Pure kanker jaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:51 schreef Flippiee het volgende:
Net zoals de vlogs ben ik ook blij dat ik die raps niet bewust mee krijg in mijn leven. Jongelui. Wtf
Ik was gewoon lang wereldvreemdquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist blij dat ik dat van JONGS AF AAN mee heb gekregen.
Wehehquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die niet opgroeien met 2pac en n.w.a
2pac ken ik wel. Altijd met collega california love rappen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die niet opgroeien met 2pac en n.w.a
hahaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weheh
Ik wist pas na Straight Outta Compton wat nwa was![]()
Oh toen ik de nummers hoorde herkende ik wel wat hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha
wel bijzonder ja
vooral omdat het nou niet echt een niche bandje was met miljoenen albums verkocht
2pac zn discography is er bij mij echt vanaf mn 1e levensjaar INGESTAMPT samen met johnny cashquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2pac ken ik wel. Altijd met collega california love rappen.
Dat is wel fijn eigenlijk. Al verschilt het wel heel erg. Johnny Cash of 2pacquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2pac zn discography is er bij mij echt vanaf mn 1e levensjaar INGESTAMPT samen met johnny cash
Dat deed ik op de basisschool met Shaggyquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2pac ken ik wel. Altijd met collega california love rappen.
Ja mijn vader luisterde (en luistert) nog steeds alleen rap/hiphop hele dag door.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel fijn eigenlijk. Al verschilt het wel heel erg. Johnny Cash of 2pac
Ik denk niet dat er veel bij mij is ingestampt wat muziek betreft
It wasnt mequote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed ik op de basisschool met Shaggy
Dat was heel wat hoor op je tiende.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was heel wat hoor op je tiende.
Toen voelde je je wel gangster
Grappig wel eigenlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja mijn vader luisterde (en luistert) nog steeds alleen rap/hiphop hele dag door.
En mn moeder echt Johnny Cash erin gestampt. En Janis Joplin en Merle Haggard
Ik zit te denken welke muziek populair was op de basisschool.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
Om vervolgens het bananenlied mee te zzingen
Die ene albumhoes van geto boys is baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |