Ik typte "hot twink" in Google Afbeeldingen en dit was het eerste plaatje zonder nude, en toen was de keuze gemaakt. Niet te veel tijd aan kwijt zijn.quote:
Maar even gereageerd, want mensen denken echt te simpel over wat vrijhandel is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:10 schreef Rezania het volgende:
KLB / Mensen die een 'Nexit' wel zien zitten
Die reacties.
Ja maar kijk, jij hebt nooit gewerkt. Jij bent gewoon een prater, geen werker. Wat weet jij er nou van? EU is sowieso slecht man, omdat appel.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar even gereageerd, want mensen denken echt te simpel over wat vrijhandel is.
Ja, mja, oke, mja, neuken?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja maar kijk, jij hebt nooit gewerkt. Jij bent gewoon een prater, geen werker. Wat weet jij er nou van? EU is sowieso slecht man, omdat appel.
Laat ik al doen door Brussel iedere dag. Het is een complot van Rutte en de Roverheid!quote:
Ja lul er nou niet zo omheen jonguh!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat ik al doen door Brussel iedere dag. Het is een complot van Rutte en de Roverheid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alternatieven voor OP.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf die filters leuk vinden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm, I'm cold. Better put on socks and a beanie!Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:37 schreef praisethebooty het volgende:
Die is wel gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf die filters leuk vinden.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:34 schreef praisethebooty het volgende:
Ja och, OP boeit niet zo. Maar vooral dit soort dingen blijven posten natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alternatieven voor OP.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:43 schreef Rezania het volgende:
En geen hoeslaken of kussenslopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm, I'm cold. Better put on socks and a beanie!![]()
Wat ben je heerlijk positiefquote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:51 schreef Kaas- het volgende:
De toekomst van de EU kan vandaag dus wel eens geholpen zijn. De grootste hindernis op weg naar een betere EU is eruit in de vorm van de Britten, en die nieuwe toekomst zullen we waarschijnlijk zelfs bewandelen met twee nieuwe eurolanden in de vorm van Schotland en Noord-Ierland. Maar dat zal alleen lukken als de huidige regeringsleiders onder aanvoering van Merkel en Hollande de juiste stappen gaan zetten. Mijns inziens horen daarbij voornamelijk: een democratischere EU, en minder EU waar het niet nodig is.
Maar interessante tijden zijn het!
Mooi cijfer, goed gedaan!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:19 schreef Rezania het volgende:
En met een 10 voor mijn laatste tentamen, wat verdomme ook nog eens het lastigste vak uit de bachelor is volgens iedereen, heb ik nu officieel VAKANTIE!![]()
![]()
Bedankt ker0l.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat ben je heerlijk positiefMooi duidelijk stuk. Ik zat gisteren nog een tijd naar de BBC te kijken en was benieuwd naar de uitslag van the Isle of Man. Kennelijk is dat eiland (net als Jersey en Guernsey) geen lid van de EU en hebben ze zelfs minder met de EU te maken dan de Falkland Eilanden of Pitcairn
Toch raar dat The Isle of Man, Guernsey en Jersey niet mochten meestemmen, de uitslag heeft ook daar veel invloed.
[..]
Mooi cijfer, goed gedaan!
Als de functie leuker is en het 2000 euro per jaar meer oplevert ga je er toch gewoon voor? Het is niet alsof je er op achteruit gaat dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:00 schreef Renesite het volgende:
Toffe vacature gezien. zag er leuk uit. 450 bruto meer, altijd fijn!
Is uiteindelijk met torenhoge pensioenafdracht maar 170 euro netto meer. Pfffffrrrrtttt! Vooral kut omdat er een tweede auto moet komen en zo! Zo niet waard.
tweede auto en zeker niet direct een vaste aanstelling. Plus die organisatie smijt met hoge starterslonen itt de rest van mijn branche. Probleem is dan ook dat een eventuele overstap in de toekomst niet tof zal zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als de functie leuker is en het 2000 euro per jaar meer oplevert ga je er toch gewoon voor? Het is niet alsof je er op achteruit gaat dan.Of zijn andere aspecten ervan weer minder aantrekkelijk?
Oh nou soms zijn dat soort dingen ook goed om weer even extra tevreden over het huidige te zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
tweede auto en zeker niet direct een vaste aanstelling. Plus die organisatie smijt met hoge starterslonen itt de rest van mijn branche. Probleem is dan ook dat een eventuele overstap in de toekomst niet tof zal zijn
Vage reden. Maar ik zit wel goed nu. Kriebelde alleen even.
Daaromquote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh nou soms zijn dat soort dingen ook goed om weer even extra tevreden over het huidige te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
Homo'sNoice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik vertrok met het doel om onder de 49 te duiken en liep een superstrak schema dat er precies 5 seconden onder zat op 10 km. Rondetijden werden elke km iets sneller. Ben echt heel tevreden.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
Homo'sNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ik zit ook met genot naar de statistieken te kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede helft was sneller dan de eerste helft. Maar ik ben ook wel een statistiekennerd.
Eigenlijk totaal niet boeiend voor een ander dus sorry whehe maar vind het gewoon leuk.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zit ook met genot naar de statistieken te kijken.Ik ben ook aan het trainen om binnenkort 10km te lopen als onderdeel van de triathlon, ik ben al blij als ik het binnen een uur haalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede helft was sneller dan de eerste helft. Maar ik ben ook wel een statistiekennerd.
Eigenlijk totaal niet boeiend voor een ander dus sorry whehe maar vind het gewoon leuk.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Oh chill wanneer ga je welke lopen??quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het trainen om binnenkort 10km te lopen als onderdeel van de triathlon, ik ben al blij als ik het binnen een uur haal
Hier, een stappenplan voor je:quote:Op zondag 26 juni 2016 13:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wel bruut uitslapen. Ik zou het niet eens kunnen denk ik haha.
quote:Op zondag 26 juni 2016 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier, een stappenplan voor je:
1. Bezat jezelf.
2. Ga serie kijken.
3. Ga sexten.
4. Val veel te laat in slaap.
5. Geen wekker zetten.
6. Profit
Homo.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:58 schreef Kaas- het volgende:
Zou #3 wel graag vervangen door thee drinken.
Ik heb gisteren gekeken, maar vond er niet heel veel aan. Het was een eenzijdig gevecht, je zag al snel dat Joshua zou gaan winnen. Wel knap dat hij zo goed is, maar liever kijk ik naar een wedstrijd waarbij er iets meer tegenstand is.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:43 schreef Kaas- het volgende:
Kijktip: vanavond om 23:30 op RTL 7 wereldtitelgevecht van Anthony Joshua. Deze jonge zwaargewicht bokser van wie ik zeer onder de indruk ben heeft 16 profpartijen gebokst, 16 keer gewonnen, en 16 keer op KO.
Dat is wel waar, hij is eigenlijk te goed.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gekeken, maar vond er niet heel veel aan. Het was een eenzijdig gevecht, je zag al snel dat Joshua zou gaan winnen. Wel knap dat hij zo goed is, maar liever kijk ik naar een wedstrijd waarbij er iets meer tegenstand is.
Ik las op wiki dat hij Gary Cornish binnen 90 seconden knock-out sloeg. Dat is toch ook niet leuk voor het publiekDan reis je naar Londen, betaal je veel voor de kaartjes en is het hoofdprogramma binnen 1 ronde afgelopen.
Boefje.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier, een stappenplan voor je:
1. Bezat jezelf.
2. Ga serie kijken.
3. Ga sexten.
4. Val veel te laat in slaap.
5. Geen wekker zetten.
6. Profit
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wens hier niet voor iets anders uitgemaakt te worden gij belhamel.
In september in de buurt van Eindhovenquote:
Oh nee ik bedoelde letterlijk dat ik moest lachen om de gedachte een volle pot pindakaas leeg te vreten.quote:
Altijd.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:27 schreef wonderer het volgende:
Hebben jullie weleens dat ze je niet geloven als je uit de kast komt?
Oh.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde letterlijk dat ik moest lachen om de gedachte een volle pot pindakaas leeg te vreten.
Ja. Pak hem op de bek!quote:Op maandag 27 juni 2016 13:27 schreef wonderer het volgende:
Nou, bij mij is het meer "wil je even voelen"quote:
Gewoon doen dan.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, bij mij is het meer "wil je even voelen"
Ik heb gelukkig nooit gesteld niet ordinair te zijn.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat jij iets anders dacht maakt jou eigenlijk ordinair.
Dat zou ook net zo geloofwaardig zijn als een jood die zegt dat je geld wel veilig is bij hem.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit gesteld niet ordinair te zijn.
beeetje. Maar ik kom geloofwaardi overquote:Op maandag 27 juni 2016 13:27 schreef wonderer het volgende:
Watte?quote:Op maandag 27 juni 2016 14:53 schreef wonderer het volgende:
Naar aanleiding van Messi's fit snap ik waarom er geen homo's in het prof-voetbal zitten: die zijn allemaal veel te masc for masc en hebben daar niks te zoeken
quote:Op maandag 27 juni 2016 15:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ongeveer tot het woord "aanleiding" volgde ik die post nog wel redelijk.
Nee (klopt overigens ook niet helemaal zoals je het nu zegt maar dat terzijde).quote:Op maandag 27 juni 2016 15:34 schreef wonderer het volgende:
Jullie hebben gemist dat Messi wil stoppen omdat ie zijn penalty miste?
Tantrum. En op grindr staat er vaak masc for masc of no femmes in de profielen, geen verwijfde mannen.quote:
wauw. Ik wil ook wat jij op hebt.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:01 schreef wonderer het volgende:
Emotionele bui.
De scene heeft iets tegen nichten.
Paracetamol.quote:
Zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap er ook helemaal niks van
Maar ik ben ook niet zo bekend met grindr
oh. Media.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:40 schreef wonderer het volgende:
Ik ook niet, maar ik lees er wel artikelen over.
Ja deze geloof ik eigenlijk wel.quote:
Nou ik ben er in ieder geval niet actief mee bezig, maar mocht er iets ontstaan dan sta ik daar niet negatief tegenoverquote:Op maandag 27 juni 2016 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja deze geloof ik eigenlijk wel.
Ben je een beetje aan het daten / praten momenteel Pax of is er van het oostelijk front geen nieuws?
Bedoel je met het oostelijk front Rusnak? He's mine.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja deze geloof ik eigenlijk wel.
Ben je een beetje aan het daten / praten momenteel Pax of is er van het oostelijk front geen nieuws?
Volgens mij is hij vandaag een jaar samen met die svetlana ofzoquote:Op maandag 27 juni 2016 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedoel je met het oostelijk front Rusnak? He's mine.
Sletlana*quote:Op maandag 27 juni 2016 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vandaag een jaar samen met die svetlana ofzo
quote:Op maandag 27 juni 2016 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik ben er in ieder geval niet actief mee bezig, maar mocht er iets ontstaan dan sta ik daar niet negatief tegenover
Wat een zakelijk antwoord trouwens
Mag hoor.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedoel je met het oostelijk front Rusnak? He's mine.
quote:Op maandag 27 juni 2016 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is gister weer begonnen met trainen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juni 2016 18:18 schreef Peter het volgende:
Wat een magere ventjes, wel twink-ig, dus voer voor hier.
Magere ventjes? Dan heb je denk ik een verkeerde link gepost.quote:Op maandag 27 juni 2016 18:18 schreef Peter het volgende:
Jan Versteegh is wel leukquote:Op maandag 27 juni 2016 18:18 schreef Peter het volgende:
Misschien moet ik even een shirtless pic plaatsen voor het contrast voor Peterquote:Op maandag 27 juni 2016 18:31 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Magere ventjes? Dan heb je denk ik een verkeerde link gepost.
Goed ideequote:Op maandag 27 juni 2016 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moet ik even een shirtless pic plaatsen voor het contrast voor Peter
Lekker kontjequote:Op maandag 27 juni 2016 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tantrum is een Engels woord toch?quote:Op maandag 27 juni 2016 15:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tantrum. En op grindr staat er vaak masc for masc of no femmes in de profielen, geen verwijfde mannen.
Meh, zo is het niet meer leuk, laat maar
Ja, ik kon zo gauw niet op het Nederlandse woord komen.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tantrum is een Engels woord toch?
Ik ken het van "How I Met Your Mother"
Twinkig?quote:Op maandag 27 juni 2016 18:18 schreef Peter het volgende:
Heeft iemand ook een foto van de andere kant genomen?quote:Op maandag 27 juni 2016 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben bang van nietquote:Op maandag 27 juni 2016 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heeft iemand ook een foto van de andere kant genomen?
Die houd ik prive.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heeft iemand ook een foto van de andere kant genomen?
quote:
Ik zal speciaal voor jou even naar deze twee landen kijken nu, moment.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]![]()
Komt er ook nog een lijstje met de knapste voetballers uit poules D, E en F? Ik ben benieuwd naar je favoriete Italiaan en je favoriete BelgIk zal mijn lijstje morgen maken
Voor ons ook hoor, hij staat al in zo'n pegging-waardig standje snap je whihiquote:Op maandag 27 juni 2016 19:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die foto is wel echt gewoon perfect verleidelijk.
Nja voor onze soort dan.
Moest googelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor ons ook hoor, hij staat al in zo'n pegging-waardig standje snap je whihi
Wat ieuwl, jullie hommels doen het ook zo en als vrouwen het doen is het ieuwl?!!!quote:
Haha sorry je mag het doen hoor XXXquote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ieuwl, jullie hommels doen het ook zo en als vrouwen het doen is het ieuwl?!!!
Ik eis gelijkheid!
I feel ya, bro.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
#zeikdag. IK heb KUT geslapen. Van 1 tot half 5.... Schiet. Mij. Neer.
Ohhh man. Bro-fist.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
I feel ya, bro.
Werd om drie uur zeiknat wakker, heb de rest van de nacht op de bank "geslapen", elke tien minuten wakker wegens droge bek. Ik ben gebroken.
Uur eerder op het werk omdat ik twee interviews heb vandaag en ik ook nog iets wilde doen... Fuck me .
Ik kijk uit naar de landelijke promotie die in het verschiet ligt als ik niet instort nu. Ga denk ik na de lunch naar huisquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh man. Bro-fist.
Ik leef met je mee. Hoe kom jij de dag door? Ik heb ontbeten met celebrations. Ik voel(de) me zo waanzinnig ziek. Ik ben verbaasd dat ik hier op werk zit.
Ohhh man. Dat is wel veel druk op je. Digitale hug!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de landelijke promotie die in het verschiet ligt als ik niet instort nu. Ga denk ik na de lunch naar huis
Thanks. Ging goedquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh man. Dat is wel veel druk op je. Digitale hug!
Gelukkig!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Thanks. Ging goedKan uitgeput/dronken nog redelijk cognitief presteren gelukkig.
oiiiiquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:33 schreef Kaas- het volgende:
Vanochtend chagrijnig en zonder kus afscheid genomen van m'n vriend terwijl we elkaar misschien een week niet zien. Beide direct spijt van, maar onomkeerbaar..
ja. Gingen we met irritaties naar huis toe, toen we nog weekendomgang hadden hahaquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja. Gingen we met irritaties naar huis toe, toen we nog weekendomgang hadden haha
Ahwww. Nooit boos afscheid nemen of naar bed gaan...quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:33 schreef Kaas- het volgende:
Vanochtend chagrijnig en zonder kus afscheid genomen van m'n vriend terwijl we elkaar misschien een week niet zien. Beide direct spijt van, maar onomkeerbaar..
Thaaaanks!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:34 schreef Kaas- het volgende:
Sterkte vandaag wonderer en Brammetje, veel koffie erin maar dan?
Door hooikoorts?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
#zeikdag. IK heb KUT geslapen. Van 1 tot half 5.... Schiet. Mij. Neer.
Nee, andere shit. Maar komt wel weer goed!quote:
Waaaant?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:54 schreef praisethebooty het volgende:
Ugh.... Ik probeer mijn koffie zwart te drinken.
Hiep Hoi!quote:
Klopt. Af en toe verliest de rationaliteit het helaas even van de emotie.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahwww. Nooit boos afscheid nemen of naar bed gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IJsland en Kroatië hebben meer goede keuzes dan de twee die ik heb uitgezocht![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:44 schreef BillDauterive het volgende:
Knapste man van de andere twaalf landen op het EK.
Ik heb nog even getwijfeld of ik voor Rezania een foto van David Alaba zou zoeken, omdat die een poedel op zn hoofd heeft, maar heb toch voor een ander gekozen.De BruyneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IJsland en Kroatië hebben meer goede keuzes dan de twee die ik heb uitgezocht
Raphael
Bij Hongarije had ik liever Adam Nagy gehad
Dit wist ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:38 schreef Paxcon het volgende:
Bij Hongarije had ik liever Adam Nagy gehad
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit wist ik.
Nadat ik mijn lijstje gepost had, dacht ik: "Ik had Adam Nagy moeten kiezen. Paxcon vindt hem vast een stuk leuker".
Hij heeft wel meer leuke foto'squote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Ik had die foto van Raphael vorige week ook al gepromoot in een andere slowchat, die is echt schattig. Maar dat is ook gelijk z'n beste foto.
Met Mertens dacht ik dat je een geintje maaktequote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:50 schreef Kaas- het volgende:
Had je m'n reactie op jou nog gezien met m'n favorieten van Belgie en Italie BillDauritive?
Even twee outsidertjes benoemen:
Al zou ik nooit op een dergelijk type kunnen vallen, vind ik Daniele de Rossi zo ongeveer de aangenaamste om naar te kijken dit EK. Een mooie man en heel stoer, die me aan de hoofdrol van de tv-serie Vikings doet denken (Ragnar Lothbrok, ook al zo'n prachtige man). Ik voel er niets seksueels bij of zo, maar vind het echt een prachtige vent om te zien. Soort ertegen opzien wellicht?
Ook dacht ik tijdens dit EK plotseling voor het eerst ooit dat Ivan Rakitic eigenlijk best een mooie man is. Goede, sympathieke kop.
Ik vind die Kroaat helemaal niks maar ik zou zo ook geen betere wetenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer leuke foto'sDe keuze was bij Portugal niet zo groot.
Heb ik wel de mooiste Kroatische Marko gekozen volgens jou?
Oh nice, ik dacht niemand hier zou begrijpen dat ik heel graag naar De Rossi kijk en Rakitic ook wel een mooie verschijning vind.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Met Mertens dacht ik dat je een geintje maakteNa zijn uitspraak "Dit is de kampioensoverwinning", kon ik hem niet meer serieus nemen. Dat ik hem ook steevast Kabouter Dries noem, helpt ook niet mee.. Vind je hem echt de knapste Belg? Hij staat niet eens in de schaduw van Yannick Carrasco.
![]()
De Rossi is ook een hele mooie man! Hij heeft een intimiderend gezicht, die wil je niet als tegenstander.
Ja, Rakitic viel me meteen in de openingswedstrijd op. Hij lijkt ook een beetje op Bart Vriends, dat zijn meteen pluspuntenEigenlijk verwachtte ik dat Rakitic de knapste Kroaat zou zijn, maar ik kon niet om de Marko's heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:09 schreef Paxcon het volgende:
Dries Mertens is ook best leuk jaDat is me niet opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben dan ook iets minder ordinair.![]()
Ik blijf sceptisch...quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook iets minder ordinair.![]()
ja hequote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:12 schreef Rezania het volgende:
Ik zou voor Raphaël Guerreiro gaan, hij lijkt wel lief.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja he
De Portugezen hebben ook enorm strakke tenues en hij heeft echt mooie bouw
Hij is ook niet zo heel groot
Ik denk dat hij al heel jong best lelijk zal zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:12 schreef Rezania het volgende:
Ik zou voor Raphaël Guerreiro gaan, hij lijkt wel lief.
Niemand is sexy als hij aan het hardlopen is.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al heel jong best lelijk zal zijn.
[ afbeelding ]
Van de achterkant wel hoor viel me vorige week op.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niemand is sexy als hij aan het hardlopen is.
Donderdag of vrijdag denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van de achterkant wel hoor viel me vorige week op.
Wanneer nieuw pr rennen?
Sorry, gewoon druk en zo. Verjaardag, BBQ, commissiebedankuitje, die roeitwink (quote:
Wat jij met De Rossi hebt, heb ik weer met Buffon.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh nice, ik dacht niemand hier zou begrijpen dat ik heel graag naar De Rossi kijk en Rakitic ook wel een mooie verschijning vind.
Maar wat is er mis met Dries Mertens?
[ afbeelding ]
Dat 'ie klein is vind ik ook wel schattig. Al is die Yannick inderdaad knapper zie ik op Google Afbeeldingen, ik had enkel een kleine zwart-wit pic gezien tussen alle andere Belgen en toen viel hij me niet op als knap.
Niets mis met wat lichaamsgeur na zo'n inspanningquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:08 schreef Kaas- het volgende:
Maar sowieso is team Italia een genot voor het oog. Die mannetjes zijn allemaal wel mooi. Ze zien er ook uit alsof ze na afloop van de wedstrijd allemaal nog lekker ruiken naar hun aftershavejes en zo - ook de haartjes nog perfect en zo -, waar die Spanjaarden na afloop allemaal harige zwetende stinkerds waren.
Oké, Chiellini niet, maar hij is wel een held.
Boos naar bed gaan en iemand in zijn eigen sop laten gaar koken kan soms prima werken, maar het moet inderdaad dan wel de volgende dag uitgesproken wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahwww. Nooit boos afscheid nemen of naar bed gaan...
Klinkt niet als een hele lekkere strategie.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Boos naar bed gaan en iemand in zijn eigen sop laten gaar koken kan soms prima werken, maar het moet inderdaad dan wel de volgende dag uitgesproken worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ik.![]()
Werkt primaquote:Op woensdag 29 juni 2016 00:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klinkt niet als een hele lekkere strategie.
Stommert.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. Af en toe verliest de rationaliteit het helaas even van de emotie.
Alsof ik in de spiegel kijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 09:48 schreef praisethebooty het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe emoij.
Geen grap, het is echt een nieuwe officiele emoij voor "drooling face". http://unicode.org/emoji/charts/full-emoji-list.html#1f924
Je hoeft het niet meteen op te lossen. Maar je kan ondanks je boosheid nog wel zeggen "ik hou van je" en een kus geven terwijl je de deur uit loopt of gaat slapen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 08:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Werkt primahet heeft soms echt geen zin om het a la minute uit te praten, vaak kom je er de volgende dag toch al milder in te staan omdat je aan beide kanten zelfreflectie hebt gehad
Lukt niet altijdquote:
Goedmaken na een ruzie is ook superlief. Lig je beide boos aan een kant van het bed, al de hele tijd stil nadat je net een nare ruzie hebt gehad. Maar niemand die kan slapen natuurlijk. En dan ineens een kriebelend vingertje voelen in je zij. Die dan vastgrijpen en beetje terugwrijven. Dan is er al gauw een die "sorry schatje" zegt en waar het tijdens de ruzie nog aan de ander lag ben je dan ineens allebei superbegripvol voor de ander.quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet meteen op te lossen. Maar je kan ondanks je boosheid nog wel zeggen "ik hou van je" en een kus geven terwijl je de deur uit loopt of gaat slapen.
Dat is echt een goede omschrijving. Maar soms kun je niet zo snel begripvol worden, zeker als het een serieus probleem is. Dan hoef je nog niet begripvol te zijn en het uit te praten, maar dan kun je wel laten merken dat je desondanks van die persoon houdt en die persoon weltruste wenst.quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goedmaken na een ruzie is ook superlief. Lig je beide boos aan een kant van het bed, al de hele tijd stil nadat je net een nare ruzie hebt gehad. Maar niemand die kan slapen natuurlijk. En dan ineens een kriebelend vingertje voelen in je zij. Die dan vastgrijpen en beetje terugwrijven. Dan is er al gauw een die "sorry schatje" zegt en waar het tijdens de ruzie nog aan de ander lag ben je dan ineens allebei superbegripvol voor de ander.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is echt een goede omschrijving. Maar soms kun je niet zo snel begripvol worden, zeker als het een serieus probleem is. Dan hoef je nog niet begripvol te zijn en het uit te praten, maar dan kun je wel laten merken dat je desondanks van die persoon houdt en die persoon weltruste wenst.
Naja, dat kan ik ook niet altijd.quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon knuffelen en laten merken van hey we komen er wel uit.
En als hij je moeder net vermoord heeft zou ik er ook wel even twee keer over nadenken inderdaad. Hypothetisch.quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Naja, dat kan ik ook niet altijd.
Hypothetical: Als je vriend is vreem gegaan vind ik het echt niet gepast om dan te knuffelen.
Tenzij je hem hebt gevraagd om d'r om zeep te helpen. Hypothetisch.quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En als hij je moeder net vermoord heeft zou ik er ook wel even twee keer over nadenken inderdaad. Hypothetisch.
Wattes?quote:
Wie?quote:
Die ken ik nietquote:
Van wie?quote:
*schraapt keel*quote:
Basic Portugese groet trouwens, cultuurbarbaar.quote:
HEUS WEL!quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Jij hebt het over een bitch die AAAAANNNGGEEEEEEEEEELLLLLL heet. Ik ken enkel een Ang3l en die is beslist geen bitch
Oh god, herkenbaar idd.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:26 schreef Rezania het volgende:
http://www.degladiool.nl/tech-ouders/Heel herkenbaar.
Afgelopen weekend drukte m'n schoonmoeder met haar vinger op het beeldscherm van de pc.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:26 schreef Rezania het volgende:
Het is bij mij juist een knot OMDAT t anders kut zitquote:
Ik zeg tegen m'n ouders ook voortaan: "Je luisterde niet toen ik zei dat je een iPhone moest nemen, dus nu kan ik je niet meer helpen want ik snap die android instellingen niet. Helaas."quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:31 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Oh god, herkenbaar idd.
Ik zeg tegenwoordig op alles "Weet ik niet, ik heb een Apple."
Dat doen nieuwe generaties kleuters ook, lekker swipen op je monitorquote:Op woensdag 29 juni 2016 15:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Afgelopen weekend drukte m'n schoonmoeder met haar vinger op het beeldscherm van de pc.
"Hij reageert niet!".
Wauw, dan vallen de mijne me nog mee als dit echt gezegd wordtquote:Op woensdag 29 juni 2016 15:26 schreef Rezania het volgende:
Mjah. "Nee, ik neem geen Apple, want volgens mijn PC-mannetje moet ik een Windows 10 apparaat nemen een een Samsung telefoon."quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg tegen m'n ouders ook voortaan: "Je luisterde niet toen ik zei dat je een iPhone moest nemen, dus nu kan ik je niet meer helpen want ik snap die android instellingen niet. Helaas."
Dat dus.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:55 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mjah. "Nee, ik neem geen Apple, want volgens mijn PC-mannetje moet ik een Windows 10 apparaat nemen een een Samsung telefoon."
De keer erna: "Help hij doet niet wat ik wil, ik snap er niets van."
Bel je PC-mannetje dan maar.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Afgelopen weekend drukte m'n schoonmoeder met haar vinger op het beeldscherm van de pc.
"Hij reageert niet!".
En dan van 'Huh, is dit geen touchscreen?'quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doen nieuwe generaties kleuters ook, lekker swipen op je monitorZo schattig.
Nande-Fuck? Mensen zijn achterlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Hij reageert niet!".
quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:55 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mjah. "Nee, ik neem geen Apple, want volgens mijn PC-mannetje moet ik een Windows 10 apparaat nemen een een Samsung telefoon."
De keer erna: "Help hij doet niet wat ik wil, ik snap er niets van."
Bel je PC-mannetje dan maar.
Jullie vergeten wel dat zij jullie hebben gebaart en hebben opgevoed. Jullie kunnen het eenvoudiger snappen, alleen kost het wat moeite.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dus.
"Ja maar mam... pap.... dat PC mannetje gaat er niet iedere keer zijn voor je. En een apple is meer voor dummies, zoals ik. Dus ook zoals jullie! Soort Fischerprice van de gsm's, want alles zit dichtgetimmerd en je kunt amper iets aan. Plus: als je DAN vragen hebt, kan ik meekijken want heb dezelfde telefoon."
Als je dan niet luistert. Ja. Niet mijn probleem meer.
"Ja als je dan nu f fnaar instellingen gaat.... en dan..." HALLO! Heeft geen nut! Ik heb een andere telefoon, ik kan niet met je meekijken, Ik heb andere schermen!
"Ja maar.... als je dan ff in dat startscherm...:"
IK HEB ANDERE SCHERMENNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!! Want ik heb een andere telefooooooon! Ik kan toch gvd ook niet op mijn Philips TV kijken welke knop jij op je Sony in moet drukken?!
#frustratie
Nee. Ik ben bereid ze t uit te leggen, na mijn wizje raad wat ze aan moeten schaffen. Maar als ze dan vervolgens toch wat anders doen.... is t out of my hands.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Jullie vergeten wel dat zij jullie hebben gebaart en hebben opgevoed. Jullie kunnen het eenvoudiger snappen, alleen kost het wat moeite.
Nee. Mijn ouders zijn toch echt wel wat ouder dan die van jou weer. Ze weten heus wel hoe google werkt, maar dan gaan ze alsnog bellen omdat ze de uitleg niet snappen.quote:Ik heb zelf windows/android maar installeer gewoon programma's op de iMAC, Macbooks en iPhones. Het is niet moeilijk te doen en één ding hebben wij zeer gunstig ten opzichte van de oudere generatie. Wanneer wij er niet uitkomen: dan googlen we, of plaatsen we het op een fora. Zij zijn bekrompen in hun problem solving en doen dat niet.
Leer je ouders hoe functie X werkt op de iPhone en zijn zijn blij, leer een ouder hoe ze moeten zoeken en je bent van ze af.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En als hij je moeder net vermoord heeft zou ik er ook wel even twee keer over nadenken inderdaad. Hypothetisch.
Het is nou juist dat ze géén Apple willen kopen, want "bij Paradigit raadde ze dat af". Nou, dan ga je ook maar naar Paradigit als je problemen hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Jullie vergeten wel dat zij jullie hebben gebaart en hebben opgevoed. Jullie kunnen het eenvoudiger snappen, alleen kost het wat moeite.
Ik heb zelf windows/android maar installeer gewoon programma's op de iMAC, Macbooks en iPhones. Het is niet moeilijk te doen en één ding hebben wij zeer gunstig ten opzichte van de oudere generatie. Wanneer wij er niet uitkomen: dan googlen we, of plaatsen we het op een fora. Zij zijn bekrompen in hun problem solving en doen dat niet.
Leer je ouders hoe functie X werkt op de iPhone en zijn zijn blij, leer een ouder hoe ze moeten zoeken en je bent van ze af.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:33 schreef wonderer het volgende:
Heeft er al iemand gemopperd omdat niemand "I am Istanbul" op z'n tijdlijn zet?
Niet achterlijk, maar gewoon niet modern.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nande-Fuck? Mensen zijn achterlijk.
Mijn moeder is zo a-technisch dat ik altijd nog moet vragen of de stekker erin zit, etc.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik ben bereid ze t uit te leggen, na mijn wizje raad wat ze aan moeten schaffen. Maar als ze dan vervolgens toch wat anders doen.... is t out of my hands.
Leuk dat t mannetje van de shop ze de duurste beste maar wel tech-savvy telefoon laat aanschaffen, maar als ik zeg "Niet doen, ga je niet uitkomen. Kom ik niet eens uit" en ze die raad aan de kant wuiven en t toch doen..... kom dan daarna niet aan met je vragen dat je hem niet snapt. Dat is een dike vette "I told you so" van mijn kant uit dan.
[..]
Nee. Mijn ouders zijn toch echt wel wat ouder dan die van jou weer. Ze weten heus wel hoe google werkt, maar dan gaan ze alsnog bellen omdat ze de uitleg niet snappen.
Dat is echt donders leuk dat paradigit dat af raadt, maar dat kan ik ook wel begrijpen vanwege meerdere redenen. Maar goed, het heeft geen zin om hier een Apple vs wat dan ook battle te voeren. Als je naar Paradigit gaat voor je telefoon ben je al een oetlul.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:27 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Het is nou juist dat ze géén Apple willen kopen, want "bij Paradigit raadde ze dat af". Nou, dan ga je ook maar naar Paradigit als je problemen hebt.
Kijk. Dit is nou echt kritisch.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:33 schreef wonderer het volgende:
Nog geen tijd voor gehad want ik hoorde t vanochtend pas. Was op vakantiequote:Op woensdag 29 juni 2016 16:33 schreef wonderer het volgende:
quote:
Ik word gek van mensen die dan een heel verhaal over hoe erg ze kanker vinden en wat voor pijn het hen heeft gedaan, op hun tijdlijn zetten. Gevolgd door de woorden "vind jij dit ook verschrikkelijk? Kopieer plak dit berichtje dan door hem lang in te drukken en heel de tekst te selecteren. Vervolgens klik je op "nieuwe status" en houd je hem lang ingedrukt en druk je op plakken."quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet achterlijk, maar gewoon niet modern.
Ergste vind ik dat ik om de haverklap waarschuwingen krijg van m'n moeder, omdat ze dan weer iets in de Libelle heeft gelezen over 'email fishing'.
Hoe is het trouwens met je Singaporees, is dat nog steedsquote:Op woensdag 29 juni 2016 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Leuke stad.
En t was OOK nog eens toevallig EK Portugal en Gay Pride
Wisten we niet ten tijde van boeken.
Ik heb meer verstand van iOS omdat ie die zelf gewend ben. --> Dat heb ik ze gezegd.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Mijn moeder is zo a-technisch dat ik altijd nog moet vragen of de stekker erin zit, etc.
Ik snap ook niet dat mensen Android ingewikkeld vinden, ik vind er een stukje meer logica in zitten dan veel van iOS.
Awesome.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Leuke stad.
En t was OOK nog eens toevallig EK Portugal en Gay Pride
Wisten we niet ten tijde van boeken.
Het is niet zozeerquote:Op woensdag 29 juni 2016 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je Singaporees, is dat nog steeds?
Nu wel spierpijn in de kuiten van die godallejezus steile straten daarquote:
Da's dan wel weer jammerquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet zozeermeer, maar
, want geen toekomst.
Ik snap dat jij een advies hebt gegeven en dat het niet wordt opgevolgd. Dat wordt bij mij ook zo vaak gedaan, maar dat betekend niet dat jij niet snapt hoe je WiFi moet instellen op een Android telefoon en dat je niet even mee kan kijken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb meer verstand van iOS omdat ie die zelf gewend ben. --> Dat heb ik ze gezegd.
Daarom kan ik ze beter helpen als ze een iPhone hadden gekocht ipv een android --> Dat heb ik ze gezegd.
Ze kunnen met een iPhone beter synchen met hun tablet, want dat is een iPad. --> Dat heb ik ze gezegd.
Het gaat er me niet om welke beter is. Het gaat er me om dat ik heb aangeraden welke voor HEN praktsicher is, ivm tablet en ivm verwachte steun van mij.
Doen ze dat dan TOCH niet............... tja.
Moet je ook geen uitspraken doen als "Hoezo weet jij dat niet? jij hebt toch ook een smartphone?"
Volgens mij is t trouwens Singaporeaan en niet Singaporees. Maar 100% zeker weten doe ik t niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je Singaporees, is dat nog steeds?
Dat betekent het wel als dat over de telefoon gaat, want mijn schermen en knoppen zijn anders dus ik kan niet met ze meekijken. Geef me de telefoon in handen de volgende keer als je hier bent en ik kan zelf voor je kijken. Maar raad over de telefoon met andere schermen en instellingen die je nooit gezien hebt, en dan meteen EHBO verwachten... nee.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik snap dat jij een advies hebt gegeven en dat het niet wordt opgevolgd. Dat wordt bij mij ook zo vaak gedaan, maar dat betekend niet dat jij niet snapt hoe je WiFi moet instellen op een Android telefoon en dat je niet even mee kan kijken.
Nee. Het niet meteen kunnen helpen of NIET kunnen helpen is een directe consequentie van het niet opvolgen van mijn raad. iets waar ik ze al voor gewaarschuwd heb vooraf. DAT is het frustrerende.quote:Dat je het niet wil is iets anders. Uit jouw post lees ik enkel dat je eigenlijk op je tenen bent getrapt omdat ze niet hebben geluisterd.
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is t trouwens Singaporeaan en niet Singaporees. Maar 100% zeker weten doe ik t niet.
HiHaHoquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:00 schreef Kaas- het volgende:
Sowieso wint Apple altijd. #inb4boosbrammetje
We hebben t over telefoons. No way dat windows daar de leider is qua softwarequote:Op woensdag 29 juni 2016 17:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
HiHaHo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Apple won, dan waren ze marktleider met hun software.
Ik snap dat het frustrerend is, ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat betekent het wel als dat over de telefoon gaat, want mijn schermen en knoppen zijn anders dus ik kan niet met ze meekijken. Geef me de telefoon in handen de volgende keer als je hier bent en ik kan zelf voor je kijken. Maar raad over de telefoon met andere schermen en instellingen die je nooit gezien hebt, en dan meteen EHBO verwachten... nee.
[..]
Nee. Het niet meteen kunnen helpen of NIET kunnen helpen is een directe consequentie van het niet opvolgen van mijn raad. iets waar ik ze al voor gewaarschuwd heb vooraf. DAT is het frustrerende.
Alleen maar goed voor de kuitjes.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu wel spierpijn in de kuiten van die godallejezus steile straten daar
Maar goede oefening voor t Pieterpad volgende maand.
Ik probeer t ook alsnog te doen, maar het is super frustrerend dat je ze nu 20x moet helpen en face 2 face ipv gewoon 1x simple uitleggen en evt relefonisch omdat je dezelfde telefoon aan je oor hebt, Puur en alleen omdat ze de 1e x koppig waren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik snap dat het frustrerend is, ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt.
Ik zeg alleen dat ik continue hoor hoe stom het is dat zij die keuze hebben gemaakt, etc. terwijl ik dan denk "naja ik probeer alsnog wel te doen wat ik kan doen.''
Misschien ga ik gewoon extreem ver...
Juist niet; winnen is niet voor alle consumenten weggelegd.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
HiHaHo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Apple won, dan waren ze marktleider met hun software.
Jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen maar goed voor de kuitjes.
Kroatië - Portugal gekeken dus?
Weinig. Feestje, info stands, barretjes, podium met optredens en DJ. Op hetzelfde plein als het EK, dus weinig animo.quote:En wat moet ik me daar van de Pride voorstellen?
Maar daar is Apple ook niet de winnaar. Daarom staat er ook Android 70.85%...quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben t over telefoons. No way dat windows daar de leider is qua software
Maar het gaat ook niemand hier om wat beter is of wat nietBen geen technerd zeg!
![]()
Het is dan ook niet onterecht dat je zo reageert, zeg alleen dat ik anders zou reageren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik probeer t ook alsnog te doen, maar het is super frustrerend dat je ze nu 20x moet helpen en face 2 face ipv gewoon 1x simple uitleggen en evt relefonisch omdat je dezelfde telefoon aan je oor hebt, Puur en alleen omdat ze de 1e x koppig waren.
Tja. Dan kan ik ook koppig worden.
Ha, wel grappig dat het ook gewoon op hetzelfde plein is als waar de voetbalfans staan. Goed dat dat kan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaSuper saaie wedstrijd. Maar wel leuk eens daar te zien.
[..]
Weinig. Feestje, info stands, barretjes, podium met optredens en DJ. Op hetzelfde plein als het EK, dus weinig animo.
Want het zijn niet de bedrijven die winnen, maar consumenten? In welke wereld leef jij?quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Juist niet; winnen is niet voor alle consumenten weggelegd.
Kunnen we hier nog wat van leren, volgens mijquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha, wel grappig dat het ook gewoon op hetzelfde plein is als waar de voetbalfans staan. Goed dat dat kan.
O, dan moet je gewoon Kaas slaan. Prima. Wil je mijn handen lenen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar daar is Apple ook niet de winnaar. Daarom staat er ook Android 70.85%...
Het gaat ook niet om wie er beter is. Kaas zei dat Apple won en winnen is natuurlijk op verschillende manieren te meten. Apple heeft 90%+ van de winst van mobiele telefoons. Echter is dat in mijn ogen niet echt een winnend team, maar eerder een scheve verhouding.
Maar ik geef nergens aan dat windows/android beter is, zeg enkel dat "Apple wint" niet echt een te maken statement is.
In de winnende.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Want het zijn niet de bedrijven die winnen, maar consumenten? In welke wereld leef jij?
Niet nodig. Ik vind het veel leuker om het geel verbaal uit hem te slaan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dan moet je gewoon Kaas slaan. Prima. Wil je mijn handen lenen?
Ja ging prima eigenlijk. Buiten t feit dat de beat soms de commentator overstemde. Maar goed, ik spreek toch geen Portugees.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha, wel grappig dat het ook gewoon op hetzelfde plein is als waar de voetbalfans staan. Goed dat dat kan.
Als je hem een winnaar noemt?quote:
Jammer, fysiek leek me ook wel leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik vind het veel leuker om het geel verbaal uit hem te slaan.
Gewoon No hablo Portugal zeggen komt goedquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ging prima eigenlijk. Buiten t feit dat de beat soms de commentator overstemde. Maar goed, ik spreek toch geen Portugees.
Jouw ouders zijn jonger.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is dan ook niet onterecht dat je zo reageert, zeg alleen dat ik anders zou reageren.
Bijna goedquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon No hablo Portugal zeggen komt goed
M'n oma laat zich ook elke maand weer telefonisch iets aansmeren wat m'n moeder dan op moet zeggen. Volgens mij is elke vorige generatie net iets minder savvy in een hoop shit.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn jonger.
Jij bent jonger.
En je ziet ze waarschijnlijk vaker.
Andere situatie, andere reactie.
Als de mijne wat jonger waren, en wat sneller uitleg en techniek begrepen en ik gewoon nog thuis woonde of in de buurt..... dan was mijn frustratie vast minder.
Ik neem jou al helemaal niet serieus, maar ik vond het wel apart om hem als winnaar te bestempelen. Ik betwijfel deze keuze.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neem alle posts zo serieus nemen Brammetje.
Ik was hier een reactie op aan het typen en dacht toen ineens van mehhh ik laat me niet in de val van serieusheid meeslepen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik neem jou al helemaal niet serieus, maar ik vond het wel apart om hem als winnaar te bestempelen. Ik betwijfel deze keuze.
Jouw oma is misschien wel de leeftijd van mijn mamaquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n oma laat zich ook elke maand weer telefonisch iets aansmeren wat m'n moeder dan op moet zeggen. Volgens mij is elke vorige generatie net iets minder savvy in een hoop shit.
Erg naief dat te denkenquote:Uiteraard worden wij de eerste uitzondering.
Is dat die met Tim bekt?quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was hier een reactie op aan het typen en dacht toen ineens van mehhh ik laat me niet in de val van serieusheid meeslepen.
Jan Versteegh is lekker.
Of je zusje.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jouw oma is misschien wel de leeftijd van mijn mama
[..]
Erg naief dat te denken
Ja die.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat die met Tim bekt?
Ken heel die gast niet.
Ik denk dat je mijn moeders technische kennis het echt overschat. Mijn moeder is bijna 60, ze snapt niet wanneer ze malware installeert, ze heeft moeite met vrijwel alles.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn jonger.
Jij bent jonger.
En je ziet ze waarschijnlijk vaker.
Andere situatie, andere reactie.
Als de mijne wat jonger waren, en wat sneller uitleg en techniek begrepen en ik gewoon nog thuis woonde of in de buurt..... dan was mijn frustratie vast minder.
Jammerquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was hier een reactie op aan het typen en dacht toen ineens van mehhh ik laat me niet in de val van serieusheid meeslepen.
Jan Versteegh is lekker.
Zeg dan op zijn minst broertje.quote:
Die is zeker lekker.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat die met Tim bekt?
Ken heel die gast niet.
Pics van je broertje.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zeg dan op zijn minst broertje.
Kijk ik beide niet meer. Beide kut. Te veel YOLO "cultuur".quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja die.
Kende hem van Powned en Spuiten en Slikken.
Ik ben enig kindquote:
Mijn moeder heeft pas sinds 2 weken een mobieltje. Ik win.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn moeders technische kennis het echt overschat. Mijn moeder is bijna 60, ze snapt niet wanneer ze malware installeert, ze heeft moeite met vrijwel alles.
Ga ik ff m'n college om de wijsneuzerige oren slaan. Die verbetert mij altijd als ik dat zegquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:30 schreef Steve het volgende:
http://taaladvies.net/taal/aardrijkskundige_namen/land/SG
Singaporees.
Wow. Waar komt zij vandaan?quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft pas sinds 2 weken een mobieltje. Ik win.
quote:
Ik ben er bang voor... Ik denk dat er altijd legio mensen zullen zijn die wel in bepaalde trucjes zullen stappen...quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n oma laat zich ook elke maand weer telefonisch iets aansmeren wat m'n moeder dan op moet zeggen. Volgens mij is elke vorige generatie net iets minder savvy in een hoop shit.
Uiteraard worden wij de eerste uitzondering.
De klei.quote:
Hai.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:30 schreef Steve het volgende:
http://taaladvies.net/taal/aardrijkskundige_namen/land/SG
Singaporees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |