Gewoon doen en leren. Als ik naar een salsaclub ga dan leer ik ook nieuwe dansstijlen op salsa na .quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uitgaan zei ik, niet kindjes maken.
Er zijn ook nog Colombianen en Peruaanse mensen, ik kan die dansstijlen niet aan
leer je ook hossenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon doen en leren. Als ik naar een salsaclub ga dan leer ik ook nieuwe dansstijlen op salsa na .
Ongelofelijk dat he schatje he rond de 100k nog maar staatquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zing alleen karaoke met prostituees in zo-azie
Wss het feit dat je in zo Azië bent geweest icm de walgelijke gesprekken die hier soms gevoerd wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
insinueer je nu dat ik een hoerenneuker ben
Hoe lang ben je bezig?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel waarom ik ooit ben begonnen met autorijles. Ik ben veel te zenuwachtig daarvoor
je hebt toch ook gewoon gereden in aziequote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel waarom ik ooit ben begonnen met autorijles. Ik ben veel te zenuwachtig daarvoor
er wordt met mn privacy gespeeldquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wss het feit dat je in zo Azië bent geweest icm de walgelijke gesprekken die hier soms gevoerd worden
Twee/Drie maanden denk ikquote:
Ja en dat was toch echt een stuk chiller.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je hebt toch ook gewoon gereden in azie
gewoon iemand even dagje je laten lerenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:53 schreef Flippiee het volgende:
Ja en dat was toch echt een stuk chiller.Ondanks bijna doodervaringen.
Maak je niet te druk, het went waarschijnlijk vanzelf.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Twee/Drie maanden denk ik
[..]
Ja en dat was toch echt een stuk chiller.Ondanks bijna doodervaringen.
jantje Smit heeft als de morgen is gekomen opgenomen met 360 graden camera. Ziek genietenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan ben je zelfverzekerd want das veel chiller om te leren dan met zon proleet van een instructeur
ga je nog weleensquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik de kermissen toch JC
Hoezooo is vet leukquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon iemand even dagje je laten leren
Ja zo'n instructeur geeft ook stress tbhquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan ben je zelfverzekerd want das veel chiller om te leren dan met zon proleet van een instructeur
Ik hoop het. Mag al bijna afrijden ook maar hoe dichterbij hoe meer fouten ik begin te maken waarvan ik zelf denk MAN MAN MAN MAN WTF DOE JE.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maak je niet te druk, het went waarschijnlijk vanzelf.
Ja ik kon al rijden voordat ik met lessen begon.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:57 schreef Flippiee het volgende:
Ja zo'n instructeur geeft ook stress tbh
Dat moet je niet denken, je moet in het moment blijven.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ja zo'n instructeur geeft ook stress tbh
[..]
Ik hoop het. Mag al bijna afrijden ook maar hoe dichterbij hoe meer fouten ik begin te maken waarvan ik zelf denk MAN MAN MAN MAN WTF DOE JE.
In hoofdletters ja.
Heb je weinig zwangeren in je omgeving toevallig.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
Was al bijna weer vergeten dat dat bestond, zika.
Ja niemand eigenlijk. Iedereen waar ik mee omga is te jong of te oud voor kinderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je weinig zwangeren in je omgeving toevallig.
Ja, dat zijn de enige die ik er ooit over hoor namelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja niemand eigenlijk. Iedereen waar ik mee omga is te jong of te oud voor kinderen.
Denk de kermissen in de buurt van de zomer maar verder ben ik er stiekem beetje klaar mee.quote:
Ik denk dat zodra ik rijbewijs heb enkel en alleen rijd indien nodig en alleen ga gebruiken om internationaal rijbewijs te hebbenquote:
Is het ook. Erger me soms dood. Alsof ik mijn fouten met opzet maak bitch pls.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ik kon al rijden voordat ik met lessen begon.
Maar lijkt me ERG vervelend om daarvan te leren
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet je niet denken, je moet in het moment blijven.
Waarom zou ikquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:02 schreef isax het volgende:
HA die grtd!
komen jullie ons helpen onze nieuwe mod te ontgroenen? klik hier:
Utopia
Nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:02 schreef isax het volgende:
HA die grtd!
komen jullie ons helpen onze nieuwe mod te ontgroenen? klik hier:
Utopia
ik ook wel alleen rij niet zo veelquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind rijden wel leuk.
Ook een van de weinige dingen waar ik enige natuurlijke aanleg voor heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |