mounirtweetsquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Nooit naar funx geluisterd, itt bff. Altijd praten over YStijd en mounirtweets
When you're gon, baby, all the lights go outquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
I say hey would you stay with meeee
Het is er maar 1.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja de definitie van een paar is al 2 he. Geen 20
Kutjequote:
Jij hoort naar Jannes te luisteren gekquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Nooit naar funx geluisterd, itt bff. Altijd praten over YStijd en mounirtweets
Mounirtweets was door een of andere autist van 14 gepakt dat 99% van zn followers fake wasquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
YStijd bestaat nog ja, mounirtweets GEEN idee
YStijd. Ventje is dat ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
YStijd bestaat nog ja, mounirtweets GEEN idee
Ja dat weet ik nog. En hij kwam zelfs in de kranten van "'nee al mn followers zijn echt!!1!1!"quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mounirtweets was door een of andere autist van 14 gepakt dat 99% van zn followers fake was
klopt echt kkr hard die diss namelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer dat lexxxus zo weinig muziek maakt
Greengang beste rappers die Nederland ooit gehad heeft.quote:
Juist blij dat ik dat van JONGS AF AAN mee heb gekregen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:51 schreef Flippiee het volgende:
Net zoals de vlogs ben ik ook blij dat ik die raps niet bewust mee krijg in mijn leven. Jongelui. Wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |