bedanktquote:
breakeven ik toen grijs gedraaid lolquote:
oooh hahaquote:
echt?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:23 schreef Fylax het volgende:
wow pax ik wist niet eens dat jij ookk datem zei
was toeval
oh godquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
wist je dat ik van plan ben om een master te doen in Grunn
dan ga ik je stalken, al zal je tegen die tijd wel weg zijn neem ik aanquote:
Kom aub nietquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
wist je dat ik van plan ben om een master te doen in Grunn
oh godquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi kep thigh gap en lig in bed, plans are changed hihaho
aangezien alles in het honderd loopt kan het zijn dat ik dan nog bezig benquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
dan ga ik je stalken, al zal je tegen die tijd wel weg zijn neem ik aan
gaat om it-recht, heb al contact gehad met de rug, al is het pas over 2 jaar
Hou eens op over die zikafriesquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh god
nou wordt het nooit wat tussen jou en die fries
volgens mij heb jij dikkedijenvleessjaalquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi kep thigh gap en lig in bed, plans are changed hihaho
yes!!!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
aangezien alles in het honderd loopt kan het zijn dat ik dan nog bezig ben
niks mis meequote:
ben je naar hun concerten geweest?quote:
Ben ectoquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij heb jij dikkedijenvleessjaal
Zeer MADquote:
Wat heb je allemaal gegeten danquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
niks mis mee
ik ga proberen aan te komen, misschien moet je ook mee doen
heb app gedownload en 2560 kcal gegeten vandaag, ben echt trots op mezelf
watquote:
Eigenlijk niet eens heel veel bijzondersquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gegeten dan
Heb vandaag broodje hamburger op dus dat is goede kcal denk ik
ja ik krijg hem gewoon niet uit mn hoofdquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
arme jongen, nog steeds aan het proberen bij een hetero manlet
vies woordquote:
Fruitgodquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens heel veel bijzonders
6 sneetjes bruin brood met 6 plakjes boterhamworst
aviko griekse aardappels 400gr
2 hamburgertjes
3 glazen chocolademelk
wat vanilleyoghurt
wat druiven
banaan
Ik denk dan aan iets anders maar ik zeg het maar niet anders gaat die klikspaan mij weer TR'enquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja ik krijg hem gewoon niet uit mn hoofd
en als ik dan weer die karina gif zie denk ik weer wat een mooie jongen
nou ik deed altijd kaas maar dat ben ik nu een beetje zatquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fruitgod
Dat je 6 sneetjes brood met allemaal hetzelfde erop weg krijgt joh, moet toch een beetje variatie inzitten
Haha Opso fapt op Sigthorssonquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben meer voor ijsland, lekkere blondjes
die jongen bestaat niet meer. Ben enorm afgetakeldquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja ik krijg hem gewoon niet uit mn hoofd
en als ik dan weer die karina gif zie denk ik weer wat een mooie jongen
of hij gaat je dms postenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik denk dan aan iets anders maar ik zeg het maar niet anders gaat die klikspaan mij weer TR'en
oh jammerquote:
ik eet eigenlijk nooit meer boterhammen. Gebruik brood alleen voor tosti of knakworst eens in de zoveel tijd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou ik deed altijd kaas maar dat ben ik nu een beetje zat
echtquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die jongen bestaat niet meer. Ben enorm afgetakeld
beter oatmealquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik eet eigenlijk nooit meer boterhammen. Gebruik brood alleen voor tosti of knakworst eens in de zoveel tijd.
Ben sinds kort begonnen met cornflakes in de ochtend, dat is pas genot.
Ik zie best potentie in de wedstrijdjes ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb jij ook enorm veel zin het voetbalweekend?
Wat zijn dit voor woorden hansquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij je beft en zijn neus komt in je kut lijkt het net of je een neger neukt anders.
tosti ben ik ook altijd na drie dagen weer zatquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik eet eigenlijk nooit meer boterhammen. Gebruik brood alleen voor tosti of knakworst eens in de zoveel tijd.
Ben sinds kort begonnen met cornflakes in de ochtend, dat is pas genot.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie best potentie in de wedstrijdjes ja.
Misschien tegen beter weten in
met honing en banaanquote:
ik eet elke nacht tostiquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
tosti ben ik ook altijd na drie dagen weer zat
cornflakes is zo zompig... meh
misschienquote:
Muah zo bijzonder vind ik dat niet meer.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Eet gewoon een godverdomme broodje met pindakaas
wie nietquote:
Ja duh met die tosti's van jou..quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah zo bijzonder vind ik dat niet meer.
Best lekker, maar vind een boterham met enkel beleg vaak zo saai.
Kroatië-Portugal, Frankrijk-Ierland, Duitsland-Slowakije, Spanje-Italië kunnen best leuk worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
meer dat ik juist zaadpartijen verwacht
Spanje-Italië zeker wel, als enigequote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kroatië-Portugal, Frankrijk-Ierland, Duitsland-Slowakije, Spanje-Italië kunnen best leuk worden.
ik ook welquote:
Mijn broertje begint ook al zeer rare tosti's te bouwen, moet dan aan jou denkenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik veel meer genot dan een sneetje brood.
ze heeft gewoon een stabiele relatie met een goede man nodigquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:34 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik ook wel
maar ze zegt altijd af bij meets
doet hier beetje tof dat ze hossel heeft
nu komt ze uithuilen
beetje raar
Heb nooit met jou een meet afgesproken en hou jij je bezig met je eigen hossels gr grquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:34 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik ook wel
maar ze zegt altijd af bij meets
doet hier beetje tof dat ze hossel heeft
nu komt ze uithuilen
beetje raar
jr dusquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze heeft gewoon een stabiele relatie met een goede man nodig
Muah Kroatië ben ik wel fan van geworden. En de Ieren hebben nog een rekening te vereffenen met Frankrijk. Als Slowakije wat meer uit de schulp kruipt tegen Duitsland kunnen we ook genieten van de moffen.quote:
ga kebab maken kut turkquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb nooit met jou een meet afgesproken en hou jij je bezig met je eigen hossels gr gr
Wat doet hij erop danquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn broertje begint ook al zeer rare tosti's te bouwen, moet dan aan jou denken
Doe normaal, JR is een zeer geliefd en stabiele jongen. Kijkende naar zijn neefje zou ik kinderen met hem willenquote:
fokkie valt op arischquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of dat gaat werken
eerder fok-it dan voor huisje boompje beestje
he schatquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
elke dag ruzie tijdens avondetenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik en Opso een relatie hahaha
Laten we dat maar niet doen
mij stabiel noemen lolquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe normaal, JR is een zeer geliefd en stabiele jongen. Kijkende naar zijn neefje zou ik kinderen met hem willen
mag de vrouw wel daarvoor betalenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
raar dat mertens er naast staatquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:37 schreef Nouri het volgende:
België heeft leuk counterploegje
maar ze moeten dominant voetballen lol
deze uitspraak is raarquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga weg single leef beste leef, zoek wel een man als ik 30 ben
zou je dat pijpaanbod ook aan kevin de bruyne doen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:37 schreef Nouri het volgende:
België heeft leuk counterploegje
maar ze moeten dominant voetballen lol
jij gaat sowieso wel rondneukenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
dan zijn alle goede mannen bezetquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat wel ja, hoop op veel strafschoppengenotquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Kroatië ben ik wel fan van geworden. En de Ieren hebben nog een rekening te vereffenen met Frankrijk. Als Slowakije wat meer uit de schulp kruipt tegen Duitsland kunnen we ook genieten van de moffen.
En Hongarije als ze aanvallend spelen tegen België kan ook wel gewoon genot worden. Nee zie het niet perse somber in. Blij dat we in elk geval nu KO voetbal gaan spelen, en niet dat rekenvoetbal uit de poule.
Allang gedaan, hij reageerde niet hequote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij gaat sowieso wel rondneuken
stuur syndroom even een dm
oh, nouja zou wel terecht zijnquote:
Maar dan wel na 2-2 en 3-3 wedstrijden graagquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat wel ja, hoop op veel strafschoppengenot
ik ben asianquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh, nouja zou wel terecht zijn
zou daar ook niet op vallen
al zijn vrouwen wel 10x beter dan mannen daar
die is kk lelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou je dat pijpaanbod ook aan kevin de bruyne doen?
je hebt dus niet je pics meegestuurdquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Allang gedaan, hij reageerde niet he
eerst zeg je dat single het beste leven is (hoe weet jij dat, al eens een langere relatie gehad?)quote:
ohquote:
kwartbloedjes indo zien er vaak gewoon westers uitquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh
dan ben jij een uitzondering
maar is dat indo nou een act? je ziet er wel uit als een gezonde hollandse jongen (alleen qua lengte beetje afwijkend)
smerige airco zekerquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb longkanker opgelopen in het vliegtuig denk ik
Spanje gaat gewoon eindeloos tikken en er niet door komen, ik hoop op een smerige 1-0 van de Italianen. Heb niks met Spanje en Spaans voetbal.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan wel na 2-2 en 3-3 wedstrijden graag
Zie het al gebeuren dat het vooral 0-0'tjes worden. Zal me niks verbazen als Spanje-Italië in 0-0 eindigt.
wat begon als wat irritatie in de luchtwegen heeft zich over de avond ontwikkeld tot de longen uit mn lijf hoesten inclusief slijmquote:
neequote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Spanje gaat gewoon eindeloos tikken en er niet door komen, ik hoop op een smerige 1-0 van de Italianen. Heb niks met Spanje en Spaans voetbal.
Duitsland-Spanje zou ik wel genot vinden in de kwartfinale anders.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Spanje gaat gewoon eindeloos tikken en er niet door komen, ik hoop op een smerige 1-0 van de Italianen. Heb niks met Spanje en Spaans voetbal.
wil je geen kinderen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
waar ben je nuquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat begon als wat irritatie in de luchtwegen heeft zich over de avond ontwikkeld tot de longen uit mn lijf hoesten inclusief slijm
neequote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
spanje moet in de finale van frankrijk verliezen
kan dat nog?
Nee, komen elkaar dan in de halve finale tegen als ze dat halen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
kan dat nog?
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, komen elkaar dan in de halve finale tegen als ze dat halen.
vies pools slijmquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat begon als wat irritatie in de luchtwegen heeft zich over de avond ontwikkeld tot de longen uit mn lijf hoesten inclusief slijm
Halve finale.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
kan dat nog?
Duitsland-Italië ook hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duitsland-Spanje zou ik wel genot vinden in de kwartfinale anders.
hebben een pouletje opgezet van een mannetje of 20, allemaal een tientjequote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de finale staat sowieso Wales/Portugal/België/Kroatië
Zou het wel leuk vinden als Wales dat haalt, maar kwartfinale is denk ik het eindstation voor ze.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
hebben een pouletje opgezet van een mannetje of 20, allemaal een tientje
ik sta nog top 3 voorlopig
maar iedereen is fucked up, behalve een dude die Wales toevallig groepwinnaar had en de halve finale liet halen
Alleen stelt Duitsland aanvallend niet zo heel voor. In ieder geval als ze 1 van die Mario's weer in de spits zetten, hoef je niet bang voor ze te zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dan gaat Italië gewoon counteren.
Spanje en Duitsland willen allebei aanvallen.
Ze missen vooral veel kansen, maar kunnen wel voldoende creeëren.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Alleen stelt Duitsland aanvallend niet zo heel voor. In ieder geval als ze 1 van die Mario's weer in de spits zetten, hoef je niet bang voor ze te zijn.
Farrage zegt van wel.quote:
Omdat een brexit een vrij achterlijk concept is waar ik geen proefbalonnetje van wil zijn.quote:
ik ga ook wel lekker op het ekquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:48 schreef Typisch het volgende:
EK is tot nu toe wel betgenot.
Had 0.05 bitcoin op een betaccount gezet. Net 0.2 uitgecasht.
zozoquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat een brexit een vrij achterlijk concept is waar ik geen proefbalonnetje van wil zijn.
Ik moet zeggen dat ik daar nooit over nagedacht hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:48 schreef Nouri het volgende:
vragen jullie je wel niet eens af hoe Toto in bed zou zijn
Nee, wel Unibetquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:48 schreef Nouri het volgende:
er zijn dagen dat ik er niet aan denkquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:48 schreef Nouri het volgende:
ik denk regelmatig hoe jij dat met 11cm doetquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:50 schreef Nouri het volgende:
Oh ik regelmatig
zie dan die foto met twee ongelijke armen lijkt mij grappig
13quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk regelmatig hoe jij dat met 11cm doet
ik heb 24 uur deze week gemaakt geil hequote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:49 schreef Paxcon het volgende:
en de belgjes hebben me ook wat centen opgelevrd
gewerkt? waar heb je het overquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik heb 24 uur deze week gemaakt geil he
gekke eilandbewonersquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat een brexit een vrij achterlijk concept is waar ik geen proefbalonnetje van wil zijn.
pfffquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb 25 euro gezet op remain
toch weer 5 eurotjes als ze blijven
Ik ben eigenlijk te moe maar wil wel wat resultaten weten.quote:
04:30 nederlandse tijd las ik komt er een resultaatquote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk te moe maar wil wel wat resultaten weten.
definiteve resultaat?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
04:30 nederlandse tijd las ik komt er een resultaat
hoop op brexitquote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk te moe maar wil wel wat resultaten weten.
wat val jij op mietjes (hihaho) zegquote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:02 schreef Paxcon het volgende:
wat vinden jullie van Raphael van Portugal
[ afbeelding ]
gayquote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er wel cute uitquote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
25 is niks?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk weer zon kutodd
naja toch stake van niks
sowwwwwquote:
doe dan de deken uit de hoes en over haar heen en alleen de hoes over jou duhquote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:10 schreef Typisch het volgende:
mijn chick wil slapen met een deken
zelf in deze hitte
en de andere hoes zit in de was dus kan niet een ander pakken
en ik moet wat over mij heen hebben als ik ga slapen
gvd wat een struggles
maar ze heeft hem helemaal ook onder zich liggen, als een knuffel zeg maar ook beetquote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:11 schreef supersof het volgende:
[..]
doe dan de deken uit de hoes en over haar heen en alleen de hoes over jou duh
hoe wilde je dan uberhaupt onder de deken als je zou willenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar ze heeft hem helemaal ook onder zich liggen, als een knuffel zeg maar ook beet
ik ga een handdoek pakken straks
en morgen een extra hoes fixxen![]()
leave staat op 1.47? ;squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |