
Geniet van je welverdiende rust ;)
pi_163291053
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:34 schreef caroro het volgende:
Ik heb wat leuks gedaan vandaag :) . Babyshower voor zwangere schoonzus, ze was erg verrast en vond het geweldig! Nu gesloopt maar het was het waard!
Leuk! Baby's O+
Gefeliciteerd ook ;)

En alvast sterkte met de nasleep..
  zaterdag 25 juni 2016 @ 17:35:50 #70
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163291089
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:34 schreef caroro het volgende:
Ik heb wat leuks gedaan vandaag :) . Babyshower voor zwangere schoonzus, ze was erg verrast en vond het geweldig! Nu gesloopt maar het was het waard!
Leuk! Wanneer wordt ze mama? Rust lekker uit nu
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163291173
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:35 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Leuk! Wanneer wordt ze mama? Rust lekker uit nu
Begin augustus!
  zaterdag 25 juni 2016 @ 17:38:33 #72
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163291215
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:37 schreef caroro het volgende:

[..]

Begin augustus!
Ooh spannend! Dan zal ze al een flinke buik hebben!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163291222
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:33 schreef superkimmi het volgende:
Zo. Alles is over bij mn broer! Nu gaan we nog snel een hapje eten en dan ga ik thuis lekker voetbal kijken en verder he-le-maal niks meer.
Morgen weer naar mn broer, zn dochtertje, dus mijn nichtje, wordt 1. Zou liever ff thuis blijven maar kan t niet maken. Blijf gewoon een uurtje denk ik
Goed bezig geweest ^O^ Morgen dan idd maar gewoon ff langsgaan en verder rustig aan doen :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:34 schreef caroro het volgende:
Ik heb wat leuks gedaan vandaag :) . Babyshower voor zwangere schoonzus, ze was erg verrast en vond het geweldig! Nu gesloopt maar het was het waard!
Leuk! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 18:17:21 #74
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163292040
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Net een complimentje gekregen van partner van collega van vriend dat we zo goed bij elkaar passen. En dat hij zó blij was toen hij kon zeggen - 6 jaar geleden - dat hij een vriendin had. O+
We hebben net een hele discussie gehad over dit soort dingen. Dit is offtopic.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 25 juni 2016 @ 18:18:00 #75
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163292050
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:34 schreef caroro het volgende:
Ik heb wat leuks gedaan vandaag :) . Babyshower voor zwangere schoonzus, ze was erg verrast en vond het geweldig! Nu gesloopt maar het was het waard!
Leuk!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163292737
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 18:17 schreef LPFAN het volgende:

[..]

We hebben net een hele discussie gehad over dit soort dingen. Dit is offtopic.
Maar als anderen offtopic posten is er niks aan de hand, wordt er niks van gezegd. Alleen bij mij...

Bij anderen wordt er juist positief op gereageerd, ook al is de betreffende post nog meer offtopic dan mijn post over een Bingokaart-antwoord - die elke chronisch zieke herkent - waar we het een tijdje geleden met z'n allen over gepost hebben. :)
pi_163292814
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 18:57:58 #78
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163292818
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 18:53 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Maar als anderen offtopic posten is er niks aan de hand, wordt er niks van gezegd. Alleen bij mij...

Bij anderen wordt er juist positief op gereageerd, ook al is de betreffende post nog meer offtopic dan mijn post over een Bingokaart-antwoord - die elke chronisch zieke herkent - waar we het een tijdje geleden met z'n allen over gepost hebben. :)
Offtopic is ook niet erg als het over leuke dingen gaat die gedaan worden en dergelijke. Alleen dingen zoals van jouw over je vriend en dat er iemand zegt hoe leuk jullie bij elkaar passen hoort hier gewoon niet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 25 juni 2016 @ 18:59:51 #79
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163292848
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 18:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemamd zal jou bewust treiteren. . Maar sommige mensen zullen zich wellicht ergeren aan je negatieve verhalen die hier niet thuishoren. Negatieve aandacht is ook aandacht...
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163292886
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 18:59 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Niemamd zal jou bewust treiteren. . Maar sommige mensen zullen zich wellicht ergeren aan je negatieve verhalen die hier niet thuishoren. Negatieve aandacht is ook aandacht...
Hoe kan iemand zich in hemelsnaam ergeren aan een post op een forum? Ik heb dat werkelijk nóóit... Omdat ik dat niet toelaat. ;)
  zaterdag 25 juni 2016 @ 19:02:25 #81
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163292911
Ik haat helemaal niemand hier. En het deel over de invalidenkaart zijn al meerdere mensen gewoon op ingegaan, probeer dat dan óók in te zien.. Wanneer zie je nou in dat mensen in dit topic gewoon niet zo'n zin hebben in de verhalen over je vriend? Dat is waar mensen moeite mee hebben, niet over andere posts.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163292946
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:02 schreef superkimmi het volgende:
Ik haat helemaal niemand hier. En het deel over de invalidenkaart zijn al meerdere mensen gewoon op ingegaan, probeer dat dan óók in te zien.. Wanneer zie je nou in dat mensen in dit topic gewoon niet zo'n zin hebben in de verhalen over je vriend? Dat is waar mensen moeite mee hebben, niet over andere posts.
1 persoon - Gia - is er serieus op ingegaan. ^O^ De rest waren posts-met-een-standje.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 19:04:42 #83
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163292948
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Hoe kan iemand zich in hemelsnaam ergeren aan een post op een forum? Ik heb dat werkelijk nóóit... Omdat ik dat niet toelaat. ;)
Maak je gewoon niet druk.
:@

Feestoutfit is te vinden op czt fb.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 19:09:32 #84
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163293034
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

1 persoon - Gia - is er serieus op ingegaan. ^O^ De rest waren posts-met-een-standje.
Maar je begrijpt wat we bedoelen te zeggen? Offtopic gepraat is niet erg, als het over leuke dingen die gedaan zijn gaat. En niet te vaak natuurlijk. De rest zien we liever niet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163293252
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 18:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat ik je niet haat, sterker nog ik vind het bewonderingswaardig hoe je voor jezelf opkomt. En terecht mi.

Het mag hier over van alles en nog wat gaan, behalve over de troubles tussen jou en jouw vriend. Er zijn vergelijkbare posts te vinden over ouders, over buren enz enz. Jouw frustratie is soms je vriend. So be it. Ik heb daar geen moeite mee. Evenmin als ik dat heb van andere off posts, die ook niet altijd positief zijn. Als iemand echt wil, kan die overal op inhakken. Daar is de sfeer in dit topic niet mee gediend.

Steunen, niet afvallen.
Indien dat niet lukt, zwijg dan beter even. Ik begrijp ergernissen over posts wel, die voel ik ook soms opkomen bij mij. Ik laat het dan gaan, overwaaien, omdat ik dit niet de plaats vind om die ergernis te uiten.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 19:26:52 #86
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163293424
Het is nu denk ik wel duidelijk voor iedereen dus laten we de discussie achter ons laten en weer gezellig en leuk gaan posten!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 25 juni 2016 @ 19:28:51 #87
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163293465
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

1 persoon - Gia - is er serieus op ingegaan. ^O^ De rest waren posts-met-een-standje.
Ik bedoelde mijn post niet negatief hè, het was een voorbeeld dat je jezelf niet zo naar beneden moet halen of gelijk roepen dat men je haat. Om voor mezelf te spreken: ik ga geregeld in op je diabetes, toen je er in het begin bij kwam was ik een van de genen die zei dat pm voor struggles (óók over je vriend) gewoon openstond, omdat ik er in principe geen moeite mee heb, alleen niet hier.. Reden dat ik er tegenin ga is omdat een tijdje terug bleek dat door dit soort posts (waar jij toen niet de enige in was) sommige andere mensen die veel aan dit topic hebben het lastig vonden om mee te posten. En dát is wat ik kwalijk en erg jammer vond.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2016 @ 19:37:59 #88
137949 Disana
pi_163293730
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:26 schreef LPFAN het volgende:
Het is nu denk ik wel duidelijk voor iedereen dus laten we de discussie achter ons laten en weer gezellig en leuk gaan posten!
Awwwwww, ik wou net een zeikverhaal neerzetten over hoe ik te veel kippenboutjes heb gegeten en nu met een zere maag zit :'(
  zaterdag 25 juni 2016 @ 19:41:27 #89
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163293831
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Awwwwww, ik wou net een zeikverhaal neerzetten over hoe ik te veel kippenboutjes heb gegeten en nu met een zere maag zit :'(
Das ook niet slim om te doen ;) Ook al snap ik het wel want het is lekker ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2016 @ 19:42:50 #90
137949 Disana
pi_163293863
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:41 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Das ook niet slim om te doen ;) Ook al snap ik het wel want het is lekker ;p
Ik heb niet echt maagpijn hoor, ik wou even zeiken. Wel zit ik goed vol. Het waren trouwens biologische kluifjes, want andere kip eet ik niet.
pi_163293864
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Awwwwww, ik wou net een zeikverhaal neerzetten over hoe ik te veel kippenboutjes heb gegeten en nu met een zere maag zit :'(
Net goed. Arme kippetjes, chronische amputatie nu door jou.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 19:43:16 #92
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163293874
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb niet echt maagpijn hoor, ik wou even zeiken. Wel zit ik goed vol. Het waren trouwens biologische kluifjes, want andere kip eet ik niet.
Goed bezig *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2016 @ 19:43:26 #93
137949 Disana
pi_163293879
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:42 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Net goed. Arme kippetjes, chronische amputatie nu door jou.
Denk je? Dat was niet mijn bedoeling -O-
pi_163293935
*gezaag*

Vandaag eerste dag sinds het ongeval dat ik niet of in het ziekenhuis lig, of rond aan het rennen ben voor een nieuwe auto, verzekeringen, politie, taxen en bladiela.

En nu voel ik dat mijn hoofd zo pijn doet, mijn nek ook, mijn rug, mijn rib alles. Mijn hoofd is de normale hoofdpijn op een slechte dag en dan die pijn van de klap. Rn ja 'al een chance dat ge uw gordel aan hadt, anders had het veel erger geweest', I KNOW. Maar ik heb pijn. En ik zie amper nog. En ik kan mijn kop amper nog bewegen. En dus ben ik nu al 25 minuten over dit stukje aan het doen.

*einde gezaag*

Jeej voor degenen die leuke dingen hebben gedaan *O*
:* en veel moed voor wie het kan gebruiken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 19:50:23 #95
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163294026
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:46 schreef MarieAlice het volgende:
*gezaag*

Vandaag eerste dag sinds het ongeval dat ik niet of in het ziekenhuis lig, of rond aan het rennen ben voor een nieuwe auto, verzekeringen, politie, taxen en bladiela.

En nu voel ik dat mijn hoofd zo pijn doet, mijn nek ook, mijn rug, mijn rib alles. Mijn hoofd is de normale hoofdpijn op een slechte dag en dan die pijn van de klap. Rn ja 'al een chance dat ge uw gordel aan hadt, anders had het veel erger geweest', I KNOW. Maar ik heb pijn. En ik zie amper nog. En ik kan mijn kop amper nog bewegen. En dus ben ik nu al 25 minuten over dit stukje aan het doen.

*einde gezaag*

Jeej voor degenen die leuke dingen hebben gedaan *O*
:* en veel moed voor wie het kan gebruiken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zei dat over je gordel? Want een gordel is toch niet meer dan normaal? Wel sterkte met de pijn! Je moet echt ff goed en langere tijd uitrusten lijkt me
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 19:50:55 #96
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163294045
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:46 schreef MarieAlice het volgende:
*gezaag*

Vandaag eerste dag sinds het ongeval dat ik niet of in het ziekenhuis lig, of rond aan het rennen ben voor een nieuwe auto, verzekeringen, politie, taxen en bladiela.

En nu voel ik dat mijn hoofd zo pijn doet, mijn nek ook, mijn rug, mijn rib alles. Mijn hoofd is de normale hoofdpijn op een slechte dag en dan die pijn van de klap. Rn ja 'al een chance dat ge uw gordel aan hadt, anders had het veel erger geweest', I KNOW. Maar ik heb pijn. En ik zie amper nog. En ik kan mijn kop amper nog bewegen. En dus ben ik nu al 25 minuten over dit stukje aan het doen.

*einde gezaag*

Jeej voor degenen die leuke dingen hebben gedaan *O*
:* en veel moed voor wie het kan gebruiken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zaagt niet ;) Knuffel :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163294141
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb niet echt maagpijn hoor, ik wou even zeiken. Wel zit ik goed vol. Het waren trouwens biologische kluifjes, want andere kip eet ik niet.
ik vond het grappig :P .

Marie Alice, nogmaals heel veel sterkte!! En je zeurt écht niet.

Jaimy-Luca, ik heb gewoon geen idee hoe te reageren op sommige van je posts, maar haten is totaal niet aan de orde!
  zaterdag 25 juni 2016 @ 20:22:34 #98
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163294701
vandaag een goei dagje en dat mag ook eens gezegd worden hé.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163295985
15.7 na BBQ (zonder de Metformine, die gelijk daarna genomen). Ze (de aardige serveerster) heeft zich goed gehouden aan mijn vraag voor cola light. Anderen bestelden gewone cola, dus ze moet dan goed onthouden waar dat ene glas light staat. Ik proef het verschil eigenlijk niet als ik gewone cola zou krijgen. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 21:18:34 #100
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163296424
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 21:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:
15.7 na BBQ (zonder de Metformine, die gelijk daarna genomen). Ze (de aardige serveerster) heeft zich goed gehouden aan mijn vraag voor cola light. Anderen bestelden gewone cola, dus ze moet dan goed onthouden waar dat ene glas light staat. Ik proef het verschil eigenlijk niet als ik gewone cola zou krijgen. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschil is ook best lastig, maar verstandig dat je light besteld! Meestal hebben ze trouwens wel trucjes om light makkelijker te zien, zoals ander kleur rietje, net iets anders glas, vaste plek met serveren, ijsklontje meer of minder, citroentje of niet.. Enz.

Vind het ook slordig als ze er niet goed op letten, gebeurd bij mn man best vaak. Terwijl diabetes toch zo vaak voorkomt (en allerhande zeldzame voedselallergieen houden ze dan wel rekening mee)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 21:22:14 #101
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163296547
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 21:18 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Verschil is ook best lastig, maar verstandig dat je light besteld! Meestal hebben ze trouwens wel trucjes om light makkelijker te zien, zoals ander kleur rietje, net iets anders glas, vaste plek met serveren, ijsklontje meer of minder, citroentje of niet.. Enz.

Vind het ook slordig als ze er niet goed op letten, gebeurd bij mn man best vaak. Terwijl diabetes toch zo vaak voorkomt (en allerhande zeldzame voedselallergieen houden ze dan wel rekening mee)
op mijn vrijwilligerswerk hebben we twee verschillende cola-glazen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163297146
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 21:18 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Verschil is ook best lastig, maar verstandig dat je light besteld! Meestal hebben ze trouwens wel trucjes om light makkelijker te zien, zoals ander kleur rietje, net iets anders glas, vaste plek met serveren, ijsklontje meer of minder, citroentje of niet.. Enz.

Vind het ook slordig als ze er niet goed op letten, gebeurd bij mn man best vaak. Terwijl diabetes toch zo vaak voorkomt (en allerhande zeldzame voedselallergieen houden ze dan wel rekening mee)
Ze twijfelde 1 keer eventjes waar ze m'n glas had gezet.
pi_163297336
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 21:18 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Verschil is ook best lastig, maar verstandig dat je light besteld! Meestal hebben ze trouwens wel trucjes om light makkelijker te zien, zoals ander kleur rietje, net iets anders glas, vaste plek met serveren, ijsklontje meer of minder, citroentje of niet.. Enz.

Vind het ook slordig als ze er niet goed op letten, gebeurd bij mn man best vaak. Terwijl diabetes toch zo vaak voorkomt (en allerhande zeldzame voedselallergieen houden ze dan wel rekening mee)
Ja same here. Als ik niet met mn eigen ogen heb gezien dat ze het inschonken dan test ik de cola met een teststrip. Als hij hoog uitslaat (20+) dan is het gewone cola. Al paar keer gehad dat dat zo was :(

Ik ben nu op dat feestje van de voetbal. Erg gezellig maar ook erg druk. Heb me nu maar ff teruggetrokken op de wc :@
Ga het niet de hele avond volhouden ben ik bang voor. Dus dan maar zelf eerder naar huis straks. Beter wat korter blijven dat het gezellig is dan over mn grens heengaan en met een kutgevoel naar huis gaan.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 22:01:13 #104
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163297692
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 21:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja same here. Als ik niet met mn eigen ogen heb gezien dat ze het inschonken dan test ik de cola met een teststrip. Als hij hoog uitslaat (20+) dan is het gewone cola. Al paar keer gehad dat dat zo was :(

Ik ben nu op dat feestje van de voetbal. Erg gezellig maar ook erg druk. Heb me nu maar ff teruggetrokken op de wc :@
Ga het niet de hele avond volhouden ben ik bang voor. Dus dan maar zelf eerder naar huis straks. Beter wat korter blijven dat het gezellig is dan over mn grens heengaan en met een kutgevoel naar huis gaan.
Dan kan je beter korter blijven idd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163297768
R.I.P. laptop, 2015-2016
  zaterdag 25 juni 2016 @ 22:16:00 #106
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163298116
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 22:04 schreef Toto69 het volgende:
R.I.P. laptop, 2015-2016
Balen voor je! die is ook niet oud geworden dan zeg maar we hebben vanmiddag net een hele discussie gehad over offtopic posten, en dit is wel offtopic ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163298140
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 22:16 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Balen voor je! die is ook niet oud geworden dan zeg maar we hebben vanmiddag net een hele discussie gehad over offtopic posten, en dit is wel offtopic ;)
K
  zaterdag 25 juni 2016 @ 22:18:05 #108
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163298172
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 22:16 schreef Toto69 het volgende:

[..]

K
`
^O^
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 25 juni 2016 @ 22:52:35 #109
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_163299324
Hoi! Er is nu ook een slowchat voor LIF *O* LIF / Slowchat topic #1 De eerste ronde
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 22:53:47 #110
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163299367
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 22:52 schreef Diconnected het volgende:
Hoi! Er is nu ook een slowchat voor LIF *O* LIF / Slowchat topic #1 De eerste ronde
*O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 25 juni 2016 @ 22:55:14 #111
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163299423
Kunnen we daar lekker offtopic zijn en dit topic ontopic houden ^O^
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163299878
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 21:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja same here. Als ik niet met mn eigen ogen heb gezien dat ze het inschonken dan test ik de cola met een teststrip. Als hij hoog uitslaat (20+) dan is het gewone cola. Al paar keer gehad dat dat zo was :(

Ik ben nu op dat feestje van de voetbal. Erg gezellig maar ook erg druk. Heb me nu maar ff teruggetrokken op de wc :@
Ga het niet de hele avond volhouden ben ik bang voor. Dus dan maar zelf eerder naar huis straks. Beter wat korter blijven dat het gezellig is dan over mn grens heengaan en met een kutgevoel naar huis gaan.
Ik wist niet dat die bestonden. Die strips kunnen dus het suikergehalte meten? :@
  zaterdag 25 juni 2016 @ 23:12:07 #113
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_163299948
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik wist niet dat die bestonden. Die strips kunnen dus het suikergehalte meten? :@
Ja kan gewoon met dezelfde strips als van je meter. Doe ik ook wel eens als ik twijfel of het light of regular is.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_163300213
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:12 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja kan gewoon met dezelfde strips als van je meter. Doe ik ook wel eens als ik twijfel of het light of regular is.
Zo... Dit is een hoe-noem-je-dat-ook-alweer?

Echt nooit bij stilgestaan! :o En ik had mijn meter voor de verandering eens mee (doe ik eigenlijk nooit :@).
  zaterdag 25 juni 2016 @ 23:23:33 #115
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163300330
Zo even weer mijn psoriasis plekjes ingesmeerd. Ze zijn al bijna helemaal weg *O* Behalve die op mijn shuntarm zit, die is nog wel heel duidelijk maar die is ook al een heel stuk beter *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163301099
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Zo... Dit is een hoe-noem-je-dat-ook-alweer?

Echt nooit bij stilgestaan! :o En ik had mijn meter voor de verandering eens mee (doe ik eigenlijk nooit :@).
Ja echt ideaal is dat. Gewoon een teststrip van je meter er in doen. Als hij onder de 3 is zo'n beetje is light en als hij echt heel hoog is is het gewone. Makkelijke manier om het te checken als je het niet zo makkelijk proeft.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 23:46:59 #117
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163301271
Verstandig om niet langer blijven dan dat je fijn vind, Sylvana, idd nergens voor nodig om een leuk feestje met een kutgevoel te moeten verlaten!

En fijn dat de psoriasis zo snel onder controle is LPFAN!

Ik ga slapen. Lag al tijdje in bed, maar vooral om ff beetje de pijn op mn borst te verdrukken. Pff soms moet ik echt nadenken of er nog ergens een echt rustpunt komt in een week. Gelukkig wil manlief morgen koken, dus na de verjaardag van mn nichtje kan ik bankhangen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 23:48:10 #118
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163301311
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:46 schreef superkimmi het volgende:
Verstandig om niet langer blijven dan dat je fijn vind, Sylvana, idd nergens voor nodig om een leuk feestje met een kutgevoel te moeten verlaten!

En fijn dat de psoriasis zo snel onder controle is LPFAN!

Ik ga slapen. Lag al tijdje in bed, maar vooral om ff beetje de pijn op mn borst te verdrukken. Pff soms moet ik echt nadenken of er nog ergens een echt rustpunt komt in een week. Gelukkig wil manlief morgen koken, dus na de verjaardag van mn nichtje kan ik bankhangen
Slaap lekker :* Ik wou op tijd op bed vandaag _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 25 juni 2016 @ 23:56:56 #119
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163301576
Weer onderweg terug van het foute feest :-). Goed volgehouden, wel zere voetjes van het hakken haha.

Selfies met wietze en stephan, en een gesigneerde cd!

Nu nog ff rijden en dan lekker slapen.

:Z
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 26 juni 2016 @ 00:04:11 #120
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163301816
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:56 schreef PrisTheShiz het volgende:
Weer onderweg terug van het foute feest :-). Goed volgehouden, wel zere voetjes van het hakken haha.

Selfies met wietze en stephan, en een gesigneerde cd!

Nu nog ff rijden en dan lekker slapen.

:Z
slaap lekker!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163302514
Ik heb het toch wel tot het eind volgehouden. Dacht dat nog veel later zou worden. Maar is in de voetbalkantine en na 0.00 uur werd er al niet meer geschonken en nu worden we er uit geschopt ;)
Morgen bijkomen maar het was het waard :)
Trusten iedereen :*
  zondag 26 juni 2016 @ 00:31:27 #122
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163302546
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik wou op tijd op bed vandaag _O-
Herkenbaar.
Kom alleen even zwaaien en liefde en alles uitdelen want ik heb al heel lang niks te klagen afgezien van trekken en jeuk. Als jullie het "leuk" vinden wil ik vandeweek wel weer een vergelijking-foto online gooien?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_163302708
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:31 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Herkenbaar.
Kom alleen even zwaaien en liefde en alles uitdelen want ik heb al heel lang niks te klagen afgezien van trekken en jeuk. Als jullie het "leuk" vinden wil ik vandeweek wel weer een vergelijking-foto online gooien?
He leuk om jou weer te zien! ^O^ En mooi dat je met goede reden afwezig bent ;)
pi_163302735
Ik ben net thuis, lekker bij vrienden geweest vanavond.
Zij hebben zo'n heerlijk massage dingetjeiets, daar heb ik de halve avond tegen aan gezeten.
Pas zonet in de auto kwam de pijn in alle hevigheid terug :{w
Maar hopen dat het morgen minder is, want ik -moet- poetsen.

Weltrusten allemaal! :W
  zondag 26 juni 2016 @ 04:31:47 #125
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163304463
Hmm ik heb nog nooit problemen gehad met cola light. Daar hebben ze zo hun eigen manieren wel voor. En ik proef het meteen! Maar ik heb inderdaad het teststriptrucje ook wel eens geprobeerd, om te kijken of het werkt :P

Waarom ik om half 5 post? Ja mijn hele ritme is kapot :( De afgelopen nachten heb ik uuuurenlang wakker gelegen en dan val ik pas 9:00 in slaap. Met als resultaat dat je 17:00 wakker wordt. Knap waardeloos.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  † In Memoriam † zondag 26 juni 2016 @ 09:57:44 #126
137949 Disana
pi_163305538
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 22:52 schreef Diconnected het volgende:
Hoi! Er is nu ook een slowchat voor LIF *O* LIF / Slowchat topic #1 De eerste ronde
Goed idee ^O^
pi_163306487
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:31 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Herkenbaar.
Kom alleen even zwaaien en liefde en alles uitdelen want ik heb al heel lang niks te klagen afgezien van trekken en jeuk. Als jullie het "leuk" vinden wil ik vandeweek wel weer een vergelijking-foto online gooien?
Leuk om je weer ff te zien en fijn dat je niet zoveel meer te klagen hebt. Ik ben zeker benieuwd naar weer een vergelijkingsfoto! :Y

quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben net thuis, lekker bij vrienden geweest vanavond.
Zij hebben zo'n heerlijk massage dingetjeiets, daar heb ik de halve avond tegen aan gezeten.
Pas zonet in de auto kwam de pijn in alle hevigheid terug :{w
Maar hopen dat het morgen minder is, want ik -moet- poetsen.

Weltrusten allemaal! :W
Oeh dat klinkt goed zo'n massageding! Hoe gaat het vandaag? :*

quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 04:31 schreef twiFight het volgende:
Hmm ik heb nog nooit problemen gehad met cola light. Daar hebben ze zo hun eigen manieren wel voor. En ik proef het meteen! Maar ik heb inderdaad het teststriptrucje ook wel eens geprobeerd, om te kijken of het werkt :P

Waarom ik om half 5 post? Ja mijn hele ritme is kapot :( De afgelopen nachten heb ik uuuurenlang wakker gelegen en dan val ik pas 9:00 in slaap. Met als resultaat dat je 17:00 wakker wordt. Knap waardeloos.
Oeh dat is zeker knap waardeloos ja :(
Hopelijk ben je snel weer een beetje in een normaal ritme.
  zondag 26 juni 2016 @ 11:49:16 #128
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163307232
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben net thuis, lekker bij vrienden geweest vanavond.
Zij hebben zo'n heerlijk massage dingetjeiets, daar heb ik de halve avond tegen aan gezeten.
Pas zonet in de auto kwam de pijn in alle hevigheid terug :{w
Maar hopen dat het morgen minder is, want ik -moet- poetsen.

Weltrusten allemaal! :W
Hoe is je pijn nu?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 26 juni 2016 @ 11:50:54 #129
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163307263
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 26 juni 2016 @ 12:04:29 #130
3542 Gia
User under construction
pi_163307567
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 11:50 schreef LPFAN het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik gelukkig geen last meer van. Maareh, ik hoorde van een nichtje dat ze de pil gebruikt en die 3 maanden moet doorslikken en dan wordt ze dus 1x in de 3 maanden ongesteld.
4 x per jaar beroerd is toch minder erg dan elke 4 weken.
  zondag 26 juni 2016 @ 12:07:13 #131
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163307620
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 12:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Daar heb ik gelukkig geen last meer van. Maareh, ik hoorde van een nichtje dat ze de pil gebruikt en die 3 maanden moet doorslikken en dan wordt ze dus 1x in de 3 maanden ongesteld.
4 x per jaar beroerd is toch minder erg dan elke 4 weken.
Ja idd. Ik zit alleen heel erg met het dat je het zelf moet betalen. Maar goed dit kan gewoon niet meer, mijn HB daalt er enorm van elke keer en ik voel dat meteen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163307750
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 11:50 schreef LPFAN het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap. Hopelijk duurt het niet lang.
  zondag 26 juni 2016 @ 12:15:57 #133
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163307800
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 12:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Beterschap. Hopelijk duurt het niet lang.
Ik hoop het ook.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163307867
@Twi; He bah, dat is wel het laatste wat je kunt gebruiken :N Even langs de huisarts om medicatie te bespreken?

@LP; Fijn.. ik hoop dat er een oplossing komt!

Ik ben wel oké vandaag. Net wakker, nu koffie c_/
Inslapen was wat lastig door m'n rug, maar al met al toch een goede nacht gedraaid.

Vanmiddag in etappes het hele huis poetsen, vaste prik op zondag. Onder het mom van ''dan heb ik het maar weer gehad''.
  zondag 26 juni 2016 @ 12:38:07 #135
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163308213
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 12:07 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd. Ik zit alleen heel erg met het dat je het zelf moet betalen. Maar goed dit kan gewoon niet meer, mijn HB daalt er enorm van elke keer en ik voel dat meteen.
Is 8,- per half jaar dacht ik... :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 26 juni 2016 @ 12:39:42 #136
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163308253
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 12:38 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Is 8,- per half jaar dacht ik... :@
Ja maar is voor mij al een boel geld ;) en weet niet of ik de goedkoopste wel mag met mijn nieren. maar ik ga ff overleggen met de dokter.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 26 juni 2016 @ 15:20:47 #137
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163312058
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 12:39 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja maar is voor mij al een boel geld ;) en weet niet of ik de goedkoopste wel mag met mijn nieren. maar ik ga ff overleggen met de dokter.
Ik snap het ;(. Maar misschien kan iemand het voor je betalen. En idd je nieren zijn ook belangrijk :'(
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 26 juni 2016 @ 15:43:31 #138
3542 Gia
User under construction
pi_163312650
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 12:39 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja maar is voor mij al een boel geld ;) en weet niet of ik de goedkoopste wel mag met mijn nieren. maar ik ga ff overleggen met de dokter.
Ik heb ze altijd vergoed gekregen, omdat ik ze óók tegen een vorm van acné had.
  zondag 26 juni 2016 @ 15:53:46 #139
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163312891
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 15:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb ze altijd vergoed gekregen, omdat ik ze óók tegen een vorm van acné had.
Ah, ik ga ff kijken dan, want ik ga ze idd ook slikken om medische redenen natuurlijk. Als anticonceptie heeft toch geen zin :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 26 juni 2016 @ 16:34:43 #140
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_163314006
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder: weer amper bewegen en geen onderscheid meer kunnen maken tussen de normale en de ongevalsgerelateerde hoofdpijn. Maar tussen alle chitchatmails met de HA door heeft hij al beloofd van morgen even langs te komen om te checken. Of eigenlijk voor een lading koekjes die hij gevraagd had, maar soit, dat valt te combineren.
pi_163314179
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:34 schreef MarieAlice het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder: weer amper bewegen en geen onderscheid meer kunnen maken tussen de normale en de ongevalsgerelateerde hoofdpijn. Maar tussen alle chitchatmails met de HA door heeft hij al beloofd van morgen even langs te komen om te checken. Of eigenlijk voor een lading koekjes die hij gevraagd had, maar soit, dat valt te combineren.
Dus je hebt geen kanker?
  zondag 26 juni 2016 @ 16:42:39 #142
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163314185
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:34 schreef MarieAlice het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder: weer amper bewegen en geen onderscheid meer kunnen maken tussen de normale en de ongevalsgerelateerde hoofdpijn. Maar tussen alle chitchatmails met de HA door heeft hij al beloofd van morgen even langs te komen om te checken. Of eigenlijk voor een lading koekjes die hij gevraagd had, maar soit, dat valt te combineren.
Gelukkig!! dat moet een opluchting zijn.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163314454
Wat een goed nieuws Marie! *O* Gefeliciteerd :*
pi_163315069
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:34 schreef MarieAlice het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder: weer amper bewegen en geen onderscheid meer kunnen maken tussen de normale en de ongevalsgerelateerde hoofdpijn. Maar tussen alle chitchatmails met de HA door heeft hij al beloofd van morgen even langs te komen om te checken. Of eigenlijk voor een lading koekjes die hij gevraagd had, maar soit, dat valt te combineren.
Wat een goed nieuws *O*
En fijn dat de huisarts morgen even langskomt :*
  zondag 26 juni 2016 @ 17:28:24 #145
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163315099
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 12:19 schreef Poesopstokje het volgende:
@Twi; He bah, dat is wel het laatste wat je kunt gebruiken :N Even langs de huisarts om medicatie te bespreken?

@LP; Fijn.. ik hoop dat er een oplossing komt!

Ik ben wel oké vandaag. Net wakker, nu koffie c_/
Inslapen was wat lastig door m'n rug, maar al met al toch een goede nacht gedraaid.

Vanmiddag in etappes het hele huis poetsen, vaste prik op zondag. Onder het mom van ''dan heb ik het maar weer gehad''.
Hoe is het nu met je rug?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163315171
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:28 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoe is het nu met je rug?
Kut :')
Morgen maar even warmtepleisters halen bij de Action, kijken of zoiets wat verlichting geeft.
Huishouden is in ieder geval gedaan, komende week alleen wat bijhouden.

Pijn zit nu vooral in de onderrug én in m'n nek. Zoals je begrijpt kan ik geen goede houding vinden om te liggen of zitten :')
  zondag 26 juni 2016 @ 17:34:06 #147
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163315231
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:31 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Kut :')
Morgen maar even warmtepleisters halen bij de Action, kijken of zoiets wat verlichting geeft.
Huishouden is in ieder geval gedaan, komende week alleen wat bijhouden.

Pijn zit nu vooral in de onderrug én in m'n nek. Zoals je begrijpt kan ik geen goede houding vinden om te liggen of zitten :')
Die warmtepleisters heb ik ook in huis, Heb ze gebruikt voor mijn been. Hielp wel wat. Alleen het stinkt enorm dus wees voorbereid :P

Geloof ik ja dat je geen goede houding kan vinden. Bah :(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163315411
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:34 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Die warmtepleisters heb ik ook in huis, Heb ze gebruikt voor mijn been. Hielp wel wat. Alleen het stinkt enorm dus wees voorbereid :P

Geloof ik ja dat je geen goede houding kan vinden. Bah :(
Oh jee, ik ging ze juist halen omdat ik tijgerbalsem zo vind stinken :P
  zondag 26 juni 2016 @ 17:42:29 #149
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163315457
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh jee, ik ging ze juist halen omdat ik tijgerbalsem zo vind stinken :P
Hahaha :P Ik vind tijgerbalsem lekkerder ruiken dan die pleisters ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163315587
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:42 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hahaha :P Ik vind tijgerbalsem lekkerder ruiken dan die pleisters ;p
Fijn :')
Dan maar een ouderwetse kruik met kokend water ;)
  zondag 26 juni 2016 @ 17:48:26 #151
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163315644
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:46 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Fijn :')
Dan maar een ouderwetse kruik met kokend water ;)
Haha, gaat beter werken denk ik.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163315694
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Haha, gaat beter werken denk ik.
Ongetwijfeld :D

Had jij nog lekker kunnen uitslapen vandaag?
  zondag 26 juni 2016 @ 17:51:36 #153
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163315729
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:50 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ongetwijfeld :D

Had jij nog lekker kunnen uitslapen vandaag?
Jah, gelukkig wel! Kwam er om half 12 uit. Heerlijk! Moest om 7 uur wel maken dat ik naar de wc kwam :') maar daarna gelukkig weer in slaap gevallen :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163315770
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah, gelukkig wel! Kwam er om half 12 uit. Heerlijk! Moest om 7 uur wel maken dat ik naar de wc kwam :') maar daarna gelukkig weer in slaap gevallen :P
Aiii dat is minder :@ Gelukkig ben je weer in slaap gevallen.

Ik heb ook twee nachten flink kunnen bijtanken, moet ook wel, weer twee drukke weken voor de boeg.
  zondag 26 juni 2016 @ 17:55:09 #155
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163315831
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Aiii dat is minder :@ Gelukkig ben je weer in slaap gevallen.

Ik heb ook twee nachten flink kunnen bijtanken, moet ook wel, weer twee drukke weken voor de boeg.
Jah,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig dat je hebt kunnen bijtanken!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 26 juni 2016 @ 17:59:00 #156
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_163315955
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Dus je hebt geen kanker?
Jawel, maar hij zit niet ook daar...
Never mind ook...
pi_163315993
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:55 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig dat je hebt kunnen bijtanken!
Ja dat vermoeden had ik al :@
Ik hoop dat je huisarts wat voor je kan betekenen!
  zondag 26 juni 2016 @ 18:01:58 #158
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163316055
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:59 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja dat vermoeden had ik al :@
Ik hoop dat je huisarts wat voor je kan betekenen!
Hoop het ook! Ga iig ff mailen met Anderzorg morgen, om te kijken wat die zeggen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163316758
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:59 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Jawel, maar hij zit niet ook daar...
Never mind ook...
Ah ok, ik dacht dat dit zeg maar de originele plekjes waren.
  zondag 26 juni 2016 @ 18:45:43 #160
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_163317505
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Ah ok, ik dacht dat dit zeg maar de originele plekjes waren.
maakt niet uit ik :X
  zondag 26 juni 2016 @ 18:49:16 #161
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163317621
Vervelend dat je er elke keer zoveel last van hebt LPFAN, hoop echt dat de pil vergoed wordt hiervoor..

En rustig aan met je rug, Poes! Dan maar wat minder poetsen op poetszondag.

En fijn om eindelijk een klein beetje positiever nieuws te krijgen Marie! Hopelijk ff een keerpunt na alle ellende
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 26 juni 2016 @ 18:59:01 #162
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163317884
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:49 schreef superkimmi het volgende:
Vervelend dat je er elke keer zoveel last van hebt LPFAN, hoop echt dat de pil vergoed wordt hiervoor..

En rustig aan met je rug, Poes! Dan maar wat minder poetsen op poetszondag.

En fijn om eindelijk een klein beetje positiever nieuws te krijgen Marie! Hopelijk ff een keerpunt na alle ellende
Jah, laatste maanden ging het goed omdat mijn HB aan de lage kant was, maar die is nu weer goed, dus kan het gelijk merken.

En sorry btw voor mijn gezeur hierover. Heb er vaker over gezeurd en ga er nu ook wat aan doen ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 26 juni 2016 @ 19:02:07 #163
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163317961
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:59 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah, laatste maanden ging het goed omdat mijn HB aan de lage kant was, maar die is nu weer goed, dus kan het gelijk merken.

En sorry btw voor mijn gezeur hierover. Heb er vaker over gezeurd en ga er nu ook wat aan doen ;)
Nou ik zou ook zeuren als ik t zo erg had.. Moet er niet aan denken.. Ook altijd jammer dat als er iets eigenlijk goed is, dit weer andere negatieve gevolgen heeft
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 26 juni 2016 @ 19:04:04 #164
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163318022
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:02 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Nou ik zou ook zeuren als ik t zo erg had.. Moet er niet aan denken.. Ook altijd jammer dat als er iets eigenlijk goed is, dit weer andere negatieve gevolgen heeft
Ja das het rotte er aan. Dan is mijn HB eindelijk weer goed, krijg ik dit weer en dan zakt hij weer enorm naar beneden en begin ik weer van voor af aan.

Heb ff bij Anderzorg in de polis gekeken, en ik denk dat ik pech ga hebben omdat ik alleen basis heb :{ Maar goed morgen maar ff mailen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 26 juni 2016 @ 19:06:43 #165
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163318098
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:04 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja das het rotte er aan. Dan is mijn HB eindelijk weer goed, krijg ik dit weer en dan zakt hij weer enorm naar beneden en begin ik weer van voor af aan.

Heb ff bij Anderzorg in de polis gekeken, en ik denk dat ik pech ga hebben omdat ik alleen basis heb :{ Maar goed morgen maar ff mailen.
Je zou toch zeggen als je HB hierdoor zakt dat het echt wel medisch noodzakelijk genoeg is.. Maarja ik schrijf helaas de polissen niet :{ maar anders sowieso naar de dokter gaan en kijken wat de mogelijkheden zijn.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 26 juni 2016 @ 19:07:49 #166
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163318135
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:06 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Je zou toch zeggen als je HB hierdoor zakt dat het echt wel medisch noodzakelijk genoeg is.. Maarja ik schrijf helaas de polissen niet :{ maar anders sowieso naar de dokter gaan en kijken wat de mogelijkheden zijn.
Dat sowieso idd. En volgens de dokter blijft het zo goed als weg als je dialyse patient bent. Nou ik merk het _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 26 juni 2016 @ 19:09:47 #167
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163318199
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:07 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat sowieso idd. En volgens de dokter blijft het zo goed als weg als je dialyse patient bent. Nou ik merk het _O-
Hoe erg had het dan moeten zijn als je dat niet was!! :o
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 26 juni 2016 @ 19:13:42 #168
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163318323
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:09 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Hoe erg had het dan moeten zijn als je dat niet was!! :o
Erg _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163318966
Wat kun je emo worden zeg van (iets) te laag zitten. :@
pi_163320172
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:34 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wat kun je emo worden zeg van (iets) te laag zitten. :@
Klopt, dan kun je echt emo worden ja.

Positief nieuws: ik heb net onze vakantie geboekt *O* Vorig jaar na het ongeluk van mn vriend niet op vakantie geweest in de zomer, alleen in het najaar een paar dagen naar Den Haag geweest. Maar nu weer lekker 8 dagen naar Spanje *O*
Zon, here we come! 8-)
  zondag 26 juni 2016 @ 20:23:39 #171
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163320747
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 20:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Klopt, dan kun je echt emo worden ja.

Positief nieuws: ik heb net onze vakantie geboekt *O* Vorig jaar na het ongeluk van mn vriend niet op vakantie geweest in de zomer, alleen in het najaar een paar dagen naar Den Haag geweest. Maar nu weer lekker 8 dagen naar Spanje *O*
Zon, here we come! 8-)
oooh heerlijk! wanneer ga je?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 26 juni 2016 @ 20:23:53 #172
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163320759
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 20:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Klopt, dan kun je echt emo worden ja.

Positief nieuws: ik heb net onze vakantie geboekt *O* Vorig jaar na het ongeluk van mn vriend niet op vakantie geweest in de zomer, alleen in het najaar een paar dagen naar Den Haag geweest. Maar nu weer lekker 8 dagen naar Spanje *O*
Zon, here we come! 8-)
*O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163320870
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 20:23 schreef superkimmi het volgende:

[..]

oooh heerlijk! wanneer ga je?
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 20:23 schreef LPFAN het volgende:

[..]

*O*
Ja kijk er echt zo naar uit! :D
Zijn daar al een paar keer geweest (gaan altijd daar in de regio en dit wordt de 3e keer in dit specifieke plaatsje en 2e keer in dit hotel) Dus we weten gewoon dat het goed en leuk is daar :D
En zie PM superkimmi ;)
  zondag 26 juni 2016 @ 21:50:53 #174
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163324763
nog steeds halfdoof. volgens mij heb ik mijn oren te goed uitgekuist.

[ Bericht 13% gewijzigd door LPFAN op 26-06-2016 22:01:25 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 26 juni 2016 @ 21:56:03 #175
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163325017
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 21:50 schreef sararaats het volgende:
nog steeds halfdoof. volgens mij heb ik mijn oren te goed uitgekuist.

Dat heb je zelf gedaan?

[ Bericht 1% gewijzigd door LPFAN op 26-06-2016 22:01:38 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 26 juni 2016 @ 22:53:08 #176
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163327407
Zou die benauwdheid nog ergens wegtrekken deze zomer?

Gingen er vandaag op de verjaardag ook nog mensen (die weten dat mn broer en ik het aan de longen hebben) vlakbij staan roken. En daarna bijna beledigd dat wij maar binnen gingen zitten..

Maar vanavond wel een heerlijk rustig avondje gehad en voor het eerst in bijna een week ga ik naar bed zonder duizeligheid en pijn op de borst. *O*

Trusten!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 26 juni 2016 @ 23:06:44 #177
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163327874
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 21:56 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat heb je zelf gedaan?
ja :@

ik heb sowieso oorpijn na het douchen
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 26 juni 2016 @ 23:07:13 #178
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163327895
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 23:06 schreef sararaats het volgende:

[..]

ja :@

ik heb sowieso oorpijn na het douchen
Das niet verstandig. Je kan je oren er flink mee beschadigen. Zeker als je te diep in je oor gaat.

[ Bericht 4% gewijzigd door LPFAN op 26-06-2016 23:25:06 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163335039
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 22:53 schreef superkimmi het volgende:
Zou die benauwdheid nog ergens wegtrekken deze zomer?

Gingen er vandaag op de verjaardag ook nog mensen (die weten dat mn broer en ik het aan de longen hebben) vlakbij staan roken. En daarna bijna beledigd dat wij maar binnen gingen zitten..

Maar vanavond wel een heerlijk rustig avondje gehad en voor het eerst in bijna een week ga ik naar bed zonder duizeligheid en pijn op de borst. *O*

Trusten!
Nou ben bang van niet :@ We krijgen straks ongetwijfeld wel weer zo'n vieze broeierige hittegolf ;(

Wel enorm asociaal dat ze bij jullie gingen roken :{

Familielid van mijn vrienden heeft ook longproblemen, ik ga dan letterlijk achter de schutting bij de buren staan roken :P

En natuurlijk een *O* voor de geen-pijn-en-duizeligheid!
  maandag 27 juni 2016 @ 11:31:30 #180
3542 Gia
User under construction
pi_163335731
@LPFAN, ik las ergens dat Teunisbloemolie goed zou helpen tegen menstruatieklachten. Is te koop bij de standaard drogisterijen en uiteraard bij reformwinkels.
Het zou ook afvallen ondersteunen, daarom zocht ik ernaar.
Het helpt ook de huid elastisch te houden, en daarom heb ik er een paar in de tuin gezet. Es kijken of een smeerseltje daarvan wat doet aan mijn slechte huid. (Pas als de plantjes zijn aangeslagen, natuurlijk)
Die olie ga ik wel halen. Ik laat je wel weten of ik er bijwerkingen of zo van krijg.
  maandag 27 juni 2016 @ 12:47:31 #181
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163337526
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 11:31 schreef Gia het volgende:
@LPFAN, ik las ergens dat Teunisbloemolie goed zou helpen tegen menstruatieklachten. Is te koop bij de standaard drogisterijen en uiteraard bij reformwinkels.
Het zou ook afvallen ondersteunen, daarom zocht ik ernaar.
Het helpt ook de huid elastisch te houden, en daarom heb ik er een paar in de tuin gezet. Es kijken of een smeerseltje daarvan wat doet aan mijn slechte huid. (Pas als de plantjes zijn aangeslagen, natuurlijk)
Die olie ga ik wel halen. Ik laat je wel weten of ik er bijwerkingen of zo van krijg.
Ik zal er eens naar gaan kijken thanks!

Ik zie zo tegen dialyse morgen op :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 27 juni 2016 @ 13:31:47 #182
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163338444
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:47 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik zal er eens naar gaan kijken thanks!

Ik zie zo tegen dialyse morgen op :{
komt wel goed schatje, :*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 27 juni 2016 @ 13:38:04 #183
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163338550
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 13:31 schreef superkimmi het volgende:

[..]

komt wel goed schatje, :*
*;
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163341446
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:47 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik zal er eens naar gaan kijken thanks!

Ik zie zo tegen dialyse morgen op :{
Waarom? ;(
  maandag 27 juni 2016 @ 16:01:28 #185
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163341603
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Waarom? ;(
Omdat ik zo heftig ongesteld ben en ik dan 3.5 uur vast zit en niet naar de wc kan. Voel me nu ook zo ontzettend vies ;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163341645
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:01 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Omdat ik zo heftig ongesteld ben en ik dan 3.5 uur vast zit en niet naar de wc kan. Voel me nu ook zo ontzettend vies ;(
Oh tuurlijk, sorry :@
Huisarts al gebeld?
  maandag 27 juni 2016 @ 16:04:59 #187
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163341701
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh tuurlijk, sorry :@
Huisarts al gebeld?
Geeft niks!

Nee, ze zijn op vakantie tot 11 juli }:|
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163341724
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:04 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Geeft niks!

Nee, ze zijn op vakantie tot 11 juli }:|
Tuurlijk :N }:|
Sterkte ermee..
  maandag 27 juni 2016 @ 16:09:48 #189
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163341808
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:05 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Tuurlijk :N }:|
Sterkte ermee..
Thanks, komt wel goed!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 27 juni 2016 @ 16:12:00 #190
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163341853
Donderdag trouwens ook een spannende dag! Ga dan weer proberen met stompe naalden te prikken. Ben nu al nerveus haha.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † maandag 27 juni 2016 @ 17:41:43 #191
137949 Disana
pi_163343815
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:09 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Thanks, komt wel goed!
Ik hoop het voor je. Pech dat de huisarts nog zo'n tijd op vakantie is. En succes met die botte naalden; het klinkt niet fijn.
  maandag 27 juni 2016 @ 17:56:05 #192
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163344106
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je. Pech dat de huisarts nog zo'n tijd op vakantie is. En succes met die botte naalden; het klinkt niet fijn.
Als het goed gaat met die botte naalden dan is dat juist veel beter dan scherp omdat je dan niks beschadigd. Das wel fijn.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 27 juni 2016 @ 17:56:25 #193
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163344118
Ik ben aan het hoesten vandaag alsof ik verkouden ben.. En das echt niet leuk want wordt dan gewoon aangekeken in de trein en bus.. En ben niet eens verkouden! Zit gewoon een hele hoop klotevocht in mn longen.

Baaldag :(
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163344156
LPFAN, balen weer! En dat zul je altijd dat de huisarts op vakantie is.

Je had toch al eens eerder met stompe naalden geprikt toch? Wat is daar het voordeel van?
En is dat veel vervelender?
pi_163344179
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:56 schreef superkimmi het volgende:
Ik ben aan het hoesten vandaag alsof ik verkouden ben.. En das echt niet leuk want wordt dan gewoon aangekeken in de trein en bus.. En ben niet eens verkouden! Zit gewoon een hele hoop klotevocht in mn longen.

Baaldag :(
:*
  † In Memoriam † maandag 27 juni 2016 @ 18:00:21 #196
137949 Disana
pi_163344217
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:56 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Als het goed gaat met die botte naalden dan is dat juist veel beter dan scherp omdat je dan niks beschadigd. Das wel fijn.
Ah zo, ja dan begrijp ik het. Ik hoop dat het goed gaat.
  maandag 27 juni 2016 @ 18:01:02 #197
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163344233
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah zo, ja dan begrijp ik het. Ik hoop dat het goed gaat.
Ik hoop het ook, in het verleden ging het elke keer mis, dus ben best nerveus.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † maandag 27 juni 2016 @ 18:01:17 #198
137949 Disana
pi_163344236
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:56 schreef superkimmi het volgende:
Ik ben aan het hoesten vandaag alsof ik verkouden ben.. En das echt niet leuk want wordt dan gewoon aangekeken in de trein en bus.. En ben niet eens verkouden! Zit gewoon een hele hoop klotevocht in mn longen.

Baaldag :(
Bah, vervelend voor je. Ik hoop dat het voetbal vanavond je een beetje afleiding kan geven.
  † In Memoriam † maandag 27 juni 2016 @ 18:02:02 #199
137949 Disana
pi_163344257
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:01 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, in het verleden ging het elke keer mis, dus ben best nerveus.
Misschien gaat het nu in een keer goed, dat heb je wel eens met lastige dingen als je ze een tijdje niet hebt gedaan. Heb je er wel hulp bij?
  maandag 27 juni 2016 @ 18:14:01 #200
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163344604
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Misschien gaat het nu in een keer goed, dat heb je wel eens met lastige dingen als je ze een tijdje niet hebt gedaan. Heb je er wel hulp bij?
Jah, een verpleegster die al 40 jaar in het vak zit en gespecialiseerd is in shunts, gaat me helpen dus dat komt wel goed!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 27 juni 2016 @ 18:53:10 #201
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163345822
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 23:07 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Das niet verstandig. Je kan je oren er flink mee beschadigen. Zeker als je te diep in je oor gaat.
gelukkig is mijn trommelvlies niet ontstoken. ik was bij de huisarts.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163349450
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:53 schreef sararaats het volgende:

[..]

gelukkig is mijn trommelvlies niet ontstoken. ik was bij de huisarts.
Heb je dat over die voeding nog nagekeken?
  dinsdag 28 juni 2016 @ 00:56:51 #203
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163359744
Nou, vandaag bij de internist geweest. Uitslag van alle onderzoeken gehad. Ik ben niet zo'n jubelfiguur, maar positiviteit wordt hier wel gewaardeerd dus ik ga mijn post positief verwoorden ;)

Bloed was over het algemeen goed *O*
Schildklier was goed *O*
Hartfilmpje was goed *O*
Nierecho was goed *O*

Nieren en vaten zijn slecht, maar ja, dat was min of meer al oud nieuws.
Leverwaarden waren ook iets te hoog, maar dat kon nog aan medicatie liggen

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:01 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Kalium normaalwaarden zijn 3.5 - 5 mmol
Natrium normaalwaarden zijn 136-144 mmol.
4,4 en 142 :) Mooi dus om te zien dat het daar goed zit.

De reden dat ik nog niet bij de nefroloog uitgenodigd was, was dat hij op vakantie was -O- Dat heb je met regionale ziekenhuizen en maar één specialist. Heb nu wel een concrete afspraak staan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_163359981
Ego: Stoppen met Oxycodon is afschuwelijk :X . Lig te rillen, voel me rusteloos en mn benen kunnen niet stil blijven, niezen en een loopneus. Ben toch maar 10mg in gaan nemen zojuist.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 01:21:07 #205
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163360067
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 01:13 schreef caroro het volgende:
Ego: Stoppen met Oxycodon is afschuwelijk :X . Lig te rillen, voel me rusteloos en mn benen kunnen niet stil blijven, niezen en een loopneus. Ben toch maar 10mg in gaan nemen zojuist.
Zo herkenbaar :'( duurde bij mij een goede 5 dagen maar blij dat ik van die troep af ben achteraf...
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_163360254
Ik slik het al 3.5 jaar en dacht dat ik wel zonder kon en snel kan afbouwen. Maar ik ga het ff rustiger aanpakken en niet in 2 weken van 60mg naar niks.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 01:42:07 #207
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163360294
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 01:38 schreef caroro het volgende:
Ik slik het al 3.5 jaar en dacht dat ik wel zonder kon en snel kan afbouwen. Maar ik ga het ff rustiger aanpakken en niet in 2 weken van 60mg naar niks.
Zo nee dat mocht ik niet eens van de huisarts, ik ging in stapjes van 5..
Verder heb ik me gek gedronken aan "goede nachtrust"thee van zonnatura, zal wel beetje placebo effect zijn geweest maar werd er wel minder rusteloos van.. succes mop!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_163360352
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 01:42 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Zo nee dat mocht ik niet eens van de huisarts, ik ging in stapjes van 5..
Verder heb ik me gek gedronken aan "goede nachtrust"thee van zonnatura, zal wel beetje placebo effect zijn geweest maar werd er wel minder rusteloos van.. succes mop!
dank je, je bent lief :*
pi_163360987
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 01:13 schreef caroro het volgende:
Ego: Stoppen met Oxycodon is afschuwelijk :X . Lig te rillen, voel me rusteloos en mn benen kunnen niet stil blijven, niezen en een loopneus. Ben toch maar 10mg in gaan nemen zojuist.
Bikkel dat je het probeert. :*
pi_163361091
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 01:13 schreef caroro het volgende:
Ego: Stoppen met Oxycodon is afschuwelijk :X . Lig te rillen, voel me rusteloos en mn benen kunnen niet stil blijven, niezen en een loopneus. Ben toch maar 10mg in gaan nemen zojuist.
Herkenbaar! En zoals HJM zegt rustig afbouwen. Dat heb ik ook gedaan. Ik vond de eerste stappen het moeilijkste. Sterkte :*
  dinsdag 28 juni 2016 @ 07:09:50 #211
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163361103
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 00:56 schreef twiFight het volgende:
Nou, vandaag bij de internist geweest. Uitslag van alle onderzoeken gehad. Ik ben niet zo'n jubelfiguur, maar positiviteit wordt hier wel gewaardeerd dus ik ga mijn post positief verwoorden ;)

Bloed was over het algemeen goed *O*
Schildklier was goed *O*
Hartfilmpje was goed *O*
Nierecho was goed *O*

Nieren en vaten zijn slecht, maar ja, dat was min of meer al oud nieuws.
Leverwaarden waren ook iets te hoog, maar dat kon nog aan medicatie liggen

[..]

4,4 en 142 :) Mooi dus om te zien dat het daar goed zit.

De reden dat ik nog niet bij de nefroloog uitgenodigd was, was dat hij op vakantie was -O- Dat heb je met regionale ziekenhuizen en maar één specialist. Heb nu wel een concrete afspraak staan.
Mooi dat je waardes goed zijn!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163361109
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 00:56 schreef twiFight het volgende:
Nou, vandaag bij de internist geweest. Uitslag van alle onderzoeken gehad. Ik ben niet zo'n jubelfiguur, maar positiviteit wordt hier wel gewaardeerd dus ik ga mijn post positief verwoorden ;)

Bloed was over het algemeen goed *O*
Schildklier was goed *O*
Hartfilmpje was goed *O*
Nierecho was goed *O*

Nieren en vaten zijn slecht, maar ja, dat was min of meer al oud nieuws.
Leverwaarden waren ook iets te hoog, maar dat kon nog aan medicatie liggen

[..]

4,4 en 142 :) Mooi dus om te zien dat het daar goed zit.

De reden dat ik nog niet bij de nefroloog uitgenodigd was, was dat hij op vakantie was -O- Dat heb je met regionale ziekenhuizen en maar één specialist. Heb nu wel een concrete afspraak staan.
Mooie! Fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt.
pi_163361373
Go Twifight! *O* Goed nieuws allemaal :Y

Sterkte cararo, klinkt enorm heftig (en pijnlijk..)
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarom je cold turkey bent gestopt ipv te afbouwen? :@
pi_163361611
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 08:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Go Twifight! *O* Goed nieuws allemaal :Y

Sterkte cararo, klinkt enorm heftig (en pijnlijk..)
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarom je cold turkey bent gestopt ipv te afbouwen? :@
heb wel afgebouwd hoor! Ben van 60 naar 40 gegaan,2 weken later naar 20 en dat ging zo makkelijk dat ik dacht dat ik niet verslaafd was :X . Wel dus,vanochtend even met mijn man gesproken en hij vond ook dat ik maar even een tijdje minstens 10mg per dag moet blijven slikken. Drukke weken voor de boeg en ik wil niet afkickend op vakantie!
pi_163361823
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 08:42 schreef caroro het volgende:

[..]

heb wel afgebouwd hoor! Ben van 60 naar 40 gegaan,2 weken later naar 20 en dat ging zo makkelijk dat ik dacht dat ik niet verslaafd was :X . Wel dus,vanochtend even met mijn man gesproken en hij vond ook dat ik maar even een tijdje minstens 10mg per dag moet blijven slikken. Drukke weken voor de boeg en ik wil niet afkickend op vakantie!
Sorry, ik had je vorige post verkeerd begrepen.
Inderdaad maar proberen om op 10mg te blijven, dan kun je na de vakantie weer zien :)

Waarom wil je trouwens stoppen? Heb je geen pijnmeer (hopelijk..) of teveel last van de bijwerkingen?
pi_163361884
Ik slik die zooi al zolang en heb geen idee hoe het zonder is, dus na overleg met de dokter aan het afbouwen gegaan. Wil ook nog van de lyrica af, dat word ook geen lolletje vrees ik!
  dinsdag 28 juni 2016 @ 09:14:29 #217
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163361950
Zo ik zit weer vast!

Ongesteldheid is een stuk minder. Dus zit een stukje fijner nu. *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163362021
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:09 schreef caroro het volgende:
Ik slik die zooi al zolang en heb geen idee hoe het zonder is, dus na overleg met de dokter aan het afbouwen gegaan. Wil ook nog van de lyrica af, dat word ook geen lolletje vrees ik!
Veel sterkte en succes ermee ^O^ Afkicken is klote..

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:14 schreef LPFAN het volgende:
Zo ik zit weer vast!

Ongesteldheid is een stuk minder. Dus zit een stukje fijner nu. *O*
Goed om te horen! Succes vandaag :)
  dinsdag 28 juni 2016 @ 09:21:25 #219
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163362041
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:19 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Veel sterkte en succes ermee ^O^ Afkicken is klote..

[..]

Goed om te horen! Succes vandaag :)
Thanks!
Hoe is het met jou?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163362059
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:21 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Thanks!
Hoe is het met jou?
Het gaat wel. Alleen gaat m'n knie steeds meer pijn doen, zowel de knieschijf als de spieren aan de achterkant }:| Loop er al anderhalf week mee, maar sinds zaterdag doet het serieus pijn.
Donderdag maar even laten checken bij m'n fysio.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 09:25:20 #221
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163362087
sterkte met afbouwen/afkicken Caroro, dapper dat je het probeert!

En fijn dat het toch meevalt LPFAN! En als nu dan ook de koppijn en andere ongemakken eens ff wegblijven :P

Ik ga morgen naar de huisarts. Mijn medicatie is met het 'nieuwe' Hollandse weer totaal niet meer toereikend (ik mag 4 doses per dag, als ik ze echt zou innemen wanneer het nodig is, zou ik daar rond 3 uur 's middags al op zitten). Dus we gaan even andere mogelijkheden doorspreken. Kan ik gelijk alvast de medicatie bestellen die ik vanaf eind augustus moet innemen. Moet voor de winter standaard Flixotide gebruiken, om zoveel mogelijk ernstige verkoudheden en longinfecties te voorkomen. Was hier altijd best laks in (als in, ik dacht er pas aan als ik verkouden werd.. en dan is het te laat want het werkt pas na ruim 2 weken gebruik en alleen preventief) maar nu ik in maart een wat ernstigere diagnose heb gehad leef ik nu een stuk beter de adviezen na..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 09:28:52 #222
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163362145
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:22 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het gaat wel. Alleen gaat m'n knie steeds meer pijn doen, zowel de knieschijf als de spieren aan de achterkant }:| Loop er al anderhalf week mee, maar sinds zaterdag doet het serieus pijn.
Donderdag maar even laten checken bij m'n fysio.
Auw! Klinkt pijnlijk. Hopelijk kan de fysio er wat aan doen! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163362357
Succes vandaag LPfan!! Hopelijk kan de fysio iets voor je betekenen poes! En ik ben benieuwd wat de huisarts voor je kan doen superkimmi!

Voel me inmiddels na mijn normale ochtend dosis een stuk betee gelukkig!
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:02:22 #224
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163362603
Vrouw van die man die gestopt was is op zaal om afscheid te nemen. Hij is al een poosje overleden ;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:51:46 #225
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163363464
Ik mag trouwens straks naar de gemeente om een vragenlijst van een UUR in te vullen en het is verplicht omdat participatie-wet. Over 2 weken ook naar het UWV.. heb het idee dat ze me willen forceren weer eerder aan het werk te krijgen, heh dan kennen ze mij nog niet.

Maar het is zo vermoeiend en m.i zonde van mijn en hun tijd, bedoel het is een digitale vragenlijst, knal hem op de mail ofzo. :{
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 28 juni 2016 @ 11:04:05 #226
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163363702
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:51 schreef houdjemond het volgende:
Ik mag trouwens straks naar de gemeente om een vragenlijst van een UUR in te vullen en het is verplicht omdat participatie-wet. Over 2 weken ook naar het UWV.. heb het idee dat ze me willen forceren weer eerder aan het werk te krijgen, heh dan kennen ze mij nog niet.

Maar het is zo vermoeiend en m.i zonde van mijn en hun tijd, bedoel het is een digitale vragenlijst, knal hem op de mail ofzo. :{
Wat een gedoe idd :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 28 juni 2016 @ 11:07:45 #227
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163363779
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:04 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wat een gedoe idd :{
Gaat ook echt om m'n arbeidsverleden en dat soort werk.. alles wat t uwv zeg maar al weet.. ik mag sowieso niet werken tot 2017 dus ik kan hier zo pissig om worden..

Maargoed als ze per ongeluk menselijk doen en vragen hoe t gaat dikken we het toch gewoon een beetje aan.. }:|
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 28 juni 2016 @ 11:10:08 #228
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163363842
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:07 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Gaat ook echt om m'n arbeidsverleden en dat soort werk.. alles wat t uwv zeg maar al weet.. ik mag sowieso niet werken tot 2017 dus ik kan hier zo pissig om worden..

Maargoed als ze per ongeluk menselijk doen en vragen hoe t gaat dikken we het toch gewoon een beetje aan.. }:|
Gewoon aandikken ja!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 28 juni 2016 @ 11:13:42 #229
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163363916
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:10 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Gewoon aandikken ja!
Ik ga maar eens, tis gelukkig letterlijk om de hoek..
ik laat wel weten wat voor onzin ik allemaal in moest vullen :D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_163364081
Ben je minder lekker voor muggen als je vaak wat hoger zit qua bloedsuiker*? Of zijn er gewoon nog geen muggen in deze tijd van het jaar?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163364106
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:02 schreef LPFAN het volgende:
Vrouw van die man die gestopt was is op zaal om afscheid te nemen. Hij is al een poosje overleden ;(
Hoe snel is het uiteindelijk gegaan?
pi_163364132
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:07 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Gaat ook echt om m'n arbeidsverleden en dat soort werk.. alles wat t uwv zeg maar al weet.. ik mag sowieso niet werken tot 2017 dus ik kan hier zo pissig om worden..

Maargoed als ze per ongeluk menselijk doen en vragen hoe t gaat dikken we het toch gewoon een beetje aan.. }:|
Gewoon doen ja.
pi_163364446
Wat naar LP ;( Sterkte..

En jij met het UWV HJM, gedoe altijd :r
  dinsdag 28 juni 2016 @ 12:03:39 #234
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163365002
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ben je minder lekker voor muggen als je vaak wat hoger zit qua bloedsuiker*? Of zijn er gewoon nog geen muggen in deze tijd van het jaar?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muggen zijn aangetrokken door eiwit (gebruiken ze om eitjes te leggen :r ), niet glucose.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 28 juni 2016 @ 12:53:43 #235
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163365869
Nou dat was een waste of time. Kan je werken wil je werken wat kan je blablabla.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_163366061
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 12:53 schreef houdjemond het volgende:
Nou dat was een waste of time. Kan je werken wil je werken wat kan je blablabla.
Die man (via UWV) die gister bij mij kwam, kwam uiteindelijk ook overduidelijk om mij aan het werk te krijgen/helpen.

Nee. }:|
pi_163366129
Man: "Denk je dat je binnen 2 jaar aan het werk kan zijn? Al dan niet vrijwilligerswerk?"

Áls ik ga werken is het voor geld... Ik heb commercieel vrijwilligerswerk gehad wat eigenlijk gewoon betaald had moeten worden.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 13:08:22 #238
3542 Gia
User under construction
pi_163366144
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 13:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Die man (via UWV) die gister bij mij kwam, kwam uiteindelijk ook overduidelijk om mij aan het werk te krijgen/helpen.

Nee. }:|
Ben blij dat ik nog van de oude WAO ben. Heb ik van al dat gedoe geen last.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 14:23:25 #239
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163367713
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 13:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Die man (via UWV) die gister bij mij kwam, kwam uiteindelijk ook overduidelijk om mij aan het werk te krijgen/helpen.

Nee. }:|
Dit dus, heb tot 2017 ontzegging dus ga mensen pesten die niet willen werken.. :%
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 28 juni 2016 @ 14:36:41 #240
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163367949
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Hoe snel is het uiteindelijk gegaan?
Nog geen 2 weken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat naar LP ;( Sterkte..

En jij met het UWV HJM, gedoe altijd :r
Ja, en ze kwam ook nog gebak brengen voor de patienten en verpleging. Zo lief... Je hebt je gedachten wel ergens anders bij lijkt me.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163372491
Ff testen of de quote-alert nog werkt bij jullie o|O

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 00:56 schreef twiFight het volgende:
Nou, vandaag bij de internist geweest. Uitslag van alle onderzoeken gehad. Ik ben niet zo'n jubelfiguur, maar positiviteit wordt hier wel gewaardeerd dus ik ga mijn post positief verwoorden ;)

Bloed was over het algemeen goed *O*
Schildklier was goed *O*
Hartfilmpje was goed *O*
Nierecho was goed *O*

Nieren en vaten zijn slecht, maar ja, dat was min of meer al oud nieuws.
Leverwaarden waren ook iets te hoog, maar dat kon nog aan medicatie liggen

[..]

4,4 en 142 :) Mooi dus om te zien dat het daar goed zit.

De reden dat ik nog niet bij de nefroloog uitgenodigd was, was dat hij op vakantie was -O- Dat heb je met regionale ziekenhuizen en maar één specialist. Heb nu wel een concrete afspraak staan.
Wat fijn dat die waardes goed zijn! *O*
En mooi dat je nu een concrete datum hebt ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 01:13 schreef caroro het volgende:
Ego: Stoppen met Oxycodon is afschuwelijk :X . Lig te rillen, voel me rusteloos en mn benen kunnen niet stil blijven, niezen en een loopneus. Ben toch maar 10mg in gaan nemen zojuist.
Poeh heftig idd die afkickverschijnselen. Idd maar ff wat rustiger afbouwen dan. Succes! :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:14 schreef LPFAN het volgende:
Zo ik zit weer vast!

Ongesteldheid is een stuk minder. Dus zit een stukje fijner nu. *O*
Fijn dat het wat minder is, maar jeetje wat rot dat je er elke keer zoveel last van hebt. Ik hoop echt dat je een pil vergoedt kunt krijgen ofzo :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:22 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het gaat wel. Alleen gaat m'n knie steeds meer pijn doen, zowel de knieschijf als de spieren aan de achterkant }:| Loop er al anderhalf week mee, maar sinds zaterdag doet het serieus pijn.
Donderdag maar even laten checken bij m'n fysio.
Auw, dat klinkt idd pijnlijk. Goed om er donderdag ff naar te laten kijken! :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:25 schreef superkimmi het volgende:


Ik ga morgen naar de huisarts. Mijn medicatie is met het 'nieuwe' Hollandse weer totaal niet meer toereikend (ik mag 4 doses per dag, als ik ze echt zou innemen wanneer het nodig is, zou ik daar rond 3 uur 's middags al op zitten). Dus we gaan even andere mogelijkheden doorspreken. Kan ik gelijk alvast de medicatie bestellen die ik vanaf eind augustus moet innemen. Moet voor de winter standaard Flixotide gebruiken, om zoveel mogelijk ernstige verkoudheden en longinfecties te voorkomen. Was hier altijd best laks in (als in, ik dacht er pas aan als ik verkouden werd.. en dan is het te laat want het werkt pas na ruim 2 weken gebruik en alleen preventief) maar nu ik in maart een wat ernstigere diagnose heb gehad leef ik nu een stuk beter de adviezen na..
Goed om dat te bespreken dan ja, al heb ik liever gewoon warme droge zomers ipv dit weer ;)
Wel goed van je dat je nu serieuzer met die adviezen omgaat ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:02 schreef LPFAN het volgende:
Vrouw van die man die gestopt was is op zaal om afscheid te nemen. Hij is al een poosje overleden ;(
Heftig hoor, en wat superlief dat ze nog even terug kwam op de afdeling en ook aan de andere patiënten en verpleging dacht. Knuffel :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 12:53 schreef houdjemond het volgende:
Nou dat was een waste of time. Kan je werken wil je werken wat kan je blablabla.
Poeh wat zonde van je tijd idd weer zeg -O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 13:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Die man (via UWV) die gister bij mij kwam, kwam uiteindelijk ook overduidelijk om mij aan het werk te krijgen/helpen.

Nee. }:|
Gedoe ook altijd met het UWV. Bij anderen dan, ik word 1 keer per jaar gebeld met de vraag hoe het gaat en zolang ik nog in therapie ben zeuren ze verder niet aan mn kop ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 13:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Ben blij dat ik nog van de oude WAO ben. Heb ik van al dat gedoe geen last.
Dat scheelt idd dat je je daar dan niet ook nog druk om hoeft te maken ^O^
Want dit gedoe zorgt voor een hoop stress vaak, waar je niet op zit te wachten en wat vaak ook gewoon te voorkomen is, zoals bij HJM. Het is nog lang geen 2017 volgens mij, dus laat haar gewoon met rust }:|
  dinsdag 28 juni 2016 @ 22:30:47 #242
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163379824
Bleeegh ik heb weer enorm last van maagzuur. En kan er niks aan doen.
Heb weer lekker pijn op mijn borst er door :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 29 juni 2016 @ 07:04:41 #243
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163384225
Knuffels voor iedereen. Ik ben nu bij de mama na een reeks van die vreemde aanvallen.

Mijn oortje is gelukkig beter.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163384297
Maagzuur :r
Hoe gaat het nu LP? Hopelijk lig je nog lekker te slapen ;)

Mijn knie is serieus naar de klote denk ik :') Hopelijk niks ernstigs, ik heb hier helemaal geen tijd voor :')
Rugpijn is zo goed als over gelukkig, dus m'n fysio kan zich morgen bezig houden met m'n knie.

Slapen is nog steeds beroerd, gistermiddag weer een hele nare nachtmerrie gehad. Overdag zijn ze nóg intenser dan 's nachts ;( Ik zal proberen vandaag wakker te blijven, soms moet je een keuze maken tussen twee kwaden..
  woensdag 29 juni 2016 @ 08:08:49 #245
3542 Gia
User under construction
pi_163384494
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 07:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Maagzuur :r
Hoe gaat het nu LP? Hopelijk lig je nog lekker te slapen ;)

Mijn knie is serieus naar de klote denk ik :') Hopelijk niks ernstigs, ik heb hier helemaal geen tijd voor :')
Rugpijn is zo goed als over gelukkig, dus m'n fysio kan zich morgen bezig houden met m'n knie.

Slapen is nog steeds beroerd, gistermiddag weer een hele nare nachtmerrie gehad. Overdag zijn ze nóg intenser dan 's nachts ;( Ik zal proberen vandaag wakker te blijven, soms moet je een keuze maken tussen twee kwaden..
Ik heb tabletjes tegen maagzuur. Elke dag één. Helpt uitstekend. Ik had zo'n erg maagzuur dat ik dacht dat ik hartaanvallen had. Trok helemaal door naar mijn schouders. Voelde eng, omdat ik niet wist wat me mankeerde.

Voor je knie moet je eens aan je fysio vragen of je een brace mag dragen. Ze hebben bij Kruidvat hele goeie braces voor je knie. Redelijk ingewikkeld om om te doen, maar die ondersteunen echt goed en je kunt daarmee niet je knie overbelasten.
Ik heb met de verbouwing hier, ook waanzinnig last van mijn knieën gehad. Vanwege de hormoonkuur zijn mijn gewrichten al stram en dan trapje op trapje af is gewoon funest.
pi_163384548
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 08:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb tabletjes tegen maagzuur. Elke dag één. Helpt uitstekend. Ik had zo'n erg maagzuur dat ik dacht dat ik hartaanvallen had. Trok helemaal door naar mijn schouders. Voelde eng, omdat ik niet wist wat me mankeerde.

Voor je knie moet je eens aan je fysio vragen of je een brace mag dragen. Ze hebben bij Kruidvat hele goeie braces voor je knie. Redelijk ingewikkeld om om te doen, maar die ondersteunen echt goed en je kunt daarmee niet je knie overbelasten.
Ik heb met de verbouwing hier, ook waanzinnig last van mijn knieën gehad. Vanwege de hormoonkuur zijn mijn gewrichten al stram en dan trapje op trapje af is gewoon funest.
LP mag volgens mij geen maagzuurtabletten ivm de kalium dacht ik.. Zal ze straks zelf wel uitleggen :)

Ik moet eerst maar even afwachten wát er met m'n knie is. Kan me niet bedenken dat ik hem overbelast heb of iets dergelijke.

Mooi dat zo'n brace voor jou hielp ^O^ Ik zal je tip in m'n achterhoofd houden.

Hoe gaat het verder met jou?
pi_163385256
Handig.. ik bracht Billy naar school, ging door de knieën om hem te knuffelen maar hij rende iets té enthousiast op me af. Gevolg; knakkende knie en een pijnscheut door m'n onderrug.
Ik zit nu met een warmtepleister en een bandage voor m'n knie op de bank :')
pi_163386767
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 09:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Handig.. ik bracht Billy naar school, ging door de knieën om hem te knuffelen maar hij rende iets té enthousiast op me af. Gevolg; knakkende knie en een pijnscheut door m'n onderrug.
Ik zit nu met een warmtepleister en een bandage voor m'n knie op de bank :')
Auwtsj! Hopelijk helpen die dingen een beetje :*

Ik ben de laatste dagen weer ontzettend somber, maar heb vanmiddag dat gesprek met dat meisje van wehelpen. Wil echt afzeggen nu, maar moet ik niet gaan doen. Van de week ook 5 keer met de telefoon in de hand gestaan om therapie af te zeggen en uiteindelijk ook wel gegaan, dus het stukje "gezonde volwassene" zit er nog wel.

En het is pas het kennismakingsgesprek, dus als het echt niet klikt en er geen oplossing is qua reiskosten kan ik altijd daarna nog zeggen dat het niet wat wordt. Maar hopelijk klikt het juist wel en ga ik me er beter door voelen. Want ik was er in eerste instantie juist enthousiast over, dus daar maar aan proberen vast te houden ipv mn angsten ;)
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2016 @ 11:38:21 #249
137949 Disana
pi_163387050
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Auwtsj! Hopelijk helpen die dingen een beetje :*

Ik ben de laatste dagen weer ontzettend somber, maar heb vanmiddag dat gesprek met dat meisje van wehelpen. Wil echt afzeggen nu, maar moet ik niet gaan doen. Van de week ook 5 keer met de telefoon in de hand gestaan om therapie af te zeggen en uiteindelijk ook wel gegaan, dus het stukje "gezonde volwassene" zit er nog wel.

En het is pas het kennismakingsgesprek, dus als het echt niet klikt en er geen oplossing is qua reiskosten kan ik altijd daarna nog zeggen dat het niet wat wordt. Maar hopelijk klikt het juist wel en ga ik me er beter door voelen. Want ik was er in eerste instantie juist enthousiast over, dus daar maar aan proberen vast te houden ipv mn angsten ;)
Het is heel goed dat je doorzet, want anders word je waarschijnlijk alleen maar somberder omdat je je plannen niet waarmaakt. Dus ik vind je dapper en wens je succes voor vanmiddag ^O^
pi_163387139
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Auwtsj! Hopelijk helpen die dingen een beetje :*

Ik ben de laatste dagen weer ontzettend somber, maar heb vanmiddag dat gesprek met dat meisje van wehelpen. Wil echt afzeggen nu, maar moet ik niet gaan doen. Van de week ook 5 keer met de telefoon in de hand gestaan om therapie af te zeggen en uiteindelijk ook wel gegaan, dus het stukje "gezonde volwassene" zit er nog wel.

En het is pas het kennismakingsgesprek, dus als het echt niet klikt en er geen oplossing is qua reiskosten kan ik altijd daarna nog zeggen dat het niet wat wordt. Maar hopelijk klikt het juist wel en ga ik me er beter door voelen. Want ik was er in eerste instantie juist enthousiast over, dus daar maar aan proberen vast te houden ipv mn angsten ;)
Top dat je dan toch doorzet! Hopelijk wordt het een leuk gesprek!
pi_163387287
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Auwtsj! Hopelijk helpen die dingen een beetje :*

Ik ben de laatste dagen weer ontzettend somber, maar heb vanmiddag dat gesprek met dat meisje van wehelpen. Wil echt afzeggen nu, maar moet ik niet gaan doen. Van de week ook 5 keer met de telefoon in de hand gestaan om therapie af te zeggen en uiteindelijk ook wel gegaan, dus het stukje "gezonde volwassene" zit er nog wel.

En het is pas het kennismakingsgesprek, dus als het echt niet klikt en er geen oplossing is qua reiskosten kan ik altijd daarna nog zeggen dat het niet wat wordt. Maar hopelijk klikt het juist wel en ga ik me er beter door voelen. Want ik was er in eerste instantie juist enthousiast over, dus daar maar aan proberen vast te houden ipv mn angsten ;)
Goed van je dat je doorzet! Veel succes vanmiddag en ik hoop dat je haar kunt helpen :Y
  woensdag 29 juni 2016 @ 12:01:46 #252
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163387472
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 07:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Maagzuur :r
Hoe gaat het nu LP? Hopelijk lig je nog lekker te slapen ;)

Mijn knie is serieus naar de klote denk ik :') Hopelijk niks ernstigs, ik heb hier helemaal geen tijd voor :')
Rugpijn is zo goed als over gelukkig, dus m'n fysio kan zich morgen bezig houden met m'n knie.

Slapen is nog steeds beroerd, gistermiddag weer een hele nare nachtmerrie gehad. Overdag zijn ze nóg intenser dan 's nachts ;( Ik zal proberen vandaag wakker te blijven, soms moet je een keuze maken tussen twee kwaden..
Oh getver dat je zo'n last hebt van je knie :( en dat je weer zo'n nachtmerrie gehad hebt. Hopelijk ben je niet al te moe vandaag.

Maagzuur is nu weg, gelukkig geen aanval gehad vannacht.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 08:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb tabletjes tegen maagzuur. Elke dag één. Helpt uitstekend. Ik had zo'n erg maagzuur dat ik dacht dat ik hartaanvallen had. Trok helemaal door naar mijn schouders. Voelde eng, omdat ik niet wist wat me mankeerde.

Voor je knie moet je eens aan je fysio vragen of je een brace mag dragen. Ze hebben bij Kruidvat hele goeie braces voor je knie. Redelijk ingewikkeld om om te doen, maar die ondersteunen echt goed en je kunt daarmee niet je knie overbelasten.
Ik heb met de verbouwing hier, ook waanzinnig last van mijn knieën gehad. Vanwege de hormoonkuur zijn mijn gewrichten al stram en dan trapje op trapje af is gewoon funest.
Ik mag helaas die tabletjes niet omdat ik met mijn nieren zit. ( ik mag heel veel medicijnen niet meer omdat het mijn nieren nog verder beschadigt dan) Ik heb nu maagbeschermers maar daar zit ik al aan de hoogste dosis van en nog heb ik dus zulke aanvallen.

[ Bericht 1% gewijzigd door LPFAN op 29-06-2016 12:06:58 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163387580
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ben de laatste dagen weer ontzettend somber, maar heb vanmiddag dat gesprek met dat meisje van wehelpen. Wil echt afzeggen nu, maar moet ik niet gaan doen. Van de week ook 5 keer met de telefoon in de hand gestaan om therapie af te zeggen en uiteindelijk ook wel gegaan, dus het stukje "gezonde volwassene" zit er nog wel.

En het is pas het kennismakingsgesprek, dus als het echt niet klikt en er geen oplossing is qua reiskosten kan ik altijd daarna nog zeggen dat het niet wat wordt. Maar hopelijk klikt het juist wel en ga ik me er beter door voelen. Want ik was er in eerste instantie juist enthousiast over, dus daar maar aan proberen vast te houden ipv mn angsten ;)
Goed dat je in ieder geval gaat. ^O^

En sterkte met de somberheid. Voelt nooit leuk. Hopelijk gauw minder somber.
  woensdag 29 juni 2016 @ 12:08:45 #254
3542 Gia
User under construction
pi_163387590
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 08:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]



Hoe gaat het verder met jou?
Och, z'n gangetje.

We hebben sinds kort Syrische buren, waar we al best een leuk contact mee hebben.
Gisteren hebben we ze geholpen een bank naar boven te krijgen via het balkon.
Nog even koffie gedronken, wij dan, zij mochten niet vanwege de ramadan, en effe lekker over van alles kunnen kletsen. Ze zijn echt zoekende om hun plaats te kunnen vinden. Doen er alles aan om zo snel mogelijk Nederlands te leren om aan het werk te kunnen. Ze zijn resp. cardioloog en architecte, waardoor de eisen aan de Nederlandse taal erg hoog zijn. Heb in elk geval mijn hulp aangeboden. Ook om ze eventueel wegwijs te maken in de stad.
Ik was echt verbaasd hoe goed hun oudste zoon al Nederlands spreekt, binnen een half jaar of zo.

Als je erbij stil staat wat zij hebben moeten meemaken, dan heb ik echt nog niet te klagen.

Verder ben ik één keer in de week kappersmodel voor een meisje die de opleiding doet. Ik heb lang haar waarop ze het indraaien van diverse permanenten kan oefenen. Voor haar examen gaat ze het echt permanenten.
Ik ben niet bang voor eventuele schade aan mijn haar, omdat ik, door de kaalheid van de chemo, me daar niet meer zo druk over maak. Dat komt wel weer goed. Dan maar tijdelijk pittig kort. Ze mag van mij volgend jaar ook kleuren en zo wel oefenen.

Werken zit er voor mij niet meer in, maar ik kan wel anderen helpen. Op die manier lever ik toch een bijdrage aan de samenleving.
pi_163387628
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 14:36 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nog geen 2 weken.

[..]

Ja, en ze kwam ook nog gebak brengen voor de patienten en verpleging. Zo lief... Je hebt je gedachten wel ergens anders bij lijkt me.
Dat is snel...

Inderdaad heel lief van haar dat ze daaraan denkt. ^O^
  woensdag 29 juni 2016 @ 12:12:18 #256
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163387663
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 12:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat is snel...

Inderdaad heel lief van haar dat ze daaraan denkt. ^O^
Ja het gaat heel snel als je eenmaal niet meer dialyseert
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 29 juni 2016 @ 12:12:32 #257
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163387666
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 12:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, z'n gangetje.

We hebben sinds kort Syrische buren, waar we al best een leuk contact mee hebben.
Gisteren hebben we ze geholpen een bank naar boven te krijgen via het balkon.
Nog even koffie gedronken, wij dan, zij mochten niet vanwege de ramadan, en effe lekker over van alles kunnen kletsen. Ze zijn echt zoekende om hun plaats te kunnen vinden. Doen er alles aan om zo snel mogelijk Nederlands te leren om aan het werk te kunnen. Ze zijn resp. cardioloog en architecte, waardoor de eisen aan de Nederlandse taal erg hoog zijn. Heb in elk geval mijn hulp aangeboden. Ook om ze eventueel wegwijs te maken in de stad.
Ik was echt verbaasd hoe goed hun oudste zoon al Nederlands spreekt, binnen een half jaar of zo.

Als je erbij stil staat wat zij hebben moeten meemaken, dan heb ik echt nog niet te klagen.

Verder ben ik één keer in de week kappersmodel voor een meisje die de opleiding doet. Ik heb lang haar waarop ze het indraaien van diverse permanenten kan oefenen. Voor haar examen gaat ze het echt permanenten.
Ik ben niet bang voor eventuele schade aan mijn haar, omdat ik, door de kaalheid van de chemo, me daar niet meer zo druk over maak. Dat komt wel weer goed. Dan maar tijdelijk pittig kort. Ze mag van mij volgend jaar ook kleuren en zo wel oefenen.

Werken zit er voor mij niet meer in, maar ik kan wel anderen helpen. Op die manier lever ik toch een bijdrage aan de samenleving.
Wat leuk!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 29 juni 2016 @ 12:26:47 #258
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163387901
Goed bezig Gia en Sylvana! Je nuttig maken hoeft niet altijd samen te hangen met betaald werk idd :). En knap dat je doorzet Sylvana, misschien wordt het wel een super opsteker!!

Klote Poes dat je zo'n pijn hebt.. Kan er ook nog wel bij! Sterkte..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163388648
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 12:26 schreef superkimmi het volgende:
Goed bezig Gia en Sylvana! Je nuttig maken hoeft niet altijd samen te hangen met betaald werk idd :). En knap dat je doorzet Sylvana, misschien wordt het wel een super opsteker!!

Klote Poes dat je zo'n pijn hebt.. Kan er ook nog wel bij! Sterkte..
Zo eens met wat hier staat.
Knus voor de rest.
  woensdag 29 juni 2016 @ 13:02:50 #260
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163388690
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 09:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Handig.. ik bracht Billy naar school, ging door de knieën om hem te knuffelen maar hij rende iets té enthousiast op me af. Gevolg; knakkende knie en een pijnscheut door m'n onderrug.
Ik zit nu met een warmtepleister en een bandage voor m'n knie op de bank :')
Auw! Beterschap!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163388876
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 12:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, z'n gangetje.

We hebben sinds kort Syrische buren, waar we al best een leuk contact mee hebben.
Gisteren hebben we ze geholpen een bank naar boven te krijgen via het balkon.
Nog even koffie gedronken, wij dan, zij mochten niet vanwege de ramadan, en effe lekker over van alles kunnen kletsen. Ze zijn echt zoekende om hun plaats te kunnen vinden. Doen er alles aan om zo snel mogelijk Nederlands te leren om aan het werk te kunnen. Ze zijn resp. cardioloog en architecte, waardoor de eisen aan de Nederlandse taal erg hoog zijn. Heb in elk geval mijn hulp aangeboden. Ook om ze eventueel wegwijs te maken in de stad.
Ik was echt verbaasd hoe goed hun oudste zoon al Nederlands spreekt, binnen een half jaar of zo.

Als je erbij stil staat wat zij hebben moeten meemaken, dan heb ik echt nog niet te klagen.

Verder ben ik één keer in de week kappersmodel voor een meisje die de opleiding doet. Ik heb lang haar waarop ze het indraaien van diverse permanenten kan oefenen. Voor haar examen gaat ze het echt permanenten.
Ik ben niet bang voor eventuele schade aan mijn haar, omdat ik, door de kaalheid van de chemo, me daar niet meer zo druk over maak. Dat komt wel weer goed. Dan maar tijdelijk pittig kort. Ze mag van mij volgend jaar ook kleuren en zo wel oefenen.

Werken zit er voor mij niet meer in, maar ik kan wel anderen helpen. Op die manier lever ik toch een bijdrage aan de samenleving.
Wauw, wat een tof optimistisch mens ben jij! O+ _O_
Enorm dankbaar werk wat je doet, zouden meer mensen moeten doen :Y
pi_163388914
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 12:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, z'n gangetje.

We hebben sinds kort Syrische buren, waar we al best een leuk contact mee hebben.
Gisteren hebben we ze geholpen een bank naar boven te krijgen via het balkon.
Nog even koffie gedronken, wij dan, zij mochten niet vanwege de ramadan, en effe lekker over van alles kunnen kletsen. Ze zijn echt zoekende om hun plaats te kunnen vinden. Doen er alles aan om zo snel mogelijk Nederlands te leren om aan het werk te kunnen. Ze zijn resp. cardioloog en architecte, waardoor de eisen aan de Nederlandse taal erg hoog zijn. Heb in elk geval mijn hulp aangeboden. Ook om ze eventueel wegwijs te maken in de stad.
Ik was echt verbaasd hoe goed hun oudste zoon al Nederlands spreekt, binnen een half jaar of zo.

Als je erbij stil staat wat zij hebben moeten meemaken, dan heb ik echt nog niet te klagen.


Wat leuk!! Afschuwelijk wat die mensen allemaal mee hebben moeten maken!

Lieve Sylvana ik hoop dat je snel weer licht ziet in het eind van de tunnel :* .

Poes, kloterig dat je geblesseerd bent, beterschap!

Ben druk met vrijwilligerswerk voor onze grote happening van zaterdag! Leuk! Geeft me energie op dit moment en volgende week kijken we wel hoe ik eraan toe ben :P .
pi_163388917
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 12:26 schreef superkimmi het volgende:
Goed bezig Gia en Sylvana! Je nuttig maken hoeft niet altijd samen te hangen met betaald werk idd :). En knap dat je doorzet Sylvana, misschien wordt het wel een super opsteker!!

Klote Poes dat je zo'n pijn hebt.. Kan er ook nog wel bij! Sterkte..
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 13:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Auw! Beterschap!
Thanks en thanks :*

Het gaat wel weer, bandage en pleister geven genoeg verlichting voor nu.
Rustig aan wat huishouden doen en vooral veel rusten ;)
  woensdag 29 juni 2016 @ 13:15:34 #264
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163388934
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 13:14 schreef caroro het volgende:

[..]

Wat leuk!! Afschuwelijk wat die mensen allemaal mee hebben moeten maken!

Lieve Sylvana ik hoop dat je snel weer licht ziet in het eind van de tunnel :* .

Poes, kloterig dat je geblesseerd bent, beterschap!

Ben druk met vrijwilligerswerk voor onze grote happening van zaterdag! Leuk! Geeft me energie op dit moment en volgende week kijken we wel hoe ik eraan toe ben :P .
Tof! *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163388940
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 13:14 schreef caroro het volgende:

[..]

Wat leuk!! Afschuwelijk wat die mensen allemaal mee hebben moeten maken!

Lieve Sylvana ik hoop dat je snel weer licht ziet in het eind van de tunnel :* .

Poes, kloterig dat je geblesseerd bent, beterschap!

Ben druk met vrijwilligerswerk voor onze grote happening van zaterdag! Leuk! Geeft me energie op dit moment en volgende week kijken we wel hoe ik eraan toe ben :P .
Jij ook bedankt :*

En veel plezier met de voorpret, jullie idee is sowieso fantastisch ^O^
  woensdag 29 juni 2016 @ 13:16:12 #266
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163388947
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 13:15 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

[..]

Thanks en thanks :*

Het gaat wel weer, bandage en pleister geven genoeg verlichting voor nu.
Rustig aan wat huishouden doen en vooral veel rusten ;)
Gelukkig dat het verlichting geeft, lekker met je knie omhoog bankhangen ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 29 juni 2016 @ 14:14:40 #267
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163390124
Pfff ik wou sporten vandaag maar ben gewoon te moe :'(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163393566
Dankjulliewel allemaal voor de lieve woorden :*
Ik ben gegaan ^O^
Het blijkt alleen al een vrouw van 44 te zijn die al meerdere studies heeft afgerond en werkte. Alleen heeft ze ook psychische problemen en zocht ze daarom nu hulp om het weer op te pakken en orde in de chaos te krijgen zeg maar. Ze moet nog een paar vakken en haar scriptie. Maar zelf nooit zover gekomen (zelf tm 3e jaar gedaan) En ze is heel zweverig, zelf ook trauma's, niet stabiel, wajong. Dus ik twijfel nog wel een beetje of het slim is voor mij. Wel zou het op vrijdag kunnen ( 1x in de week of 1x in de 2 weken) en betaalt ze de helft van mn reiskosten mee (voor vandaag zelfs bijna alles teruggegeven aan kleingeld)
Ook afgesproken dat het dan voor max 1.5-2 uur per keer is, maar moet nog even kijken hoe het gaat omdat ik ook 2x 3 kwartier reistijd heb. Of het niet allemaal teveel gaat worden bij elkaar.

Dus goed dat ik gegaan ben, maar denk dat ik eerst een soort proefperiode ga vragen om te kijken hoe het gaat en of ik het kan volhouden naast mn therapie.

Maar ze was iig al erg blij met wat we vandaag al gedaan hebben (dingen uitgezocht, gebeld etc) zodat ze nu iig ff verder kan ^O^

Nu alleen problemen met een bus die niet reed, dus hopelijk komt de volgende wel. Want wil nu toch wel graag naar huis. Kostte wel veel energie en spanning. Maar ben wel trots op mezelf dat ik het niet vermeden heb ^O^
Zet wel echt stappen vooruit dus nu ^O^
pi_163393794
Super gedaan! Dit lijkt me dan ook best een zware casus om mee te beginnen. En ver. Als je al niet veel fut hebt.
Nu lijkt het alsof ik er negatief over ben, maar zo bedoel ik het niet. :D
Meer dat ik me wel zou kunnen voorstellen als je dit eventueel niet zou doen en iets anders dichterbij en minder heftig zoekt.
  woensdag 29 juni 2016 @ 17:15:44 #270
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163393813
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 17:04 schreef Sylvana het volgende:
Dankjulliewel allemaal voor de lieve woorden :*
Ik ben gegaan ^O^
Het blijkt alleen al een vrouw van 44 te zijn die al meerdere studies heeft afgerond en werkte. Alleen heeft ze ook psychische problemen en zocht ze daarom nu hulp om het weer op te pakken en orde in de chaos te krijgen zeg maar. Ze moet nog een paar vakken en haar scriptie. Maar zelf nooit zover gekomen (zelf tm 3e jaar gedaan) En ze is heel zweverig, zelf ook trauma's, niet stabiel, wajong. Dus ik twijfel nog wel een beetje of het slim is voor mij. Wel zou het op vrijdag kunnen ( 1x in de week of 1x in de 2 weken) en betaalt ze de helft van mn reiskosten mee (voor vandaag zelfs bijna alles teruggegeven aan kleingeld)
Ook afgesproken dat het dan voor max 1.5-2 uur per keer is, maar moet nog even kijken hoe het gaat omdat ik ook 2x 3 kwartier reistijd heb. Of het niet allemaal teveel gaat worden bij elkaar.

Dus goed dat ik gegaan ben, maar denk dat ik eerst een soort proefperiode ga vragen om te kijken hoe het gaat en of ik het kan volhouden naast mn therapie.

Maar ze was iig al erg blij met wat we vandaag al gedaan hebben (dingen uitgezocht, gebeld etc) zodat ze nu iig ff verder kan ^O^

Nu alleen problemen met een bus die niet reed, dus hopelijk komt de volgende wel. Want wil nu toch wel graag naar huis. Kostte wel veel energie en spanning. Maar ben wel trots op mezelf dat ik het niet vermeden heb ^O^
Zet wel echt stappen vooruit dus nu ^O^
Lijkt me idd een goed idee om een proefperiode te vragen, Lijkt me behoorlijk pittig voor je.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163394048
Sylvana, wat goed dat je bent gegaan! En fijn dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan het gesprek. Weet wel; JIJ staat ten alle tijden op nummer 1, dus mocht het je teveel worden; geef dat dan aan..

LP; heb je wat kunnen uitrusten? Jammer dat je niet kon sporten, maar een dag rust kan je ook goed doen :)
  woensdag 29 juni 2016 @ 17:32:36 #272
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163394087
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 17:29 schreef Poesopstokje het volgende:
Sylvana, wat goed dat je bent gegaan! En fijn dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan het gesprek. Weet wel; JIJ staat ten alle tijden op nummer 1, dus mocht het je teveel worden; geef dat dan aan..

LP; heb je wat kunnen uitrusten? Jammer dat je niet kon sporten, maar een dag rust kan je ook goed doen :)
Jah ben nog behoorlijk moe maar komt wel weer goed ;) Hoe is het met je knie en rug?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163394161
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 17:32 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah ben nog behoorlijk moe maar komt wel weer goed ;) Hoe is het met je knie en rug?
Mwhe, niet zo.
Vanavond vroeg op bed, ben nu alweer doodop :')
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2016 @ 17:37:33 #274
137949 Disana
pi_163394200
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 17:04 schreef Sylvana het volgende:
Dankjulliewel allemaal voor de lieve woorden :*
Ik ben gegaan ^O^
Het blijkt alleen al een vrouw van 44 te zijn die al meerdere studies heeft afgerond en werkte. Alleen heeft ze ook psychische problemen en zocht ze daarom nu hulp om het weer op te pakken en orde in de chaos te krijgen zeg maar. Ze moet nog een paar vakken en haar scriptie. Maar zelf nooit zover gekomen (zelf tm 3e jaar gedaan) En ze is heel zweverig, zelf ook trauma's, niet stabiel, wajong. Dus ik twijfel nog wel een beetje of het slim is voor mij. Wel zou het op vrijdag kunnen ( 1x in de week of 1x in de 2 weken) en betaalt ze de helft van mn reiskosten mee (voor vandaag zelfs bijna alles teruggegeven aan kleingeld)
Ook afgesproken dat het dan voor max 1.5-2 uur per keer is, maar moet nog even kijken hoe het gaat omdat ik ook 2x 3 kwartier reistijd heb. Of het niet allemaal teveel gaat worden bij elkaar.

Dus goed dat ik gegaan ben, maar denk dat ik eerst een soort proefperiode ga vragen om te kijken hoe het gaat en of ik het kan volhouden naast mn therapie.

Maar ze was iig al erg blij met wat we vandaag al gedaan hebben (dingen uitgezocht, gebeld etc) zodat ze nu iig ff verder kan ^O^

Nu alleen problemen met een bus die niet reed, dus hopelijk komt de volgende wel. Want wil nu toch wel graag naar huis. Kostte wel veel energie en spanning. Maar ben wel trots op mezelf dat ik het niet vermeden heb ^O^
Zet wel echt stappen vooruit dus nu ^O^
Ik vind dit alles bij elkaar toch wel zware kost voor iemand die zelf ook niet gezond is. Het is goed dat je een proefperiode in acht neemt.
pi_163394243
Dankjulliewel en ja het is meteen wel erg pittig ook. Ze is heel open, vertelde meteen van alles etc. Aan de ene kant wel fijn, maar moet ook op mn eigen grenzenetten. En hoor de hele week op therapie al de verhalen van anderen ;)

En ik heb zelf mn thuiscursus op lager pitje gezet ivm therapie, dus voelt ook wel beetje raar om dan een ander wel te gaan helpen met studie. Kan die tijd beter aan mn eigen studie besteden dan denk ik. En iets anders zoeken waar ik zelf meer voldoening uit haal. Want nu zit ik er gewoon beetje bij als ze op laptop bezig is zeg maar. Dus nouja, ik weet het nog niet zo :')

LPFAN en Poes hopelijk voelen jullie je snel beter! :*
  woensdag 29 juni 2016 @ 17:39:51 #276
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163394248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 17:35 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Mwhe, niet zo.
Vanavond vroeg op bed, ben nu alweer doodop :')
Lekker rustig aan doen dan idd :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 29 juni 2016 @ 17:40:23 #277
3542 Gia
User under construction
pi_163394264
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 13:14 schreef caroro het volgende:
Ben druk met vrijwilligerswerk voor onze grote happening van zaterdag! Leuk! Geeft me energie op dit moment en volgende week kijken we wel hoe ik eraan toe ben :P .
Haha, dat heb ik ook weleens. De bruiloft van mijn schoonbroertje afgelopen januari, hele dag en avond op hakken gelopen, gedanst, gedronken. Echt ik was total loss. Rest van het weekend niet meer kunnen lopen van de pijn aan mijn voeten, maar het was 't me waard.
  woensdag 29 juni 2016 @ 17:44:29 #278
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163394343
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 17:39 schreef Sylvana het volgende:
Dankjulliewel en ja het is meteen wel erg pittig ook. Ze is heel open, vertelde meteen van alles etc. Aan de ene kant wel fijn, maar moet ook op mn eigen grenzenetten. En hoor de hele week op therapie al de verhalen van anderen ;)

En ik heb zelf mn thuiscursus op lager pitje gezet ivm therapie, dus voelt ook wel beetje raar om dan een ander wel te gaan helpen met studie. Kan die tijd beter aan mn eigen studie besteden dan denk ik. En iets anders zoeken waar ik zelf meer voldoening uit haal. Want nu zit ik er gewoon beetje bij als ze op laptop bezig is zeg maar. Dus nouja, ik weet het nog niet zo :')

LPFAN en Poes hopelijk voelen jullie je snel beter! :*
Hmm ik zou er wel goed over nadenken dan, als je nu al zo twijfelt. :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163394469
Bij twijfel niet doen Sylvana, dat is geen opgeven. Je bent er namelijk wél geweest, de situatie was alleen anders dan dat je voor ogen had.
Jouw gezondheid en welzijn gaat voor :*
  woensdag 29 juni 2016 @ 18:31:17 #280
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163395248
Wat poes zegt idd, er komt vast wel weer wat op je pad wat beter bij je past!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163395527
Hmm ja jullie hebben wel gelijk denk ik als ik alles goed afweeg. Het voelt toch meteen weer als falen, maar dat is het niet idd want ik ben er wel geweest. Maar het is gewoon heel anders dan ik verwacht had ja.
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2016 @ 18:46:10 #282
137949 Disana
pi_163395561
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 18:44 schreef Sylvana het volgende:
Hmm ja jullie hebben wel gelijk denk ik als ik alles goed afweeg. Het voelt toch meteen weer als falen, maar dat is het niet idd want ik ben er wel geweest. Maar het is gewoon heel anders dan ik verwacht had ja.
Ik vind het geen falen als je besluit dit niet door te zetten. Ik denk dat de aard van de problematiek, gecombineerd met een forse reistijd, gewoon erg veel is voor iemand die zelf ook met problemen kampt.
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2016 @ 18:47:15 #283
137949 Disana
pi_163395584
LPFAN, is werken in een kringloopwinkel iets voor jou? Ik kwam dit tegen

https://www.facebook.com/(...)59968316230/?fref=nf
pi_163395609
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 18:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het geen falen als je besluit dit niet door te zetten. Ik denk dat de aard van de problematiek, gecombineerd met een forse reistijd, gewoon erg veel is voor iemand die zelf ook met problemen kampt.
Eens met Disana :Y
pi_163396055
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 18:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het geen falen als je besluit dit niet door te zetten. Ik denk dat de aard van de problematiek, gecombineerd met een forse reistijd, gewoon erg veel is voor iemand die zelf ook met problemen kampt.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 18:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Eens met Disana :Y
Dankjullie :* En ja zo zie ik het zelf nu ook wel in. Morgen nog maar even bij therapie bespreken ook en wat dan een goede manier is om het tegen haar te zeggen ( zie ik nu al weer tegenop natuurlijk :') )
  woensdag 29 juni 2016 @ 19:14:51 #286
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163396136
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 18:44 schreef Sylvana het volgende:
Hmm ja jullie hebben wel gelijk denk ik als ik alles goed afweeg. Het voelt toch meteen weer als falen, maar dat is het niet idd want ik ben er wel geweest. Maar het is gewoon heel anders dan ik verwacht had ja.
Het is geen falen!

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 18:47 schreef Disana het volgende:
LPFAN, is werken in een kringloopwinkel iets voor jou? Ik kwam dit tegen

https://www.facebook.com/(...)59968316230/?fref=nf
Thanks! Maar ik vind het een kringloop van niets ;p werken helemaal geen leuke mensen. ( Zit naast mijn sportschool dus paar keer wezen kijken)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2016 @ 19:15:43 #287
137949 Disana
pi_163396151
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 19:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

[..]

Dankjullie :* En ja zo zie ik het zelf nu ook wel in. Morgen nog maar even bij therapie bespreken ook en wat dan een goede manier is om het tegen haar te zeggen ( zie ik nu al weer tegenop natuurlijk :') )
Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet ja, maar ik krijg de indruk dat mevrouw zelf wel een goed beeld van de omvang van haar problemen heeft, en dat ze dus niet nieuw is in het vragen van hulp en het tegen grenzen aan lopen. Misschien kan ze zo de volgende keer haar hulpvraag duidelijker formuleren.
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2016 @ 19:16:29 #288
137949 Disana
pi_163396164
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 19:14 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Het is geen falen!

[..]

Thanks! Maar ik vind het een kringloop van niets ;p werken helemaal geen leuke mensen. ( Zit naast mijn sportschool dus paar keer wezen kijken)
Ah, vandaar dan zeker dat ze meerdere mensen zoeken.
  woensdag 29 juni 2016 @ 19:17:18 #289
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163396183
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 19:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah, vandaar dan zeker dat ze meerdere mensen zoeken.
Denk ik :P Werd echt afgesnauwd omdat ik rustig wou kijken. Sloeg nergens op.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2016 @ 19:18:48 #290
137949 Disana
pi_163396217
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 19:17 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Denk ik :P Werd echt afgesnauwd omdat ik rustig wou kijken. Sloeg nergens op.
Wat klantvriendelijk van ze.
  woensdag 29 juni 2016 @ 19:28:43 #291
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163396404
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 19:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat klantvriendelijk van ze.
Nou :P

(Weet niet of het waar is) Maar mijn moeder deelt net een link op fb dat ze het eigen risico willen verhogen naar 500 euro. Zijn we mooi klaar mee als dat door gaat :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2016 @ 19:34:08 #292
137949 Disana
pi_163396508
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 19:28 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nou :P

(Weet niet of het waar is) Maar mijn moeder deelt net een link op fb dat ze het eigen risico willen verhogen naar 500 euro. Zijn we mooi klaar mee als dat door gaat :{
Dat meen je niet.
pi_163396513
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 19:28 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nou :P

(Weet niet of het waar is) Maar mijn moeder deelt net een link op fb dat ze het eigen risico willen verhogen naar 500 euro. Zijn we mooi klaar mee als dat door gaat :{
WTF :{
Dat hoop ik echt niet nee :o
Dat zou wel een hele grote verhoging zijn.
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2016 @ 19:35:12 #294
137949 Disana
pi_163396594
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 19:35 schreef Disana het volgende:
http://www.zorgwijzer.nl/(...)o-2017-naar-500-euro

Waarschijnlijk is het dus waar.
Niet normaal meer -O-
  woensdag 29 juni 2016 @ 19:53:39 #296
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163396929
Belachelijk -O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 29 juni 2016 @ 19:54:15 #297
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163396942
Waar moeten we dat in godsnaam vandaan halen. Je wordt echt gestraft als je ziek bent :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2016 @ 20:30:27 #298
137949 Disana
pi_163397772
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 19:54 schreef LPFAN het volgende:
Waar moeten we dat in godsnaam vandaan halen. Je wordt echt gestraft als je ziek bent :{
Ik weet dat de gemeente Groningen dit jaar nog een tegemoetkoming heeft gegeven aan chronisch zieken, de precieze voorwaarden ken ik niet.
  woensdag 29 juni 2016 @ 20:32:27 #299
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163397821
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 20:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik weet dat de gemeente Groningen dit jaar nog een tegemoetkoming heeft gegeven aan chronisch zieken, de precieze voorwaarden ken ik niet.
Oh weet ik niks van. Mijn bewindvoerder ook niet over gehoord.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 29 juni 2016 @ 20:32:56 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163397835
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 19:35 schreef Disana het volgende:
http://www.zorgwijzer.nl/(...)o-2017-naar-500-euro

Waarschijnlijk is het dus waar.
Dat staat er toch niet? (behalve in de titel).

De stijging van het eigen risico naar 500 euro blijkt niet op te gaan voor het jaar 2017, maar voor 2021. “Het Centraal Plan Bureau (CPB) rekende onlangs voor dat bij ongewijzigd beleid de zorgkosten tussen 2018 en 2021 jaarlijks met zo’n 3,4 procent groeien. Dat betekent dat het verplicht eigen risico in 2021 kan zijn opgelopen tot 500 euro.”
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2016 @ 20:33:00 #301
137949 Disana
pi_163397837
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 20:32 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oh weet ik niks van. Mijn bewindvoerder ook niet over gehoord.
Volgend jaar toch eens naar informeren dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')