hahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet nu nog uit eten gaan? Dat is best laat.
ga je niet joinen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ramadan he, familievrienden en zo doen eraan mee
Ja ik eet altijd laat, vaak na 20.00. Maar als ik uit eten ga dan ga ik nooit later dan 19.00 de deur uit eigenlijk.quote:
Sooww KoeKoeK, hier stond ik dus even totaal niet bij stilquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sooww KoeKoeK, hier stond ik dus even totaal niet bij stil
Lekker dom ook van me.
haha oke ik dacht je zei ivm tentamensquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan morgen, overmorgen, daarna die morgen etc ook nog
want zij vast?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
vorige zomer was ik in rotterdam met ramadan en toen was de vriendin van mn broertje bij ons
elke avond pas kkr laat eten koken
Oh ik dacht dat je joinen van avondeten samen met hun bedoelde.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:30 schreef Drug het volgende:
[..]
haha oke ik dacht je zei ivm tentamens
o lol ok yarhamakallahquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je joinen van avondeten samen met hun bedoelde.
Ja ga meedoen nu he, tentamens voorbij rip eetritme
Tijdens het tentamen zelf?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie ook dat je tijdens tentamens echt fucking weinig kunt eten
neuj. nu wel soms met werk als ik drukke periode hebquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie ook dat je tijdens tentamens echt fucking weinig kunt eten
Jezusquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit klinkt heel geil maar ik kan het me helaas niet herinneren
ik app je fries even wat hij leuker vindtquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik mn haar in een knot doen of los help
Word er zenuwachtig van. Hou op over fries ;squote:Op donderdag 23 juni 2016 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik app je fries even wat hij leuker vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |