Die mag ook wel een keer goed hard van het podium flikkeren jaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VInd Lana beter te behappen dan Taylor Swift. Vreselijk.
Doe normaal johquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Die mag ook wel een keer goed hard van het podium flikkeren ja
En dat komt niet omdat ik pop kut vind, ik vind eigenlijk best veel leukquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Die mag ook wel een keer goed hard van het podium flikkeren ja
Laatst keek ik een keer Pauw of DWDD en toen werd er gedaan alsof ze het meest briljante nummer ooit had uitgebracht.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Rihanna bijv vind ik echt goeie nummers hebben
quote:
Rihanna is best okequote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat komt niet omdat ik pop kut vind, ik vind eigenlijk best veel leuk
Rihanna bijv vind ik echt goeie nummers hebben
quote:
Nee. Een sterke donkere vrouw van funx en een of andere stagaire van 3fmquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja
Giel was weer tafelgast zeker die z`n hele draaitafel meeneemt de studio in
Debieltje
Ohquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Een sterke donkere vrouw van funx en een of andere stagaire van 3fm
Zal jou eens van het podium duwenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:36 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Rihanna is best oke
Zou t niet opzetten maar ook niet afzetten als t op de radio is
wtf is funxquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
das een radiozender voor allochtonen
YSTijdquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Nooit naar funx geluisterd, itt bff. Altijd praten over YStijd en mounirtweets
Ja de definitie van een paar is al 2 he. Geen 20quote:
YStijdquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
mounirtweetsquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
When you're gon, baby, all the lights go outquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
I say hey would you stay with meeee
Het is er maar 1.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja de definitie van een paar is al 2 he. Geen 20
Kutjequote:
Jij hoort naar Jannes te luisteren gekquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Mounirtweets was door een of andere autist van 14 gepakt dat 99% van zn followers fake wasquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
YStijd bestaat nog ja, mounirtweets GEEN idee
YStijd. Ventje is dat ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
YStijd bestaat nog ja, mounirtweets GEEN idee
Ja dat weet ik nog. En hij kwam zelfs in de kranten van "'nee al mn followers zijn echt!!1!1!"quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mounirtweets was door een of andere autist van 14 gepakt dat 99% van zn followers fake was
klopt echt kkr hard die diss namelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer dat lexxxus zo weinig muziek maakt
Greengang beste rappers die Nederland ooit gehad heeft.quote:
Juist blij dat ik dat van JONGS AF AAN mee heb gekregen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:51 schreef Flippiee het volgende:
Net zoals de vlogs ben ik ook blij dat ik die raps niet bewust mee krijg in mijn leven. Jongelui. Wtf
Pure kanker jaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:51 schreef Flippiee het volgende:
Net zoals de vlogs ben ik ook blij dat ik die raps niet bewust mee krijg in mijn leven. Jongelui. Wtf
Ik was gewoon lang wereldvreemdquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist blij dat ik dat van JONGS AF AAN mee heb gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |