Wellicht hebben ze een open relatie? Het is niet zo dat misterxvany nu overkomt als iemand op zoek naar een vaste relatie. Die wil een geil triootje. Houd ons vooral op de hoogte van je vorderingen, mister.quote:
Van zo'n opmerking verschrompelen je eierstokken sowieso spontaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt een hele tijd later swipete ik nog eens voorbij hem en zag ik dat hij zichzelf echt adverteerde als "met mij is nog wel een tweede leg mogelijk"
Nieeetquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb hetzelfde als Samz, ik wil gewoon geen kinderen in mijn leven. Niet van mezelf, niet van een ander. Een paar goede vrienden uitgezonderd.
Ik heb het zelfs een keer meegemaakt dat een man ging vertellen dat we heus wel konden gaan daten, want die kinderen waren altijd bij de moeder en gingen toch ook al bijna uit huis en ik zou er heus bijna geen last van moeten hebben.
Echt een hele tijd later swipete ik nog eens voorbij hem en zag ik dat hij zichzelf echt adverteerde als "met mij is nog wel een tweede leg mogelijk"
Duuuuuuuuuuuude!
Onbegrijpelijk dat je die parel hebt laten gaan zeg, wauwquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb hetzelfde als Samz, ik wil gewoon geen kinderen in mijn leven. Niet van mezelf, niet van een ander. Een paar goede vrienden uitgezonderd.
Ik heb het zelfs een keer meegemaakt dat een man ging vertellen dat we heus wel konden gaan daten, want die kinderen waren altijd bij de moeder en gingen toch ook al bijna uit huis en ik zou er heus bijna geen last van moeten hebben.
Duuuuuuuuuuuude!
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze een open relatie? Het is niet zo dat misterxvany nu overkomt als iemand op zoek naar een vaste relatie. Die wil een geil triootje. Houd ons vooral op de hoogte van je vorderingen, mister.
Hij zegt toch nergens dat hij haar wil? Lijkt er eerder op dat hij wil dat zij een date voor hem gaan regelen, aangezien hij lui is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:35 schreef Copycat het volgende:
Oké. Dus je wil een vaste relatie met een biseksuele meid die al in een vaste relatie zit. Klinkt als een succesnummer.
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:35 schreef Copycat het volgende:
Oké. Dus je wil een vaste relatie met een biseksuele meid die al in een vaste relatie zit. Klinkt als een succesnummer.
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij zegt toch nergens dat hij haar wil? Lijkt er eerder op dat hij wil dat zij een date voor hem gaan regelen, aangezien hij lui is.
Dat bleek niet in eerste instantie, maar nee dan is het primaquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij zegt toch nergens dat hij haar wil? Lijkt er eerder op dat hij wil dat zij een date voor hem gaan regelen, aangezien hij lui is.
Aha. Daar is de logica. Sort of.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:40 schreef Cue_ het volgende:
Dat ze in goed overleg hun relatie verbreken zodat die ene met jou kan gaan daten?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:14 schreef misterxvany het volgende:
Goed, bijna een potentiële date. Vermeldde later dat ze al een vriendin had. (Is bi)
Die vriendin ken ik ook. Hoe krijg ik ze zover dat ze wat voor mij gaan regelen?
Nee, hij wil haar niet. Of zo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:38 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Dat ze in goed overleg hun relatie verbreken zodat die ene met jou kan gaan daten?
Uhhm... niet?
Jij bent een vrouw, jij snapt de struggles van mannen niet. Jullie worden sowieso gefixt zonder er echt iets voor te hoeven doen.quote:
Gewoon: vragen. Ik volg alleen je logica niet. Ik zou niet weten waarom je er recht op hebt aan iemand voorgesteld te worden.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:54 schreef misterxvany het volgende:
Dus ik vind dat ik het recht heb om te vragen of zij een date met een leuke andere dame kunnen fixen. Dat heb ik wel verdiend.![]()
![]()
Oke, dat kan. Maar als ze me afwijzen dan mogen ze het toch goedmaken?quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:56 schreef Emi13 het volgende:
[..]
Gewoon: vragen. Ik volg alleen je logica niet. Ik zou niet weten waarom je er recht op hebt aan iemand voorgesteld te worden.
Zit je te trollen ofzo?quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt ze allebei zo slecht geneukt dat ze pot zijn geworden en nu wil je een derde omturnen?
Nee. Ik ga verder in jouw redenatie.quote:
Mag. Jazeker. Maar jij stelt dat je er recht op hebt. Ik zou er gewoon niet vanuit gaan. Dan kan het altijd meevallenquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:58 schreef misterxvany het volgende:
Maar als ze me afwijzen dan mogen ze het toch goedmaken?
Mja, met schieten begaat hij in dit geval wellicht een grotere misser.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:05 schreef Emi13 het volgende:
Nee precies. Maar niet geschoten is nog steeds altijd mis
Dit is belachelijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:54 schreef misterxvany het volgende:
Goed, voor alle duidelijkheid. Ik wil een date. Maar ik heb geen zin om te fixen. Alles mislukt toch wel.
Die twee dames heb ik in het verleden allebei geprobeerd. Nu zijn zij samen.
Dus ik vind dat ik het recht heb om te vragen of zij een date met een leuke andere dame kunnen fixen. Dat heb ik wel verdiend.![]()
![]()
Maar, hoe breng ik dat? In principe kan ik het wel redelijk met ze vinden, ook al heb ik bij hen geen kans meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |