Waarom gestopt?quote:
hard werken is nooit mijn sterkste kant geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:49 schreef Paxcon het volgende:
Wat veel 550 mensen
Ik moet compenseren door hard te werken
discipline is ook een kwaliteitquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hard werken is nooit mijn sterkste kant geweest.
Ik kan nu ook wel roepen dat ik daarmee vwo had kunnen halen, maar dat had ik dus niet want veel te lui om hard te werken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kwam een kernvak te kort en daar ga je dood van.
Geen idee. Ik sla niet zo snel. Ik maak nimmer ruzie. Soms werd ik er wel eens bijgelapt door een slinks meisje dat ik moest nablijven.quote:
Ik onderteken dit berichtquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gvd Stijn gvd.
Als je zo doorgaat ben ik genoodzaakt een dm de deur uit te sturen met de eis dat je rond de tentamenperiodes geen mod meer mag zijn.
helemaal mee eensquote:
Leuke toets, je kunt er wel iets aan af lezen.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
helemaal mee eens
daarom vond ik het prima om voor de havo te kiezen in de 2e klas. En al die andere leerlingen helemaal zich afvragen waarom ik niet vol ging voor vwo. Ja totaal geen zin in.
Toen was je al een Hansquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
helemaal mee eens
daarom vond ik het prima om voor de havo te kiezen in de 2e klas. En al die andere leerlingen helemaal zich afvragen waarom ik niet vol ging voor vwo. Ja totaal geen zin in.
Wat deed jij allemaal met die meisjes dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik sla niet zo snel. Ik maak nimmer ruzie. Soms werd ik er wel eens bijgelapt door een slinks meisje dat ik moest nablijven.
wel naar je zin op het mbo?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
helemaal mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |