Ik typte "hot twink" in Google Afbeeldingen en dit was het eerste plaatje zonder nude, en toen was de keuze gemaakt. Niet te veel tijd aan kwijt zijn.quote:
Maar even gereageerd, want mensen denken echt te simpel over wat vrijhandel is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:10 schreef Rezania het volgende:
KLB / Mensen die een 'Nexit' wel zien zitten
Die reacties.
Ja maar kijk, jij hebt nooit gewerkt. Jij bent gewoon een prater, geen werker. Wat weet jij er nou van? EU is sowieso slecht man, omdat appel.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar even gereageerd, want mensen denken echt te simpel over wat vrijhandel is.
Ja, mja, oke, mja, neuken?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja maar kijk, jij hebt nooit gewerkt. Jij bent gewoon een prater, geen werker. Wat weet jij er nou van? EU is sowieso slecht man, omdat appel.
Laat ik al doen door Brussel iedere dag. Het is een complot van Rutte en de Roverheid!quote:
Ja lul er nou niet zo omheen jonguh!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat ik al doen door Brussel iedere dag. Het is een complot van Rutte en de Roverheid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alternatieven voor OP.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf die filters leuk vinden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm, I'm cold. Better put on socks and a beanie!Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:37 schreef praisethebooty het volgende:
Die is wel gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf die filters leuk vinden.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:34 schreef praisethebooty het volgende:
Ja och, OP boeit niet zo. Maar vooral dit soort dingen blijven posten natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alternatieven voor OP.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:43 schreef Rezania het volgende:
En geen hoeslaken of kussenslopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm, I'm cold. Better put on socks and a beanie!![]()
Wat ben je heerlijk positiefquote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:51 schreef Kaas- het volgende:
De toekomst van de EU kan vandaag dus wel eens geholpen zijn. De grootste hindernis op weg naar een betere EU is eruit in de vorm van de Britten, en die nieuwe toekomst zullen we waarschijnlijk zelfs bewandelen met twee nieuwe eurolanden in de vorm van Schotland en Noord-Ierland. Maar dat zal alleen lukken als de huidige regeringsleiders onder aanvoering van Merkel en Hollande de juiste stappen gaan zetten. Mijns inziens horen daarbij voornamelijk: een democratischere EU, en minder EU waar het niet nodig is.
Maar interessante tijden zijn het!
Mooi cijfer, goed gedaan!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:19 schreef Rezania het volgende:
En met een 10 voor mijn laatste tentamen, wat verdomme ook nog eens het lastigste vak uit de bachelor is volgens iedereen, heb ik nu officieel VAKANTIE!![]()
![]()
Bedankt ker0l.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat ben je heerlijk positiefMooi duidelijk stuk. Ik zat gisteren nog een tijd naar de BBC te kijken en was benieuwd naar de uitslag van the Isle of Man. Kennelijk is dat eiland (net als Jersey en Guernsey) geen lid van de EU en hebben ze zelfs minder met de EU te maken dan de Falkland Eilanden of Pitcairn
Toch raar dat The Isle of Man, Guernsey en Jersey niet mochten meestemmen, de uitslag heeft ook daar veel invloed.
[..]
Mooi cijfer, goed gedaan!
Als de functie leuker is en het 2000 euro per jaar meer oplevert ga je er toch gewoon voor? Het is niet alsof je er op achteruit gaat dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:00 schreef Renesite het volgende:
Toffe vacature gezien. zag er leuk uit. 450 bruto meer, altijd fijn!
Is uiteindelijk met torenhoge pensioenafdracht maar 170 euro netto meer. Pfffffrrrrtttt! Vooral kut omdat er een tweede auto moet komen en zo! Zo niet waard.
tweede auto en zeker niet direct een vaste aanstelling. Plus die organisatie smijt met hoge starterslonen itt de rest van mijn branche. Probleem is dan ook dat een eventuele overstap in de toekomst niet tof zal zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als de functie leuker is en het 2000 euro per jaar meer oplevert ga je er toch gewoon voor? Het is niet alsof je er op achteruit gaat dan.Of zijn andere aspecten ervan weer minder aantrekkelijk?
Oh nou soms zijn dat soort dingen ook goed om weer even extra tevreden over het huidige te zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
tweede auto en zeker niet direct een vaste aanstelling. Plus die organisatie smijt met hoge starterslonen itt de rest van mijn branche. Probleem is dan ook dat een eventuele overstap in de toekomst niet tof zal zijn
Vage reden. Maar ik zit wel goed nu. Kriebelde alleen even.
Daaromquote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh nou soms zijn dat soort dingen ook goed om weer even extra tevreden over het huidige te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
Homo'sNoice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik vertrok met het doel om onder de 49 te duiken en liep een superstrak schema dat er precies 5 seconden onder zat op 10 km. Rondetijden werden elke km iets sneller. Ben echt heel tevreden.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
Homo'sNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ik zit ook met genot naar de statistieken te kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede helft was sneller dan de eerste helft. Maar ik ben ook wel een statistiekennerd.
Eigenlijk totaal niet boeiend voor een ander dus sorry whehe maar vind het gewoon leuk.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zit ook met genot naar de statistieken te kijken.Ik ben ook aan het trainen om binnenkort 10km te lopen als onderdeel van de triathlon, ik ben al blij als ik het binnen een uur haalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede helft was sneller dan de eerste helft. Maar ik ben ook wel een statistiekennerd.
Eigenlijk totaal niet boeiend voor een ander dus sorry whehe maar vind het gewoon leuk.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Oh chill wanneer ga je welke lopen??quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het trainen om binnenkort 10km te lopen als onderdeel van de triathlon, ik ben al blij als ik het binnen een uur haal
Hier, een stappenplan voor je:quote:Op zondag 26 juni 2016 13:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wel bruut uitslapen. Ik zou het niet eens kunnen denk ik haha.
quote:Op zondag 26 juni 2016 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier, een stappenplan voor je:
1. Bezat jezelf.
2. Ga serie kijken.
3. Ga sexten.
4. Val veel te laat in slaap.
5. Geen wekker zetten.
6. Profit
Homo.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:58 schreef Kaas- het volgende:
Zou #3 wel graag vervangen door thee drinken.
Ik heb gisteren gekeken, maar vond er niet heel veel aan. Het was een eenzijdig gevecht, je zag al snel dat Joshua zou gaan winnen. Wel knap dat hij zo goed is, maar liever kijk ik naar een wedstrijd waarbij er iets meer tegenstand is.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:43 schreef Kaas- het volgende:
Kijktip: vanavond om 23:30 op RTL 7 wereldtitelgevecht van Anthony Joshua. Deze jonge zwaargewicht bokser van wie ik zeer onder de indruk ben heeft 16 profpartijen gebokst, 16 keer gewonnen, en 16 keer op KO.
Dat is wel waar, hij is eigenlijk te goed.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gekeken, maar vond er niet heel veel aan. Het was een eenzijdig gevecht, je zag al snel dat Joshua zou gaan winnen. Wel knap dat hij zo goed is, maar liever kijk ik naar een wedstrijd waarbij er iets meer tegenstand is.
Ik las op wiki dat hij Gary Cornish binnen 90 seconden knock-out sloeg. Dat is toch ook niet leuk voor het publiekDan reis je naar Londen, betaal je veel voor de kaartjes en is het hoofdprogramma binnen 1 ronde afgelopen.
Boefje.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier, een stappenplan voor je:
1. Bezat jezelf.
2. Ga serie kijken.
3. Ga sexten.
4. Val veel te laat in slaap.
5. Geen wekker zetten.
6. Profit
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wens hier niet voor iets anders uitgemaakt te worden gij belhamel.
In september in de buurt van Eindhovenquote:
Oh nee ik bedoelde letterlijk dat ik moest lachen om de gedachte een volle pot pindakaas leeg te vreten.quote:
Altijd.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:27 schreef wonderer het volgende:
Hebben jullie weleens dat ze je niet geloven als je uit de kast komt?
Oh.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde letterlijk dat ik moest lachen om de gedachte een volle pot pindakaas leeg te vreten.
Ja. Pak hem op de bek!quote:Op maandag 27 juni 2016 13:27 schreef wonderer het volgende:
Nou, bij mij is het meer "wil je even voelen"quote:
Gewoon doen dan.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, bij mij is het meer "wil je even voelen"
Ik heb gelukkig nooit gesteld niet ordinair te zijn.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat jij iets anders dacht maakt jou eigenlijk ordinair.
Dat zou ook net zo geloofwaardig zijn als een jood die zegt dat je geld wel veilig is bij hem.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit gesteld niet ordinair te zijn.
beeetje. Maar ik kom geloofwaardi overquote:Op maandag 27 juni 2016 13:27 schreef wonderer het volgende:
Watte?quote:Op maandag 27 juni 2016 14:53 schreef wonderer het volgende:
Naar aanleiding van Messi's fit snap ik waarom er geen homo's in het prof-voetbal zitten: die zijn allemaal veel te masc for masc en hebben daar niks te zoeken
quote:Op maandag 27 juni 2016 15:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ongeveer tot het woord "aanleiding" volgde ik die post nog wel redelijk.
Nee (klopt overigens ook niet helemaal zoals je het nu zegt maar dat terzijde).quote:Op maandag 27 juni 2016 15:34 schreef wonderer het volgende:
Jullie hebben gemist dat Messi wil stoppen omdat ie zijn penalty miste?
Tantrum. En op grindr staat er vaak masc for masc of no femmes in de profielen, geen verwijfde mannen.quote:
wauw. Ik wil ook wat jij op hebt.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:01 schreef wonderer het volgende:
Emotionele bui.
De scene heeft iets tegen nichten.
Paracetamol.quote:
Zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap er ook helemaal niks van
Maar ik ben ook niet zo bekend met grindr
oh. Media.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:40 schreef wonderer het volgende:
Ik ook niet, maar ik lees er wel artikelen over.
Ja deze geloof ik eigenlijk wel.quote:
Nou ik ben er in ieder geval niet actief mee bezig, maar mocht er iets ontstaan dan sta ik daar niet negatief tegenoverquote:Op maandag 27 juni 2016 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja deze geloof ik eigenlijk wel.
Ben je een beetje aan het daten / praten momenteel Pax of is er van het oostelijk front geen nieuws?
Bedoel je met het oostelijk front Rusnak? He's mine.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja deze geloof ik eigenlijk wel.
Ben je een beetje aan het daten / praten momenteel Pax of is er van het oostelijk front geen nieuws?
Volgens mij is hij vandaag een jaar samen met die svetlana ofzoquote:Op maandag 27 juni 2016 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedoel je met het oostelijk front Rusnak? He's mine.
Sletlana*quote:Op maandag 27 juni 2016 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vandaag een jaar samen met die svetlana ofzo
quote:Op maandag 27 juni 2016 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik ben er in ieder geval niet actief mee bezig, maar mocht er iets ontstaan dan sta ik daar niet negatief tegenover
Wat een zakelijk antwoord trouwens
Mag hoor.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedoel je met het oostelijk front Rusnak? He's mine.
quote:Op maandag 27 juni 2016 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is gister weer begonnen met trainen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juni 2016 18:18 schreef Peter het volgende:
Wat een magere ventjes, wel twink-ig, dus voer voor hier.
Magere ventjes? Dan heb je denk ik een verkeerde link gepost.quote:Op maandag 27 juni 2016 18:18 schreef Peter het volgende:
Jan Versteegh is wel leukquote:Op maandag 27 juni 2016 18:18 schreef Peter het volgende:
Misschien moet ik even een shirtless pic plaatsen voor het contrast voor Peterquote:Op maandag 27 juni 2016 18:31 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Magere ventjes? Dan heb je denk ik een verkeerde link gepost.
Goed ideequote:Op maandag 27 juni 2016 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moet ik even een shirtless pic plaatsen voor het contrast voor Peter
Lekker kontjequote:Op maandag 27 juni 2016 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tantrum is een Engels woord toch?quote:Op maandag 27 juni 2016 15:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tantrum. En op grindr staat er vaak masc for masc of no femmes in de profielen, geen verwijfde mannen.
Meh, zo is het niet meer leuk, laat maar
Ja, ik kon zo gauw niet op het Nederlandse woord komen.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tantrum is een Engels woord toch?
Ik ken het van "How I Met Your Mother"
Twinkig?quote:Op maandag 27 juni 2016 18:18 schreef Peter het volgende:
Heeft iemand ook een foto van de andere kant genomen?quote:Op maandag 27 juni 2016 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben bang van nietquote:Op maandag 27 juni 2016 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heeft iemand ook een foto van de andere kant genomen?
Die houd ik prive.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heeft iemand ook een foto van de andere kant genomen?
quote:
Ik zal speciaal voor jou even naar deze twee landen kijken nu, moment.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]![]()
Komt er ook nog een lijstje met de knapste voetballers uit poules D, E en F? Ik ben benieuwd naar je favoriete Italiaan en je favoriete BelgIk zal mijn lijstje morgen maken
Voor ons ook hoor, hij staat al in zo'n pegging-waardig standje snap je whihiquote:Op maandag 27 juni 2016 19:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die foto is wel echt gewoon perfect verleidelijk.
Nja voor onze soort dan.
Moest googelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor ons ook hoor, hij staat al in zo'n pegging-waardig standje snap je whihi
Wat ieuwl, jullie hommels doen het ook zo en als vrouwen het doen is het ieuwl?!!!quote:
Haha sorry je mag het doen hoor XXXquote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ieuwl, jullie hommels doen het ook zo en als vrouwen het doen is het ieuwl?!!!
Ik eis gelijkheid!
I feel ya, bro.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
#zeikdag. IK heb KUT geslapen. Van 1 tot half 5.... Schiet. Mij. Neer.
Ohhh man. Bro-fist.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
I feel ya, bro.
Werd om drie uur zeiknat wakker, heb de rest van de nacht op de bank "geslapen", elke tien minuten wakker wegens droge bek. Ik ben gebroken.
Uur eerder op het werk omdat ik twee interviews heb vandaag en ik ook nog iets wilde doen... Fuck me .
Ik kijk uit naar de landelijke promotie die in het verschiet ligt als ik niet instort nu. Ga denk ik na de lunch naar huisquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh man. Bro-fist.
Ik leef met je mee. Hoe kom jij de dag door? Ik heb ontbeten met celebrations. Ik voel(de) me zo waanzinnig ziek. Ik ben verbaasd dat ik hier op werk zit.
Ohhh man. Dat is wel veel druk op je. Digitale hug!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de landelijke promotie die in het verschiet ligt als ik niet instort nu. Ga denk ik na de lunch naar huis
Thanks. Ging goedquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh man. Dat is wel veel druk op je. Digitale hug!
Gelukkig!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Thanks. Ging goedKan uitgeput/dronken nog redelijk cognitief presteren gelukkig.
oiiiiquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:33 schreef Kaas- het volgende:
Vanochtend chagrijnig en zonder kus afscheid genomen van m'n vriend terwijl we elkaar misschien een week niet zien. Beide direct spijt van, maar onomkeerbaar..
ja. Gingen we met irritaties naar huis toe, toen we nog weekendomgang hadden hahaquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja. Gingen we met irritaties naar huis toe, toen we nog weekendomgang hadden haha
Ahwww. Nooit boos afscheid nemen of naar bed gaan...quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:33 schreef Kaas- het volgende:
Vanochtend chagrijnig en zonder kus afscheid genomen van m'n vriend terwijl we elkaar misschien een week niet zien. Beide direct spijt van, maar onomkeerbaar..
Thaaaanks!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:34 schreef Kaas- het volgende:
Sterkte vandaag wonderer en Brammetje, veel koffie erin maar dan?
Door hooikoorts?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
#zeikdag. IK heb KUT geslapen. Van 1 tot half 5.... Schiet. Mij. Neer.
Nee, andere shit. Maar komt wel weer goed!quote:
Waaaant?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:54 schreef praisethebooty het volgende:
Ugh.... Ik probeer mijn koffie zwart te drinken.
Hiep Hoi!quote:
Klopt. Af en toe verliest de rationaliteit het helaas even van de emotie.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahwww. Nooit boos afscheid nemen of naar bed gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IJsland en Kroatië hebben meer goede keuzes dan de twee die ik heb uitgezocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |