Klootzakkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:20 schreef gebakken-koekje het volgende:
Gaat weer geweldig hier, de man waarmee ik al 3 dates heb gehad verzwijgt zijn dochtertje en de andere man waarmee ik al 2 weken chat is een catfish
Vond de toevoeging dat een kind een constante herinnering dat iemand hem voor was geweest nogal tenenkrommend. Maar ieder zijn keuze idd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij dat zo ziet, dan is het zo. Ik wil niet daten met man met kind omdat ik geen kinderen in mijn leven wil.
Ieder zo zijn ding.
Ah ja, kan ik me voorstellen. Maar vanuit zijn kant ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:02 schreef Koral het volgende:
[..]
Vond de toevoeging dat een kind een constante herinnering dat iemand hem voor was geweest nogal tenenkrommend. Maar ieder zijn keuze idd.
Ja dat maakt het nog idioterquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb je hem naar kinderen gevraagd?
Ja daar stond ik ook van te kijken maar het is echt heel raar als je op iemand zit te wachten en er duikt een totaal ander iemand opquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:36 schreef Bananenpap het volgende:
Die catfish...Dat zo'n persoon überhaupt durft af te spreken en zichzelf laat zien.
Ook voor mannen ook niet geheel onbekend. Maar ook omgekeerd, want sommige personen zijn ook wel heel erg op het totaalplaatje van een gezin gericht. Instant nesteltypes zijn fucking scary..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:56 schreef Koral het volgende:
[..]
Als vrouw met kind zijnde? Ja daar zeg je wat. We hadden het er een keer over in de Pub, en toen vertelde een jongen dat hij geen vrouw met kind zou daten omdat het kind een constante herinnering is dat iemand hem voor is geweest. wist niet wat ik hoorde.
Dat ontkende hij eerst? Shady wel ja, maar ik zou wel zo een nieuwsgierig aagje zijn dat ik wel zijn uitleg wil horen..quote:
Ja ik aan een kant ook wel maar aan de andere kant denk ik ook rot toch op joh wie ontkent/verzwijgt nou zijn/haar kindquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ook voor mannen ook niet geheel onbekend. Maar ook omgekeerd, want sommige personen zijn ook wel heel erg op het totaalplaatje van een gezin gericht. Instant nesteltypes zijn fucking scary..
[..]
Dat ontkende hij eerst? Shady wel ja, maar ik zou wel zo een nieuwsgierig aagje zijn dat ik wel zijn uitleg wil horen..
Iemand wie het nog niet verwerkt heeft dat hij hem of haar (nog) niet (meer) kan zien? Iemand wie eerst zichzelf wil laten zien voor hij uit moet gaan leggen hoe het komt dat hij die niet ziet?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:24 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Ja ik aan een kant ook wel maar aan de andere kant denk ik ook rot toch op joh wie ontkent/verzwijgt nou zijn/haar kind
Wat moeten ze voor je regelen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:14 schreef misterxvany het volgende:
Goed, bijna een potentiële date. Vermeldde later dat ze al een vriendin had. (Is bi)
Die vriendin ken ik ook. Hoe krijg ik ze zover dat ze wat voor mij gaan regelen?
Jezelf niet als een oversexte puber gedragen zoals je nu doet. Gewoon gaan daten met die ene 'bijna potentiële' date.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:14 schreef misterxvany het volgende:
Goed, bijna een potentiële date. Vermeldde later dat ze al een vriendin had. (Is bi)
Die vriendin ken ik ook. Hoe krijg ik ze zover dat ze wat voor mij gaan regelen?
Terwijl ze een vriendin heeft?quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon gaan daten met die ene 'bijna potentiële' date
Wellicht hebben ze een open relatie? Het is niet zo dat misterxvany nu overkomt als iemand op zoek naar een vaste relatie. Die wil een geil triootje. Houd ons vooral op de hoogte van je vorderingen, mister.quote:
Van zo'n opmerking verschrompelen je eierstokken sowieso spontaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt een hele tijd later swipete ik nog eens voorbij hem en zag ik dat hij zichzelf echt adverteerde als "met mij is nog wel een tweede leg mogelijk"
Nieeetquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb hetzelfde als Samz, ik wil gewoon geen kinderen in mijn leven. Niet van mezelf, niet van een ander. Een paar goede vrienden uitgezonderd.
Ik heb het zelfs een keer meegemaakt dat een man ging vertellen dat we heus wel konden gaan daten, want die kinderen waren altijd bij de moeder en gingen toch ook al bijna uit huis en ik zou er heus bijna geen last van moeten hebben.
Echt een hele tijd later swipete ik nog eens voorbij hem en zag ik dat hij zichzelf echt adverteerde als "met mij is nog wel een tweede leg mogelijk"
Duuuuuuuuuuuude!
Onbegrijpelijk dat je die parel hebt laten gaan zeg, wauwquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb hetzelfde als Samz, ik wil gewoon geen kinderen in mijn leven. Niet van mezelf, niet van een ander. Een paar goede vrienden uitgezonderd.
Ik heb het zelfs een keer meegemaakt dat een man ging vertellen dat we heus wel konden gaan daten, want die kinderen waren altijd bij de moeder en gingen toch ook al bijna uit huis en ik zou er heus bijna geen last van moeten hebben.
Duuuuuuuuuuuude!
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze een open relatie? Het is niet zo dat misterxvany nu overkomt als iemand op zoek naar een vaste relatie. Die wil een geil triootje. Houd ons vooral op de hoogte van je vorderingen, mister.
Hij zegt toch nergens dat hij haar wil? Lijkt er eerder op dat hij wil dat zij een date voor hem gaan regelen, aangezien hij lui is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:35 schreef Copycat het volgende:
Oké. Dus je wil een vaste relatie met een biseksuele meid die al in een vaste relatie zit. Klinkt als een succesnummer.
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:35 schreef Copycat het volgende:
Oké. Dus je wil een vaste relatie met een biseksuele meid die al in een vaste relatie zit. Klinkt als een succesnummer.
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij zegt toch nergens dat hij haar wil? Lijkt er eerder op dat hij wil dat zij een date voor hem gaan regelen, aangezien hij lui is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |